Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Only For Adults !

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Only For Adults !
    Geplaatst op: 09 juni 2006 om 08:19
en geen stoute dingen doen (zoals mijn nichje altijd zegt).
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juni 2006 om 08:18
doe wat allah je vraagt en dan komt het goed
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 maart 2006 om 08:42

gehoorzaamheid aan de profeet (s.a.w.) is toch wel duidelijk vind je niet...

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 maart 2006 om 02:37
In eerste instantie geplaatst door riffie

salaam

ibrahiem schreef:
(..) Geen geleerden aanbrengen aub.

als men geen geleerde aanbrengt dan kan men ook geen hadith aanbrengen toch.

Mocht er wat toegevoegd worden dan volgens Allah?
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 maart 2006 om 19:50

In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

6de jaars Arts.  Hoewel dit geen inhoud van de studie is, maar afkomstig uit biologie-boeken rond reproductie en hun evolutionaire betekenis.  Een lichaam maakt ook geen oude zaadcellen.  Een lichaam maakt nieuwe zaadcellen, maar dat is een constant proces, zodat als je bv een halve week niet klaarkomt, de oudste cellen het eerst ge�jaculeerd worden (ze zitten immers "vooraan").  Oudere zaadcellen zijn vaak minder mobiel, en procentueel zijn er ook meer compleet inactieve/dode cellen. Een tweede ejaculaat bv 12 uur daarna levert echter verse zaadcellen, veel actievere dus, en veel meer geneigd de concurrentie met zaadcellen van andere mannen te overleven (zaadcellen van verschillende mannen vechten LETTERLIJK met mekaar in de baarmoeder), en veel meer zaadcellen bereiken de eicel (aangezien ze mobieler en energieker zijn + meer actieve cellen in t algemeen).

ah, dus nog 1 jaar te gaan, veel suc6 ermee dan,

hoedat jij het neerzette leek alsof je psychologie studeerde of iets in die aard. Wat bedoel je met zaadcellen van verschillende mannen? Er is toch maar alleen kans op bevruchting max. 36 uur na de zaadlozing. Als ik me niet vergis (12 u voor en 24 nadat de zaadlozing is geweest en daarbij rekeninghoudend met de eicel).

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 maart 2006 om 09:13
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Eigenlijk is masturabatie een techniek om zo sterk mogelijk zaad te hebben.  Je "gooit" de oude zaadcellen (minder snel en sterk) "weg", zodat je bevruchtingskansen bij een vrouw maximaal worden met het nieuwstgevormde zaad.

Malikah, als je met "bezen" dus bewezen bevoelt, zou ik je bronnen nog eens erg goed nalezen... (of wat kritischer beoordelen).

assalaamoe 3alaykoum warahmatoullahou ta3alaa wabarakatouhou,

wat studeer jij en hoe kom je aan je informatie dat er oude zaadcellen ontstaan? Minder snel en minder sterk?

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 maart 2006 om 03:02

assalemaleykoem

ik heb onlangs met een geleerde gesproken en hij vertelde dat er een menings verschil is in het mastruberen voor het huwelijk, ze zijn er dus niet over eens of dat wel of niet toegestaan is, maar in het huwelijk is het niet toegestaan, hoewel dat soms toch moeilijk is wanneer bvb de vrouw niet klaar kan komen wat in heel veel gevallen zo is.

dus er is een menings verschil over.

en wat ik wel weet dat wanneer je dus aan zelf bevrediging hebt gedaan, dat je moeilijker kunt klaar komen bij elkaar, en het zaad van een man is zwakker, dit is een bezen feit.

wa salemaleykoem

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2006 om 13:08
Weer een taboe ontrafelt.
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 december 2005 om 15:37
Wat een hypocretie weer.:-)
Laat ik het eens simpelzeggen.
wie durft met zijn/haar God als getuige te beweren nooit gemastrubeert te hebben?
Begrijpweldat zowel leugenaars naar de Hel gaan als alle andere zondars:-) teminste binnen de religieuze opvattingen van de Isalm en christenen.
Druiden geloven niet in een Hel maar dat terzijde.
Maar aan de andere kant , laat degene die zich niet durft te vermenlden nooit gemastrubeert te hebben een ander hier veroordelen.
Laat op straffe van een zekere Hel en niet God'sgenade hier iemand een uitspraak doen.
En anders zwijg voor altijd!!


Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 december 2005 om 15:34
Salaam Aleikum,

Tsja.... Ik kan me voorstellen dat jij het zo zou willen lezen
Maar of dat ook mijn bedoeling was.....?

Salaam Aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 december 2005 om 14:17

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X


Mensenkennis begint altijd bij jezelf   


Ben je nu sarcastisch tov Marocaantje?

ps. btw mensen ik zie net dat kimmie in de buurt van de 2500 posts komt
Felicitaties? Jubileum? Beheer?
Knappe prestatie, vooral met al die moslims hier
Meen ik serieus, knap dat je het al zo lang hier hebt volgehouden.   

En hier is ie dan: de 2.500 ste!!!

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 december 2005 om 11:00
Het lijkt erop dat moslims alleen onder de dekens masturberen.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 december 2005 om 09:51
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Ik denk dat ik jouw posts soms beter snap dan jij ze zelf snapt, je lijkt nl te impliceren dat wie mastubeert daar domme vragen door gaat stellen, vragen als 'wordt je er nu doof of blind van?'� Maar natuurlijk bedoelde je het zo niet, je bedoelt immers altijd wat anders dan je impliceert.� Maar je kent jezelf natuurlijk het best, dus neem ik toch maar aan dat je op je eigen ervaringen afgaat.


Natuurlijk, als ik het mis heb, en je veronderstelling volkomen onschuldig was, mijn excuses daarvoor.



Salaam Aleikum,

Mensenkennis begint altijd bij jezelf

Ik kan me wel voorstellen dat je er dom en traag van begrip van wordt. Gezien de posts van de mensen die claimen dit te doen, een volkomen logische conclusie.

Snap dan ook niet je post kimmie, misschien dat er een connectie bestaat?

Wel goed in mekaar gezette post overigens, maar essentie is natuurlijk wel van een middelbare school niveau

Salaam Aleikum,

Malcolm X

ps. btw mensen ik zie net dat kimmie in de buurt van de 2500 posts komt
Felicitaties? Jubileum? Beheer?
Knappe prestatie, vooral met al die moslims hier
Meen ik serieus, knap dat je het al zo lang hier hebt volgehouden.
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 december 2005 om 16:23

Ik denk dat ik jouw posts soms beter snap dan jij ze zelf snapt, je lijkt nl te impliceren dat wie mastubeert daar domme vragen door gaat stellen, vragen als 'wordt je er nu doof of blind van?'  Maar natuurlijk bedoelde je het zo niet, je bedoelt immers altijd wat anders dan je impliceert.  Maar je kent jezelf natuurlijk het best, dus neem ik toch maar aan dat je op je eigen ervaringen afgaat.

Natuurlijk, als ik het mis heb, en je veronderstelling volkomen onschuldig was, mijn excuses daarvoor.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 december 2005 om 14:32

 

Jiyuu en Marocaantje, niet te snel conclusies trekken op basis van eigen ervaringen he

Wees maar niet bang meisje. Nergens in mijn reacties (of trouwens in de reacties van Jiyuu) staat er dat wij onze conclusies trekken op basis van onze eigen ervaringen.

Dus of:

  • Jij 'leest'  gewoon wat je wilt lezen, of
  • Jij bent echt daadwerkelijk traag van begrip.

De tweede kan ik me bij jou gerust voorstellen.

 

Maar maakt niet uit. Als je iets niet snapt wil ik je altijd nog wel helpen.


Groeten,



 

Marocaantje

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 december 2005 om 13:10

Jiyuu en Marocaantje, niet te snel conclusies trekken op basis van eigen ervaringen he

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 december 2005 om 11:17

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

geen van beide... maar men wordt wel traag van begrip


Ik denk dat dat het is.

En ik me maar afvragen waarom mensen steeds hetzelfde vragen.



 

Jullie Zuster Fi Dien!!

