Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Nederlandse lezing door Aboe Ismail

 Post Reply Post Reply
Schrijver
islamboyy Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 februari 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islamboyy Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Nederlandse lezing door Aboe Ismail
    Geplaatst op: 11 februari 2008 om 22:59
Salaam o3alaykom warahmatollahi wabarakatuh,

Zaterdag 1 maart zal er insha Allah een lezing plaatsvinden in Utrecht.

Dit zal na salaat Al-'asr zijn ( ongeveer 16:00 )

Om precies te zijn in moskee Overvecht

( Winterboeidreef 4 3561 HX Utrecht )

Deze lezing zal gehouden worden door broeder Aboe Ismail.

Het onderwerp is : "De standvastigheid van de imaan"

De lezing is zowel voor broeders en zusters.
Zusteringang is om de hoek.

Probeer zoveel mogelijk broeders en zuster hierover te informeren, in eerste instantie omdat je voor je broeder of zuster hetzelfde wenst alsjezelf ( het goede natuurlijk ) en ten tweede omdat de beloning groot is. Ookal komt diegene niet. Onze daden worden beoordeeld naar de intentie.

Wasalaam o3alaykom warahmatollahi wabarakatuh.
Terug naar boven
oemtaqwa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 mei 2006
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oemtaqwa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2008 om 00:44

alikom salam wara7matollah,

djazakallahu gair broeder voor de info!

Terug naar boven
oemtaqwa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 mei 2006
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oemtaqwa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2008 om 00:54
maar zijn er nog andere lezingen naar jou weten? want daar ben ik al naar toe geweest. wel fijn dat je dat even met ons deelt
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2009 om 12:10

salaam aleykoum

waarom zou je nog naar zijn lezingen luisteren?

 

Hij heeft in het leger gezeten nl leger en heeft er geen openlijk berouw voor getoond en als je in nl leger zit ben je kafir geworden zeggen ze.

Dus ik luister niets meer van hem ga niet naar zijn lezingen enz totdat ik hoor dat hij er spijt van heeft tegenover Allah.

Allahoe ahlem verder

ik zeg alleen wat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen.

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 augustus 2009 om 20:22

salaam aleykoum

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

waarom zou je nog naar zijn lezingen luisteren?

 Hij heeft in het leger gezeten nl leger en heeft er geen openlijk berouw voor getoond en als je in nl leger zit ben je kafir geworden zeggen ze.

Wie zijn �ze�?

Ik vind het wel heel erg kwalijk om iemand kafir te noemen die in het leger heeft gezeten of daar �berhaupt nog in zit. Waarom zou overigens openlijk berouw moeten tonen? Als hij wellicht denkt dat het �fout� was wat hij heeft gedaan, dan hoeft niet heel de wereld dat te weten. Dat is tussen hem en Allaah �soebhana wa ta3ala-.

Ga jij voor elke misstap die jij begaat en berouw daarvoor toont naar iedereen toe om te zeggen dat je voor die en die fout berouw hebt getoond? Dacht het niet� Waarom dan wel van andere verwachten?!

Dus ik luister niets meer van hem ga niet naar zijn lezingen enz totdat ik hoor dat hij er spijt van heeft tegenover Allah.

Allahoe ahlem verder

ik zeg alleen wat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen.

En wat zijn die betrouwbare bronnen van jou dan?

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.062 seconden.