Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

ben je toevallig zwanger/heb je kinderen?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
houria Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote houria Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ben je toevallig zwanger/heb je kinderen?
    Geplaatst op: 07 augustus 2004 om 14:38
Hallo dames,
Ik ben een jaar getrouwd, en ben sinds 8 maanden gestopt met de pil. We willen graag kinderen?? Vorige maand ben ik nog ongesteld geweest. Een paar dagen terug ontdekte ik dat er wat melk uit mijn tepels komt, ben ik nu zwanger?? In welke gevallen komt er melk uit je borsten?? Hoor graag van jullie, groetjes Houria
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2004 om 04:38

Hoi,

neem je medicatie?  Sommige medicaties kunnen nl melkproductie uitlokken.  Ook kan het een hormonaal probleem zijn. 
...Maar het kan inderdaad ook dat je zwanger bent.  Een maand is misschien wat snel om melkproductie te krijgen, maar ik zou toch even testen met zo'n testding dat je bij de drogist of supermarkt kan kopen.

Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
houria Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote houria Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2004 om 15:11
Hoi Kim,

Nog bedankt voor je reactie, een beetje laat maar was erg druk deze week met werk. Hormonaal gezien is alles oke bij mij. Ik weet het nog steeds niet, Ik wacht het gewoon af. Watbetreft de melk dat is nog witter geworden. Ik wacht nog 1 week dan koop ik gewoon zo'n test bij de apotheek. Groetjes Houria

P.S. heb jij toevallig ook kinderen??
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.074 seconden.