Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenMartelaarschap Sheik Ahmed Yassin

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Martelaarschap Sheik Ahmed Yassin
    Geplaatst op: 22 maart 2004 om 05:25

Assalamoe'alaikoem

Jullie hebben waarschijnlijk al gehoord van het martelaarschap van Sheik Ahmed Yassin vandaag.  Hij werd vandaag vermoord met een Amerikaanse gevechtshelicopter. De moord op de 80 jarige held in zijn rolstoel gebeurde nadat hij het ochtendgebed verricht had in de moskee. Deze zionistische criminele moord zal natuurlijk op de gepaste wijze worden vergeld.Moge Allah (swt) hem met het paradijs belonen. .Ik ben vandaag bedroefd maar uiteindelijk zullen insha'Allah de zionisten versl*gen worden. 

Waren de Arabishe leiders maar zoals Sheik Ahmed Ahmed Yassin(Rahimahoe Allah).

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2004 om 05:36

 

Asalaam wa alaikoum wa rahmatulahi wa barakatuh...

Tot Allah behoren Wij en tot Hem keren we terug...

Moge Allah palestijnse held Sheik Ahmed Ahmed Yassin ( allah ie rahmoe) belonen met het paradijs InshaAllah...Moge Allah alle palestijnse maltelaren belonen met het paradijs...InshaAlllah zal allah de joden straffen fie doenia kbel lagira..inshaAllah inshaAllah inshaAllah....

Nu gaan er nog grote problemen ontstaan dan die er al waren..hier komt nooit een einde aan...wanneer eindigt het..moet het een 3e wereldoorlog worden...zo kan het niet verder...amerikanen en joden..tegen de palestijnen....irakeze....straks nog syrie en iran....

overal op de wereld oorlogen...elke land heb je wel haat van wersterlingen tegen moslims..het wordt alleen maar erger en erger....

Oualaikoum asalaam wa rahmatulahi wa barakatuh...

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Jaminah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2004 om 15:42
salaamu 3laikum,

IENNA LIELLAAHIE MAA AGAZA WA LAHOE MAA A'TAA WA KOELLOEN IENDAHOE BIE-ADJALIEM MOESAMMAN FASBIER WAHTASIEB.

Wat Allaah heeft weggenomen is werkelijk voor Hem bestemd en wat Hij heeft gegeven is voor Hem bestemd. En alles heeft zijn bepaalde uur. Wees daarom broeders en zusters geduldig en hoop op de beloning.

Moge allah de moslims veel meer betere tijden schenken.
Zijn dood geeft ons meer standvastigheid in het geloof en haat tegenover de koefaar.

wesalaam, jaminah
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2004 om 15:46
Terug naar boven
Jaminah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2004 om 15:49
masha allah, heb het gezien nak4life. alleen jammer dat er geen geluid bij zit
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2004 om 15:52
In eerste instantie geplaatst door Jaminah

masha allah, heb het gezien nak4life. alleen jammer dat er geen geluid bij zit


Komt morgen Inshallah!!! Maar voel me nu niet zo lekker. Dus Inshallah maak ik morgen een nieuwe flash..

wassalaam
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2004 om 05:34

salaam alaikom,

moslim broeder waarom voel je je niet lekker, wat is er beter dan de martelaarschap krijgen?

(Koran 3:169) En denkt niet over degenen, die ter wille van Allah zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend en bij hun Heer worden hun gaven geschonken.

(Koran 3:170) Jubelend, over hetgeen Allah hun van Zijn overvloed heeft gegeven, zich verblijdend over degenen die achterbleven, en hen nog niet hebben ingehaald, dat er geen vrees over hen zal komen, noch dat zij zullen treuren.

