Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Moslima’s!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Moslima’s!
    Geplaatst op: 24 december 2004 om 14:08
Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh

Beste Oegtie's (Moslima's) Fi Dien!

Jullie werk is constant. Onzichtbaar lijkt het, maar Allah Ziet Alles. Weet dat Allah jullie beloond voor jullie werken. Weet dat Allah het meest houdt van moslims wiens daden constant doorgaan. Weet dat Allah jullie meer en meer daarvoor beloond. Weet dat jullie goede moslims opvoeden. Weet dat jullie schoner worden met jullie geloof. Weet dat jullie nog schoner worden door de geschenk die Allah aan jullie heeft gegeven te verbergen (behalve voor jullie echtgenoten). Als een verpakking om een cadeau! Weet wat voor inbreng ik van jullie heb gezien op internet (echt, heb mijn mening op internet moeten veranderen).

Maar blijft geduldig en blijft strijden voor de Islam! Laat ook jullie niet misleiden door het wereldse (mode). Weet dat jullie hijaab jullie schoonheid is voor Allah. Weet dat Jannah onder jullie voeten ligt (zijnde moeders)! Maar keert de rug niet toe tot Allah(, wordt niet ongelovig!) vanwege misdragende mannen en al helemaal misdragende vrouwen! Weet dat jullie veel (gruwelheden) verdragen en dat jullie geduld de Ummah creert! Weet dat er meer moslima's bijkomen bij de Ummah dan moslim-mannen! Weet dat jullie meer rechten en gelijkheden genieten (van de Islam) dan andere vrouwen! Weet dat jullie ware vrijheid proeven in de Islam. Weet dat jullie achter ware moslim-mannen zitten! Weet dat jullie doorzettingsvermogen de Ummah voortbrengt (zelfs letterlijk ;-))! Weet dat van deze inbreng de hele Ummah afhankelijk is! En als laatste, weet dat jullie jullie aghi fi dien zover hebben gebracht dit voor jullie te schrijven....

Weet beste Oeghti's Weet (kennis IS de bouwsteen van Islam).

Ik maak ook fouten, ik ben ook maar een mens. Moge jullie en Allah mij vergeven voor fouten in deze pep-post. Weet dat Alles Afhankelijk is van Allah!

En Weet dat Alleen Allah het Beste Weet!
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2004 om 14:57

Salaam Oe Ehleykoom,

Mash'allah,

Jazaka Allah oe Ghairan

Ma3a salaam oegt Y

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2004 om 15:00

 

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi Ta3ala Wabarakatoehoe Beste Aghi Fi Dien,

Djazaakallahoe gairaan voor je post, erg mooi : )

                                        

Moge Allaah swt ons allen behoeden voor het slechte, en ons InchaAllaah leiden naar het goede, Amien!!

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2004 om 15:59

Assalamoe alykoem,

djazaka Allahoe kheiran broeder, mashAllah heel mooi gezegd;

"de moslima is de helft van de Ummah", nee sterker nog de gehele Ummah, zij is het die de andere helft opvoedt.

wassalaam,

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2004 om 16:02
masha allah aghi djazaka allahoe gairan
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 december 2004 om 06:24

 

Asalaam alaikoum,

Djazakoem allahi ghairan broeders voor jullie prachtige reacties,

Moge allah ons standvastig maken in het praktiseren van onze dien.
Allahoema Amien!

Wa salaam alaikoum,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 december 2004 om 11:19

Alaykoum wa Salaam, beste broeder(s) en zusters,

Djazak Allah Ghairan, Moge Allah Ta'ala ons vergeven en ons belonen.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 december 2004 om 11:59

Wa Alaikum Salaam wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,

JazakkaAllahoe ghayran kathieran ya aghie,

Fi Amani Laah,

Umm `Aqeelah

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2004 om 03:44

In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Assalamoe3leikoem wr wbr broders en zusters fie deen.

Djazak Allah geiran kethiran heel mooi gezegd maschallah. TabrkAllah 3liek.Ik denk dat veel moslima's zich precies voelen zoals jij het beschrijft inschallah.

FiAmanillah, wasalamoe3leikoem wr wbr

AmmatoelAziz

Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2004 om 06:51

Salaamoe alaikoem..

SoebhaanALLAH, mijn imaan is een beetje zakkend en nu lees ik dit... Echt machaALLAH, voel me beter nu...

Djezekka lahoe ghairan! Moge ALLAH swt ons vergeven voor onze zondes......

Soumaya..

Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2004 om 13:26
Allahoemma Ameen.

"Geen enkele zoon van Adam is zonder fouten, maar de beste van hen die fouten maken zijn hen die berouw tonen."
Terug naar boven
souad& Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 31 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 223
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote souad& Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2004 om 08:32

salaam alaikom,

Barakallah oe fik

Masalama

 

Kijk niet naar hoe klein de zonde is, maar kijk naar Degene die je niet hebt gehoorzaamd
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 04:14

Assalaamo alaikoem wara7matoe Allah,

Ik krijg hier gewoon tranen van in mijn ogen

Wassalaamo alaikoem, (Een zuster die haar best doet zich volledig aan Allah swt over te geven. Helaas lukt dat nog niet voor de volledige 100%.)

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.