Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

PVV: vrouwen met niqaab; tuig

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: PVV: vrouwen met niqaab; tuig
    Geplaatst op: 20 juli 2011 om 02:22

Het filmpje dat PVV-medewerker Sam van Rooy zaterdag op een schorsing kwam te staan is gisteren via Dumpert uitgelekt. Zelf had de Belgische publicist het beeldmateriaal van zijn Facebook-pagina verwijderd.

Van Rooy werd zaterdag op non-actief gesteld door zijn partij vanwege een filmpje op Youtube waarin hij moslimvrouwen zou lastig vallen. In een begeleidende tekst zou hij de vrouwen, gekleed in een boerka (of eigenlijk een niqaab), als ‘tuig’ bestempelen.

Naast het filmen van de vrouwen blijkt er op onderstaande beelden van ‘lastigvallen’ weinig sprake. Het was dan ook vooral de begeleidende tekst op zijn Facebook-pagina die binnen de partij verkeerd viel.

“Opeens kwam dat tuig langslopen. Dus besloot ik ze maar gelijk te filmen. Of moet ik het normaal vinden dat mijn rust in Scheveningen wordt verpest door dat soort geïmporteerde achterlijkheid van de islamitische zandbak?”
Link van filmpje:
 
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.