(Koran 3:171) Zij verheugen zich over Allah's gunst en Zijn overvloed en dat Allah de beloning der gelovigen niet verloren doet gaan.

natuurlijk moeten we niet naar de dood verlangen, maar wie wil niet als een shahied sterven? dat is een droom van elke moslim.

salaam

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2004 om 05:57
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Jaminah

masha allah, heb het gezien nak4life. alleen jammer dat er geen geluid bij zit


Komt morgen Inshallah!!! Maar voel me nu niet zo lekker. Dus Inshallah maak ik morgen een nieuwe flash..

wassalaam


Ik heb er nu audio bij... klik hier
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 maart 2004 om 15:19

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellah Wabarakatoehoe,

"Maandagochtend 22 maart jl ontving de wereld het droevige en schandalige nieuws dat leider en oprichter van verzetsbeweging Hamas, Sjeikh Ahmed Yassine, is vermoord door de zionistische entiteit. AEL is diepbedroefd met dit verlies en onze gedachten en gebeden gaan uit naar de nabestaanden van Sjeikh Ahmed Yassine. Sjeikh Ahmed Yassine is voor vele moslims het voorbeeld van de verzetsbeweging ten behoeve van de moslims en tegen onderdrukking en bezetting. Ook gaan onze gedachten uit naar de nabestaanden van de slachtoffers die met Sjeikh Ahmed Yassine zijn gevallen in deze terroristische aanval."

Zie hieronder de link om het condoleance register te tekenen.

http://www.ael.nl/new_site/ael/cond.php

<((Inna Lillahi Wa Inna Ilayhi Raji'oun))>
<((To Allah We Belong, And To Him Is Our Return))>
<((Tot Allah Behoren Wij, En Tot Hem Zullen Wij Wederkeren))>


Jullie Zuster Fi Dien!!

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 maart 2004 om 15:44
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

salaam alaikom,


moslim broeder waarom voel je je niet lekker, wat is er beter dan de martelaarschap krijgen?


(Koran 3:169) En denkt niet over degenen, die ter wille van Allah zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend en bij hun Heer worden hun gaven geschonken.


(Koran 3:170) Jubelend, over hetgeen Allah hun van Zijn overvloed heeft gegeven, zich verblijdend over degenen die achterbleven, en hen nog niet hebben ingehaald, dat er geen vrees over hen zal komen, noch dat zij zullen treuren.


(Koran 3:171) Zij verheugen zich over Allah's gunst en Zijn overvloed en dat Allah de beloning der gelovigen niet verloren doet gaan.


natuurlijk moeten we niet naar de dood verlangen, maar wie wil niet als een shahied sterven? dat is een droom van elke moslim.


salaam



Walaikoem Salaam,

Ik lees nu pas wat je hebt geschreven, Mag ik niet gewoon ziek zijn????? Want ik had gewoon erge hoofdpijn. Dat had verder niets met de moord op de Sjeikh te maken.

Leuke misverstand :-)
Terug naar boven
abdu_ allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 17 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 maart 2004 om 16:04

salahdin schreef:

Waren de Arabishe leiders maar zoals Sheik Ahmed Ahmed Yassin(Rahimahoe Allah).

eindelijk iemand waarmee ik het 200% mee eens ben. het ligt aan die arabische leiders die zogenaamd moslim zijn of zogenaamd de palestijnen helpen. ook al verjagen of doden de palestijnen 100 joden of zionisten per dag, de regering laat dan weer 200 nieuwe erin. snap je het heeft niet veel zin de regering van de arabische landen is ********. als de arabische landen weer samen werken en 1 worden en islam als de hoofd godsdient kiezen, dan zouden we al een heel stuk verder zijn. amerika/israel profiteren van die domme arabische voetenkussers die alles doen als ze maar geld krijgen van amerika.

oulikoum asalaam,

all praise to allah.

Terug naar boven
Danoontje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 januari 2004
Online status: Offline
Berichten: 14
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2004 om 02:13

Geloof me, ik wil niemand voor het hoofd stoten...

maar sheik Yassin was toch helemaal geen goede man?  Niet dat je iemand die je slecht vindt uit de weg mag vermoorden, dat keur ik absoluut niet goed, maar als hij de oprichter van de Hamas is, heb ik weinig sympathie voor hem.

