Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Op zoek naar een Broeder

 Post Reply Post Reply
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Op zoek naar een Broeder
    Geplaatst op: 13 oktober 2005 om 03:11

in de naam van Allah de meest barmhartige de meest genadevolle

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

ik ben opzoek naar een broeder voor een Mashallah zuster. deze zuster wil graag trouwen inshallah. ze wil geen persoonlijk contact met de broeder maar viavia dus bijvb. dat deze zuster met het zusje van deze broeder contact heeft inshallah. mocht je meer infomatie willen over deze zuster kan je me PM'en inshallah.

barakaAllahoe fiek.

wa Salaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

najiha

 

ps. ik had dit bericht hier anders niet gezet. maar deze zuster die wil fitna voorkomen inshallah, en zeer graag trouwen inshallah

qadr Allah.

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 oktober 2005 om 04:56

Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh,

Moge Allah haar een vrome broeder schenken, die goed voor haar zal zijn in dit leven en in het Hiernamaals.

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 oktober 2005 om 07:05

 

Salaamoe alaikum

Ameen oegty.

en dit voor al mijn mijn zusters inshallah

en voor mijn broeders een vrome praktiserende moslim Vrouw inshallah

AMEEN!!!

wa Salaamoe alaikum

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 oktober 2005 om 07:44
Amien!
De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 oktober 2005 om 12:23

 

UP!!

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 10:43

Up!!!

gaat niet echt vlot :S

dacht dat er zoveel mensen wouden trouwen? wallahoe 3alem gair inshallah...

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 11:42

Ik ben in elk geval te cynisch momenteel over mensen om dat te w�llen - en dat blijf ik waarschijnlijk ook totdat ik weer eens onfortuinlijkerwijs verliefd wordt (naar die toestand ben ik ook niet bepaald op zoek). Ik neem aan dat dat in sociaal moeilijker tijden voor meer mensen geldt, dus dan wordt de spoeling dunner.

Blijven zoeken, dan komt er vast wel iemand voorbij!
Heb je het trouwens al via mensen in de moskee geprobeerd? Volgens mij kan je daar wel medegelovigen vinden die je in dit specifieke geval kunnen helpen, denk je niet?

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 11:45

 

Hmm neej ga nooit naar de moskee hier waar ik woon, we hebben hier alleen een moskee voor mannen, maar we zijn aan het uitbreiden ..

haha nee we hebben helemaal geen moskee sorry een marokkaanse vereniging en een gebeds ruimte.. er bij aan gemaakt.. tsjaa..

ik ben al wellll heeeeeeeeeeel veeeel aan het rond vragen voor deze zuster!

dus maar zijn der broeders die interesse hebben gewoon PM�n inshallah

wa Salaamoe alaikum

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 13:12

Succes dan!

Ik zal hem nog eens bovenaan zetten; misschien dat er kandidaten voorbijsurfen na hun ift�r!

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2005 om 13:15

salaam aleikum misschien kenn ik nog wel een brioeder voor je

 

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 oktober 2005 om 06:07

 

Salaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

dank jullie wel voor jullie reactie's

oegty het licht inshallah hoor ik snel van je heb je net een PM gestuurd

wa Salaamoe alaikum

Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.