Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

is dit waar broeders en zusters ??

 Post Reply Post Reply
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: is dit waar broeders en zusters ??
    Geplaatst op: 31 mei 2006 om 06:30
lees maar (aya`s uit de koran) die niet kloppen,en jullie mogen het zelf onderzoeken waarom ik jullie voor deze site waarschuw
geerinschallah

(Quran 24:24,25)
Zij die kuise, gelovige vrouwen die geen kwaad kennen, belasteren, zijn in deze wereld en het Hiernamaals vervloekt.
Voor hen is er een grote kastijding, op De Dag waarop hun tong, hun handen en voeten zullen getuigen over het geen ze hebben bedreven.

Quran(43:71)
"Gaat het paradijs binnen, gij en Uw echtgenoten, gelukkig zijnde"

Quran(4:2)
"O, gij mensen vrees Uw Heer, Die U uit 1 enkele ziel schiep en daaruit haar gezellin schiep en uit hen beiden mannen en vrouwen verspreidde en vrees Allah in wiens naam gij beroep op elkaar doet en wees plichtsgetrouw betreffende de familiebanden, Voorwaar Allah is Bewaker over U"

Quran(30:22)
"En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit Uw midden echtgenoten voor U schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder U geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt

Quran(24:31)
"Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen"

GELOVIGE VROUWEN



"0, gij die gelooft, het is u niet geoorloofd, vrouwen te erven tegen haar wil, noch moogt gij haar tegenhouden opdat gij een gedeelte van wat gij haar hebt gegeven, moogt terug nemen, tenzij zij schuldig zijn aan een schandelijk kwaad; en blijft met haar vriendelijk omgaan en als gij afkeer van haar hebt, kan het zijn, dat gij afkeer hebt van iets, waarin Allah veel goeds kan hebben gelegd."

(Quran 4:20)

"En begeert niet datgene, waarmede Allah sommige uwer boven anderen deed uitblinken. Mannen zullen een aandeel hebben in hetgeen zij hebben verdiend en vrouwen zullen een aandeel hebben in hetgeen zij hebben verdiend." (Quran 4:33)
Ik hoop dat jullie nu zien waarom we zulke sites niet willen hebben hier..


kijk hier zodat jullie weten dat het echt is .
http://www.walidin.com/vrouw.htm

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
BlAcKsHaDoW15 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 121
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote BlAcKsHaDoW15 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 mei 2006 om 12:46
sallaam ahleikom

Ik snap het ff nie wat is fout en in de koran bevatten er geen fouten


wasallam
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 mei 2006 om 13:14

salam alaikum zuster

ja idd, wat wil je nou weten?ik heb t nagecheckt en de verzen kloppen. alleen de nummering van de aya's is anders. maar dat komt omdat deze aya bij surat al baqarah waarschijnlijk de aya nummering anders verloopt. thats it. dat zijn gewoon de nummeringsverschijnselen. als je even naar je koran gaat, ga dan steeds 1 vers terug.vb aya 4:33 zoals hierboven is in jouw koran in aya 4:32. thats it. zuster. er is maar 1 koran. probeer aub geen onnodige ophef te maken. wa jazakAllah gayr. en leg even uit wat je bedoelt. want met "klopt dit" weet k nog steeds niet wat je bedoelt. moest even goed nadenken om te begrijpen wat je bedoelt.

wasalam en vergeef me.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 mei 2006 om 16:26

assallamo3aykom zuster je begrijpt me niet  dit komt uit walidin .com die ayas 

 

omdat een zuster zei dat ze amchadya zijn en hun vertaling niet klopt .

 

ik wou weten of het echt zo is of iemand weet of ze echt achmadiya vertaling hebben.

snap je nu  wat ik bedoel ??

het is helemaal geen ophef om  tewillen weten of deze site walidin .com 

achmadiya zijn.

 

 

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 mei 2006 om 16:39
(Quran 24:24,25)
Zij die kuise, gelovige vrouwen die geen kwaad kennen, belasteren, zijn in deze wereld en het Hiernamaals vervloekt.
Voor hen is er een grote kastijding, op De Dag waarop hun tong, hun handen en voeten zullen getuigen over het geen ze hebben bedreven.
walidin.com


Sob7anaAllaah dese klopt niet.