Terug naar boven
ICHTUS Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 30 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 24
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 06:14
Een massamoordenaar verheerlijken, daar kan ik met mijn pet niet bij.
Och, of gij ook op deze dag verstondt wat tot uw vrede dient.
Terug naar boven
Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 25 mei 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 142
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 08:41
Hamas, Hezbollah, Al-Aqsa Brigades zijn een paar voorbeelden van Moslimgroepen die zich aan hun Islamitische plichten houden. Het Moslimvolk (Palestijnen) wordt onderdrukt, als Moslim heb je het recht je te verdedigen, dachten de Zionisten dat we hun onze linkerwang zouden keren. Nee, we slaan terug, hard terug. Ik zit nu ook in Nederland en heb nog niet aan mijn plichten voldaan maar insha Allah zal ik een dappere strijder worden.
Allah swt is met ons, de Moslimummah zal zich herstellen en We zullen sterker zijn als ooit te voren.
Geen onderdrukking door Israeliers, geen bezettingen door Westerlingen. Het Moslimleger zal de ongelovige legers verpletteren !

Allah swt heeft ons veel gegeven, daarom moeten Wij Allah swt veel gedenken en aanbidden, als beloning zal Allah swt de vijand vernietigen.
Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 10:05

In eerste instantie geplaatst door Yahya

Hamas, Hezbollah, Al-Aqsa Brigades zijn een paar voorbeelden van Moslimgroepen die zich aan hun Islamitische plichten houden. Het Moslimvolk (Palestijnen) wordt onderdrukt, als Moslim heb je het recht je te verdedigen, dachten de Zionisten dat we hun onze linkerwang zouden keren. Nee, we slaan terug, hard terug. Ik zit nu ook in Nederland en heb nog niet aan mijn plichten voldaan maar insha Allah zal ik een dappere strijder worden.
Allah swt is met ons, de Moslimummah zal zich herstellen en We zullen sterker zijn als ooit te voren.
Geen onderdrukking door Israeliers, geen bezettingen door Westerlingen. Het Moslimleger zal de ongelovige legers verpletteren !

Allah swt heeft ons veel gegeven, daarom moeten Wij Allah swt veel gedenken en aanbidden, als beloning zal Allah swt de vijand vernietigen.

Allemachtig, van wie heb jij les gehad? Je zelf verdedigen is niet het zelfde als het doden van onschuldige mensen. En dat is waar Sjeik Yasin voor stond. Bewondering voor de man is totaal niet op zijn plaats.

Verder zou ik je willen aanraden te werken aan de haatgevoelens waar je overduidelijk last van hebt. Haat is een contra-produktieve emotie: het brengt je nergens, je leert er niet van en het remt je geestelijke ontwikkeling. Moslimlegers? Verpletteren? Hard terug slaan? Alsjeblieft zeg! We leven in 2004, niet in de middeleeuwen.

Terug naar boven
Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 25 mei 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 142
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 10:51
1miljoen Japanners vermoordt door de VS.. goed ?
100duizenden Vietnamezen afgeslacht door de VS.. goed ?
Terug naar boven
rebil Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 107
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 12:42

In eerste instantie geplaatst door Yahya

1miljoen Japanners vermoordt door de VS.. goed ?
100duizenden Vietnamezen afgeslacht door de VS.. goed ?

Door oorlogen die niet door VS uitgelokt zijn

Terug naar boven
abdoe_allah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 30 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 214
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2004 om 15:49

heej yahya,

goed man precies de woorden die ik in mijn hoofd had.ik ben het  helemaal met je eens. ga zo door.

en trouwens hebben de moslims het dan wel zelf uitgelokt, dacht het niet. je moet nadenken voordat je iets plaatst en het van allebei de zijden bekijken.

en later yahya ik zie je wel op school.

to you your religion,and to me my religion

Terug naar boven
souad& Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 31 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 223
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2004 om 14:51

salaam alaikom,

Heeft iemand de bloederige foto's van het lichaam van sheigh Ahmad Yassin gezien.

Ze zijn echt vreselijk. Voor degene dieze wil zien, wil ik ze wel via een priv�-bericht verzenden. Ik wil ze niet op de topic plaatsen, er zijn namelijk misschien broeders of zusters die het niet aan kunnen zien. Zo erg zijn ze.

