Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

terug naar school

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nouret_bo Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nouret_bo Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: terug naar school
    Geplaatst op: 01 september 2004 om 15:59

asalamoe Alaikoem

Zusters en broeders graag zou ik om jullie mening willen vragen om het volgende:

Ik ben een getrouwde vrouw en ga sinds kort weer naar school en ik vroeg me af omdat  mensen best wel raar reageren op mij dat ik getrouwd ben en nog naar school ga , maar is dat dan zo raar, ik had vorig jaar hbo afgerond en ik studeer nu rechten , maar ik en mijn man vinden het zelf wel heel erg jammer als ik er niets mee doe.

Graag hoor ik jullie mening

wa salam

 

nouret el dien

Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salahdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 september 2004 om 17:01

Salaam,

Er is niks mis met een getrouwde zuster die nog naar school gaat. Ik zou zelfs het zelf aanmoedigen. Het alternatief van sommigen die geheime relaties onderhouden is hetgene dat moet worden afgekeurd .

Moge Allah (swt) u helpen met uw studies.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
styx Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 22
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote styx Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 september 2004 om 17:05
Goed zo!
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662