Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Moslim militair dood collega’s

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Moslim militair dood collega’s
    Geplaatst op: 22 april 2005 om 10:48
In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

 

Alleen dat kunnen amerika en de joden ,onschuldige kinderen vermoorden.

 

En de kinderen van 9/11, of de kinderen in de busaanslagen in Israel?  Maar droom maar lekker door, moslims zijn altijd en eeuwig de slachtoffers, niemand anders overkomt ooit wat... *ZUCHT*

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 10:52
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

En maar janken als er een soldaat wordt vermoord. Janken als er een soldaat wordt onthoofd dit afschilderen als barbaars en het verminken en vermoorden van kinderen als onvermijdbaar en zelfs rechtvaardig neerzetten.

Vervloekt zijn ze door Allah en door de vervloekten. Onrechtvaardige slechte mensen.  Vuile Terroristen!! Hebben ze geen besef hebben ze geen harten.

Halloooo, niemand zegt hier wat pro-oorlog (tenminste van de niet-moslims, sommige moslims daarentegen).  Jullie lezen gewoon wat jullie willen lezen.  Verder ben ik niet degene die "Amien" ed gaat roepen als er mensen gestorven zijn, en dat maakt me dan niet uit welke huidskleur of religie die hebben. 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 10:59
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Vincent

Voor alle duidelijkheid: foto's van de 'heilige oorlog' in Beslan.


Nou wil ik hier zeker ook op reageren. Dit vindt ik ook heel erg. Dit is ook zeker niet volgens de Soennah van de Profeet (Vrede zij met hem).

Dit is ook zeker niet waar ik achter sta!!!

Ook zou ik nu foto's kunnen plaatsen van kinderen en vrouwen die het slachtoffer zijn geworden door de wreedheden van de Russen. Maar indien ik dit zou doen, zou het mss zo overkomen dat het een webstrijd is en dat ik bovenstaande goed zou keuren.

Het ging mij erom dat de Moslim doden ontkend worden. En niemand zegt dat er geen mensen zijn die in naam van de Islam, verkeerde daden verrichten. Maar ik kan je verzekeren dat het aantal slachtoffers(kinderen en vrouwen) aan Moslim zijde veel en veel groter is.
Dit zijn gevolgen van het oproepen tot oorlog.....Waar dan onwetigheden hoog tij kunnen vieren en zij die blijkbaar geen donder van de Koran begrijpen "God is Groot" roepen...Tijdens hun slachting der ongelovigen....Dus als je oproept tot een heilige oorlog.....Weet dan dat je dit soort mensen de vrije hand geeft.Politie is er niet meer....... Geef vooral het beest de vrije hand.....En u kunt de hel aanschouwen!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 11:08

Daarbij Nak4life......Waar was je toen het Iraakse volk werd onderdrukt,gemarteld,vergast en vernederd?(Oder sind das alles nur lugen?) Stond je vooraan met het boek der gerechtigheid om ze te bevrijden van de tiran Sadam? Had je het dan ook goed gevonden als ik hier foto's liet zien.....Hoe er in jou oorlog slachtoffers waren gevallen?

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 11:50
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

o ja en dan zijn broeders en zuster en kinderen uitmoorden met die beesten  nee dat kon die niet hijwist wat  hem tewachten staat. en hij was ontwetend daarvoor  maar werd  waker toen hij daar heen werd gestuurd om moslima's en moslim's tevermoorden  het belangerijkste is hij heeft niet meegedaan met de teroristen.ALHAMDOLILAAH ALHAMDOELILAAH ALLAHOAKBAR.
Je kan natuurlijk ook blijven slapen in een periode waarin Sadam regeerde.....Ik neem aan dat je dan niets kan doen......Het zijn immers broeders,ongeacht wat ze uitvreten met mede broeders.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 12:01
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

En maar janken als er een soldaat wordt vermoord. Janken als er een soldaat wordt onthoofd dit afschilderen als barbaars en het verminken en vermoorden van kinderen als onvermijdbaar en zelfs rechtvaardig neerzetten.

Vervloekt zijn ze door Allah en door de vervloekten. Onrechtvaardige slechte mensen.  Vuile Terroristen!! Hebben ze geen besef hebben ze geen harten.

 

Janken als er een soldaat wordt onthoofd? De enigste die ik gezien heb waren Iraakse soldaten die onthoofd werden...Verder burgers uit verschillende landen.Ik heb zelfs Irakezen gezien die met dynamiet werden opgeblazen...En tussen 2 auto's uit elkaar getrokken werden... (Laten we maar hopen dat het snel voorbij is daar......)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 14:16

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

o ja en dan zijn broeders en zuster en kinderen uitmoorden met die beesten  nee dat kon die niet hijwist wat  hem tewachten staat. en hij was ontwetend daarvoor  maar werd  waker toen hij daar heen werd gestuurd om moslima's en moslim's tevermoorden  het belangerijkste is hij heeft niet meegedaan met de teroristen.ALHAMDOLILAAH ALHAMDOELILAAH ALLAHOAKBAR.
Je kan natuurlijk ook blijven slapen in een periode waarin Sadam regeerde.....Ik neem aan dat je dan niets kan doen......Het zijn immers broeders,ongeacht wat ze uitvreten met mede broeders.

 

he ruud dan ken je ons helemaal niet wij zijn nooit blij geweest met sadaam hij was ook vreeselijk  en wij deden toen ook do3aa voor hun  ,maar ik weet  100% DAT MIJN BROEDERS EN ZUSTERS het beter haden dan nu  vrouwen worden verkracht  door die apen    vernederd broeders worden ook verkracht en op vreeselijke ,maier vermoord nou dan was sadaam beter dan  deze beesten .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 15:37
Ik wou graag dit artikel even plaatsen:

Genade in de Islamitische Jihad



De Islamitische Jihad is de meest nobele van inspanningen en zijn methoden van totstandkoming is de meest sublieme en verhevene. Want Allaah heeft agressie verboden. Hij, de Almachtige, heeft gezegd:

�en overtreedt niet. Voowaar, Allaah heeft de overtreders niet lief.� (Surat al-Baqarah (2), ayah 190)
����� ����������� ����� ������ ��� ������� �������������� {190}


en Hij beval dat rechtvaardigheid wordt waargenomen, zelfs naar de vijand en de tegenstander. Hij, de Almachtige, heeft gezegd:
�En laat de haat van een volk jullie er niet toe brengen niet rechtvaardig te wezen Weest rechtvaardig, dat is het dichtst bij Taqwa.� (Surat al-Maa�idah (5), ayah 8)
����� ��������������� ������� ������ ����� ������ ����������� ���������� ���� �������� �����������{8}


Allaah draagt de Moslims op om te handelen met de uiterste genade. Voor wanneer zij vechten, sporen zij geen vijandigheden aan, noch stelen zij noch plunderen zij bezit, noch overtreden zij iemands eer, noch leven zij zich uit in buitensporige vernieling. In hun oorlogvoering zijn zij de beste van vechters, net als in vrede zijn zij de uitstekenden van vredemakers.

