Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Imaam gezocht.

 Post Reply Post Reply
Schrijver
rahmann Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 67
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahmann Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Imaam gezocht.
    Geplaatst op: 26 september 2004 om 10:44

Salaam

Ik kijk al een tijdje naar de programma s van de NMO ( nederlandse moslim omroep) aan het einde van het programma op zondag hoor je altijd een stuk van de koran wat gereciteerd word door een imaan wat ik helemaal prachtig vind en nou ben ik opzoek naar de naam van die imaan .

Kan iemand mij vertellen hoe hij heet??

Terug naar boven
al-yaqeen Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 59
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-yaqeen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2004 om 11:57

wa alaykoem salaam,

Broeder de recitator waarnaar jij op zoek bent is AbdulBasset abdussammad

Terug naar boven
rahmann Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 67
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahmann Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2004 om 12:54
In eerste instantie geplaatst door al-yaqeen

wa alaykoem salaam,

Broeder de recitator waarnaar jij op zoek bent is AbdulBasset abdussammad

Heel erg bedankt beste broeder ik ga kijken of ik op het web wat van hem kan vinden.

 

Salaam

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 oktober 2004 om 14:47

Salam lieve broeders en zusters

Ik vind Sheikh Sodais ook geweldig om naar te luisteren, en vooral in de Ramadan.

Ook raad ik jullie aan om naar Sa3d al-Ghamdi te luisteren, zelf krijg ik er kippenvel van als ik ernaar luister.

Salam Aleikum

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.061 seconden.