Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

goddelijke gradaties.

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: goddelijke gradaties.
    Geplaatst op: 15 oktober 2010 om 21:40

Ik bemerk een zekere 'goddelijke' gradaties wat betreft vijanden van de islam.

Allah zal ongetwijfeld de werkelijk gelovige elke dag inspreken dat juist hij/zij het absolute gelijk heeft. Wat een absurd voorrecht.

De  president van Iran bezoekt momenteel Libanon. Zijn, en menig ander, geestelijk orgasme, werd bereikt toen de Israelische grens werd bereikt. Historisch fascistische woorden van Hem waren: "Elke zionist gaat dood'. Hij doelde daarbij op de eindiging van de staat Israel.

Veel moslims bejubelen deze malloot. Hij durft het Westen en Israel te weerstaan in zijn idiotie, nodig om zijn land en inwoners te knechten. Creeer een buitenlandse vijand en je hoeft niet in de spiegel te kijken. Gelijk de verslaafde, die stelt niet verslaafd te zijn. Zijn omgeving heeft hem mmers gebracht daar waar hij is. Slachtoffers hoeven niet meer dan slactoffertje spelen. En daar zijn ze werkelijk briljant in.

Zoals ik al schreef is het verrassend te zien dat menig soenniet begrip voor hem toont; Israel dient van de aardbodem te verdwijnen.

En dan, beste moslims?

Heel eenvoudig; sjieiten en soennieten kunnen dan elkaars hersens weer inslaan.

Monthy Python in optima forma.

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2010 om 00:06
Wat een rotzooi, zeg! Misschien moet iedereen daar maar eens een goed glas wijn nemen. In ieder geval komen ze iets te kort daar, dat is wel z�ker! Succes ermee!
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2010 om 00:12
Overigens: is die Ahmejinedad getrouwd? Waarmee ik niks wil zeggen. Behalve dan dat de clerus in zijn land misschien "iets" over hem weet, reden waarom hij zich zo vreselijk voor hen uitslooft.

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2010 om 09:38

Ik drink liever een whiskey met ijs.

Hij is getrouwd. Zijn vrouw is thuis de baas, hij over Iran, Libanon en de Gaza.

In Libanon beschikt hezbollah inmiddels over 40.000 raketten. Wordt tijd dat die oliebronnen opdrogen.

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2010 om 00:20
Het zou mij niet verbazen wanneer ooit zou uitkomen dat die Ahmejinedad homo is, dat die smerige clerus in zijn land dat van hem w��t (bewijzen) waardoor hij is als "was in hun handen".

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2010 om 00:27
Hij (Ahmejinedad) oogt ook niet erg gezond. Arme kerel, indien wat ik vermoed, ooit waarheid mocht blijken.

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.