Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Christelijk joodse samenzwering

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Christelijk joodse samenzwering
    Geplaatst op: 15 september 2008 om 09:31

bismillah rahman rahim,

assalamualaikum broeders en zusters, onlangs heb ik een documentaire gezien, die het kwaad door de United Satanic Army ( USA) veroorzaakt goed uit licht. en de valsheid in de  christelijke geloof zeer goed ontmaskert. dit moet je gezien hebben. het duurt wel even 120 minuten.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-8214667090776624474& amp;ei=rAvOSJ7NNIiuiAL695XOAg&q=zeitgeist+nederlands

moge allah subhannewataala ons leiden op het rechte pad.

assalaam.

khabir

 



Aangepast door Khabir
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 september 2008 om 00:01
Ik weet iets wat nog v��l interessanter is: eens goed diep in jezelf duiken. En dat je leven lang.
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 september 2008 om 16:44

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ik weet iets wat nog v��l interessanter is: eens goed diep in jezelf duiken. En dat je leven lang.
dat is een onderdeel van de plicht voor ieder vrome moslim. namelijk opzoek gaan naar kennis en denken over zaken. dat wordt ons herhaaldelijk in de heilige Qoran verteld.

De Heilige Qoran is tevens naar mijn mening de handleiding om je ziel mee te zuiveren, welk vervuild werd door satan na dat het aan profeet adam gegeven was. deze ziel zit in ieder van ons.

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 september 2008 om 16:53

 

assalaam,

nog meer onthullingen, over de 9/11 en de Bankierswereld van United Satanic Army. met o.a de Rockyfeller, en zijn vrienden als B.Gates en andere nazaad van de prostituee uit Babylon.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=1263677258215075609

 

moge Allah subhannawata�la alle ware gelovigen die goed doen en geduldig zijn leiden op het rechte pad.

assalaam.

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 september 2008 om 23:59
Khabir,
Hoe kan Adam een "profeet" zijn terwijl zijn ziel door de Satan was vervuild?
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2008 om 03:34
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Khabir,
Hoe kan Adam een "profeet" zijn terwijl zijn ziel door de Satan was vervuild?

we wijken af van het onderwerp, maar ok'. ik zal een aantal passages uit de Qoran halen die bij mensen met kennis over materie en hun eigenschappen, en inzicht en omzettingvermogen voor metaforen. het eenenander kan verduidelijken.


Heilige Qoran:

3:33. Allah verkoos Adam en Noach en de nakomelingen van Abraham en de nakomelingen van Imraan boven de volkeren.

3:59. Voorzeker, het geval van Jezus is bij Allah hetzelfde als dat van Adam. Hij (Allah) schiep hem uit stof en zei: "Wees" en hij werd.

7: 26. O kinderen van Adam! Wij hebben u inderdaad kleding nedergezonden om uw naaktheid te bedekken, ook om sierlijk te zijn, maar het kleed van godsvrucht is het beste. Dit is een teken van Allah, opdat zij er lering uit mogen trekken.
27. O kinderen van Adam, laat Satan u niet verleiden, zoals hij uw ouders uit het paradijs verdreef en hen van hun kleding beroofde, opdat hij hun hun naaktheid mocht tonen. Waarlijk, hij ziet u, hij en zijn stam, vanwaar u hen niet ziet. Voorzeker, Wij hebben de duivelen vrienden gemaakt voor hen, die niet geloven.