Soerah AnNoer Aayah 24 en 25 staat:

'Op die Dag zullen hun Tongen, hun handen en hun voeten tegen hen getuigen over wat zij plachten te doen.(24) Op die Dag zal Allaah hun hun ware loon betalen en zij zullen weten dat Allaah zeker de duidelijke Waarheid is.

Citaat:
Quran(43:71)
"Gaat het paradijs binnen, gij en Uw echtgenoten, gelukkig zijnde" walidin.com

Soerah Zoekhroef Aayah 71:

'Er zal tussen hen worden rondgegaan met schalen van goud en bekers. Daarin is wat de zielen verlangen, en de verukking van de ogen. En jullie zullen er eeuwig levenden zijn.'

Citaat:
Citaat:
Quran(4:2)
"O, gij mensen vrees Uw Heer, Die U uit 1 enkele ziel schiep en daaruit haar gezellin schiep en uit hen beiden mannen en vrouwen verspreidde en vrees Allah in wiens naam gij beroep op elkaar doet en wees plichtsgetrouw betreffende de familiebanden, Voorwaar Allah is Bewaker over U" walidin.com

klopt ook niet: s Soerah Nisaa Aayah 4 staat heel wat anders.

Citaat:
Quran(30:22)
"En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit Uw midden echtgenoten voor U schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder U geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt walidin.com
Citaat:
Soerah ArRoem Aayah 22 staat ook wat anders

Citaat:
Quran(24:31)
"Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen" walidin.com

dese klopt dan ook niet: s

Citaat:
Deze groffe fout is echt ongelovelijk er staat juist GELOVIGE VROUWEN!!



"0, gij die gelooft, het is u niet geoorloofd, vrouwen te erven tegen haar wil, noch moogt gij haar tegenhouden opdat gij een gedeelte van wat gij haar hebt gegeven, moogt terug nemen, tenzij zij schuldig zijn aan een schandelijk kwaad; en blijft met haar vriendelijk omgaan en als gij afkeer van haar hebt, kan het zijn, dat gij afkeer hebt van iets, waarin Allah veel goeds kan hebben gelegd."

(Quran 4:20)

"En begeert niet datgene, waarmede Allah sommige uwer boven anderen deed uitblinken. Mannen zullen een aandeel hebben in hetgeen zij hebben verdiend en vrouwen zullen een aandeel hebben in hetgeen zij hebben verdiend." (Quran 4:33)

 walidin.com

klopt ook niet!

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 mei 2006 om 17:19

salam zuster

lees alsjeblieft wak heb gezegd. ga steeds 1 vers terug. zoals 43:71 op die zogenaamde site is gewoon 43:70 in de koran. ken je die koranverzen neit zuster?dat zijn gewoon koranverzen. de nummering van die site klopt niet nee,maar de evrtaling is goed. ben t niet een smet ahmadiyya of whatever maar we praten nu even over deze paar aya's. zuster, lees mnpost aub nog eens door. en doe eerst goed onderzoek voor je iets plaatst. pak je koran en kijk naar vers 43:70.wat zie je daar?is dat niet wat zij hebben genummerd als vres 43:71?probeer dat even uit. is het probleem wat je nu aankaart dat ze de nummeringen fout hebben of dat deze vrzen niet bestaan?als je het laatste denkt, dan moet ik je toch even zegge dat deze evrzen bestaan en ik zou zeggen, doe het onderzoekje wak je net heb aangeraden.en als je het eerste beweerd, dan heb je helemaal gelijk.nummering klopt idd niet, maar das een common fact dat bep korans anders genummerd zijn. maar inhoud is hetzelfde.ik heb zelf de edele koran. jij zo te zien ook. nou, ga effetjes naar verrs 43:70 bijv en je begrijpt wak bedoel.dus steeds 1 terug.

als je het begrijpt let me know.

wasalam

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 01:41

assallamo3alaikom

ja ik snap wat je bedoelt heb ik ook na gekeken .maar   het moet toch het zelfde zijn"?!

 

die ayas ken ik .

als de ayaat niet kloppen verandert de volgorde van de Qor'aan, zo ook de betekenis?!  

kijk zelf op hun forum

 

http://forum.walidin.com/viewtopic.php?t=169

waarom ik dit doe is  als zij echt soefis of achmadiya zijn 

dat het ons plicht is het  overa teplaatsen .

want er zijn broeders en zusters  die het verschil niet kennen tussen soenna .en zulke sekten  moge allah ons  voor hen behoeden.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 05:37

Asalaam Aleikum,

Weet iemand ook hoe het zit met dat gedeelte op hun site wat betreft de uitleg van dromen?....Is dat wel iets waar Moslims zich mee bezig moeten houden?

