Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenVrijmetselaars verklaren God de oorlog

 Post Reply Post Reply
Schrijver
phUser Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 april 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 9
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vrijmetselaars verklaren God de oorlog
    Geplaatst op: 01 mei 2004 om 10:43
Vrede zij met iedereen,

de mate en de heftigheid van de anti-religieuze oorlog die in het Westen woedt en die ook in Nederland steeds duidelijker wordt is het gevolg van ingrijpen van vrijmetselaars die de echte leiders van ons land zijn en niet de politici die wij denken te hebben verkozen.

Vrijmetselaars hebben als hoofddoel de verspreiding van athe�sme. Ze doen dit via het humanistische gedachtengoed dat in eerste instantie aantrekkelijk lijkt, maar bij nader inzien des duivels is.

Vrijmetselaars zijn actief over de hele wereld en oefenen hun invloed uit op universiteiten, scholen, de media en de kunstwereld. Vrijmetselaars en humanisten zijn volop bezig om de waarheid van het geloof in ��n God in discrediet te brengen waarbij de evolutieleer ��n van de meest gebruikte propagandamethoden is evenals het versterken van individualisme.

Ze streven naar een maatschappij waarin de naam van God niet meer voorkomt en die volledig gericht is op het grenzeloos bevredigen van individuele lusten, persoonlijke ambities en vermaak. Daarbij wordt religie voorgesteld als een achterlijk systeem dat mensen belemmert in hun ontwikkeling.

De recente toestanden waarbij een zinnetje uit een islamitisch boek totaal uit zijn context wordt gerukt om alweer homosexuelen te misbruiken en ze op te zetten tegen moslims is een duidelijk voorbeeld van hoe vrijmetselaars bezig zijn met het verspreiden van hun propaganda.

Hun boodschap wordt continu herhaald op TV (programma�s als NOVA) in films, kranten (de Trouw), stripverhalen en romans.
Terug naar boven
Hatim Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2004 om 10:56
Ik weet niet of de vrijmetselaars daar verantwoordelijk voor zijn, maar het is wel zo dat de maatschappij zich telkens meer secularisatie tot doel neemt, en alsof alles om geld en winst draait. De recente fraude schandalen in nederland kan je dan als teken zien waartoe dat allemaal kan leiden. Gelukkig lijkt het ook erop dat meer mensen geinteresseerd raken in islam, zoals ik, alhamdulillah.
Ik denk alleen niet dat godsdienst volledig zal verdwijnen, het blijft een fundamentele behoefte, mensen zullen altijd een gemis voelen wat niet te vullen is met genot en pleziertjes.
Terug naar boven
Hatim Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2004 om 13:30
Maar let ook op wat ik ervoor zei. Het lijkt alsof alles om geld en winst draait, dat is het verband met fraude, tenminste, dat denk ik dan. Er kan natuurlijk wel een verband met godsdienst worden getrokken. Fraude is gewoon weer een andere vorm van leugen en diefstal. Als je echt gelooft in de laatste dag zou je zulke dingen niet doen, want je weet dat je ervoor gestraft zult worden.
Terug naar boven
Hatim Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 mei 2004 om 14:41
Toch zijn er mensen die fraude plegen. Waarschijnlijk denken zij dat ze toch niet gepakt worden, dat ze weinig risico lopen en dus hun gang kunnen gaan. Het verschil is dat een persoon die echt gelooft weet dat er geen misdaad is zo klein of Allah weet ervan. En als je leeft in zonde zul je daarvoor 100% zeker worden gestraft. Dat bedoelde ik.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.096 seconden.