Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Trouwen in de moskee

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Onbekend33 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 januari 2014
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Onbekend33 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Trouwen in de moskee
    Geplaatst op: 21 januari 2014 om 11:47
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen en hij is moslim, ik niet.
Hij is getrouwd met een moslima.
Hij wil scheiden maar dit is geen optie.
Een scheiding zal zijn vrouw in grote problemen brengen bij haar familie en hij wil haar dat niet aan doen.
Wat ik begrijp.
Zij weet dat hij en ik nu samen zijn en voor haar familie houden ze de schijn op in zoverre als dat kan.
Omdat hij getrouwd is volgens de nl wet en hij daarom dus niet met mij kan trouwen, wil hij met mij trouwen in de moskee.
Volgens hem is dit een belangrijk iets voor een moslim.

Mijn vraag is, is dit echt zo?

Ik hoef namelijk niet persee te trouwen maar hij wil mij op deze manier op 1 of andere manier 'bewijzen' dat hij echt van me houd en met me verder wil ondanks dat hij niet kan scheiden.

Alvast bedankt voor de reacties.
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2014 om 01:07
Dag Onbekend,

Hij is getrouwd terwijl hij al 3 jaar een relatie met jou heeft? Ik weet niet wat erger is, hij die getrouwd is en een scharrel heeft 3 jaar lang of jij die met een man gaat die getrouwd is?!

Ik vraag me af hoe belangrijk zijn geloof voor hem was toen hij een relatie met jou aanging terwijl hij getrouwd is en nu opeens wilt meneer trouwen voor de moskee omdat het belangrijk zou zijn voor een moslim? Hij slaat de plank volledig mis.

Heb medelijden met zijn vrouw. Snap niet dat zij nog bij hem wilt blijven ondanks dat ze van jouw bestaan af weet.

Groeten
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Onbekend33 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 januari 2014
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Onbekend33 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2014 om 11:36
Haar familie woont niet in Nederland, zij is nu met een nederlandse man wat niet bij haar familie geaccepteerd zal worden. Hij woonde al niet meer bij haar op het moment dat ik hem leerde kennen. Zij zijn samen tot dit besluit gekomen. Ik ben geen scharrel en medelijden met haar is ook niet nodig. Voor nu is de situatie gewoon zoals het is.
Terug naar boven
avivamichaela Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2014
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote avivamichaela Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2014 om 13:40
In de shop bespaar je soms tot wel 40% dan op de reguliere winkelprijs.Wij zaken op lange termijn gevestigd en van een grote reputatie onder onze klanten genoten.Wij hebben hier de mooiste en goedkoopste Nike Air Max 90 & Air Max 1 Sneaker tegen een betaalbare prijs en diverse kleuren en modellen.Snelle levering: 5-7 dagen.





------------------------------------------------------------

Air Max 1

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.