15:26. Waarlijk Wij schiepen de mens uit droge, klinkende klei, uit zwarte modder in vorm gewrocht.
27. En Wij hadden voorheen de djinn uit vlammend vuur geschapen.
28. Toen uw Heer tot de engelen zei: "Ik ga de mens uit droge, klinkende klei scheppen, uit leem gewrocht."
29. "Wanneer Ik hem daaruit heb gevormd en hem Mijn geest heb ingeblazen, valt dan in onderdanigheid voor hem neder."
30. De engelen onderwierpen zich allen tezamen.
31. Maar Iblies weigerde tot degenen te behoren die zich onderwierpen.
32. Hij zei: "O Iblies, wat hapert u dat u niet onder degenen bent die zich onderwerpen?"
33. Hij antwoordde: "Ik ga mij niet onderwerpen aan de mens, die U uit droge, klinkende klei heeft geschapen, uit leem gemaakt."
34. God zei: "Ga dan heen, u bent voorzeker verworpen."
35. "Mijn vloek zal tot de Dag des Oordeels op u rusten."
36. Hij zei: "Mijn Heer, schenk mij dan uitstel tot de Dag waarop zij zullen worden opgewekt."
37. God zei: "U wordt uitstel verleend."
38. "Tot de Dag van de bekende tijd."
39. Hij antwoordde: "Mijn Heer, daar U mij verloren heeft geacht, zal ik voor hen (de dingen) op aarde schoonschijnend maken en hen allen doen dwalen."
40. "Met uitzondering van Uw oprechte dienaren onder hen."
41. God zei: "Dit is een pad, rechtstreeks tot Mij."
42. "U zult over Mijn dienaren zeker geen macht hebben, met uitzondering van de dwalenden die u volgen."

20: 115. En waarlijk wij gaven voorheen Adam een bevel, maar hij vergat het en Wij vonden in hem geen voornemen daartoe.

20:120. Maar Satan fluisterde hem kwaad in, hij zei: "O Adam, zal ik u voeren tot de Boom der Eeuwigheid, en een koninkrijk dat nimmer zal vergaan?"
121. Zo aten beiden er van, waardoor hun schaamte hun duidelijk werd en zij zich begonnen te bekleden met bladeren uit de tuin. En Adam was ongehoorzaam aan het gebod van zijn Heer, derhalve leed hij.
122. Alsdan verkoos zijn Heer hem, vergaf hem en leidde hem.

ten slotte...

13 17. Hij zendt water van de hemel neder, zodat stromen overeenkomstig hun afmeting vloeien en de vloed zwellend schuim draagt. En van hetgeen zij (de mensen) in het vuur verhitten om sieraden en gereedschappen te vervaardigen komt een soortgelijk schuim. Zo licht Allah de waarheid en de valsheid toe. Wat nu het schuim betreft, het gaat als uitschot weg, maar wat betreft hetgeen de mensen tot nut strekt, dit blijft op aarde. Zo geeft Allah de gelijkenissen. .

sadaghallaholaliolatheem.


Adam was de eerste drager van de ziel des leven die de ziel van verderf wiens drager satan is niet kon overwinnen waardoor deze ziel doorgegeven werd om op zijn eigen kracht het overwinnings proses te doorlopen tot dat Allah swt de zuivere ziel opnieuw in een mens wiens naam Jezus was, blies die gedurende een periode van viertig dagen het van  Satan  kon  overwinnen,  waarbij bewezen werd dat de ziel van leven de ware liefde vertoonde jegens zijn schepper en niet satans ziel. 

tot later...




Aangepast door Khabir
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2008 om 00:49
Waarom, Khabir, heeft God "dwalenden" geschapen? Het zal met mensen toch niet zo zijn als met -bijvoorbeeld- insecten waarvan, na bespuiting met een verdelger van het merk "Satan", een zeker aantal "uitverkorenen" zal overleven? Als dat zo zou zijn dan zou God op de mens een -sadistisch- spelletje uitvoeren om zo de verveling te verdrijven.Waardoor die God -voor mij- wel heel erg veel wegheeft van een mens.
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 september 2008 om 11:07

Beste alzukar als mijn schepper het wilt zal ik na het vasten maan dieper in gaan op je vraag.

maar alvast een citaat uit de heilige koran om over na te denken...

vers33:

69. O, u die gelooft! weest niet zoals degenen die Mozes ergerden! Allah echter zuiverde hem van hetgeen zij zeiden. En hij was in aanzien bij Allah.
70. O, u die gelooft! Vreest Allah en spreekt de waarheid.
71. Hij zal uw werken goed voor u maken en u uw zonden vergeven. En wie Allah en Zijn boodschapper gehoorzaamt, heeft zeker een grote overwinning behaald.
72. Voorwaar, Wij boden de hemelen, de aarde en de bergen aan, hun (iets) toe te vertrouwen, maar zij weigerden dit te dragen en vreesden er voor, maar de mens nam het op zich. Inderdaad, hij is zeer onrechtvaardig (jegens zichzelf), onwetend.
73. Het gevolg er van is dat Allah huichelachtige mannen en vrouwen, en afgodendienaren en afgodendienaressen zal straffen. En Allah wendt zich in barmhartigheid tot gelovige mannen en vrouwen, en Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

 

sadaghalaholatheem,

beste alzukar ik ben benieuwd wat je denkt, dat (iets) wat ons toevertouwd is zou kunnen zijn?.

tot na ramadan, inshaallah (als god het wilt/toelaat).

vrede.


