Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Tekenen van Allah

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>
Schrijver
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Tekenen van Allah
    Geplaatst op: 05 januari 2005 om 17:27

dit is wel duidelijk genoeg toch.. de mensen die het nu nog niet begrijpen zijn blind. Moge Allah hun leiden naar het rechte pad insha'Allah.

Terug naar boven
Love_Islam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 13 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Love_Islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 02:58
Selamu alejkum we rahmetullah wa barakatahoe
Na3m dit is gewoon duidelijk genoeg voor een volk dat begrijpt
Tarah djazakAllahoe ghairan voor je bijdrage en wat is die foto toch schitterend niet het feit dat die andere dingen allemaal plat zijn gemaakt met de grond maar hoe komt het toch dat die moskee zo is gebleven??
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 04:17
Die Moskee is zo gebleven door zijn goede fundament en zijn solide bouwstijl.
Dat is simplel voor elk nuchter nadenkend mens.
Dit zijn zaken die de Nederlanders al meer dan twee duizend jaar weten.
En voor de laatste keer kijk naar de bomen. Alle bomen die goed geworteld zijn en hierdoor dus een goed fundament hebben staan er ook nog.
Voor de bomen kun je jezelf misschien nog op allah beroepen, maar een moskee is een gebouw en dus gewoon een bouwsel van mensen. Daar is niks heiligs aan.
Gewoon een bouwwerk van Mensen. En dit is een goed bouwwerk.
Daarom staat het ernog ondanks de zee en de golven.
Hebben jullie er nooit over nagedacht waarom als er een vloedgolf of een aardbeving is er in arme landen haast altijd meer doden vallen dan in rijke?
Dat heeft niks met God of Godsvrucht te maken.
Dat heeft te maken met cultuur en beschavings verschil.
Maak de levens omstandigheden aardbevings bestendig en er vallen minder doden tijdens een aardbeving.
Pas je bouwstijl aan aan mogelijke vloedgolven en bouw dijken.
Dan heb je minder last van de overstroming.
In Nederland is in de jaren vijftig ook een grote overstroming geweest. En ja de kerktorens bleven ook droog.
Ga maar eens kijken in zeeland hoe dit is opgelost!

Terug naar boven
Love_Islam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 13 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Love_Islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 04:28

Moskee is niet gewoon een gebouw
Maar het huis van God daar aanbidden wij hem
begrijp je het of niet niet zomaar een hotel of wat dan ook

 

Terug naar boven
Hadj Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hadj Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 04:43

Die Herne begrijpt dit allemaal even niet, kijk, ten eerste het is zoals 'Love_Islam' heeft gezegd, maar ook al zou het een gebouw zijn, daar gaat het niet om, het gaat erom dat het een teken is, snap je?

Er zijn ook Moskeeen die zijn vernietigd, maar dat is dan geen teken, als elke moskee op aarde onverwoestbaar is dan zou iedereen een Moslim worden, dit leven is een test, je krijgt tekens zodat je gaat nadenken niet bekeren, nadat je die tekens ziet ga je misschien op een neutrale positie Islam onderzoeken en dan komt de rest.

Een teken is bijv, laten we zeggen er is een hele grote explosie op een land, en alles is weg behalve die Moskee, dan is dat een teken.

Als je naar die plaatje kijkt zie je dat alles weg is erom heen, en de moskee is splinter nieuw, het ligt ook heel dichtbij de zee, de andere gebouwen liggen ver weg, mensen die bij de zee waren zijn gelijk dood gegaan, mensen die wat verder op waren waren gewoon gewond.  Het gaat hier dus om dat alles wat naast de zee was weg gevaagd zou moeten worden en daar gaat het om.

Dat de moskee beter is gebouwd is niet eens bewezen, laat je bewijs zien, je hebt alleen bewezen dat je voor alles wat kunt verzinnen, als de wolken helemaal tot de grond komen dan zeg je opgestapelde wolken elke mens die normaal kan nadenken ziet dat.