Voor degen die er belangstelling in hebben, hoor ik het wel (ik bedoel lees ik wel).

Masalama

 

Kijk niet naar hoe klein de zonde is, maar kijk naar Degene die je niet hebt gehoorzaamd
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2004 om 15:17

Nou mensen,

ik vind dit ook wel erg heftig hoor! Islaam is toch 'vrede', waarom dan al deze haat. En ja, ik weet dat jezelf verdedigen niet slecht is, maar dit.... Sorry, maar dat vind ik niet goed. Vraag niet om waarom, maar dat is mijn gevoel. God is een God van liefde en hij heeft ons niet geschapen om elkaar te haten, maar om in vrede samen te leven en wat de Amerikanen of wie dan ook aan elkaar doen, is hun eigen keuze. Zij worden later allemaal berecht door God, dat hoeven wij niet voor GOd te doen. Ook geloof ik niet in die onschuldige doden die voor de goede zaak sterven. Elke dode is een dode teveel, onschuldige doden zijn verschrikkelijk. In Amerika, Irak, Afghanistan, Madrid overal!!! Laat alsjeblieft iedereen in zijn waarde en in vrede leven. Salaam!!

Groeten happylady

Terug naar boven
Hatim Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2004 om 14:07
Het enige probleem is dat een oorlog tegen ongelovigen niet gewonnen kan worden met wapens. De USA heeft een groter leger dan alle legers ter wereld bij elkaar. Zij steunen de israeliers. Zij hebben de wereld er ook van overtuigd dat de islam een gevaar is. Als je dan bomaansl*gen gaat plegen speel je hen in de hand, het bevestigd het beeld dat ze geschapen hebben en daarmee winnen ze de steun van mensen om de oorlog tegen islam te voeren. Misschien is het verstandiger om het op een andere manier te spelen, door de leugens van hun te laten zien, door de waarheid achter de conflicten te tonen, door te laten zien wat islam echt is. Als mensen realiseren dat het niet allemaal zo zwart wit ligt komt er wellicht verandering. Maar dat is natuurlijk slechts mijn visie.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2004 om 15:20
Waaram zou je een oorlog tegen ongelovigen willen?
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Hatim Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2004 om 16:02
Ik denk dat het eerder de vraag is, waarom wil de wereld oorlog met islam ? Als moslims aangevallen worden hebben ze het recht op verdediging.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2004 om 17:16
Wie wil er dan oorlog met de moslims?  Je wil waarschijnlijk Amerika antwoorden, maar als die het echt wouden, was het al wel gebeurd.  Europa?  Zeker niet...  Dat krijgt er uit vrije wil zelfs een hoop moslimburgers bij...  Israel?  Okee, oorlog met de Palestijnen, maar dat is geen kwestie van religie, wel van land.  De enigen die er daar een kwestie van religie van maken zijn... de moslims...  Persoonlijk denk ik dat de wereld geen oorlog wilt met de moslims...  Maar dat wanneer er ergens iets gebeurt met iemand die toevallig moslim is, heel wat moslims roepen dat de wereld wat tegen moslims heeft.  En bovendien zijn er genoeg landen waar heel wat ellende is, net door de moslims en hetgene waarin ze geloven...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Nourdiene Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 20 januari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 136
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2004 om 00:36

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Wie wil er dan oorlog met de moslims?  Je wil waarschijnlijk Amerika antwoorden, maar als die het echt wouden, was het al wel gebeurd.  Europa?  Zeker niet...  Dat krijgt er uit vrije wil zelfs een hoop moslimburgers bij...  Israel?  Okee, oorlog met de Palestijnen, maar dat is geen kwestie van religie, wel van land.  De enigen die er daar een kwestie van religie van maken zijn... de moslims...  Persoonlijk denk ik dat de wereld geen oorlog wilt met de moslims...  Maar dat wanneer er ergens iets gebeurt met iemand die toevallig moslim is, heel wat moslims roepen dat de wereld wat tegen moslims heeft.  En bovendien zijn er genoeg landen waar heel wat ellende is, net door de moslims en hetgene waarin ze geloven...

