Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

nieuweling

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Brahim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Brahim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: nieuweling
    Geplaatst op: 22 februari 2005 om 12:48

Selaam,

ik ben hier nieuw op deze forum, hoop dat ik me insha'Allah thuis ga voelen tussen me broeders en zusters ;)

Elghir insha'Allah!

Wa Selaam

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2005 om 12:51

Salaam alaikum

Welkom Brahim, ik ben er zelf ook nog niet zo lang. Ik was vergeten mezelf ook nog even voor te stellen aan de rest van het forum... bij deze

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Brahim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Brahim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2005 om 13:02
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Salaam alaikum

Welkom Brahim, ik ben er zelf ook nog niet zo lang. Ik was vergeten mezelf ook nog even voor te stellen aan de rest van het forum... bij deze

Selaam beste broeder,

msharfin! bedankt voor je gastvrijheid en jij ook bijdeze welkom marhaban! ;)

wa djazakAllah gayran insha'Allah!

 

Terug naar boven
Musliem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 19 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 23
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Musliem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2005 om 13:19

Waslaam Alikom WarimatiAllah WaBarikathoe

Van harte welkom alle, Het zelfde geld eigelijk voor mij ben hier net een weekje lid! Het bevalt met prima. Hamdoeillah Alleen moet ik je wel zeggen in die week dat ik hier ben zie ik alweer wat last pakken. die de sfeer willen bederven, we maken al genoeg mee in het dagelijkse leven dat we worden gehaten of gevreesd, en dan nog hier op internet, jammer hoor! maar goed vermeid die mensen, of redekwist met ze, maar gedraag je niet zoals zij doen, want dat zit je slechts zelf verkeerd!  GhirAllah..Mijn broeders en zusters.

Walikom Waslaam WarimathiAllah Wabarikathoe.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2005 om 13:26

Assalamoe alykoem,

welkom broeders, moge Allah jullie kennis doen vermeerderen.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Brahim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Brahim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2005 om 13:34
In eerste instantie geplaatst door Musliem

Waslaam Alikom WarimatiAllah WaBarikathoe

Van harte welkom alle, Het zelfde geld eigelijk voor mij ben hier net een weekje lid! Het bevalt met prima. Hamdoeillah Alleen moet ik je wel zeggen in die week dat ik hier ben zie ik alweer wat last pakken. die de sfeer willen bederven, we maken al genoeg mee in het dagelijkse leven dat we worden gehaten of gevreesd, en dan nog hier op internet, jammer hoor! maar goed vermeid die mensen, of redekwist met ze, maar gedraag je niet zoals zij doen, want dat zit je slechts zelf verkeerd!  GhirAllah..Mijn broeders en zusters.

Walikom Waslaam WarimathiAllah Wabarikathoe.

Shoukran kathiran! Wa Allahi ihdina wa ihdi elmoeslimien!

M'a Selaama!

Selaama yaAllah!
Terug naar boven
Brahim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Brahim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2005 om 13:35
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

Assalamoe alykoem,

welkom broeders, moge Allah jullie kennis doen vermeerderen.

 

Allahoema amin! Shoukran khatir beste broeder!

Selaama yaAllah!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2005 om 09:49

salaam aleikum ik ben ook nog niet zolang lid hierben ook een bekeerde zuster elhamdullilah en vind dit een goede site met heftige discussies soms maar ghair inshaAllah alleen hoe kan ik alles nalezen?

kan het niet naar mijn email gestuurd worden de nieuwe berichten?

zodat ik niets mis weet iemand dat?

wa aleikum salaam

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2005 om 11:11
In eerste instantie geplaatst door het licht

salaam aleikum ik ben ook nog niet zolang lid hierben ook een bekeerde zuster elhamdullilah en vind dit een goede site met heftige discussies soms maar ghair inshaAllah alleen hoe kan ik alles nalezen?

kan het niet naar mijn email gestuurd worden de nieuwe berichten?

zodat ik niets mis weet iemand dat?

wa aleikum salaam

wa'alykoem asalaam,

je moet op de knop 'Actieve onderwerpen' () klikken, en daarna kun je instellen vanaf welke tijd je wilt lezen, bijvoorbeeld de berichten vanaf gisteren!

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2005 om 12:47

Salaam Aleikum,

Welkom broeders en zusters. Ik ben ook maar pas een half jaar (met een break) op dit forum, en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Leuke discussies en er is veel kennis op te doen. Er valt dus veel te leren. Lees ook de oude onderwerpen, daarin staan veel dingen die heel interessant voor je kunnen zijn. Ik heb me nooit formeel voorgesteld aan de forumleden, maar ik denk dat de meeste me nu wel kennen.

Welkom en zoals broeder Abou Jabir dat al zei: Moge Allah jullie kennis doen vermeerderen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2005 om 13:57

Salaam aleikoem,

Welkom op het forum! Ben blij dat veel broeders en zusters dit forum vinden. Zelf ben ik mij heel erg in de islaam aan het verdiepen en heb al veel geleerd op deze site.

Wassalaam,

Marleen

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2005 om 13:59

 

Asalaam alaikoum wa rahmatulahi wa barakatuhu,

Marhaban broeders en zusters, inshaAllah zullen jullie het hier leuk blijven vinden. Ik ben al weer een jaar lid hier, er zijn vele zusters en broeders lid geweest die je hier niet meer terug ziet .

Moge Allah onze kennis doen vermeerder en sbar geven.

Wa salaam alaikoum wa rahmatulahi wa barakatuhu,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2005 om 14:37

salaam aleikum bedankt voor uw antwoord abou jabir dus dat is de enigste manier oke

wa aleikum salaam

Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2005 om 14:51

Essalaamo alaikom warahmatoe Allahie wabarakatoeh,

Ook ik heet de nieuwe leden welkom. Zelf vind ik dit ook een zeer informatieve site. Je kunt er eigenlijk voor alles terecht. Er is altijd wel iemand die een antwoord weet op je vraag. wa elhamdulillaah :)  Allhoemma ziedna 3ielman yaa Rabba l3aalamien, yaa 7ayyoe, yaa qayyoom, lahoe lmoelkoe walahoe l7amd, wahoewa 3ala koelli shej-ien qadeer.

Wassalaamo alaikom wara7matoe Allah,

Oegtokoem Ni3met

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2005 om 15:07
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

 

Asalaam alaikoum wa rahmatulahi wa barakatuhu,

Marhaban broeders en zusters, inshaAllah zullen jullie het hier leuk blijven vinden. Ik ben al weer een jaar lid hier, er zijn vele zusters en broeders lid geweest die je hier niet meer terug ziet .

Assalamu alaikum,

ja, ik mis ook een hele boel oude stamgasten van vroeger! Gelukkig zijn er ook nog een heleboel gebleven en hebben we er weer een heleboel nieuwe bijgekregen. Masha Allah!

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.