Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

werk en bidden/vasten

 Post Reply Post Reply
Schrijver
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: werk en bidden/vasten
    Geplaatst op: 06 juni 2005 om 04:42

Hey mensen, ik had weer een vraagje:)

als het allemaal meezit dan wil ik gaan werken voor de marechaussee (politie voor defensie). maar zoals jullie begrijpen kan ik me dan nmiet altijd aan de bidtijden houden. het is nogal lastig als ik tijdens diensttijd ineens moet verwijderen ivm het gebed. en hoe zit dat met vasten? ik hoorde van iemand (respect voor die persoon maar wil graag bevestiging) dat als je niet in staat bent een bepaalde maand te vasten je het ook een andere maand mag doen, zolang het maar een geldige reden is. nu zou ik wel proberen me aan de vastenmaand te houden maar wanneer mijn werk dusdanog inspannend is dat het ten koste zou gaan van de veiligheid van anderen wanneer ik niet eet, hoe moet dat dan? later die dag inhalen???

hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweesten ik kijk uit naar jullie reacties:)

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.