Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

HHS -> En hun krant!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: HHS -> En hun krant!!!
    Geplaatst op: 11 april 2005 om 04:14
Het atrium, de krant van de Haagse Hogeschool. De voorpagina en een rot strip over de niqaab.

Ik zit 1 jaar op deze school en maar liefst drie keer hebben ze de islam, moslims en de niqaab de grond in getrapt.

Mijn reactie. Heb nu een krantje of 80 de prullenbak in geslingerd!!!!!

******

Beschrijving strip(die zogenaamd tegen de man is en voor de moslima met niqaab..ja..zekers : )

Een man en vrouw zitten aan tafel en de man zegt dat in zijn praktijk geen gezichtsluier gedragen mag worden.
De vrouw doet haar gezicht open
De amn vindt het niet genoeg en de vrouw doet haar kelding uit.
Toen wou de man wel helpen.

Ja echt grappig. Wat zijn ze toch weer goed voor de moslima...viezerikken sluwe vossen!!! Denk je dat we dom zijn!?!?!?

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 04:21
- update: Iemand komt mij vertellen dat de krant een attack is tegen de man. Ja ja, denk je dat ik die eerdere stukjes over de niqaab ben vergeten.

- Update heb een stuk of 80 krantjes de prullenbak in gegooid

- Uiteraard kreeg ik geen gesprek met de hoofdredacteur

- Bewaking kwam verhaal halen
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 04:39
Salaam Aleikum,

Subhanallah. Ik weet zeker dat de hoofdredacteur een moslimhater is. En onder het mom van kritiek op de islam schaart iedereen tegenwoordig rascisme en discriminatie onder het mom kritiek.

Echt een lafaard dat hij niet met je wilde praten. Hij dacht waarschijnlijk dat je hem een aantal corrigerende tikken wou geven.

In ieder geval broeder correcte actie van jou.

Wat deed de beveiliging trouwens? Wat zeiden ze tegen je?

Jammer dat ik niet op die school zit anders was ik met je mee gegaan.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 05:08

assalaam aleikom ,zo zie je maar weer als die hoofredacteur echt goede bedoelingen had,zou hij met jou in discusie gegaan.Maar tegenwoordig zie en hoor je dat steeds vaker onder het mom van ,dat het niet zo wordt bedoeld en dat de moslims geen gevoel voor humor hebben.Mocht je nog uitgenodigd worden dan komen we wel met een paar zusters met niqaab,er zijn er genoeg,en dan zullen we hem even laten schrikken.Zodat hij wel 10 keer nadenkt voor dat hij een stukje of grapje maakt over vrouwen met niqaab.

Moge ALLAH SWT onze oemma versterken ,amien.

Wasalaam,oem moussa.

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 05:26
In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

assalaam aleikom ,zo zie je maar weer als die hoofredacteur echt goede bedoelingen had,zou hij met jou in discusie gegaan.Maar tegenwoordig zie en hoor je dat steeds vaker onder het mom van ,dat het niet zo wordt bedoeld en dat de moslims geen gevoel voor�humor hebben.Mocht je nog uitgenodigd worden dan komen we wel met een paar zusters met niqaab,er zijn er genoeg,en dan zullen we hem even laten schrikken.Zodat hij wel 10 keer nadenkt voor dat hij een stukje of grapje maakt over vrouwen met niqaab.


Moge ALLAH SWT onze oemma versterken ,amien.


Wasalaam,oem moussa.


Wa Alaikoem Salaam
ha ha, MashAllah. Alleen jullie zijn verboden op de HHS : (
De niqaab is verboden, ik zal hier eens die stukjes plaatsen uit de krant.

Ghair InshAllah.

De beveiliging zei dat ik het niet moest laten escalleren. Het zal wel een grappig gezicht zijn geweest, ik heel woedend de nog verpakte atrium exemplaren de prullenbak ik smijtend : )
Vorige keer was ik ook al heel boos naar de redactie gelopen toen ze de moslims hadden beledigd in de schoolkrant. Toen was de eignaar van hets stukje toevallig ook niet aanwezig. Sindsdien hebben ze trouwens een andere ruimte waar de redactie zit.

Wa ALaikoem Salaam
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 05:49
update: Nu in de ovaal(ingang-open hal) van de hhs...weer een grote stapel de prullenbak in en bij de bibliotheek is de prullenbak ook tot de rand toe gevuld met atriums : )

- Weer een bewaker naar mij gekomen...gezellig gebabbeld. Zijn eigenlijk best aardige mannen.

