Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

applaudiseren

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Muslimaa_18 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 94
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslimaa_18 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: applaudiseren
    Geplaatst op: 25 september 2004 om 16:22

Assalaam alikoum,

ja ik heb het fout geschreven ik weet het.. Maar wat ik bedoelde ik ik hoorde een keer dat het haram was om in je handen te klappen..  een applaus te geven.

 

Is dat nou zo???

 

wa salaam

Wij zijn van Allah en naar Hem keren wij terug!!
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2004 om 16:48

Assalamoe alykkoem,

voor mannen is het niet toegestaan, voor vrouwen wel , maar goed, ik moet alleen nog met bewijzen komen, inshAllah binnenkort.

wassalaam,

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2004 om 16:58

Salaam aleikoum,

Ik heb het opgezocht en heb het volgende artikel gevonden. Ik dacht eerst ook toegestaan voor vrouwen, maar alleen in de salaat blijkt uit het gevonden artikel.
Misschien heeft iemand meer info
  
http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=brows e&QR=20047&dgn=4

Het is haraan omdat wij de kuffar niet moeten nadoen, en dit behoort tot een daad van jahhiliyyah. Een vrouw kan tijdens de salaat in haar handen klappen, als er iets ernstigs gebeurt.

Salaam aleikoum,

Terug naar boven
Muslimaa_18 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 94
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslimaa_18 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2004 om 07:35

Assalaam alikoum warhallah wabrakatou..

 

Dzazak allahou gairan broeders..dank je wel voor het moeite doen en het opgezocht voor me..

Moge Allah jullie daarvoor belonen inshaAllah...

 

wa salaam alikoum

Wij zijn van Allah en naar Hem keren wij terug!!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.