Als je kijkt naar die plaatjes van Turkije zie je dat er naast de moskee andere gebouwen zijn die sterk gebouwd zijn, precies de zelfde gebouw als die naast de moskee die is blijven staan.  Het is ook goed dat die is blijven staan want nu kun je niet meer zeggen dat de moskee is blijven staan omdat die sterk gebouwd is, want die gebouw naast de moskee is ook blijven staan, want anders zou die op de moskee vallen.  Waarom is die gebouw niet ingestort? terwijl dezelfde soort gebouwen erom heen zijn gevallen.

Je moet naar de situatie kijken, waar de moskee zich bevindt enz.

 

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 05:13
Luister Beste Herne,

Als je de beginartikel van Boraq had gelezen dan had je ook gelezen dat een houten moskee was blijven staan die grotendeels hetzelfde gebouwt was als de gebouwen eromheen. Da's toch iets om over na te denken. Niettemin er beweert wordt dat er weldegelijk moskeeen zijn weggespoeld, ik heb nog geen plaatjes gezien, maar wil het best geloven (indien).

En Allah Weet Het Beste
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 05:14

Dit is weer even een andere moskee. Subhana Allah

Dit zijn alle foto's die ik voor de rest heb kunnen vinden. Dan nog even een opmerking voor herne. Dat je dit niet begrijpt is omdat je het niet wilt geloven, maar je moet weten, geloven in Allah swt is zoiets moois, en Hij bestaat, dat heeft Hij me zelf bewezen met andere tekenen die echt geen toeval meer konden zijn. Nog duidelijker dan dit fenomeen. Moge Allah je leiden naar het rechte pad.

ma'asalama

Terug naar boven
Hadj Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hadj Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 05:21

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Luister Beste Herne,

Als je de beginartikel van Boraq had gelezen dan had je ook gelezen dat een houten moskee was blijven staan die grotendeels hetzelfde gebouwt was als de gebouwen eromheen. Da's toch iets om over na te denken. Niettemin er beweert wordt dat er weldegelijk moskeeen zijn weggespoeld, ik heb nog geen plaatjes gezien, maar wil het best geloven (indien).

En Allah Weet Het Beste

Kun je die houten moskee hier posten aub

Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 06:35
Nee het teken als er al een teken is is het gegeven dat er nog niet een wild dier gestorven is tijdens deze ramp.
Moeder Aarde zorgde blijkbaar voor wie van Haar afhankelijk is Smile

Tussen haakjes vinden jullie niet dat een Moskee of kerk anders zien dan een ander gebouw een vorm van afgoderij is?
De goddelijke aanwezigheid zien in steen (beeld) of een vorm van stenen) is dat niet eigenlijk hetzelfde?

Ik ben geen Moslim maar ik ben een beetje geschokt dat  sommige van jullie blijken te denken dat God een gebouw nodig heeft om te worden aanbeden.
Zoals opgemerkt misschien begrijp ik het even niet  Smile




Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 06:59
In eerste instantie geplaatst door Love_Islam

Moskee is niet gewoon een gebouw
Maar het huis van God daar aanbidden wij hem
begrijp je het of niet niet zomaar een hotel of wat dan ook

 

Wat Herne bedoelt, is dat een God (volgens 'ons' geloof) beter in de natuur kan aanbeden worden, dan in iets wat door mensen gemaakt is.  Stel je het zo voor(ik probeer me even in jou te verplaatsen): Allah heeft de natuur gemaakt, de mens heeft de moskee gemaakt.  Is het niet passender Allah in zijn schepping te aanbidden (de natuur dus) dan in een menselijk bouwwerk? 
Even duidelijk erbij, ik heb het heir over Allah en schepping in een poging me in te leven in een moslim, en het goed uit te leggen.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 08:02
Salaam aan jullie allen

Ik heb helaas geen foto van die houten moskee, Hadji, sorry, ik heb alleen een artikel daarover gelezen, het kan best zijn dat een van die foto's van die kleine moskees die houten is.

