Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Meedoen met een onderzoek?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Amand Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 februari 2008
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amand Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Meedoen met een onderzoek?
    Geplaatst op: 11 april 2008 om 13:40

Wil jij meedoen met een onderzoek van Universiteit Utrecht en via deze weg invloed hebben op de politiek?

 

Ben je tussen de 12 en 22 jaar?

 

Vul nu in ongeveer een half uur een vragenlijst in en krijg hier een cadeaubon van 5 euro voor!

 

Het onderzoek richt zich op jongeren en hoe je je als jongere voelt in deze maatschappij. Een aantal vragen richten zich op moslimjongeren; hoe kijk je tegen niet-moslims en hoe denk je bijvoorbeeld over radicalisme?

 

Meedoen?

 

Surf dan naar:

 

http://tinyurl.com/53zt36

 

en vul direct de vragenlijst in!

 

Heb je nog vragen stuur dan een mail naar [email protected] en je krijgt zo snel mogelijk antwoord!

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2008 om 22:21

ik heb m gedaan! en ik wacht al langer als een week op die cadeaubon!

ik vind het echt onzinnige vragen! sorry hoor! maar wie heeft dit bedacht?

is dit nou echt een onderzoek?

btw. ik vond dit onderzoek op een andere site!

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.