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 06:02
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

waarom ik dit doe is  als zij echt soefis of achmadiya zijn 

dat het ons plicht is het  overa teplaatsen .

want er zijn broeders en zusters  die het verschil niet kennen tussen soenna .en zulke sekten  moge allah ons  voor hen behoeden.

Assalamu alaikum,

ten eerste veranderd de nummering niets aan de betekenis, daar de volgorde niet veranderd. Nummering van ayaat is pas iets heel recents en in oude korans zijn ayaat helemaal niet genummerd. Daarom verschillen sommige korans wat betreft nummering, maar de volgorde en inhoud blijft hetzelfde. Wel goed van je opgemerkt overigens!

Ten tweede zeg je: soefies of ahmadiyya. Daar maak je wel een heel grove vergelijking. Ahmadiyya is echte sekte, maar soefies zijn beoefenaars van de tasawwuf wat gewoon een integraal onderdeel is van de islam zoals alle madhahib die accepteren. Soefies zijn dus soennieten of shi'ieten en volgen meestal een van de vier cannonieke wetscholen zoals de maliki, shafi'i, hanefi of hanbali madhab. Ahmadiyyas volgen geen van de wetscholen maar hebben hun eigen sekte met hun eigen profeet / vernieuwer of wat dan ook. Nu heb je binnen de ahmadiyya beweging weer twee groepen waarvan de ene zegt dat Mirza Ghulam een profeet was en de andere zegt dat hij een vernieuwer was maar geen profeet, maar dat is weer een ander verhaal.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 08:08
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

Weet iemand ook hoe het zit met dat gedeelte op hun site wat betreft de uitleg van dromen?....Is dat wel iets waar Moslims zich mee bezig moeten houden?

Salaam.

 

assalaamo3alaykom broeder 

 

dromenuit leg heb je wel binnen de islaam .

je kunt het vinden in de droomuitleg boek van ibnu katier  en ibn sirrin

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 09:00
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,


Weet iemand ook hoe het zit met dat gedeelte op hun site wat betreft de uitleg van dromen?....Is dat wel iets waar Moslims zich mee bezig moeten houden?


Salaam.



Dromen hebben te maken met zaken die nog "afgewerkt" moeten. Dat "afwerken" gebeurt tijdens je slaap, maar ook gewoon daarbuiten zonder dat je je daarvan direct bewust bent. Zoals bijvoorbeeld een naam die je je probeert te herinneren, en wat maar niet lukt. En dan zomaar ineens, terwijl je inmiddels met iets heel anders bezig bent, "schiet" die naam in je hoofd. De beste duider van je dromen ben je (op grond van bovenstaande) z�lf. In dagblad Trouw heeft niet zo lang geleden een redelijk nuchtere artikelenserie over dromen gestaan, zou je even kunnen nazoeken.
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 14:29
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

Weet iemand ook hoe het zit met dat gedeelte op hun site wat betreft de uitleg van dromen?....Is dat wel iets waar Moslims zich mee bezig moeten houden?

Salaam.

salam broeder

ik heb gehoord en gelezen dat je je daar niet mee bezig moet houden. een goede droom vertel je alleen aan 1 persoon die je vertrouwd en een slechte droom vertel je niet omdat t van de shaytaan is.verder kan je droomuitleg beter terzijde laten. want er speelt ook zoiets als het onbewuste mee. je kan niet zomaar een droom gaan lopen interpreteren. 1 persoon kon dat en dat was volgens mij Profeet Yusuf as. pls corrigeer me als ik t fout heb wat betreft dat. maar goed, das wat ik heb gehoord.

wasalam

Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 14:35
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

Weet iemand ook hoe het zit met dat gedeelte op hun site wat betreft de uitleg van dromen?....Is dat wel iets waar Moslims zich mee bezig moeten houden?

Salaam.