Maar, wat ik jullie allen wil vertellen is dat wij (moslims) hier dus tekenen van Allah, want alleen Allah zal in staat zijn Zijn Eigen Huis (de moskees van ware moslims) te laten vervallen/instorten. Wij (moslims) geloven ook hier in.
Jullie (niet-moslims) zien hier 'tekenen' van toeval in. Immers, jullie redeneren dat toeval deze opeenvolging van overeindstaande moskeen teweeg brengt. Ook goed, jullie mogen hier in geloven.

Wat betreft Kimmie, Allah onderhoud al zijn Schepping, de heelal. Immers je ziet geen 'rare' dingen gebeuren, bijvoorbeeld, dat de zwaartekracht uitvalt. Wij (moslims) geloven in Allah's woorden dat Allah Zijn Geloof zal beschermen, dus ook zijn ware gelovigen en Zijn Huis. Het is gemaakt door een mens, maar voor de Enige! Want die gebouw is 'onbaatzuchtig' voor de mens, geen wereldse voordelen kunnen eraan onttrokken worden.

Ik ben een mens, ik maak fouten. Je mag mij best wel aanspreken op mijn fouten, maar aan Allah alleen leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Hadj Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hadj Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 10:03

Een moskee wordt niet aangebeden, jullie bidden jullie zelf aan en dat is pas afgoderij.  Dus wil je niet meer liegen.

Dat stukje over in de natuur bidden, ik weet niet wat voor kennis jullie hebben, misschien ben je in de war met het Christendom.

Moslims mogen thuis bidden, mogen in een auto bidden, ze mogen buiten bidden zolang de grond schoon is en zolang ze niet in de weg staan van andere mensen, bidden kun je overal doen.  In Moskeeen kun je allemaal bijelkaar komen, je kunt er ook boeken lezen, en er worden preken gehouden, en het is er warm enz...

Het woord 'Moslim' betekent iemand die vredelievend is en God gehoorzaamt, iedereen is geboren als een Moslim, en je omgeving verandert dat, als je bekeert naar de Islam dan keer je terug naar je natuurlijke vorm zoals je was.  Alle dieren zijn Moslims, de maan en zon enz zijn ook Moslims.  Jullie zijn diegene die niet natuurlijk zijn!

Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 11:21
Hadj , het is nergens voor nodig om beledigend te worden Smile
groetjes Herne
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 12:06

Beste niet-Moslims,

Geloven jullie je eigen argumenten...'dat een moskee is blijven staan, omdat die goed is gebouwd'!

Geloven jullie dat zelf....de zeebeving..had een kracht van 9 op de schaal van Richter. Een aarbeving, zeebeving, tsunami kunnen een moskee ook verwoesten, er is maar 1 verklaring waarom er vele moskeen overeind zijn blijven staan: Allah is de Grootste.

Allah Ta'ala kan een moskee ook verwoesten. Why...why...omdat het kan duiden op een beproeving of een bestraffing (omdat er misschien niet correcte zaken daarbinnen gebeuren).

 

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Hadj Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hadj Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 12:11

In eerste instantie geplaatst door Herne

Hadj , het is nergens voor nodig om beledigend te worden Smile
groetjes Herne

sorry maar waar zie je beledigingen?, feiten zijn geen beledigingen, jullie zijn degene die beledigen door middel van weinig kennis.

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 14:45

In eerste instantie geplaatst door Herne

Nee het teken als er al een teken is is het gegeven dat er nog niet een wild dier gestorven is tijdens deze ramp. Dieren hebben een soort van zesde zintuig, zij voelen het aan als er een natuurramp gebeurd, dat is al vaker gebleken in andere natuurrampen/.
Moeder Aarde zorgde blijkbaar voor wie van Haar afhankelijk is Smile Wij zijn toch ook afhankelijk daarvan? Niet alleen de dieren...

