Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Rascistische uitlatingen op internet

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Rascistische uitlatingen op internet
    Geplaatst op: 04 november 2004 om 07:36

Salaamoe alaikoem wr wb, goedemiddag,

Effe een vraagje wat niet veel met islaam te maken heeft, wist even niet waar ik het moest plaatsen.

Ik heb wat ernstig rascistische uitlatingen gevonden op een website. Er is toch zo'n waakhond voor rascisme op internet? Iemand een idee waar ik moet zoeken, of zelfs een adresje voor me??

Wassalaam, Groetjes,

Soumaya

Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Akbash Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 07:42

http://www.meldpunt.nl/

AUB, Soumaya.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 07:45

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellah Wabarakatoehoe,

[email protected]

[email protected]

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 08:06

Of het veel zal helpen om het te melden weet ik niet.

Aangezien uitspraken over buitenlanders (en de islam) tegenwoordig meer als kritiek wordt gezien op de "cultuur" zelf.

Ik hoop in ieder geval dat ze er wat mee gaan doen.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 13:47

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellah Wabarakatoehoe Broeders & Zusters Fi Dien,

(hallo, voor de overige)

Hierbij wou ik ook even melden dat een moskee (in Breda) de afgelopen dagen meerdere malen dreigtelefoontjes heeft ontvangen. De desbetreffende persoon heeft o.a. gezegd: "Jullie moeten uitkijken."

De moskee heeft trouwens wel politie bewaking.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 14:07
Moet deze persoon nu vermoord worden?
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 14:20

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Moet deze persoon nu vermoord worden?

Ik weet niet hoe je hierop komt, maar zie je ergens in mijn tekst staan dat ik heb gezegd dat de desbetreffende persoon vermoord moet worden..?? Ik dacht het niet.

Maar als dat is wat je graag ziet gebeuren, ga je gang.

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 14:23
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Moet deze persoon nu vermoord worden?

Ik weet niet hoe je hierop komt, maar zie je ergens in mijn tekst staan dat ik heb gezegd dat de desbetreffende persoon vermoord moet worden..?? Ik dacht het niet.

Maar als dat is wat je graag ziet gebeuren, ga je gang.

Groeten,

Marocaantje

Ik snap echt niet wat voor een probleem je nu maakt. Je bericht is typisch calimero-gedrag. Wat maakt het nou uit of iemand een moskee opbelt met de tekst: "jullie moeten oppassen"?

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 14:27

Ik snap echt niet wat voor een probleem je nu maakt. Je bericht is typisch calimero-gedrag. Wat maakt het nou uit of iemand een moskee opbelt met de tekst: "jullie moeten oppassen"?

Zoals ik al heb aangegeven in mijn bericht is dat 1 v/d meerdere dingen dat de desbetreffende persoon heeft gezegd.

En een moskee krijgt niet zomaar politie bewaking. Die komen daar echt niet de boel bewaken als er niets te bewaken valt.

En wie zegt dat ik er een probleem van maak...? Ik meld het hier alleen maar. Of mag dat ook niet meer..?

Reageer dan in het vervolg aub niet meer op m'n berichten als je hier niet van gediend bent.

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 14:44

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Moet deze persoon nu vermoord worden?

Wat een gemene opmerking zeg. Valt me tegen van je hoor.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 14:48
In eerste instantie geplaatst door Amier

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Moet deze persoon nu vermoord worden?

Wat een gemene opmerking zeg. Valt me tegen van je hoor.

Ik had niets gemeens in de zin. Ik probeerde het enkel op scherp te zetten, omdat de toevoeging mij erg waardeloos leek. In principe net zo waardeloos als het meldpunt discriminatie.

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 15:05
Ik snap je punt, hoewel ik er een beetje anders over denk. Maar zeggen "moet deze persoon nu vermoord worden" is gezien de situatie nu na DMOTVG (De Moord Op Theo Van Gogh is zo'n hele zin) nogal tactloos en hard, vind je niet?
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 15:14

In eerste instantie geplaatst door Amier

Ik snap je punt, hoewel ik er een beetje anders over denk. Maar zeggen "moet deze persoon nu vermoord worden" is gezien de situatie nu na DMOTVG (De Moord Op Theo Van Gogh is zo'n hele zin) nogal tactloos en hard, vind je niet?