Op gezag van Burayda (ra), die zei:
�Wanneer de Boodschapper van Allaah (vzmh) een bevelhebber over een leger of een band van aanvallers benoemde, vertelde hij hem om bewust te blijven van Allaah de Almachtige in zijn innerlijk en om bezorgd te blijven voor de zorg van de Moslims die met hem zijn. Toen zei hij (dwz de Profeet): �Strijd in de naam van Allaah op Allaah�s Weg! Bestrijdt degenen die niet geloven in Allaah: ga te velde, maar leef je niet uit in overmaat, handel niet vals, vermink niet, en dood geen kinderen.� (overgeleverd door Moeslim)

Op gezag van Aboe Hoerayrah (ra), die zei: �De Boodschapper van Allaah (vzmh) zei: �Wanneer ��n van jullie vecht, laat hem het gezicht (slaan) vermijden.� (overgeleverd door Boekhari en Moeslim)

Op gezag van Ibn Mas�ud (ra), die zei: De Boodschapper van Allaah (vzmh) zei: �De meest zelf beheerste van onder de mensheid zelfs op het moment van het doden zijn de mensen van imaan.� (overgeleverd door Aboe Dawood)

Op gezag van Abdullah bin Yazid al-Ansari (ra), die zei: �De Boodschapper van Allaah (vzmh) verbood het plunderen en verminking.� (overgeleverd door Al-Boekhari)

Het is verboden om vrouwen, kinderen, en oude mensen te doden, de gewonde te doden, of monniken te storen, kluizenaars, en de vreedzame die geen weerstand aanbied. Stel deze genade met de moordende oorlogvoering van de �beschaafde� mensen en hun vreselijke gruweldaden! Vergelijk hun internationale wet naast dit allesomvattend glorierijke verordende rechtvaardigheid!

O Allah, zegen de Moslims met een correcte inzicht in de deen, en bescherm de wereld van deze onrechtvaardigheden met de verlichting van Islam!


Uit het boek "Jihad" door Hassan Al-Banna (rahimahullah)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 15:43
asalaamo3alaikom jazakalaahogjeer broeder.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 15:48
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, mashallah agie fie dien!!!!!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 15:59

salaam aleikum djazak Allah ghairan voor het plaatsen ervoor

amin aboe bakr

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 16:02
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

o ja en dan zijn broeders en zuster en kinderen uitmoorden met die beesten  nee dat kon die niet hijwist wat  hem tewachten staat. en hij was ontwetend daarvoor  maar werd  waker toen hij daar heen werd gestuurd om moslima's en moslim's tevermoorden  het belangerijkste is hij heeft niet meegedaan met de teroristen.ALHAMDOLILAAH ALHAMDOELILAAH ALLAHOAKBAR.
Je kan natuurlijk ook blijven slapen in een periode waarin Sadam regeerde.....Ik neem aan dat je dan niets kan doen......Het zijn immers broeders,ongeacht wat ze uitvreten met mede broeders.

 

he ruud dan ken je ons helemaal niet wij zijn nooit blij geweest met sadaam hij was ook vreeselijk  en wij deden toen ook do3aa voor hun  ,maar ik weet  100% DAT MIJN BROEDERS EN ZUSTERS het beter haden dan nu  vrouwen worden verkracht  door die apen    vernederd broeders worden ook verkracht en op vreeselijke ,maier vermoord nou dan was sadaam beter dan  deze beesten .

Er zijn beelden geweest uit gevangenissen van Sadam,daar krijg je kippevel van..... 7 of 8 bewaders die met stokken van ongeveer 1,5 meter een 20 tal gevangenen een voor een liepen af te ranselen en niet tikken of slaan.....Maar echt hard meppen.Geen idee waarom.....Of wat men er mee wilde bereiken.....Beelden van het met een knuppel breken van de vingers en armen van gedetineerde....Er is genoeg gebeurd daar.....Maar er is geen moslim land geweest die de wapens op nam en het land binnen viel....Logisch ook hoor....Men had de kracht er niet voor....Tot dat het westen kwam en er gezamelijk wat werd gedaan.....Erug jammer dat er toen al niet werd doorgezet.Dat had heel veel geholpen.Men had dan de Moslim landen voor veiligheid kunnen laten zorgen.En het westen had zich gelijk kunnen terugtrekken.

Ik heb trouwens gezien dat men mensen publiekelijk stenigd,half ingegraven in de grond en dan gooien met 200 man....Wat ik me afvraag is wat het effect hier nu van is als kinderen dit zien....En dit als normaal ervaren,waneer ze er mee opgroeien.Veel van deze kinderen hebben er later als ze groot zijn geen enkele moeite mee om de meest gruwelijke handelingen uit te voeren in een oorlog.

Dit vind ik niet verstandig.......

 Stel je voor......Mohammed B ingegraven in het vondelpark en dan met 200 man gaan lopen gooien....

