Druk de pagina | Sluit venster

!!!!help een zuster in nood!!!!

Gedrukt van: Islaam.nl Forum
Categorie: Islaam in Nederland
Forum naam: Actualiteiten
Forum beschrijving: Discussie over verschillende actualiteiten in Nederland
URL: http://www.islaam.nl/forum/forum_posts.asp?TID=6329
Gedrukt op: 28 maart 2024 om 16:32


Onderwerp: !!!!help een zuster in nood!!!!
Geplaatst door: malikah
Onderwerp: !!!!help een zuster in nood!!!!
Geplaatst op: 17 februari 2006 om 10:42

assalemaleykoem,

ik vraag jullie om het volgende, een gepraktiseerde zuster is onlangs achter gelaten door een man met vele schulden, ze is nu met die schulden blijven zitten en weet zich geen raad, ze heeft geen dak meer boven haar hoofd (gelukkig wel onderdak) en ze heeft ook 2 kinderen, help deze zuster in nood, net zoals we jou zouden helpen wanneer jou het overkwam.

we proberen deze zuster te helpen om geld in te zamelen, wil je haar helpen stord dan een bedrag op deze rekening inshaAllah;

3007.37.114 tnv; K. Veenstra (ik dus)

plaats; te utrecht.

en vermeld daarbij; sadaka zuster in nood. dan zorg ik inshaAllah dat het bij de zuster terecht komt.

djazakAllahu wa gairan,

wa salemaleykoem wa rahmatoellahi wa barakatuhu




Antwoorden:
Geplaatst door: malikah
Geplaatst op: 21 februari 2006 om 01:56

MASHAALLAH IK HEB AL VAN 2 FORUM LEDEN GELD ONTVANGEN, MOGE ALLAH JULLIE BELONEN,

MAAR WE ZIJN ER NOG LANG NIET, WIE HEEFT ER NOG WAT OVER?

IK HEB NU 250 EURO,

VRADIG EN HET LICHT MOGE ALLAH JULLIE BELONEN. AMIEN

DJAZAKALLHUWAGAIR, MALIKAH



-------------


Geplaatst door: malikah
Geplaatst op: 24 februari 2006 om 02:13

 

salem aleykoem, ik zie dat er meerdan 70 mensen dit bericht hebben gelezen, en ik heb maar van 2 mensen sadaka voor deze zuster ontvangen, doet het jullie dan niks? kom op mensen ze heeft nog een schuld boven de 3000 euro, alhamdolillah heb ik 250 euro gekregen, maar daar is het nog niet mee opgelost,

wanneer ik mijn kinderkortijng ontvang wil ik ook een bedrag geven van 100 inshaAllah maar dan hebben we pas 10 procent van het bedrag, kom op mijn broeders en zusters, please help!

wa salemaleykoem wa rahmatoellahi wa barakatuhu



-------------



Druk de pagina | Sluit venster