Tussen haakjes vinden jullie niet dat een Moskee of kerk anders zien dan een ander gebouw een vorm van afgoderij is?
De goddelijke aanwezigheid zien in steen (beeld) of een vorm van stenen) is dat niet eigenlijk hetzelfde? Ik snap de vraag niet helemaal. Als je een moskee anders ziet dan een ander gebouw dan is dat een vorm van afgoderij? Dat in ieder geval niet. Een moskee is iets heiligs, iets waar mensen hun gebeden naar Allah uitvoeren. Zowiezo staat er in verschillende a'hadith bijvoorbeeld dat het beter is om in de moskee je gebeden te verrichten dan ergens anders, dus de moskee heeft altijd "voorspraak" op andere gebouwen, omdat het een plek is alleen bedoeld om je naar Allah swt te richten, en Hem te lofprijzen, en berouw te tonen tegenover Hem.  Maar het is niet zo dat die goddelijke aanwezigheid alleen in de moskee zou zijn, maar niet in andere gebouwen. Allah swt is overal. Zijn aanwezigheid is overal. Maar ik begrijp nog steeds niet waarom dit volgens jou dan afgoderij zou zijn...?

Ik ben geen Moslim maar ik ben een beetje geschokt dat  sommige van jullie blijken te denken dat God een gebouw nodig heeft om te worden aanbeden.
Zoals opgemerkt misschien begrijp ik het even niet  Smile We hebben niet perse een gebouw nodig om Allah swt te aanbidden. Iets aanbidden doe je met heel je hart, dus dat doe je 24 uur per dag. Maar het is beter om je gebeden te verrichten in de moskee zoals ik al eerder zei. Waarom weet ik niet precies, ik denk zelf omdat die plek er speciaal voor gemaakt is, en daar kun je gemakkelijker het gebed gezamelijk verrichten. Misschien kan een van de broeders of zusters deze informatie verbeteren of aanvullen als het niet klopt?




Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 14:48
doe ik het toch weer  sorry hadj ahaha ik zal er de volgende keer echt op letten, maar het blijkt wel dat we telkens toch wel dezelfde dingen opschrijven, dezelfde mening hebben, dat is wel grappig Ik had al wel verder gekeken hoor, alleen ik had niet in de gaten dat er nog een volgende pagina was... ik ben er niet helemaal bij vandaag sorry..
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 15:06

hier kun je nog meer foto's vinden van moskeeen die zijn blijven staan, en de rest van de gebouwen eromheen niet. Subhana Allah.

http://www.islamcan.com/miracles/indonesia.shtml

Terug naar boven
Fi-Sabilillah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 379
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Fi-Sabilillah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 15:27

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/Hallo

Oke laten we zeggen dat al die moskeeen overeind zijn gebleven omdat ze goed gebouwd zijn/toeval/geluk en nog meer van die dingen,

maar echt subhaanAllah van deze foto krijg ik echt kippenvel, de eerste keer dat ik hem zag vond ik hem wel mooi enz, maar toen ik een keertje naar Discovery aan het kijken was, kwam er reclame en in die reclame zag ik ook deze foto!!!, echt SUBHAANALLAH zoooo mooi!!!

Is dit dan ook goed gebouw/toeval/of niet duidelijk, zelfs ik kan er lezen dat er Allah staat gechreven!!!

wat zeggen jullie hiervan?!

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/Hallo

Allahoe, Allahoe Rabbi la oeshrika bihi shay-an!!!

Terug naar boven
sabar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 17 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 54
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sabar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 15:38

Assalam walaikum wr.wb.

Ik heb een vraag aan alle muslims op deze side.Wie van jullie is er ooit in Indonesia geweest? En wie van jullie is er ooit in indonesische moskee geweest?