P.s. Het zelfde vind ik ook voor geweldadige film's,de resultaten er van kunnen we regelmatig terug vinden in kranten.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 16:27
Als je naar ogrish.com gaat dan moet je maar eens af aan toe kijken bij de Islamic dr...Die man daar heeft heel vaak beelden van de oorlog in Irak.Ook waneer er bomaanslagen worden gepleegd door moslim strijders,Ik kan me goed voorstellen dat ook uit die aanslagen moslim slachtoffers vallen.Iemand die per toeval toevallig voorbij komt op moment van een aanslag.Het laatste filmpje wat ik van hem zag,was een enorme explosie vlak bij een amerikaans kamp.gelukkig zag ik geen burgers lopen,wel een hond die als een gek er vandoor ging.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 17:02
Salaam Aleikum,

Allereerst waren de doden amerikaanse soldaten, dit zijn de wreedste soldaten op dit planeet. De misdaden van de Iraakse soldaten van Saddam verbleken bij de misdaden die er door amerikaanse soldaten zijn gepleegd sinds het ontstaan van het amerikaanse leger. Wat men alleen al in Korea en Vietnam heeft uitgevreten en wat men in de 1e Golfoorlog de burgerbevolking heeft aangedaan is hier al een mooi voorbeeld van. Iraakse soldaten zijn natuurlijk ook bijzonder wreed geweest, maar waar zijn de amerikanen dan met hun gerechtigheid? Waar is een tribunaal die een groot deel van het iraakse leger veroordeelt? Nee de amerikanen zien er meer nut in om hetzelfde leger te gebruiken om de bevolking te onderdrukken en om ze als schild te gebruiken tegen de rebellen. De amerikaanse soldaten en de israelische soldaten zijn de meest misdadige soldaten in de wereld, zij zijn degenen die al qaeda hebben gecreerd.

Verder merk in de reacties van de niet moslims dat er echt totaal geen notie is van wat een oorlog inhoudt. Sinds de vietnamoorlog worden oorlogen niet meer in beeld gebracht en worden burgerslachtoffers niet meer op grote schaal getoond, om de agressor een hand boven het hoofd te houden. En aangezien de agressor vaak een westerse mogendheid is geweest is het nogal logisch dat mensen in het westen niet meer kunnen bedenken wat een oorlog allemaal inhoudt. Amerikaanse soldaten zijn niet goed, want er zijn honderdduizenden burgerslachtoffers gevallen. Als een leger zoveel burgerslachtoffers maakt dan kun je hen en hun doel niet meer goed of acceptabel noemen. Mensen worden nu nog steeds in vietnam misvormd geboren door wat de amerikanen daar uitgevreten hebben.
Saddam heeft zolang kunnen regeren door het westen. Niet vanwege onwil van de moslims, maar door de wapens en het geld van het westen. Daarom is het nogal ironisch dat oorlogsmisdadiger Rumsfeld die in de jaren 80 chemische wapens leverde aan saddam nu de oorlog leidde om zijn aandelen in de olieindustrie te kunnen zien stijgen. Degenen die het meest van de oorlog geprofiteerd hebben is niet het iraakse volk, maar de amerikaanse regering in hun prive leven. Al hun exwerkgevers hebben alle contracten gekregen in Irak is dat niet een beetje vreemd?

Dat deze islamitische mudjahid een granaat gooide zou misschien te maken kunnen hebben met een misdaad die men wilde plegen door een bevolkt gebied te bombarderen. Is daar wel eens aan gedacht? Amerikanen bombarderen een hele drukbevolkte stadsdeel omdat ze denken dat daar 1 persoon zit die zij moeten hebben. Is dat gedrag dat een normaal leger vertoont? Is dat het gedrag dat een voorbeeld moet zijn voor de rest van de wereld? Amerikanen zijn laf, omdat ze liever een hele stad plat bombarderen en vele burgers doden dan de levens van hun soldaten te riskeren door zelf naar die ene persoon op zoek te gaan.

En wanneer niet moslims hier een oorlog zitten goed te praten of over een oorlog praten als iets wat geen betekenis heeft dan zou ik eens zeggen bezoek Fallujah eens even. Ik betaal persoonlijk jullie tickets en vervoer tot aan de stadsgrenzen. Interesse pm me maar. Ik ben er zelf nooit geweest, maar als je de niet westerse beelden van deze stad ziet en van haar slachtoffer dan zul je nooit meer goed kunnen slapen.

Salaam Aleikum,

MalcolM X     
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 17:27

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Allereerst waren de doden amerikaanse soldaten, dit zijn de wreedste soldaten op dit planeet. De misdaden van de Iraakse soldaten van Saddam verbleken bij de misdaden die er door amerikaanse soldaten zijn gepleegd sinds het ontstaan van het amerikaanse leger. Wat men alleen al in Korea en Vietnam heeft uitgevreten en wat men in de 1e Golfoorlog de burgerbevolking heeft aangedaan is hier al een mooi voorbeeld van. Iraakse soldaten zijn natuurlijk ook bijzonder wreed geweest, maar waar zijn de amerikanen dan met hun gerechtigheid? Waar is een tribunaal die een groot deel van het iraakse leger veroordeelt? Nee de amerikanen zien er meer nut in om hetzelfde leger te gebruiken om de bevolking te onderdrukken en om ze als schild te gebruiken tegen de rebellen. De amerikaanse soldaten en de israelische soldaten zijn de meest misdadige soldaten in de wereld, zij zijn degenen die al qaeda hebben gecreerd.

Verder merk in de reacties van de niet moslims dat er echt totaal geen notie is van wat een oorlog inhoudt. Sinds de vietnamoorlog worden oorlogen niet meer in beeld gebracht en worden burgerslachtoffers niet meer op grote schaal getoond, om de agressor een hand boven het hoofd te houden. En aangezien de agressor vaak een westerse mogendheid is geweest is het nogal logisch dat mensen in het westen niet meer kunnen bedenken wat een oorlog allemaal inhoudt. Amerikaanse soldaten zijn niet goed, want er zijn honderdduizenden burgerslachtoffers gevallen. Als een leger zoveel burgerslachtoffers maakt dan kun je hen en hun doel niet meer goed of acceptabel noemen. Mensen worden nu nog steeds in vietnam misvormd geboren door wat de amerikanen daar uitgevreten hebben.
Saddam heeft zolang kunnen regeren door het westen. Niet vanwege onwil van de moslims, maar door de wapens en het geld van het westen. Daarom is het nogal ironisch dat oorlogsmisdadiger Rumsfeld die in de jaren 80 chemische wapens leverde aan saddam nu de oorlog leidde om zijn aandelen in de olieindustrie te kunnen zien stijgen. Degenen die het meest van de oorlog geprofiteerd hebben is niet het iraakse volk, maar de amerikaanse regering in hun prive leven. Al hun exwerkgevers hebben alle contracten gekregen in Irak is dat niet een beetje vreemd?

