Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Vader van Anass blijft bij moord

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vader van Anass blijft bij moord
    Geplaatst op: 19 februari 2013 om 14:57
WASSENAAR - De vader van de overleden 13-jarige Anass Aouragh uit Wassenaar blijft erbij dat zijn zoon is vermoord.Dat zei hij maandag in een interview op de website Jalal.tv.

De politie meldde vorige week juist er zeker van te zijn dat de jongen zelfmoord heeft gepleegd. ''Het is duidelijk voor mij: mijn kind is vermoord. Het is gewoon een misdrijf.''

''Iemand die zelfmoord gaat plegen, denkt daar natuurlijk over na'', aldus zijn vader. Volgens hem was Anass die middag druk bezig in de bibliotheek, met het kopen van kleding en het bezorgen van folders. ''En op een gegeven moment komt hij hier (in het bos) en denkt hij oh, ik ga zelfmoord plegen? Dat is flauwekul.''

Anass verdween bijna twee weken geleden. Hij kwam niet thuis van het rondbrengen van folders. De avond erop werd zijn lichaam gevonden in het bos bij vakantiepark Duinrell.

Bron: nu.nl
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.