Weer een verhaal gehoord dat dit juist positief is voor de gesluierde. Zie je iedereen trapt erin. Ik geloof dat echt niet meer. En zeker niet na al die andere krantjes gelezen te hebben
Terug naar boven
Burak Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 11 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Burak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 07:15

Assalamu aleykum werahmetullah,

Moet ik je helpen die Hoofdredacteur op zijn fouten te wijzen?

"VOORGOED"

Zielig ventje/vrouwtje..........

Fi amanillah

Terug naar boven
Amirra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 05 juni 2003
Locatie: Qatar
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amirra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 07:41

 

Salaam Nak,

M'n bewonderingen voor jou dat je naar de redaktie bent gestapt. Alleen zo kun je denk ik achter de echte bedoelingen komen van zo'n artikel.

Liefs

Amirra

P.s ik zou ook niet op kantoor zijn hoor als ik wist dat jij zou komen .

De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag,
en het beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 08:06
Salaam ALeikum,

Broeder Burak, ik zie dat je nieuw bent. Dus ik wil je er even op wijzen dat deze forum in de gaten wordt gehouden. Pas op wat je zegt en hoe je het zegt.
Zoiezo vind ik niet dat je iemand zo moet gaan bedreigen (ik begrijp je emotie wel), maar dit is niet de correcte wijze van reageren.

Niet negatief bedoeld of zo, alleen maar als advies bedoeld.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Amirra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 05 juni 2003
Locatie: Qatar
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amirra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 08:10

 

Salaam Malcolm,

Ik begrijp zo'n emotie niet. Waarom moet er altijd met dreigende taal worden gepraat? Waarom wordt er altijd gedreigd?? ( is verder geen aanval op jou, want weet dat jij dat niet doet ----> voor zover ik weet ).

Liefs,

Amirra

De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag,
en het beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 08:19
In eerste instantie geplaatst door Burak

Assalamu aleykum werahmetullah,


Moet ik je helpen die Hoofdredacteur op zijn fouten te wijzen?


"VOORGOED"


Zielig ventje/vrouwtje..........


Fi amanillah



helemaal niet nodig. Ze merken het wel dat er ineens heel wat krantjes verdwijnen : )

Nee was echt grappig...iedereen keek mij verbaasd aan toen ik(beetje woest) die kranten met z'n allen hup de prullenbak in gooide ; )

En dit blijf ik doen, InshAllah elke dag dat ze die exemplaren bij plaatsen......

Maar we moeten als Moslims gewoon goed blijven nadenken bij wat we doen. Vooral bij deze strip zullen ze altijd kunnen blijven zeggen dat dit niet negatief moest voorstellen voor de Moslima. Maar ja zoals ik al zei...daaaaagggggggggggggggggg geloven ze het zelf
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 08:24
In eerste instantie geplaatst door Amirra


<FONT face="Arial, Helvetica, sans-serif" color=#0000ff size=2>Salaam Nak,


<FONT face="Arial, Helvetica, sans-serif" color=#0000ff size=2>M'n bewonderingen voor jou dat je naar de redaktie bent gestapt. Alleen zo kun je denk ik achter de echte bedoelingen komen van zo'n artikel.


<FONT face="Arial, Helvetica, sans-serif" color=#0000ff size=2>Liefs


<FONT face="Arial, Helvetica, sans-serif" color=#0000ff size=2>Amirra


<FONT face=Arial color=#0000ff size=2>P.s ik zou ook niet op kantoor zijn hoor als ik wist dat jij zou komen .



Wa Alaikoem Salaam

SubhanAllah...ja ik was echt woest maar bleef nog behoorlijk beleefd. Jammer dat er alleen een meisje aanwezig was...maar ik vroeg onmiddelijk de hoofd redacteur te spreken. Maar ja die was er niet. Maar hij zou mij dan snel bellen....maar nog niet gebeurd!!!

SubhanAllah, er kwamen ook enkele niet-studenten op de school, dit omdat er een soort belastingproject ofzo plaatsvind. Die zullen wel denken...een boze terrorist. ha ha, ik had mijn sjalwaar kameez aan(jammer niet zoals altijd, een zwarte) en een kapichon op mijn hoofd en een palestijnse sjaal over mijn mond : )
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 16:12
In eerste instantie geplaatst door Remco

Als ik jou beschrijving lees dan kan ik mij op geen enkele manier
voorstellen hoe mensen dit kunnen zien als positief voor de gesluierde
en een aanval op des betreffende man. Dus of jou uitleg klopt niet of
al die mensen kloppen niet.