Tactloos is de opmerking misschien wel. Dat de opmerking hard is, daar ben ik het niet mee eens.

Terug naar boven
Amirra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 05 juni 2003
Locatie: Qatar
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amirra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 15:27

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Moet deze persoon nu vermoord worden?

Hallo iedereen,

Waarom die vraag?

En misschien wat nieuws voor jou......niet alleen politici kunnen zich bedreigd voelen.

En voor de mensen die menen dat Nederland TE tolerant is. Inderdaad......je mag en kan tegenwoordig alles zeggen onder de noemer: vrijheid van meningsuiting. Zelfs mensen beledigen en uitschelden. Sinds wanneer is uitschelden een vorm van kritiek leveren? Zo heb ik nooit geleerd om kritiek te geven. Of heb ik misschien een andere defenitie van kritiek geven??

Amirra

De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag,
en het beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 15:50

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Ik snap echt niet wat voor een probleem je nu maakt. Je bericht is typisch calimero-gedrag. Wat maakt het nou uit of iemand een moskee opbelt met de tekst: "jullie moeten oppassen"?

aha, wanneer Hirsi Ali of Wilders of wat dan ook een telefoontje of een brief krijgen met dreigementen, staat de hele wereld op zijn kop, maar een moskee, nee wat maakt het uit.....  

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 15:56
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Ik snap echt niet wat voor een probleem je nu maakt. Je bericht is typisch calimero-gedrag. Wat maakt het nou uit of iemand een moskee opbelt met de tekst: "jullie moeten oppassen"?

aha, wanneer Hirsi Ali of Wilders of wat dan ook een telefoontje of een brief krijgen met dreigementen, staat de hele wereld op zijn kop, maar een moskee, nee wat maakt het uit.....  

We kennen de mentaliteit van de fundamentele moslims...

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 16:04
In eerste instantie geplaatst door IHAEM

In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Ik snap echt niet wat voor een probleem je nu maakt. Je bericht is typisch calimero-gedrag. Wat maakt het nou uit of iemand een moskee opbelt met de tekst: "jullie moeten oppassen"?

aha, wanneer Hirsi Ali of Wilders of wat dan ook een telefoontje of een brief krijgen met dreigementen, staat de hele wereld op zijn kop, maar een moskee, nee wat maakt het uit.....  

We kennen de mentaliteit van de fundamentele moslims...

ga al die moskeeen verbranden dan...

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Amirra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 05 juni 2003
Locatie: Qatar
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amirra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 16:04

aha, wanneer Hirsi Ali of Wilders of wat dan ook een telefoontje of een brief krijgen met dreigementen, staat de hele wereld op zijn kop, maar een moskee, nee wat maakt het uit.....  

We kennen de mentaliteit van de fundamentele moslims...

Hee mensen,

Maar het gaat hier niet om de mentaliteit van de fundamentele moslims..............het gaat om het feit dat deze moskee telefonisch is bedreigd.

Amirra

De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag,
en het beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 18:01

Hoi A en S,

kan je ook zeggen wat er precies in die berichten stond?
Greetz Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 01:43
"Fundamentele" moslims? Die term kende ik nog niet.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 02:49
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Ik snap echt niet wat voor een probleem je nu maakt. Je bericht is typisch calimero-gedrag. Wat maakt het nou uit of iemand een moskee opbelt met de tekst: "jullie moeten oppassen"?

aha, wanneer Hirsi Ali of Wilders of wat dan ook een telefoontje of een brief krijgen met dreigementen, staat de hele wereld op zijn kop, maar een moskee, nee wat maakt het uit.....  

We kennen de mentaliteit van de fundamentele moslims...

ga al die moskeeen verbranden dan...

Ik heb eigenlijk een principe dat geweld als laatste middel ziet. Ik zie meer in de manier van Theo van Gogh. Echter, we hebben nog bepaalde mensen die het op die manier kunnen doen. Ik beperk mij momenteel tot de rationaliteit.