Dat deze islamitische mudjahid een granaat gooide zou misschien te maken kunnen hebben met een misdaad die men wilde plegen door een bevolkt gebied te bombarderen. Is daar wel eens aan gedacht? Amerikanen bombarderen een hele drukbevolkte stadsdeel omdat ze denken dat daar 1 persoon zit die zij moeten hebben. Is dat gedrag dat een normaal leger vertoont? Is dat het gedrag dat een voorbeeld moet zijn voor de rest van de wereld? Amerikanen zijn laf, omdat ze liever een hele stad plat bombarderen en vele burgers doden dan de levens van hun soldaten te riskeren door zelf naar die ene persoon op zoek te gaan.

En wanneer niet moslims hier een oorlog zitten goed te praten of over een oorlog praten als iets wat geen betekenis heeft dan zou ik eens zeggen bezoek Fallujah eens even. Ik betaal persoonlijk jullie tickets en vervoer tot aan de stadsgrenzen. Interesse pm me maar. Ik ben er zelf nooit geweest, maar als je de niet westerse beelden van deze stad ziet en van haar slachtoffer dan zul je nooit meer goed kunnen slapen.

Salaam Aleikum,

MalcolM X     
Geen enkel leger komt onder oorlogs misdaden uit,dat is altijd zo geweest en dat zal ook altijd zo blijven.Dat is ook niet vreemd want je hebt het hier over honderd duizenden individuen die nooit op een golf lengte zitten kwa moraal.Nu weet ik dat ook Amerika zich zeker schuldig heeft gemaakt aan het doden van burgers...Daar zullen de meeste westerlingen het echt wel over eens zijn.Maar zeg nu eens eerlijk......Je gaat me toch niet vertellen dat bij dit soort zwaare bomaanslagen geen burgerslachtoffers vallen.....

..............................................?

Je ziet meerdere Irakeese auto bestuurders voorbij rijden,waarna een enorme klap volgt,ik kan je garanderen dat alle automobilisten in een straal van 100 meter hardstike dood zijn.Je zal maar onderweg zijn naar huis,waar vrouw en kind op je zaten te wachten.

Je ziet ook een enorme explosie in een stadsdeel.......Sorry hoor....Maar je zal maar tegenover het gebouw aan tafel zitten te eten.Of toevallig net de straat in lopen.

Zoals je jezelf wel voor kan stellen na deze beelden....Praten we hier niet over alleen maar Amerikaanse doode soldaten,maar ook burgers....Denk je nou werkelijk dat daar nog Koran wetten gelden,ik geloof er niets van....

Nou wil ik hier zeker ook op reageren. Dit vindt ik ook heel erg. Dit is ook zeker niet volgens de Soennah van de Profeet (Vrede zij met hem).

Dit is ook zeker niet waar ik achter sta!!!

Ook zou ik nu foto's kunnen plaatsen van kinderen en vrouwen die het slachtoffer zijn geworden door de wreedheden van de Russen. Maar indien ik dit zou doen, zou het mss zo overkomen dat het een webstrijd is en dat ik bovenstaande goed zou keuren.

Het ging mij erom dat de Moslim doden ontkend worden. En niemand zegt dat er geen mensen zijn die in naam van de Islam, verkeerde daden verrichten. Maar ik kan je verzekeren dat het aantal slachtoffers(kinderen en vrouwen) aan Moslim zijde veel en veel groter is.

En dit hierboven ook neem ik aan?Ik denk dat oorlog voeren met de Koran heel moeilijk is.De moslim doden worden niet ontkent....Wat veel westerlingen zeggen is dat het leger zijn best doet burgers te sparen.Dat dat zo goed als onmogelijk is waneer men zwaarder materieel inzet zie je aan de beelden hierboven....Of bij kruisraketten en dergelijke..

Die strijd die jij in je hoofd hebt is onmogelijk uit te voeren.....Dus wees wijs en hoop dat het snel voorbij is daar,ipv er achter te staan aan welke kant dan ook!

Terug naar boven
umm ribas Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote umm ribas Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 21:59

wat ik nog even wou zeggen is dit de beelden die van beslan werden gemaakt waren vreselijk maar bedenk dat hier het russische leger achter zat en niet de Muslims net als in Moskou toen ze gas naar binnen lieten lopen dat dodelijk was

de tjesjenen vroegen om aandacht voor hun strijd of het goed was om die aandacht te vragen in een school met kinderen betwijfel ik maar wie kent hun wanhoop na zoveel jaren onderdrukking en misschien zagen ze te veel dode kinderen van hun zelf om nog medelijden te kunnen hebben

denk niet dat ik dit goedkeur want kinderen zijn er om gekoesterd te worden niet afgeslacht

wa salam

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 23:20
In eerste instantie geplaatst door umm ribas

wat ik nog even wou zeggen is dit de beelden die van beslan werden gemaakt waren vreselijk maar bedenk dat hier het russische leger achter zat en niet de Muslims net als in Moskou toen ze gas naar binnen lieten lopen dat dodelijk was

de tjesjenen vroegen om aandacht voor hun strijd of het goed was om die aandacht te vragen in een school met kinderen betwijfel ik maar wie kent hun wanhoop na zoveel jaren onderdrukking en misschien zagen ze te veel dode kinderen van hun zelf om nog medelijden te kunnen hebben

denk niet dat ik dit goedkeur want kinderen zijn er om gekoesterd te worden niet afgeslacht

wa salam

 ............................................?

 

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 23:48

Wat we telkens zien in die gebieden door moslims, wordt niet onderschreven door de Koran. Men mag zich niet opblazen, medebroeders vermoorden etc. Vaak wordt er om politieke redenen vermoord en alleen voor geld etc.

Dit wordt natuurlijk afgekeurd door de Islam. De kern van de discussie wordt weer voorbij gegaan.

Het gaat slechts om het bevechten van mensen die ons uit onze huizen hebben verdreven en die de oorlog hebben uitgeroepen tegen de bevolking. En dit is zeker een feit die niemand durft te ontkennen, behalve, ja wie, weet het ook niet.

De kinderen in Beslan hebben niemand bevochten en het is hoe dan ook strikt verboden om kinderen te vermoorden.