Het had handig geweest als je zo'n strip gescant had. Je vind hem dan
misschien wel beledigend, maar je kan er zo natuurlijk niet over
discusseren. De dialoog ligt nu zegmaar in de prullenbak.

mvg Remco



morgen staat hij er op InshAllah
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 16:26

Assalaam Aleikoem,

Ik wil me verder niet met de discussie bemoeien, maar ik wil jou (broeder Nak) alleen aanraden om het (de strip) niet te plaatsen insha'Allah. Als je goed nadenkt hoef ik je niet te vertellen waarom en weet je het al insha'Allah.

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 01:47
In eerste instantie geplaatst door miss layla

Assalaam Aleikoem,


Ik wil me verder niet met de discussie bemoeien, maar ik wil jou (broeder Nak) alleen aanraden om het (de strip) niet te plaatsen insha'Allah. Als je goed nadenkt hoef ik je niet te vertellen waarom en weet je het al insha'Allah.


Wa Aleikoem Salaam



ik persoonlijk denk dat het juist wel goed is om even te laten zien om wat voor een strip het gaat. Ze kunnen hem natuurlijk ook zelf van het hhs halen
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 01:52


LET OP DE TITEL HEB IK ER ZELF OP GEPLAATST, LAAT DAAR GEEN MISVATTINGEN OVER BESTAAN
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 02:01
Salaam ALeikum,

Deze man is zeker anti moslim.
Het is maar goed dat ik niet op die school zat, anders had ik die bladen daar in de vik gestoken. Leuk kampvuurtje voor de school :)

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 02:16
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam ALeikum,

Deze man is zeker anti moslim.
Het is maar goed dat ik niet op die school zat, anders had ik die bladen daar in de vik gestoken. Leuk kampvuurtje voor de school :)

Salaam Aleikum,

Malcolm X


ha ha
in de prullenbak is genoeg. We moeten het ook niet zelf gaan laten escaleren. Ik denk dat ik hier binnenkort ook al genoeg problemen mee krijg. Want ik ga InshAllah gewoon door.

Maar indien iemand die op het hhs zit wel wil helpen....you're welcome!!!!
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 02:17
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam ALeikum,

Deze man is zeker anti moslim.
Het is maar goed dat ik niet op die school zat, anders had ik die bladen daar in de vik gestoken. Leuk kampvuurtje voor de school :)

Salaam Aleikum,

Malcolm X


trouwens zie je dat ze zogenaamd ook een andere bedoeling kunnen hebben met deze strip. Daarom noem ik het ook een nazi strip...sluwe vosssen
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 04:21
- Update kreeg vandaag weer zo'n krantje uitgedeeld...die gooiede ik zo over weg...over mijn schouders.

- twee stapels in de prullenbak voor de bieb
Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 05:55

assalaam aleikom beste zusters en broeders.

Moge ALLAH SWT je belonen voor je vastberadenheid.

Ik begrijp heel goed wat de maker ermee bedoelde ,en dat is niet voor de man in de strip  bedoeld maar puur tegen ons ,gesluierde vrouwen.Maar zoals al die onzin en rommel maakt het veel zusters allen maar sterker om met niqaab te blijven lopen,moge ALLAH SWT ons de kracht geven,amien.

Ik hoop ,insha allah dat je door blijft gaan met je akties,want als wij daar niet mogen komen,door onze niqaab,kunnen we ons ook niet verdedigen en in discussie gaan met die mensen.

Mohe ALLAH SWT onze oemma versterken,amien

 

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 07:10
Assalaamoe Alaikoem Wa Rahmatoellahie Wa Barakatoehoe:

update:

- Heb gebeld naar de hoofdredacteur

Hij kwam samen met een vrouw(onderwijs nog iets) en ze wou mij de hand schudden : ) Dacht het niet!!!

Nou heel wat verhalen en ik zei ik blijf ze gewoon weggooien, die man zei dat ik die vrijheid had...de vrouw zei dat het krantje eigendom van school is enz.

Ik mag een artikel schrijven voor het volgende krantje. Maar het gesprek ging nergens over. Hij gaf zelfs toe dat hij het een grappig stripje vond. En dat ik me beledigd voel...ja dat hadden ze niet gedacht. Komt hij nog zeggen dat dit niet tegen de moslims is bedoeld omdat dat er niet bij staat...maar tegen alle bedekkingen.......ja helemaal...