 



Aangepast door Khabir
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 september 2008 om 00:51
Wie-weet, Khabir, staat boven alle door de mens gedachte opperwezens wel "iets" wat "zich" niet in het bijzonder met de mens "bezighoudt". De gedachte daaraan c.q. het overtuigd zijn daarvan werkt (in ieder geval op mij)
uiterst relativerend en geruststellend.
Dan wat je vraag m.b.t. wat ons is toevertrouwd. Ik denk dat ons helemaal niet zoveel is toevertrouwd. Ik denk dat we samen, via een proces van vallen-en-opstaan, via schade-en-schande, mogelijk ooit zullen komen tot een gedeelde opvatting over hoe we op deze aarde goed zullen kunnen samen- en overleven. Als mens-soort. Los en vrij van religie.
Moge de Ramadan je nader brengen tot de Schepper, Khabir.
Groet, Alzukar
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 oktober 2008 om 02:27
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Wie-weet, Khabir, staat boven alle door de mens gedachte opperwezens wel "iets" wat "zich" niet in het bijzonder met de mens "bezighoudt". De gedachte daaraan c.q. het overtuigd zijn daarvan werkt (in ieder geval op mij)
uiterst relativerend en geruststellend.
Dan wat je vraag m.b.t. wat ons is toevertrouwd. Ik denk dat ons helemaal niet zoveel is toevertrouwd. Ik denk dat we samen, via een proces van vallen-en-opstaan, via schade-en-schande, mogelijk ooit zullen komen tot een gedeelde opvatting over hoe we op deze aarde goed zullen kunnen samen- en overleven. Als mens-soort. Los en vrij van religie.
Moge de Ramadan je nader brengen tot de Schepper, Khabir.
Groet, Alzukar


Bedankt voor je wens.
als iets boven de opperwezen staat dan is dat wezen niet meer opper. en bedacht of in u geval gedachte of te wel denken of bedenken van iets is een materiloos product dat door de uit materi geschapen mens geschapen wordt. zoals materie uit materiloze ziel geschapen kon worden. beide als een spiegelbeeld.

hoe dan ook de alle hoogste wezen de schepper waar ik in geloof en wie ik alleen aanbid heeft mij via zijn laatse openbaring het volgende verteld betreft zijn schepping:

het heilige Qoran; hfst 21

16. Wij schiepen de hemel en de aarde en al hetgeen er tussen is, niet tot vermaak.
17. Indien Wij een spel hadden willen doen, dan zouden Wij met Onszelf hebben gespeeld, maar dit doen Wij niet.
18. Nee, Wij stellen de waarheid tegenover de valsheid zodat de eerste de laatste het hoofd breekt en ziet, zij vergaat. En wee u, wegens hetgeen u beweert.
19. Hem behoort wat in de hemelen en op aarde is, en degenen die zich in Zijn tegenwoordigheid bevinden, zijn niet te trots om Hem te aanbidden, noch worden zij dit moede;
20. Zij verheerlijken Hem dag en nacht, en zij verslappen hierin nimmer.
21. Hebben zij (de afgodendienaars) goden genomen van de aarde die de doden kunnen opwekken?
22. Indien er naast Allah andere Goden waren in (de hemel en op aarde) zouden dezen voorzeker tot chaos zijn vervallen. Verheven is Allah, de Heer van de Troon, boven hetgeen zij zeggen.

wat het toevertrouwde betreft: is het de keuze en de bewustheid over de keuze tussen goed en kwaad, wat jou en mijn ziel zelf voor gekozen hebben, en zodoende  het prosses van scheiden van goed en en kwaad in de materie mee moeten maken, en door te kiezen voor het kwade vernietigende kracht of het goede scheppende kracht bepalen we zelf onze eind bestemming als beloning of kastijding.

vrede,
khabir



Aangepast door Khabir
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.