 

assalaamo3alaykom broeder 

 

dromenuit leg heb je wel binnen de islaam .

je kunt het vinden in de droomuitleg boek van ibnu katier  en ibn sirrin

salam zuster

ik heb gelezen en ook tijdens een les heb ik gehoord dat dat boek onrechtmatig aan ibn sirrin is toegeschreven. hij is niet door hem geschreven. ibn sirrin is een gerespecteerd geleerde en heeft idd een boek daarover geschreven, maar het is absoluut niet deze. heb m zelf thuis. en sorry, maar geen bronnenvermelding helemaal niks. mn leraar zei ook dat t een fout boek is. dromenuitleg is een gevaarlijke zone. want je kan niet je droom gaan uitlegge door middel van dat boekje alsof je een woordje gaat opzoeken in het woordenboek. zo simpel is het allemaal niet. droomuitleg bestaat zeker in islam maar is alleen toebeschreven aan profeten en niet een boekje van 203 pagina's zonder bronnen.wa Allahou a3lam.

wasalam

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 15:55

assallamo3alykom zuster

 

ibnu sirren was een  mina tabi3in en was bekend met droomuitleg 

hij was geen shabi (heeft de profeet (sallah3alyhi wa salim) niet gezien (maar wel de sahaba gekend .vraag het beter aan de geleerden .

en ibnu katier  was ook bekend met droomuitleg . vraag het na  aan sheik  .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 16:10
Religie zet aan tot collectief dromen via - (geloofsspecifieke) associatieve inductie in het collectief onderbewuste (operand conditioneren). Misbruik ligt hierbij altijd op de loer.    
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 16:10

lieve zuster

ik weet wel dat de twee personen hoog geleerden zijn en mina tabi3ien zijn..en idd zeer gevaardgid in droomuitleg via quran en sounna,maar wat ik bedoel is dat deze personen die dit boek gedrukt hebben de naam van ibn sirrin eronder hebben gezet. ibn sirrin heeft een boek geschrven over droomuitleg maar het is niet deze..zuster..ik heb het gevoel dat jij mn posts niiet echt goed leest.maar goed.geeft niet. en deze info heb ik van imam. hij is ook een leraar. ik volg les in zijn klas. dus ik haal het niet uit de lucht. zuster, wil je alsjblieft eerst goed mn posts lezen?want ik moet steeds alles herhalen.vergeef me indien ik je kwets.maar heb zwaar last van rsi dus ik denk dak t voorlopig hier maar bij laat,

wasalam en vergeef me

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 16:44

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Religie zet aan tot collectief dromen via - (geloofsspecifieke) associatieve inductie in het collectief onderbewuste (operand conditioneren). Misbruik ligt hierbij altijd op de loer.    

En daar ligt de verantwoordelijkheid weer bij het individu!!

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 17:52
In eerste instantie geplaatst door muslima5

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

Weet iemand ook hoe het zit met dat gedeelte op hun site wat betreft de uitleg van dromen?....Is dat wel iets waar Moslims zich mee bezig moeten houden?

Salaam.

salam broeder

ik heb gehoord en gelezen dat je je daar niet mee bezig moet houden. een goede droom vertel je alleen aan 1 persoon die je vertrouwd en een slechte droom vertel je niet omdat t van de shaytaan is.verder kan je droomuitleg beter terzijde laten. want er speelt ook zoiets als het onbewuste mee. je kan niet zomaar een droom gaan lopen interpreteren. 1 persoon kon dat en dat was volgens mij Profeet Yusuf as. pls corrigeer me als ik t fout heb wat betreft dat. maar goed, das wat ik heb gehoord.

wasalam

Salaam Aleikum zuster,

Dat is dus ook wat ik had gehoord dat je je er beter niet mee moet bezig houden en dat het ook geen goed boek is. Het is ook beter dat we van dingen wegblijven die twijfelachtig zijn. ALLAH weet het het beste.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juni 2006 om 06:36

asalaamo3aykom zuster nee tuurlijk kwets je me niet

ik zou niet weten waarom  we begrijpen elkaar alleen niet zo goed maar dat is geen probleem  we zijn zusters .

 

 

maar  je zei dat niemand droomuitleg kan uitlegen  behalf profeet yusoef 3alyhisalaam.

en ik was het niet mee eens   daarom zei ik nee ibn sirren  en ibn katier  konden dat ook .

 

en waar ik het wel mee eens ben  is dat je je niet teveel mee bezig houd met dromen uitleg .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 05:12
ik begin u een beetje in de war teraken
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 07:50
hoe zo oegti ?
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 13:47
over wat de fouten zitten die aya boven
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.