Verder. De Islam leert ons dat bij zwakte en ondedrukking door een leider, de moslims een afweging dienen te maken over de mogelijkheden van een opstand. Indien zij zwak zijn is het verboden is om te handelen, want anders wordt er nog meer ellende op zich afgeroepen. Zie het als de moslims in mekka. Dit is hetzelfde als met Saddam. De ellende die de Irakzen nu hebben is vele male groter, de hel is daar echt uitgebroken om het zo te zeggen.

 

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 23:53
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Wat we telkens zien in die gebieden door moslims, wordt niet onderschreven door de Koran. Men mag zich niet opblazen, medebroeders vermoorden etc. Vaak wordt er om politieke redenen vermoord en alleen voor geld etc.

Dit wordt natuurlijk afgekeurd door de Islam. De kern van de discussie wordt weer voorbij gegaan.

Het gaat slechts om het bevechten van mensen die ons uit onze huizen hebben verdreven en die de oorlog hebben uitgeroepen tegen de bevolking. En dit is zeker een feit die niemand durft te ontkennen, behalve, ja wie, weet het ook niet.

De kinderen in Beslan hebben niemand bevochten en het is hoe dan ook strikt verboden om kinderen te vermoorden.

Verder. De Islam leert ons dat bij zwakte en ondedrukking door een leider, de moslims een afweging dienen te maken over de mogelijkheden van een opstand. Indien zij zwak zijn is het verboden is om te handelen, want anders wordt er nog meer ellende op zich afgeroepen. Zie het als de moslims in mekka. Dit is hetzelfde als met Saddam. De ellende die de Irakzen nu hebben is vele male groter, de hel is daar echt uitgebroken om het zo te zeggen.

 

 

Dat is altijd als een land bevrijd moet worden......Het had echter nooit zover moeten komen.En met buurlanden had men een vuist kunnen maken.....Maar men deed niets....Maar nu de Amerikanen er zijn stromen ze van alle kanten er naar toe.....Vreemd..... (Kijk die beelden maar eens,hoe wreed Sadam zelf was...)
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 00:15
In eerste instantie geplaatst door umm ribas

wat ik nog even wou zeggen is dit de beelden die van beslan werden gemaakt waren vreselijk maar bedenk dat hier het russische leger achter zat en niet de Muslims net als in Moskou toen ze gas naar binnen lieten lopen dat dodelijk was

de tjesjenen vroegen om aandacht voor hun strijd of het goed was om die aandacht te vragen in een school met kinderen betwijfel ik maar wie kent hun wanhoop na zoveel jaren onderdrukking en misschien zagen ze te veel dode kinderen van hun zelf om nog medelijden te kunnen hebben

denk niet dat ik dit goedkeur want kinderen zijn er om gekoesterd te worden niet afgeslacht

wa salam



Je spreekt hier volkomen onzin.  het waren jullie jihad strijders die een school vol met kinderen kaapte en die vervolgens vol met bommen plaatsten.
Zij zijn degene die verantwoordelijk zijn voor de dood van al die kinderen.
En het is duidelijk dat vele van degene die zich moslim noemen deze daden van deze moordenaars steunen . Telkens opnieuw wordt op dit board weer opgeroepen voor de Jihad.
Blijkbaar zijn er ook vele moordenaars onder ons.
of we licht zijn het enkel  naivelingen die denken dat de Islam hier mee weg zal komen.
Ik hoop maar dat deze uiteindelijk zullen begrijpen dat wanneer er telkens opnieuw wordt opgeroepen (en ja ook aplaudiseren bij een oorlogs daad kan als zodanig worden opgevat) dat  deze oproep ten leste zal worden beantwoord.




Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 00:21
Niemand steunt het vermoorden van kinderen. Er staat duidelijk dat ze het niet goedkeurt.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 03:22
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Wat we telkens zien in die gebieden door moslims, wordt niet onderschreven door de Koran. Men mag zich niet opblazen, medebroeders vermoorden etc. Vaak wordt er om politieke redenen vermoord en alleen voor geld etc.

Dit wordt natuurlijk afgekeurd door de Islam. De kern van de discussie wordt weer voorbij gegaan.

Het gaat slechts om het bevechten van mensen die ons uit onze huizen hebben verdreven en die de oorlog hebben uitgeroepen tegen de bevolking. En dit is zeker een feit die niemand durft te ontkennen, behalve, ja wie, weet het ook niet.

De kinderen in Beslan hebben niemand bevochten en het is hoe dan ook strikt verboden om kinderen te vermoorden.

Verder. De Islam leert ons dat bij zwakte en ondedrukking door een leider, de moslims een afweging dienen te maken over de mogelijkheden van een opstand. Indien zij zwak zijn is het verboden is om te handelen, want anders wordt er nog meer ellende op zich afgeroepen. Zie het als de moslims in mekka. Dit is hetzelfde als met Saddam. De ellende die de Irakzen nu hebben is vele male groter, de hel is daar echt uitgebroken om het zo te zeggen.

 

 

Dat is altijd als een land bevrijd moet worden......Het had echter nooit zover moeten komen.En met buurlanden had men een vuist kunnen maken.....Maar men deed niets....Maar nu de Amerikanen er zijn stromen ze van alle kanten er naar toe.....Vreemd..... (Kijk die beelden maar eens,hoe wreed Sadam zelf was...)

 

en wie moet nou volgens jou nu amerika binnen vallen en bevrijden van die teroristten  ,sadaam werd door amerika zelf gesteund  van wie heeft hij wapens gekregen  ?er zijn  honderd duizenden vermoord door amerika  en heb ik het alleen over iraq  als ik afganistaan er bij haal en  palastina   dan zou het niet kunnen opsomen ,en door sadaam werden mijn zusters niet verkracht en mijn broeders ook al was hij erg  wie heeft mijn zuster fatima in abo garib vernederd geslagen verkracht elke dag door groep varkens varkens zijn nog beter dan  zij  mijn zusters werden tot hun dood   nu komen jullie zegen ja iraq is bevrijd  nou mijn zusters en broeders  zo als fatima  hebben daar niet om gevraagd  om verkracht te worden door beesten  maar wat ik ook zeg   doet jullie niets

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 05:21
In eerste instantie geplaatst door Ruud


En dit hierboven ook neem ik aan?Ik denk dat oorlog voeren met de Koran heel moeilijk is.De moslim doden worden niet ontkent....Wat veel westerlingen zeggen is dat het leger zijn best doet burgers te sparen.Dat dat zo goed als onmogelijk is waneer men zwaarder materieel inzet zie je aan de beelden hierboven....Of bij kruisraketten en dergelijke..

hier keur je dus de aanwezigheid van de Amerikanen goed, was jij niet een anti-oorlog?