Terug naar boven
Borz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Borz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 03:24
In eerste instantie geplaatst door A_en_S

Salaamoe alaikoem wr wb, goedemiddag,

Effe een vraagje wat niet veel met islaam te maken heeft, wist even niet waar ik het moest plaatsen.

Ik heb wat ernstig rascistische uitlatingen gevonden op een website. Er is toch zo'n waakhond voor rascisme op internet? Iemand een idee waar ik moet zoeken, of zelfs een adresje voor me??

Wassalaam, Groetjes,

Soumaya

 

Het zal niets uithalen, niemand wordt in Nederland meer tegen gehouden in de hetze tegen de Islaam.

Lees het volgende stuk tekst maar eens dan zul je het zien:

 

Discriminatieklacht tegen Meldpunt Discriminatie (MDI) door een marokkaanse Site

ROTTERDAM | De Marokkaanse website Maghrebonline.nl dient een klacht in bij het Landelijk Bureau Rascismebestrijding (LBR) over het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI). Volgens beheerder M. Elmakkaoui maakt het meldpunt zich zelf ook schuldig aan discriminatie, omdat het weigert op te treden tegen discriminerende uitingen over moslims op Nederlandse sites.

Het MDI trad onlangs wel direct op tegen de Marokkaanse site omdat daar eenzelfde tekst over joden en Amerikanen op was te vinden. Het MDI heeft Elmakkaoui inmiddels in tweede instantie gelijk gegeven en maatregelen beloofd.

'Als alle moslims nou eens dood neer zouden vallen, hadden we gelijk vrede op de wereld en waren bijna alle problemen opgelost', schreef iemand op de site volkomenvagina.com. En: 'Dat soort volk mag regelrecht aan het gas'. Elmakkaoui meldde dit bij het MDI. Het antwoord liet niet lang op zich wachten: 'Het Strafrecht is niet van toepassing op deze situatie', schreef het MDI. Volgens het meldpunt is een uiting alleen strafbaar als de tekst opzettelijk beledigend is voor een groep mensen wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging of hun seksuele geaardheid. En indien de tekst aanzet tot haat/geweld tegen of discriminatie van deze groepen. 'Hoewel de uitingen verwerpelijk en absoluut onsmakelijk zijn is daarvan in deze situatie geen sprake', vond het MDI.

Omdat Elmakkaoui vaker zo'n reactie heeft gehad, besloot hij het woord 'moslims' te vervangen door 'joden en Amerikanen'. Vervolgens zette hij dezelfde tekst op Maghrebonline.nl . Direct daarna kreeg hij een waarschuwing van het MDI: 'Deze tekst is in strijd met de antidiscriminatie-bepalingen van het Wetboek van Strafrecht en is daarmee strafbaar. Wij verzoeken u dan ook deze te verwijderen'. Dit voorbeeld toont volgens Elmakkaoui aan dat het meldpunt met twee maten meet. Eerder deed het meldpunt aangifte tegen Maroc.nl wegens antisemitische uitlatingen op die site. "En ik kreeg laatst een waarschuwing omdat iemand had geschreven dat de 'media in handen van de joden was'. Maar als er hele erge dingen over moslims worden gezegd, is dat geen probleem."

Elmakkaoui heeft al verschillende keren melding gemaakt van discriminerende opmerkingen op discussiesites bij het MDI. Hij vertelt dat veel discriminerende teksten op zijn site en die van andere Marokkaanse fora geplaatst worden door autochtonen die zich onder een islamitische naam aanmelden. "Dat kan ik zien aan het ip-adres. Wij proberen deze uitingen zo snel mogelijk te verwijderen. Maar dagelijks worden er driehonderd berichten geplaatst, dus het is moeilijk om ze allemaal te corrigeren."

Volgens S. Bronkorst van het MDI is er in dit geval een fout gemaakt. De uiting op volkomenvagina.nl is 'absoluut strafbaar'. "Het staat nog online, dus we zullen vandaag nog een verzoek tot verwijdering sturen." Zij ontkent dat het MDI met twee maten meet. "Wij hebben diverse meldingsafhandelaren. Soms worden dingen verschillend beoordeeld. Dat is heel vervelend. Het lijkt alsof we met twee maten meten, maar dat is niet zo", benadrukt ze.