Wasalam sabar

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 15:43

wa alaikoem salaam wa rahmatoellahi wa barakatuhu fi sabilillah

volgens mij is dit in arabische letters geschreven he? Ik kan zelf geen arabische letters lezen maar heb je een plaatje voor me met Allah swt in arabische letters, ik had al op internet gekeken maar kon niet veel vinden wat er op leek, maar echt subhana Allah als het zo is jah. Weer een mooi bewijs, een mooi teken van Allah swt dat Hij echt bestaat. djazaki Allah alvast voor je hulp.

ma'asalama

Terug naar boven
Fi-Sabilillah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 379
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Fi-Sabilillah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 16:31

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe

Hier heb ik een paar gevonden, ik kijk als ik nog een paar kan vinden inshaAllah

 

 (hier hoort eigenlijk ook zo'n streepje netals de bovenste)

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe

 

Allahoe, Allahoe Rabbi la oeshrika bihi shay-an!!!

Terug naar boven
Boraq Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 30 december 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 104
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Boraq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 16:44
er was "Allah" in het arabisch gebrandmerkt in een pannenkoek die mijn moeder had gebakken !!!! SoebhanAlla !!!

ik wilde er geen foto van trekken opdat er geen speculaties van gemaakt zouden worden, maar daarmee heb ik een grote fout mee begaan , moge Allah mij vergeven , Hij is alGaffar , alGhafoer



ps : bedankt voor de foto's van moskees
ik kan begrijpen dat die van de tsunami niet overtuigend zijn , maar een tsunami wordt altijd voorafgegaan door een aardbeving ...voor een volk dat begrijpt

en dan de afbeeldingen van de moskee na de aardbeving, deze is zeer duidelijk niet zomaar blijven staan, en vooral het gebouw ernaast niet !

Een minaret is dun en lang.

Tal van Griekse zuilen zijn zelf bij de aardbeving omgevallen, waarom zou dan een NOG HOGER minaret niet omvallen ? (hoe hoger, hoe minder sterk bij een aardbeving) Nee, deze op de afbeelding is niet omgevallen , omdat Allah het zo wilde , soebhanAllah, zonder twijfel Allah weet het beste

VOOR DE MENSEN DIE SMOESJES WETEN TE VERTELLEN IVM STERKE FUNDAMENTEN ETC .

Weten jullie wanneer die moskee is gebouwd ? (op pagina 1 afgebeeld)
Ach ja , jullie zullen weer met iets anders komen


Dit zijn tekens voor een volk dat begrijpt , moge Allah leiden wie Hij wil
Terug naar boven
Boraq Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 30 december 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 104
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Boraq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2005 om 17:14
In eerste instantie geplaatst door Fi-Sabilillah

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/Hallo


Oke laten we zeggen dat al die moskeeen overeind zijn gebleven omdat ze goed gebouwd zijn/toeval/geluk en nog meer van die dingen,


maar echt subhaanAllah van deze foto krijg ik echt kippenvel, de eerste keer dat ik hem zag vond ik hem wel mooi enz, maar toen ik een keertje naar Discovery aan het kijken was, kwam er reclame en in die reclame zag ik ook deze foto!!!, echt SUBHAANALLAH zoooo mooi!!!



Is dit dan ook goed gebouw/toeval/of niet duidelijk, zelfs ik kan er lezen dat er Allah staat gechreven!!!


wat zeggen jullie hiervan?!


Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/Hallo



geen ander gevonden ? Er zijn er toch veel duidelijkere , maar ik ben de site vergeten .

al bij al, dit is voor een volk dat begrijpt
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2005 om 06:56
Djazaki Allah voor het plaatje. Voor mij is het duidelijk genoeg
Terug naar boven
Fi-Sabilillah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 379
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Fi-Sabilillah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2005 om 11:38

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/Hallo

Zoals ik het al zei, ik heb die plaatje geplaats, alleen omdat ik zegmaar het zelf heb gezien, niet op een islamitische zender/site ofzo, maar op discovery, wanneer die ene Apollo schuttle de ruimte ingaat.

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/Hallo

Allahoe, Allahoe Rabbi la oeshrika bihi shay-an!!!