Die strijd die jij in je hoofd hebt is onmogelijk uit te voeren.....Dus wees wijs en hoop dat het snel voorbij is daar,ipv er achter te staan aan welke kant dan ook!

weet jij ook van mij welke manier van strijd ik in mijn hoofd heb?

de irakezen en de Koerden, (Shietisch en Soenietisch) mogen zichzelf verdedigen tegen de bezetters en de onderdrukkers tot de laatste druppel van hun bloed, punt.  wie durft hier het te verbieden om jezelf, je eer, je gezin, je bezettingen te verdedigen?

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 05:25

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

en wie moet nou volgens jou nu amerika binnen vallen en bevrijden van die teroristten  ,sadaam werd door amerika zelf gesteund  van wie heeft hij wapens gekregen  ?er zijn  honderd duizenden vermoord door amerika  en heb ik het alleen over iraq  als ik afganistaan er bij haal en  palastina   dan zou het niet kunnen opsomen ,en door sadaam werden mijn zusters niet verkracht en mijn broeders ook al was hij erg  wie heeft mijn zuster fatima in abo garib vernederd geslagen verkracht elke dag door groep varkens varkens zijn nog beter dan  zij  mijn zusters werden tot hun dood   nu komen jullie zegen ja iraq is bevrijd  nou mijn zusters en broeders  zo als fatima  hebben daar niet om gevraagd  om verkracht te worden door beesten  maar wat ik ook zeg   doet jullie niets

je bedoelt deze brief:

Abu Ghraib aangevallen als een reactie op "Fatima's brief"

21 Dec 2004

Om 12:25pm afgelopen Zaterdag, hebben de verzetsstrijders een onaangekondigde aanval op de Abu Ghraib gevangenis in het zuiden van Baghdad gedaan. De aanval werd aangewakkert door een brief van een vrouwelijke gevangene Fatima genaamd die de moslimstrijders aanzette tot actie.

Fatima's brief, een handgeschreven document was recentelijk uit Abu Ghraib gesmokkelt. Fatima is de zus van ��n van de bekende verzetsstrijders in de omgeving. De VS-bezettingsmacht is zijn huis verscheidene malen binnengevallen, maar slaagde er niet in om hem te vinden, dus namen zij zijn zus mee als gevangene in een poging om hem zich te laten overgeven. www.jihadunspun.net heeft destijds bericht gedaan van dit incident, en er werd vertelt dat deze familie bekent stond om hun vroomheid en oprechtheid.

Hier volgt een vertaling van Fatima's brief zoals hij in het Arabisch is gepubliceert door Mafkarat al-Islam, en die later vertaald werd naar het Engels door Muhammad Abu Nasr van "Free Arab Voice"


Fatima�s brief:

In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle.

Zeg: "Allah is de Enige.

Allah is zichzelf-genoeg, Eeuwig.

Hij verwekte niet, noch werd Hij verwekt.

En niemand is Hem in enig opzicht gelijk." (Koran Soerra Al-Ikhlas(112)

Ik kies voor deze nobele Soerra uit het boek van God omdat het de grootste impact op mij en jullie alllemaal heeft, en het boezemt een bepaald soort ontzag in de harten van de gelovigen.

Mijn broeder Mujahideen op de weg van Allah! Wat kan ik tegen jullie zeggen? Ik zeg tegen jullie: onze baarmoeders zijn gevuld met de kinderen van overspel door die zonen van apen en varkens die ons hebben verkracht. Of kan ik jullie vertellen dat zij onze lichamen hebben verminkt, op ons hebben gespuugd en de kleine kopieen van de Koran die wij om onze nekken droegen hebben verscheurd? Allah is de Grootste! Kunnen jullie onze situatie niet begrijpen? Is het waar dat jullie niet weten wat ons overkomt? Wij zijn jullie zusters. God zal jullie morgen ter verantwoording (hierover) roepen.

Bij Allah, wij hebben geen ��n nacht doorgebracht sinds wij in de gevangenis zitten, zonder dat ��n van de apen en varkens op ons sprong om onze lichamen uit elkaar te scheuren met zijn oncontroleerbare lusten. En wij zijn degenen die over onze maagdelijkheid hadden gewaakt uit vrees voor Allah. Vrees Allah! Dood ons met hun! Vernietig ons tesamen met hun! Laat ons hier niet achter zodat zij hun plezier kunnen krijgen door ons te verkrachten! Het zal een daad zijn om het woord van de Almachtige God hoog te houden. Vrees Allah in ons! Laat hun tanks en vliegtuigen maar buiten staan. Kom naar ons hier in de gevangenis van Abu Ghraib.

Ik ben je zuster omwille van Allah (Fatima). Ze hebben mij op ��n dag meer dag negen maal verkracht. Kan je dat begrijpen? Stel je voor dat een van je zussen word verkracht. Waarom kan je je dat niet voorstellen, terwijl ik je zuster ben. Met mij zijn 13 meisjes, allemaal ongetrouwd. Allemaal zijn ze verkracht in het zicht en gehoor van iedereen.

Zij laten ons niet bidden. Zij hebben onze kleren afgepakt, en laten ons onszelf niet aankleden. Terwijl ik deze brief schrijf heeft een van de meisjes zelfmoord gepleegd. Ze was op een beestachtige wijze verkracht. Een soldaat sloeg haar op haar borst en dij nadat hij haar had verkracht. Hij heeft haar aan een ongelooflijke marteling blootgesteld. Ze sloeg haar hoofd tegen de deur van de cell totdat ze stierf, omdat ze het niet meer kon verdragen, al is zelfmoord verboden in de Islam. Maar ik excuseer dat meisje. Ik heb gehoopt dat Allah haar zal vergeven, omdat Hij de meest Barmhartige is.