Bron: Maghrebonline.nl

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 03:48

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Ik zie meer in de manier van Theo van Gogh.

De "manier van Theo van Gogh" is wel in strijd met de forumregels (zie "Forum Regels").

Een citaatje uit de Forum Regels:

"Open geen onderwerpen alleen maar om mensen te ergeren"

"Aanvallen gericht op personen worden altijd verwijderd"

"Je gaat er mee akkoord geen teksten met racistische, beledigende, pornografische of andere illegale inhoud te zullen posten"

Groetjes,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
rafiaa Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 juni 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 132
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rafiaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 04:38

assalamoe aleikum,

Ik heb idd gisteren ook gemeld dat ik en berichtje niet vond kunnen en dat is verwijderd. Het beheer is dus alert, maar je moet wel even reporten als je zo'n bericht tegenkomt.

salaam rafiaa

"Wie vergeeft en zich verzoenend opstelt, Allah zal hem weten te belonen".
(soera Es-Sjoera)
Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 06:09
Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 06:11
Gezellig site-je en forumpje...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
novio Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 16
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote novio Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 07:53
Daar word ik ook niet goed van.
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 08:09
In eerste instantie geplaatst door IHAEM

In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Moet deze persoon nu vermoord worden?

Ik weet niet hoe je hierop komt, maar zie je ergens in mijn tekst staan dat ik heb gezegd dat de desbetreffende persoon vermoord moet worden..?? Ik dacht het niet.

Maar als dat is wat je graag ziet gebeuren, ga je gang.

Groeten,

Marocaantje

Ik snap echt niet wat voor een probleem je nu maakt. Je bericht is typisch calimero-gedrag. Wat maakt het nou uit of iemand een moskee opbelt met de tekst: "jullie moeten oppassen"?

Dat maakt cker wel uit, in utrecht is er een moskee in de fik gestoken, ze sluiten niet uit dat het gesticht is, en bij mij in de buurt wouden ze dat ook al doen, ze vonden de benzine net op tijd, want anders was de moskee ook in rook opgegaan, Llahi 7fed. Op dit moment hebben ze er bewakers in en uit lopen, en de wethouder zou ook komen, en het is heel triest om dit zo te zien.

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 09:46

Ook bij mij in de regio zijn er diverse moskeeen beklad en is er bij een aantal geprobeerd brand te stichten. En deze "incidenten" komen bijna dagelijks voor. 

In mijn woonplaats gaan bij onze moskee de ruiten er bijna elke week eruit. Ook al belooft de politie zogenaamd om een oogje in het zeil te houden. Dan kan ik niet meer geloven dat hier alleen nog maar om extreem-rechtse jongeren gaat.

Ik vind het ook heel raar dat dit weinig of juist helemaal niet in het nieuws komt. Ik hoor het altijd via via en lees het soms in de regionale krant. Maar ik zie het nooit in een nationale krant of op TV. Dat terzijde kan ik dus niet begrijpen dat IHAEM dit probeerd te bagatalliseren.

Het is een feit dat er blijkbaar een groep nederlanders bestaat dat niets van de 2e WO geleerd heeft.

Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 14:06

Salaamoe alaikoem wa rahmatullahi wa barakatoehoe,

Ik ging naar deze site omdat ik ergens las in een topic hier: Wat heeft Wilders nu weer gezegd? Dus ik op google zoeken naar uitspraken van Wilders. Kom ik op deze site terecht.. Wat een haat zeg. Had het niet verwacht.. En weet je wat ik zo gek vind? Het staat er vol met, dood, uitzetting, bekladden, haat etc. En als je zoiets hier neer zou zetten, zou het meldpunt gelijk eisen om het weg te halen. De hele site is racistisch, niet eens ergens in een topic.. Valt me enorm tegen. Een opmerking hier of daar, ok.. dat kan.. maar dit, deze site is echt haat.

Wassalaam,
Soumaya

Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.