Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Van NSB tot Mohammed B.

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Tareq Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 30 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Tareq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Van NSB tot Mohammed B.
    Geplaatst op: 16 april 2005 om 14:12
Van NSB tot Mohammed B.

Leon de Winter

Elsevier, donderdag 14 april 2005, 15:12

De Telegraaf berichtte dat buurtbewoners moeite hebben met de nieuwe woonplek van Ayaan Hirsi Ali. Het Algemeen Dagblad berichtte de buurtbewoners moeite hebben met de nieuwe woonplek van Geert Wilders.

Maken deze twee kamerleden veel lawaai, blijven ze laat op en ontvangen ze dubieus bezoek? Nee, beiden leven een leven zonder privacy, rust, veiligheid omdat ze bedreigd worden door godsdienstkrankzinnigen. Na veel gedoe hebben ambtenaren een veilige plek voor beiden gevonden.

En wat doen onze stoere burgers? Ze willen het liefst dat Ayaan en Geert opdonderen.

Ik zou een van hen of beiden graag als buur willen hebben. Ze worden altijd door veel politiemannen in burger omringd, dus inbrekers en dieven zullen op afstand blijven. Verder is het van groot belang dat ze zo onzichtbaar mogelijk blijven, dus je ziet ze nooit. Is het gevaarlijk dat zij je buren zijn? Misschien, maar democratie is niet iets voor bange mensen,

Wat moet je met dergelijke verontruste 'buurtbewoners'? Waarom kunnen zij niet inzien dat het belangrijk is dat Ayaan en Geert ergens rustig wonen?

Onderduikplek
Het spijt me dat ik de oorlog er even bijhaal, ik hoor dat niet te doen sinds Geert Maks opmerking over Goebbels - toch moet ik even denken aan de onderduikplek van mijn ouders, midden in Den Bosch in een vroom katholiek gezin met tien kinderen.

Een enkele keer liep mijn vader daar 's avonds het tuintje in omdat hij gek werd van het binnen zitten. Hij wilde dan in het donker op adem komen. Hij dacht dat hij onzichtbaar was, maar dat was hij niet.

Omwonenden wisten dat daar een jood zat, maar ze hielden hun mond. Het was gevaarlijk om een jood in de buurt te hebben, maar het was fatsoenlijker en menselijker om medelijden met die jood te hebben. Na de bevrijding vertelden ze hem dat ze hem zagen en dat ze dachten, och man, blijf daar rustig staan, je hoeft niet bang en zenuwachtig te zijn.

Waarom moet ik toch aan de NSB denken wanneer ik berichten over 'buurtbewoners' lees?

Asielzoekers
Wie denkt dat het in Engeland anders gaat met ingewikkelde discussies rond asielzoekers, moet dit artikel en dit artikel over afgewezen asielzoekers lezen: over het uitzonderlijke geval van een afgewezen asielzoeker die een terrorist blijkt te zijn.

In Bangladesh zit een journalist gevangen omdat hij positief over Isra�l heeft geschreven. The Jersualem Post heeft dit artikel (gratis inschrijving verplicht) van zijn hand.

De journalist, zelf een moslim, schrijft: 'How can we have peace when most Muslims still believe Israel was behind the September 11 attacks on the US? How can we have peace when Muslims see their own leaders refusing even to recognize Israel's right to exist? How can we have peace when we neither hear nor read anything to the contrary?

We can't. Quite simply, there will be no meaningful Muslim presence in any peace dialogue without an effective media in the Muslim world to combat the false images that today build a culture of death.'

Eurabia
In het schitterende Amerikaanse blad Commentary staat een bespreking van het nieuwe boek van de grote onderzoekster van minderheden onder de islam, Bat Ye'Or. Dat nieuwe boek heet Eurabia, en gaat over, natuurlijk, de ontwikkeling van Europa naar de Islam.

De bespreking is nuchter en gebalanceerd, bevat kritiek maar ook instemming - maar wat overblijft is grote onrust, bij mij. Lees dat stuk zelf.