Broeders, ik vraag jullie nog maals, vrees Allah! Dood ons met hun zodat we eindelijk rust kunnen krijgen. Help! Help! Help! (Wa Mu'atasima!)

Hierna hebben ongeveer 100 verzetsstrijders een zware aanval ingezet op de gevangenis, en ze dwongen de VS troepen om zich terug te trekken in hun barakken binnen in het gebouw.

Mafkarat al-Islam's correspondent in Baghdad heeft geraporteerd dat de strijders erin zijn geslaagd om een gedeelte van de muren van het gevangeniskamp te vernietigen. Ze zouden met een explosie een gat van vier meter lang in de binnenste en buitenste schutting die het kamp omringde hebben gemaakt.

Het lot van Fatima en de andere vrouwen met haar is onbekent.

Een individu reageerde gisteren op Fatima's brief op de Ansar site, en schreef:

"Sorry, zuster, wij zijn geen mannen. Alleen echte mannen kunnen gehoor geven aan jouw roep voor hulp. Mannen zijn schaars deze dagen. Nogmaals sorry zuster."

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 05:41
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door Ruud


En dit hierboven ook neem ik aan?Ik denk dat oorlog voeren met de Koran heel moeilijk is.De moslim doden worden niet ontkent....Wat veel westerlingen zeggen is dat het leger zijn best doet burgers te sparen.Dat dat zo goed als onmogelijk is waneer men zwaarder materieel inzet zie je aan de beelden hierboven....Of bij kruisraketten en dergelijke..

hier keur je dus de aanwezigheid van de Amerikanen goed, was jij niet een anti-oorlog? Pfffffff......Wat zeggen veel westerlingen?

Die strijd die jij in je hoofd hebt is onmogelijk uit te voeren.....Dus wees wijs en hoop dat het snel voorbij is daar,ipv er achter te staan aan welke kant dan ook!

weet jij ook van mij welke manier van strijd ik in mijn hoofd heb?Een strijd waarbij een leger geen enkel burgerslachtoffer maakt bv.....

de irakezen en de Koerden, ((Shietisch en Soenietisch)Deze 2 groepen zijn onderling in een strijd gewikkeld binnen Irak..... Er worden regelmatig kinderen ontvoerd en om losgeld gevraagd..... ,bomaanslagen op elkaar gepleegd (Dus niet alleen op Amerikanen)mogen zichzelf verdedigen tegen de bezetters en de onderdrukkers Waarom zijn er mensen op verkiezingen tegen? tot de laatste druppel van hun bloed, punt.  wie durft hier het te verbieden om jezelf, je eer, je gezin, je bezettingen te verdedigen?

Waarom strijd het Iraakse leger eigenlijk aan Amerikaanse kant nu....En hebben er verkiezingen in Irak plaats gevonden....? Ik denk dat de bezetting eerder afgelopen is als de wapens worden neergelegd dan worden opgepakt.Het een heeft al bewezen,dat er tot nu toe niets veranderd is helaas.....

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 06:06
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Wat we telkens zien in die gebieden door moslims, wordt niet onderschreven door de Koran. Men mag zich niet opblazen, medebroeders vermoorden etc. Vaak wordt er om politieke redenen vermoord en alleen voor geld etc.

Dit wordt natuurlijk afgekeurd door de Islam. De kern van de discussie wordt weer voorbij gegaan.

Het gaat slechts om het bevechten van mensen die ons uit onze huizen hebben verdreven en die de oorlog hebben uitgeroepen tegen de bevolking. En dit is zeker een feit die niemand durft te ontkennen, behalve, ja wie, weet het ook niet.

De kinderen in Beslan hebben niemand bevochten en het is hoe dan ook strikt verboden om kinderen te vermoorden.

Verder. De Islam leert ons dat bij zwakte en ondedrukking door een leider, de moslims een afweging dienen te maken over de mogelijkheden van een opstand. Indien zij zwak zijn is het verboden is om te handelen, want anders wordt er nog meer ellende op zich afgeroepen. Zie het als de moslims in mekka. Dit is hetzelfde als met Saddam. De ellende die de Irakzen nu hebben is vele male groter, de hel is daar echt uitgebroken om het zo te zeggen.

 

 

Dat is altijd als een land bevrijd moet worden......Het had echter nooit zover moeten komen.En met buurlanden had men een vuist kunnen maken.....Maar men deed niets....Maar nu de Amerikanen er zijn stromen ze van alle kanten er naar toe.....Vreemd..... (Kijk die beelden maar eens,hoe wreed Sadam zelf was...)

 

en wie moet nou volgens jou nu amerika binnen vallen en bevrijden van die teroristten  ,sadaam werd door amerika zelf gesteund  van wie heeft hij wapens gekregen  ?er zijn  honderd duizenden vermoord door amerika  en heb ik het alleen over iraq  als ik afganistaan er bij haal en  palastina   dan zou het niet kunnen opsomen ,en door sadaam werden mijn zusters niet verkracht en mijn broeders ook al was hij erg  wie heeft mijn zuster fatima in abo garib vernederd geslagen verkracht elke dag door groep varkens varkens zijn nog beter dan  zij  mijn zusters werden tot hun dood   nu komen jullie zegen ja iraq is bevrijd  nou mijn zusters en broeders  zo als fatima  hebben daar niet om gevraagd  om verkracht te worden door beesten  maar wat ik ook zeg   doet jullie niets

Een paar dagen terug was er een Amerikaanse vredesactiviste in Irak met geld uit Amerika om het land te schenken.Zij is door een bomaanslag om het leven gekomen.Zij gaf om het Iraakse volk en met haar meerdere Amerikaanse burgers die geld gaven.Is dat een Varken waarover je spreekt?
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 06:07

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Pfffffff......Wat zeggen veel westerlingen?

wat is het nou? voor of tegen? ik heb het over jou, niet over de vele westerlingen. 

Een strijd waarbij een leger geen enkel burgerslachtoffer maakt bv.....

je zei net iets in de trant van: burgers besparen, geldt dat hier niet dan?

