Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Verzoek aan bekeerlingen/nieuwe moslims

 Post Reply Post Reply
Schrijver
NadineHuiskes Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 december 2012
Locatie: Utrecht
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote NadineHuiskes Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Verzoek aan bekeerlingen/nieuwe moslims
    Geplaatst op: 23 december 2012 om 14:17
Vanuit de Universiteit Utrecht, waar ik de masteropleiding Religiewetenschappen volg, ben ik momenteel bezig met een onderzoek naar nieuwe moslims. Het onderzoek richt zich vooral op de vraag op welke manieren nieuwe moslims hun niet-islamitische achtergrond/cultuur (van voor de bekering) behouden en integreren met hun nieuw aangenomen religieuze identiteit. 

Naast literatuuronderzoek houd ik interviews. Ik ben dan ook op zoek naar bekeerlingen die het interessant en leuk vinden om deel te nemen aan een interview. Ik ben geïnteresseerd in het bekeringsverhaal, de geloofsbeleving en de manier waarop er tegen niet-islamitische, westerse zaken wordt aangekeken. 

Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar geïnteresseerde bekeerlingen die in de Randstad wonen, waardoor het makkelijk is om ergens af te spreken. 

Geïnteresseerden kunnen een mail sturen naar [email protected] 

Met vriendelijke groet,
Nadine Huiskes
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.