Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Geur van Muskus

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Geur van Muskus
    Geplaatst op: 22 december 2004 om 02:55

 

<Bismillahi Arrahmani Arraheem>

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi Ta3ala Wabarakatoehoe Broeders & Zusters Fi Dien,

-- Hallo, voor de overige --

" Ik kwam op een site de volgende verhaal tegen, Allah soebhaan wa ta'la weet het beste of dit verhaal waar gebeurd is."


�De geur van muskus kwam uit haar neus.�

Een zuster vertelt in een interview dat zij had met het tijdschrift
�al-Yamaamah�: �Een meisje van twintig jaar verongelukte. Ogenblikken voordat zij stierf werd haar nog gevraagd naar haar toestand. Zij antwoordde: ,,Het gaat goed. Alle Lof zij Allah.� Maar kort daarna stierf zij. Zij werd vervolgens gebracht naar een kamer waar de dodenwassing voor haar werd verricht. Toen wij haar op een houten plank legden en begonnen met het verrichten van de wassing merkten wij op dat haar gezicht straalde en opgesierd werd door een glimlach. Het leek alsof zij sliep. Er waren geen verwondingen, botbreuken of bloedingen te zien. Het vreemde was dat toen wij haar wilden optillen om de wassing te voltooien een wit vloeistof uit haar
neus droop dat de kamer opvulde met de geur van muskus. Verheven zij Allah! Het was werkelijk de geur van muskus. Allen riepen we: ,,Allaahoe Akbar!� Mijn dochter die een vriendin was van het meisje dat was overleden begon te huilen.

Ik vroeg de tante van het overleden meisje hoe zij tijdens haar leven was. Ze antwoordde: ,,Vanaf jongs af aan ging zij zorgvuldig om met haar gebeden.. Zij keek nooit naar films en series. Zij keek �berhaupt geen tv. Ook luisterde zij niet naar muziek en sinds haar dertiende vastte zij iedere maandag en donderdag. Ook wilde zij heel graag helpen bij het wassen van de doden. Maar daar is zij helaas nooit aan toe gekomen. Zij wordt nu zelf gewassen. Haar leraressen en vriendinnen spraken altijd over haar godsvrucht, goede manieren en gedragscode en zij wist indruk te maken op haar vriendinnen en leraressen, zowel tijdens haar leven als na haar dood.�

De dichter sprak de waarheid toen hij zei:

Net alsof het kloppen van het hart tegen de persoon zegt: ,,Waarlijk het leven bestaat slechts uit minuten en seconden. Zorg er dus voor dat je voor jouw ziel bekendheid werft voordat je sterft. Want bekendheid onder de mensen (na jou dood) is als een tweede leven.�


Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Palestina_lover Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Palestina_lover Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2005 om 13:46

Salaam Alaikoem..

Masha Allah echt Prachtig..

..//..Alaikoem assalaam..\\..

Terug naar boven
92Chick Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 109
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 92Chick Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2006 om 12:41
Assalaamualeykum Warahmattullah Wabarakatohu

Dit verhaal heb ik ook gezien op een site.. Heel mooi verhaal idd.. Inshah'Allah zal ik net zo iemand kunnen worden (of beter)

AllahHafiz
I am what I am, and only Allah swt can change that! (:
proud to be a moslim <3
Terug naar boven
ialaam4ever Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 22
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ialaam4ever Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 januari 2007 om 14:07

ik had het inderdaad ook eerder op een

site gelezen maar het blijft tog een mmoi verhaal

Terug naar boven
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2007 om 15:12
IK begrijp het verhaal niet volledig. Waarom de muskus?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.