Maar ghair InshAllah. Dit is Nederland, hier mogen zij alles schrijven. Maar wij..ho maar!!!!
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 07:24
even tussen haakjes, de titel op de strip(vorige pagina) heb ik er zelf opgezet. Laat daar geen misvattingen over bestaan!!!!
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 07:42
iedereen hier een reactie plaatsen voor de Haagse hogeschool!!!!!


http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=9615662#post961566 2
Terug naar boven
rafiaa Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 juni 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 132
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rafiaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 07:48

assalamoe aleikum,

hamdullah voor je standvastigheid en je snelle optreden.

 Insha Allah zijn er meer moslims op die school die je actie steunen. Misschien wordt het tijd voor een moslim om plaats te nemen in de redactie van dat blaadje, om zo de standpunten en gevoelens van moslims duidelijk te maken.

Of er echter achter die "borden" (voor hun hoofd) ook nog hersens zitten, moet de tijd dan uitwijzen.

wassalaam Rafiaa 

"Wie vergeeft en zich verzoenend opstelt, Allah zal hem weten te belonen".
(soera Es-Sjoera)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 08:23

In eerste instantie geplaatst door nak4life


trouwens zie je dat ze zogenaamd ook een andere bedoeling kunnen hebben met deze strip. Daarom noem ik het ook een nazi strip...sluwe vosssen

En die andere bedoeling is?  Ik kan er in de verste verte niets in vinden dat het in verband brengt met het nationaal-socialisme, en vind het een kwalijke zaak dat het woord nazi te pas en te onpas wordt gebruikt als een soort scheldwoord.  Het nationaal-socialisme was gewoon wat het was, en er is bij verre niets wat erbij te vergelijken is (en gelukkig maar).

Voor zover ik weet, is dat kleine ventje in die strip trouwens altijd seksistisch tegen vrouwen, niet perse alleen tegen vrouwen in een hidjaab of zo. 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 09:02

Assalaam Aleikoem,

Ik boycot fitna-M.nl dus daar zal ik niets tekenen.

Wellicht dat je achter het e-mail adres vd redaktie kan komen, zodat we daar onze reakties heen kunnen sturen. Of dat we het p. post suren insha'Allah.

Btw hier kan je het ook melden (AEL)

http://www.ael-nl.org/incident_formulier.php

Blijf strijden tegen deze discriminatie broeder Nasir, we staan achter je.

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 10:00
In eerste instantie geplaatst door miss layla

Assalaam Aleikoem,


Ik boycot fitna-M.nl dus daar zal ik niets tekenen.


Wellicht dat je achter het e-mail adres vd redaktie kan komen, zodat we daar onze reakties heen kunnen sturen. Of dat we het p. post suren insha'Allah.


Btw hier kan je het ook melden (AEL)


http://www.ael-nl.org/incident_formulier.php


Blijf strijden�tegen deze discriminatie�broeder Nasir, we staan achter je.


Wa Aleikoem Salaam


Wa Alaikoem Salaam wa rahmatoellahie Wa Barakatoehoe

Heb al een bericht gestuurd naar AEL, al eerder maar BarakAllahoe Fieqie.

Ik kom verder ook niet al te vaak op die site(marokko), maar ik weet dat er veel Moslims wel komen dus dacht dat ik er verstandig aan deed op een forum de petitie te maken. Anders wordt het heel onoverzichtelijk.

**

En mijn reactie aan kimmie..

Ach ga toch mijn schoenen poetsen(verdonk kwam niet opdagen). Iedereen mag van alles zeggen, gebruik ik alleen het woord nazie ..val je daar weer over...

Slaat nergens op
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 10:08

Salaam Aleikum wa rahmatullahi wa barakatoehoe

Ik wil nix met Mar.nl te maken hebben.... na wat ze geflikt hebben
een fitnah-site waar nix uit te halen valt in mijn ogen.

Verder... als ik kan helpen, ik hoor het graag
dit kan zo niet langer.
Aan de islam valt niets bespottelijks te zeggen, het zijn de mensen die zich voor de gek houden.

wasalaam

Terug naar boven
Maryam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 123
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maryam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 10:35

Salaam aleikum wa rahmatuAllah wa barakatu,

Echt heel ziek...alsof ze niets anders te doen hebben, ik word zo moe van al die onzin. Hoe dwalend ze wel zijn, ongelooflijk. Ik kan me soms zo kwaad maken over dergelijke dingen...maar we weten allemaal dat we sabr moeten hebben. En broeder Nasir, ik vind het heel goed van je dat je het zo opneemt, en dat je op een verstandige wijze actie hebt ondernomen, meer kun je niet doen...Moge Allah je belonen.

wasalaam aleikum

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.