Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

De harde wind

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: De harde wind
    Geplaatst op: 08 april 2005 om 13:15

Hieronder een stuk van een bericht dat geplaatst was op nos.nl. Vooral het dikgedrukte....las ik met verbazing. Vraag jezelf bij het lezen af van wie de WIND afkomstig is.

Maria (www.nos.nl)
De kist van de paus stond tijdens de mis vlak voor de basiliek. Psalmgezangen en luid applaus begeleidden de paus toen zijn lichaam naar buiten werd uitgedragen en op het Sint Pietersplein werd geplaatst. 

Op de eenvoudige cipressenhouten kist, waarop een kruis en de letter M van Maria zijn afgebeeld, lag het Nieuwe Testament opengeslagen. De bladzijden zouden moeten worden omgeslagen door de wind. Maar door de harde wind in Rome werd het boek dichtgeslagen. 

Na de mis werd de kist van de paus onder begeleiding van de kardinalen weer de basiliek ingedragen. De paus wordt bijgezet onder de crypte van het Sint Pieter, te midden van veel van zijn voorgangers. 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 16:27

salamoe alaikoem,

imaan ik vind het echt een eng verhaal...ik zou nu niet graag in de schoenen van de paus zitten..de straf in het graf...oefff lijkt me pijnlijk hoor...

salamaoe alaikoem

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 16:44
SubhanaAllah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.