Deze 2 groepen zijn onderling in een strijd gewikkeld binnen Irak..... Er worden regelmatig kinderen ontvoerd en om losgeld gevraagd..... ,bomaanslagen op elkaar gepleegd (Dus niet alleen op Amerikanen)

wel bij de les blijven, dit heb ik vaak met jou, van de ene tak naar de ander springen zoals een eekhoorn. Een irakees moet zichzelf, zijn eer, zijn gezin en zijn bezettingen verdedigen, dat was de stelling.

 Waarom zijn er mensen op verkiezingen tegen?

de mensen zijn altijd de slachtoffers, en ze proberen van alles om maar in vrede en rust te leven, maar Amerika wil dat blijkbaar niet, want Amerika kan haar niks schelen aan wat de mensen lijden, zij willen olie, en natuurlijk de zogenaamde personen die een gevaar vormen voor hun macht, zoals Saddam die ze al hebben, maar ze vergeten dat ze alleen maar meer mensen van deze soort aan het creeren zijn! wisten wij voor de oorlog iets van Al Zarqawi? nee dus... 

Waarom strijd het Iraakse leger eigenlijk aan Amerikaanse kant nu....En hebben er verkiezingen in Irak plaats gevonden....? Ik denk dat de bezetting eerder afgelopen is als de wapens worden neergelegd dan worden opgepakt.Het een heeft al bewezen,dat er tot nu toe niets veranderd is helaas....

het zijn mensen die van Amerikanen willen profiteren, de volgers of te wel hypocrieten.

pas als de Amerikanen vertrekken, zal de rust terugkeren, anders niet, en de Amerikanen gaan niet weg, het bewijs is Afghanistan, SA, Kuweit, Qatar, VAE en andere arabische landen waar het Amerikaans leger gestationeerd is. 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 06:19
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen en de moejahedeen,  SOEBHANNALLAH ONZE DIAMANTEN ZUSTERS WORDEN VERKRACHT!!!! LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LAILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LAILAAHAA ILAA LAAH LAILAAHAA ILAA LAAH LAILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH LA ILAAHAA ILAA LAAH/YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA AALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH/ VERNIETIG DE AMERIKAANSE SOLDATEN IN IRAK!!! WA AMERICA BELAD EL FESSAD WAL KOEFFAR, NESSAR EL MOEJAHEDEEN VE IRAQ YA FE PALESTINE EN VERGEEF ONS WIJ ZIJN JOUW DIENAREN EN VOLGELINGEN VAN U GELIEFDE EN BESTE PROFEET MOHAMMED MOGE ALLE VREDE EN ZEGENINGEN MET HEM ZIJN YA ALLAH ONZE OEMMA IS VERNEDERD EN ONZE LEIDERS ZIJN MARIONETTEN VAN DE VIJAND GEEF ONS KRACHT EN DE IMAAN OM TE OVERWINNEN OP HUN EN VERENIG ONS AMIN YA RABBII ALAMIEN VERGEEF ONS YA ALLAH { EN MIJN DIERBAARE ZUSTER FATIMA IN DE GEVANGENIS WALLAHIE ZUSTER ALS IK DE MIDDELEN HAD ZOU IK JOUW BEVRIJDEN, EN ALS IK JE ZOU BEVRIJDEN DAN NOG ZOU IK JE VERMIJDEN WANT IK DURF NIET IN JOUW OGEN TE KIJKEN UIT SCHAAMTE}
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 06:20

Assalaam Aleikoem,

AMIEN

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2005 om 06:24
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Pfffffff......Wat zeggen veel westerlingen?

wat is het nou? voor of tegen? ik heb het over jou, niet over de vele westerlingen.Abou Jabir in mijn antwoord zit geen enkele formulering dat ik pro oorlog ben,dat kan je toch wel uit de text halen neem ik aan en anders wel uit veele andere posts.... Dus ik begrijp totaal niet waarom je hier naar vraagd,tenzij je een gewenst antwoord zoekt!

Een strijd waarbij een leger geen enkel burgerslachtoffer maakt bv.....

je zei net iets in de trant van: burgers besparen, geldt dat hier niet dan?Je bent de context kwijt van mijn stelling misschien omdat je het zins of allinia verband niet begrijpt.Kijk maar terug....

Deze 2 groepen zijn onderling in een strijd gewikkeld binnen Irak..... Er worden regelmatig kinderen ontvoerd en om losgeld gevraagd..... ,bomaanslagen op elkaar gepleegd (Dus niet alleen op Amerikanen)

wel bij de les blijven, dit heb ik vaak met jou, van de ene tak naar de ander springen zoals een eekhoorn. Een irakees moet zichzelf, zijn eer, zijn gezin en zijn bezettingen verdedigen, dat was de stelling.

De les is zoals beschreven.......Er is een totaal plaatje en niet een half plaatje die jij graag wil zien,in je gewenste antwoord die je zoekt.

 Waarom zijn er mensen op verkiezingen tegen?

de mensen zijn altijd de slachtoffers, en ze proberen van alles om maar in vrede en rust te leven, maar Amerika wil dat blijkbaar niet, want Amerika kan haar niks schelen aan wat de mensen lijden, zij willen olie, en natuurlijk de zogenaamde personen die een gevaar vormen voor hun macht, zoals Saddam die ze al hebben, maar ze vergeten dat ze alleen maar meer mensen van deze soort aan het creeren zijn! wisten wij voor de oorlog iets van Al Zarqawi? nee dus...Hoe heeft Amerika deze inmorele oorlog kunnen beginnen,wat lag er aan ten grondslag? 

Waarom strijd het Iraakse leger eigenlijk aan Amerikaanse kant nu....En hebben er verkiezingen in Irak plaats gevonden....? Ik denk dat de bezetting eerder afgelopen is als de wapens worden neergelegd dan worden opgepakt.Het een heeft al bewezen,dat er tot nu toe niets veranderd is helaas....

het zijn mensen die van Amerikanen willen profiteren, de volgers of te wel hypocrieten.

pas als de Amerikanen vertrekken, zal de rust terugkeren, anders niet, en de Amerikanen gaan niet weg, het bewijs is Afghanistan, SA, Kuweit, Qatar, VAE en andere arabische landen waar het Amerikaans leger gestationeerd is. 

Zijn in die landen al democratische verkiezingen geweest waarin het volk de regering opriep dat de Amerikanen het land moesten verlaten?

En waarom val jij China niet binnen om de Tibetanen te bevrijden?

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.