Ik had al een vermoede maar nu weet ik zeker dat je in een van je jeugd tekenfilms bent blijfen hangen. 

"Onze Heer, wij geloven in wat Uneergezonden hebt en wij vlogen de Boodschapper en schrijf ons daarom op bij de getuigen (van de Eenheid van Allah)." (Soerah �li-'Imr�n aya 53)
Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2004 om 02:42

In eerste instantie geplaatst door Yahya

1miljoen Japanners vermoordt door de VS.. goed ?
100duizenden Vietnamezen afgeslacht door de VS.. goed ?

Begrijp je het echt niet of wil je het gewoon niet begrijpen? Niemand heeft het recht om onschuldige mensen te doden: de Amerikanen niet, maar ook de Moslims niet. Twee maal fout maakt iets niet goed. Zo lang er mensen zijn die menen dat het doel alle middelen heiligt zal er ellende zijn in deze wereld. Naar elkaar wijzen gaat niets veranderen.

Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2004 om 02:44
In eerste instantie geplaatst door Nourdiene

[Ik had al een vermoede maar nu weet ik zeker dat je in een van je jeugd tekenfilms bent blijfen hangen. 

Onzin!

Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2004 om 04:09

Nourdine,

dit is pas een kortzichtige opmerking! Sowieso mag iedereen een eigen mening hebben, zonder daarbij naar het hoofd te hoeven krijgen dat diegene in een tekenfilm is blijven hangen. Los daarvan ben ik ook met Kimmie eens.

Desondanks heb ik wel het gevoel dat de Palestijnen gelijk hebben, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind ook dat de moslims in het algemeen heel erg snel moord en brand schreeuwen. Er zijn ook heel veel foute islamitische leiders, maar dat is dan weer anders, ofzo? Ik bedoel als 'kafiroen' zich ermee bemoeien, is het ineens tegen de islam. Sorry dat ik zo heftig reageer, maar ik krijg hier soms een punthoofd van. Geweld is gewoon NOOIT goed te keuren, van niemand. Daar ga ik niet eens over in discussie. Misschien (OK, niet realistisch) moet er gewoon wat meer gepraat worden, in plaats van hier ook boos op elkaar te worden.

Dit is meer een emotie-mail dan iets anders, maar ik sta hier volledig achter. Groetjes happylady

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2004 om 05:15
In eerste instantie geplaatst door Nourdiene

Ik had al een vermoede maar nu weet ik zeker dat je in een van je jeugd tekenfilms bent blijfen hangen. 

Wat een prachtige, intellectuele en tot de discussie bijdragende opmerking...  M'n complimenten ervoor...

  Kimmie (lekker rondzwemmend in haar kleine zeemeermin-wereldje)

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
abdoe_allah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 30 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 214
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2004 om 13:15

beste kim,

duizenden palestijnen worden door de zionistische regering van israel vermoord onder wie vrouwen en kinderen

elke aansl*g is zogenaamd door een moslim gepleegt. terrorist is tgenwoordig een synoniem voor het woord moslim.

moslim worden niet rechtvaardig behandelt kijk maar naar de situatie in Duitsland.

Amerika vermoord in irak honnderden irakezen met de smoes ze vielen ons aan en we moeten zorgen dat die zogenaamde terroristen van de aardbodem worden gewist. dus een mens dat voor zijn land strijd en uit  zelfverdediging terugslaat is dus een terrorist.  

de joden verbieden de meeste moslims toegang tot een van hun belangerijkste en religieuze moskees de alaqsa moskee in (jeruzalem) al koedz.

en de aansl*g van amerika op de japanners en vietnamezen zijn zelf uitgelokt en trouwens amerika vuurde de eerste raketten af. je loopt sommige mensen lopen achter met betrefd de geschiedenis.

dus zoals je ziet ben ik het 100% eens met mijn vriend yahya.

asalaam oulikoum

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.