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 december 2005 om 02:30
geen van beide... maar men wordt wel traag van begrip
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 december 2005 om 00:10

Wordt je nu blind of doof van masturbatie?

Ik wil duidelijkheid!!

 

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 december 2005 om 20:11
Salaam Alaikom

Sheikh Munajid heeft fatwa gegeven over dit en hij gebruikt bewijzen uit Qur'an en Hadith's. Er worden ook gebruik gemaakt van fatwa's van andere geleerden zoals Ibn Baz en Ibn Uthaymeen. Deze man zegt zoals bijna alle geleerden van vroeger dat het niet mag, maar als je nafs je tot overspel leidt, dan mag het wel. Niet alleen Ibn Taymyah zei dat het niet mag ook veel anderen als je hun website doorleest. Sharia bestaat uit [1] Qur'an, [2] Hadith, [3] mening van geleerden en dan [4] eigen mening. Dus als je niks in de eerste vindt, zoek dan in de tweede, derde en in de vierde.

Koran 21:7. Vraag de bezitters van kennis, als jullie het niet weten.

In de eerste en tweede worden ze niet bij naam genoemd, maar met beetje inzicht kunnen we concluderen dat dit er ook onder valt. In de derde lezen we hellemaal dat het niet mag, en het heeft ook veel slechte gevolgen voor de mens zelf. Sheikh Munajid zei, 'Mischien sterf je net op het moment terwijl je het aan het doen bent, dan sta je op bij de Dag des Oordeels met je handen aan je geslachtsdelen' want iedereen staat op zoals hij is gestorven. Ik las ergens voorin dat Allah iemand die dat doet niet zal aankijken, kan je a.u.b bron daarvan zoeken voor mij? Moge Allah je met het goede belonen. De fatwa kan je hieronder lezen, Insha'Allah.

http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=brows e&QR=329
Terug naar boven
Maysun Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 43
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maysun Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 december 2005 om 04:59
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 december 2005 om 04:39

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Taboe is het niet, alleen vind ik dat je alleen wat roepen indien je wat te melden hebt over dit onderwerp en het daarbij moet onderbouwen wat je schrijft.


 

Ik sluit me hierbij helemaal aan.

 

 

LOL marocaantje lig hier te te schuddebuiken. Ga zo door deze website wordt met de dag grappiger. 

Jij bent zeker de leukste thuis.

(Voordat je ook dit weer anders zult opvatten dan het is bedoeld, dit is geen compliment)

 

Jullie Zuster Fi Dien,

 

Marocaantje

 

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 december 2005 om 03:12
De meeste spam wordt door onwetenden alhier veroorzaakt.
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2005 om 18:34

kunnen jullie dat spam misschien voor een ander forum houden, plz.

ma3a slm

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2005 om 14:08
wat zeg je peter Pan ik versta je niet
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2005 om 14:05

En ik maar denken dat je er doof van werd.

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2005 om 13:57
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

 

iemand vertelde me ooit dat hem was gezegd dat je er slechte ogen van krijgt of zo) 

Het zou een directe straf kunnen zijn van Allaah. En dit kun je natuurlijk niet terugvinden in de medische database van artikelen.

Groeten,

Marocaantje

 

LOL marocaantje lig hier te te schuddebuiken. Ga zo door deze website wordt met de dag grappiger. 

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2005 om 12:58
Salaam Aleikum,

Masturbatie en andere zaken zijn al vele malen besproken hier, de categorie in kwestie is volgens mij ook gemakkelijk te bereiken in de index van het forum.
Door dat soort zaken hier nogmaals te gaan herkauwen, begint het hier een beetje op de genoemde site te lijken. Waar het volgens mij het fav. gespreksonderwerp is.........

Taboe is het niet, alleen vind ik dat je alleen wat roepen indien je wat te melden hebt over dit onderwerp en het daarbij moet onderbouwen wat je schrijft.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2005 om 12:33
Kom kom, dit zijn toch belangrijke onderwerpen. Seksualiteit is geen taboe hoor.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2005 om 12:21
Salaam ALeikum,

Leuk om te zien dat Islaammail een beetje een 2e variant van marokko.nl is geworden.....
En dat is niet echt een compliment te noemen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.139 seconden.