Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Koran verzen lezen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Nadiona Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nadiona Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Koran verzen lezen
    Geplaatst op: 23 augustus 2004 om 14:15

Salam wa3likoum

ik...luist nu naar koran verzen.

Ik wil ze echte ook mee citeren. Mijn probleem is nu dat ik geen arabisch kan lezen...

Ik had ooit een site gevonden met westerse letters die zo geschreven waren dat je toch arabisch las.Op deze site bevonden zich alle koranverzen.jammer genoeg had ikhet niet opgeslagen en kan ik het nergens terug vinden

Mijn vraag is nu..Wie heeft een site voor mij waar ik toch mee kan citeren met de koranverzen.

Moge allah ons behoeden van het slechte

wasalem wa3likoum

Terug naar boven
souad& Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 31 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 223
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote souad& Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2004 om 14:26

salaam alaikom,

 

Je kan op www.anajaat.com het ��n ena nder terugvinden. En dan moet je naar de link Koran gaan.

daar kun je de transcriptie terugvinden.

Masalama

Souad

 

Kijk niet naar hoe klein de zonde is, maar kijk naar Degene die je niet hebt gehoorzaamd
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2004 om 15:27
Assalaamoe Alaikum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu

http://www.al-islam.nl/quraan/groen.htm

Ik heb nog een handige site voor je om Quraan sneller te leren. Op deze site kun je elke vers apart beluisteren, totdat je hem kent, en dan ga je over naar de volgende. Zo kun je heel gemakkelijk soerats leren, Alhamdolilah..!!

http://www.quraan.com/index.aspx?tabindex=1&tabid=25


fi Amani Laahi,

Umm `Aqeelah
Terug naar boven
Nadiona Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nadiona Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2004 om 16:19

salem

 

ik kan geen arabisch lezen...

hebben jullie niet een site met europeese letters maar als je het uitspreekt wel arabisch is..hsd het ooit gevonden. was een engelse site maar ben het kwijt

 

salem

Terug naar boven
YoUNaS Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote YoUNaS Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2004 om 05:13

Assalaamo alaikoem wa Rahmatulah wa Barrakatuh

Ik hoop dat deze site je kan helpen>>>

www.geckil.com/~harvest/quran

Het staat er in arabisch maar ook met een transcriptie erbij(hoe je het moet uitspreken)en je kan de vertaling per Aya' opvragen(in het engels) ook kan je met realplayer de surah's beluisteren van verschillende recitators. Als je op de site komt moet je ff naar beneden scrollen en dan klikken op de surah die je wil leren.

 

Moge Allaah(SWT) je helpen op het rechte pad te blijven en je bijstaan met het leren van de Koran!!!

>>>YoUNaS

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.