Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wil iemand voor me bidden?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wil iemand voor me bidden?
    Geplaatst op: 20 juni 2005 om 16:55

mensen ik weet het allemaal niet meer

het doet me zoveel pijn niet te weten welke weg de juiste is, en het doet mijn mooie relatieook geen goed al die twijfels

ik wil jullie allen vragen om alsjeblieft voor me te bidden, en God te vragen of Hij me op de enige juiste weg wil laten lopen, en me wil steunen in alle obstakels en moeilijkheden die ik tegenkom en of ik die ook mag overwinnen, ik weet niet meer zo goed wat ik verder moet, weet alleen dat ik zo graag duidelijkheid wil en een echt doel in mn leven wil hebben 

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 17:24
Is duimen ook goed? 
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 17:40
In eerste instantie geplaatst door 1a2b3c

mensen ik weet het allemaal niet meer

het doet me zoveel pijn niet te weten welke weg de juiste is, en het doet mijn mooie relatieook geen goed al die twijfels

ik wil jullie allen vragen om alsjeblieft voor me te bidden, en God te vragen of Hij me op de enige juiste weg wil laten lopen, en me wil steunen in alle obstakels en moeilijkheden die ik tegenkom en of ik die ook mag overwinnen, ik weet niet meer zo goed wat ik verder moet, weet alleen dat ik zo graag duidelijkheid wil en een echt doel in mn leven wil hebben 

Kijk wat Allah zegt beste 1a2b3c,

03:85- En wie er een andere Godsdienst dan de Islam zoekt: het zal niet van hen aanvaard worden en hij behoort in het Hiernamaals tot de verliezers.

14:30 Voorwaar, degenen die zeggen: �Onze Heer is Allah�, en die vervolgens standvastig zijn: over hen zullen de Engelen neerdalen (en zeggen:) �Weest niet bevreesd en niet treurig, en weest verheugd met het Paradijs dat aan jullie is beloofd�.

Wij zullen allemaal voor jou bidden insa-Allah zodat jij de Godsdienst van Allah accepteerd en zult behoren tot degenen waarover het tweede vers spreekt. En ik vraag aan Allah om mij te laten behoren tot deze mensen en alle moslims op aarde. Ameen.

Lees de Koran en volg je hart en je natuurlijke aanleg. Vraag Allah om leiding, Hij zal je leiden. Luister niet naar de Satan, heb Geduld en weet dat Allah in zijn heilige Boek de Islaam als Zijn Godsdienst heeft gekozen.

Allah zegt: 030:030-  Wend dan jouw aangezicht naar de Godsdienst als een hanif (iemand die alleen Allah aanbidt). Volg de natuurlijke aanleg, die Allah in de mens geschapen heeft. Er is geen verandering in de Schepping van Allah. Dat is de juiste Godsdienst, maar de meeste mensen weten het niet.

Weet dat de Koran van Allah komt en geen fouten bevat.

04:82- Denken zij dan niet na over de Koran? En wanneer (die) niet van bij Allah geweest was, dan zouden zij daarin veel tegenstrijdigs vinden.

 

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juni 2005 om 02:01
1a2b3c, ik zal bidden dat je de juiste weg vindt, wat die ook is. Ik hoop dat je rust zal vinden en dat je niet meer geplaagd wordt door twijfels.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juni 2005 om 04:22

asalaamo3alaikom moge allah je leiden moge allah je hart vullen met limaan(geloof)    moge allah je een een goed weg laten nemen en tevreden over je zijn .

het komt goed ga zo door laat die twijfels dat is de saitan die je probeert tegen te houden en voor je de hel wenst . maar allah wil voor jou het paradijs .

ik zal voor je  allah smeken .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.