Terug naar boven
Fi-Sabilillah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 379
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Fi-Sabilillah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2005 om 11:47

 

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Baraktoe/Hallo

En deze?

The Sacred Masjids of Islam Shining Like Stars

Date: Images taken by IKONOS satellite on December, 1999

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe

Allahoe, Allahoe Rabbi la oeshrika bihi shay-an!!!

Terug naar boven
Fi-Sabilillah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 379
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Fi-Sabilillah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2005 om 11:54

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/hallo

http://www.islamcan.com/miracles/apollo.shtml

hier is ook audio van de reis naar de ruimte(Apollo 11), als bewijs, want meeste mensen zeiden dat het nep was.

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/hallo

 

Allahoe, Allahoe Rabbi la oeshrika bihi shay-an!!!

Terug naar boven
Hadj Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hadj Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2005 om 12:29
In eerste instantie geplaatst door Fi-Sabilillah

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/hallo

http://www.islamcan.com/miracles/apollo.shtml

hier is ook audio van de reis naar de ruimte(Apollo 11), als bewijs, want meeste mensen zeiden dat het nep was.

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe/hallo

 

Het is de video, je hoort alleen geluid omdat je een codec moet downloaden (XVID) staat er ook bij.

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2005 om 02:25
Wat een prachtig teken van naastenliefde in de islaam:

Kritiek

Ondanks het hoge aantal moslims onder de honderdduizenden slachtoffers van de ramp, komen grootschalige hulpacties in de islamitische wereld mondjesmaat op gang. Van de ruim 3,2 miljard euro aan toezeggingen uit de hele wereld is slechts 68 miljoen euro afkomstig uit het olierijke Midden-Oosten.

Onder druk van de aanzwellende kritiek op de Arabische vrekkigheid, heeft het kapitaalkrachtige Saudi-Arabi� woensdag zijn aanvankelijke toezegging van acht miljoen euro aan hulp verdrievoudigd ,,in het licht van nieuwe schattingen over de omvang van de ramp''.

De Saudische staatszender organiseerde tot gistermorgen een televisieactie, die ruim 36 miljoen heeft opgeleverd.

De Isra�lisch-Amerikaanse schrijfster Naomi Ragen wees er deze week fijntjes op dat acht op de tien Indonesi�rs moslim zijn. ,,Indonesi� heeft meer dan 100.000 burgers verloren. Zouden we dan nu niet van de Arabische landen een overweldigende steun en sympathie mogen verwachten?''

Ragen hekelde de minimale Arabische bijdrage scherp: ,,Vorig jaar trok Saudi-Arabi� 150 miljoen dollar uit voor de families van Palestijnse zelfmoordterroristen. Probeer maar eens iets gewaar te worden over Syrische hulp aan tsunami-slachtoffers: nul komma niks.''

Het gebrek aan meeleven kreeg overigens ook in de Arabische media een kritisch onthaal. De populaire tv-zender al-Jazeera noemde de krenterigheid ,,beschamend'' en de Libanese krant Daily Star sprak van een ,,collectieve misser''.

De Islamitische Ontwikkelingsbank heeft bijna acht miljoen euro aan hulpgelden vrijgemaakt. Koeweit schroefde afgelopen week de hulp op van 800.000 euro naar acht miljoen, terwijl de Verenigde Arabische Emiraten 16 miljoen toezegden. Qatar heeft inmiddels 20 miljoen euro beloofd, naast het zenden van voedsel, medicijnen en logistieke ondersteuning.

Veel Arabische zakenlieden zijn argwanend over de bestemming van hun donatie. ,,Wij doneren altijd veel aan verschillende goede doelen, maar bij deze actie mag maar aan ��n fonds gegeven worden; mogelijk staat dat fonds straks op de Amerikaanse zwarte lijst van terreursponsors'', aldus zakenman Ali Abdul Malik in de Saudi Gazette. Anderen willen dat hun donatie alleen aan moslims ten goede komt.


uit: http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=54350
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.