Gevaarlijke gelovige
Verder schijnt Mohammed B. nog steeds te worden geobserveerd in het Pieter Baan Centrum. Hij wil niet meewerken maar toch wordt hij gadegeslagen omdat de rechters willen weten of hij toerekeningsvatbaar is.

Ik vind dat een gekke vraag.

Een man die moordt omdat hij denkt dat zijn God dat wil, is natuurlijk volstrekt ziek.

Een man die een vrouw wil vermoorden omdat zij gezegd heeft dat een mythische man die 1400 jaar geleden met een 9-jarig meisje trouwde naar moderne westerse normen een pedofiel genoemd moet worden, is volstrekt ziek.

Een man die letterlijk gelooft dat er ooit een man was die op een wit paard een nachtje in de hemel doorbracht, is volstrekt ziek.

Een man die denkt dat hij, wanneer hij ongelovigen gedood heeft, in het paradijs een partij maagdelijke slavinnetjes als ontbijt krijgt, is volstrekt ziek.

Een man die denkt dat het zijn God behaagt wanneer hij ongelovigen en afvalligen over de kling jaagt, is volstrekt ziek.

Mohammed B. lijdt aan ernstige religieuze en uiterst agressieve wanen. Je hoeft geen psychiater bij het PBC te zijn om dat te constateren.

Lees Mohammeds brief, onderzoek zijn daad: hij is ziek, en dus is levenslang met TBS de enige straf die bij deze gevaarlijke gelovige past.
 
Tareq

http://groups.yahoo.com/group/Moslimmedia/

Terug naar boven
Tareq Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 30 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Tareq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 14:14
Salaam aleikuum. Deze man, Leon de Winter, zit met grote regelmaat ons moslims belachelijk te maken...In zijn ogen zijn wij allemaal �volstrekt ziek�. Ik walg van hem, moge Allah swt hem branden in de hel.
 
Tareq
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 17:05

salamoe alaikoem,

respect voor mohammed b..ook al keurt de islam een moord niet goed..zonder reden..maar in mijn ogen was het redelijk juist...Theo praatte te veel en beledigde ons zomaar..

Je mag zeggen wat je wilt..dat is democratie..maar pas het wel aan als je het naar buiten brengt..en beledig mensen niet!!! simpel kan het niet..heeft theo soms zijn manieren geleerd in een varkensstal???

..waarom scheldt hij onze god uit??? wat hebben wij hem misdaan?? hebben wij hem geen respect getoond?? tsja...theo..zal het wel kennelijk nu wat warmpjes hebben daarboven..

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 20:53
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salamoe alaikoem,

respect voor mohammed b..ook al keurt de islam een moord niet goed..zonder reden..maar in mijn ogen was het redelijk juist...Theo praatte te veel en beledigde ons zomaar..

Je mag zeggen wat je wilt..dat is democratie..maar pas het wel aan als je het naar buiten brengt..en beledig mensen niet!!! simpel kan het niet..heeft theo soms zijn manieren geleerd in een varkensstal???

..waarom scheldt hij onze god uit??? wat hebben wij hem misdaan?? hebben wij hem geen respect getoond?? tsja...theo..zal het wel kennelijk nu wat warmpjes hebben daarboven..

salamoe alaikoem

Heeft God de mens ooit toestemming gegeven een ander mens te doden als zijn naam,die van zijn boodschappers of een religie werd bespot?Of heeft de mens dit recht zelf in handen genomen omdat God ooit aangaf zelf een oordeel te geven......En door te zeggen dat het Allah's wil was.....Anders was hij niet gestorven....Daarmee geef je aan dat God zelf,Theo zou hebben omgebracht en daar geloof ik geen moer van....nog miljoenen andere Nederlanders...(Daarbij Ali....Hoe kan je begrip hebben voor deze daad als volgens mij in de Koran zelfs Mohammed nog nooit 1 mens heeft gedood voor een beledeging of meerdere beledegingen.)

P.s. Mocht het wel ergens in de Koran staan vermeldt,geef me dan eens de link.....

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.