Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

ZIZOU

 Post Reply Post Reply
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ZIZOU
    Geplaatst op: 15 juli 2006 om 02:57

Hatred has already appeared from their mouths, but what their breasts conceal is far worse. (Koran: Aal-Imran 118)

Meer hoef ik niet erbij te vermelden.



www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juli 2006 om 05:00

salaam aleykum.

mooie vergelijking. kvond het ergens wel zonde dat hij dat heeft gedaan. zijn imago als rustige prof voetballer is een beetje verpest, maar hem kennende van intervieuws.tv..... was dit toch het allerlaatste wat hij zou doen.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juli 2006 om 14:10

 

 

Asalaam alaikoum.

Broeder jiyuu, sorry ik begrijp de vergelijking niet. Kun je uitleggen wat je bedoelt met die vergelijking.

Moslimboy, ik begrijp best dat het nog wel te doen is als iemand je 1 of 2 keer beledigt, maar als iemand doorgaat dan kan het je behoorlijk boos maken. Ik had natuurlijk liever iets anders gezien, maar zijn reactie is menselijk. Verder is hij een topvoetballer en dat blijft hij ook na die kopstoot.

Wa salaam.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juli 2006 om 14:27
As-salamu alaikum,

Allah vertelt ons in de Quran de waarheid, daar kunnen we wat van leren.

Zizou kopte de italiaan op zijn borst, precies op de plek waar er zich nog meer smerige dingen in afspelen.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juli 2006 om 15:24
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

 

 

Asalaam alaikoum.

Broeder jiyuu, sorry ik begrijp de vergelijking niet. Kun je uitleggen wat je bedoelt met die vergelijking.

Moslimboy, ik begrijp best dat het nog wel te doen is als iemand je 1 of 2 keer beledigt, maar als iemand doorgaat dan kan het je behoorlijk boos maken. Ik had natuurlijk liever iets anders gezien, maar zijn reactie is menselijk. Verder is hij een topvoetballer en dat blijft hij ook na die kopstoot.

Wa salaam.

jah tuurlijk, ik heb nog steeds gigantisch veel respect voor hem, na dit incident zelfs nog meer, hij komt op voor zijn familie dus zo erg was het niet.

en een kopstoot verandert niets aan of je topvoetballer blijft of niet, hij is ook maar een mens die kwaad en blij wordt dus het is volkomen normaal dat je dan zo'n reactie krijgt.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.046 seconden.