Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Leeftijd leden

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
Allahoe akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 27 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Allahoe akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Leeftijd leden
    Geplaatst op: 27 april 2005 om 17:47
Ik ben benieuwd naar jullie leeftijden. Ik hoop dat sommige van jullie niet te verlegen zijn om dit te vertellen. Ik ben zelf 24jr jong.
Terug naar boven
Yinith Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 18 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yinith Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 01:09
16 jaar
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 09:01
bismillah irahman irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen, ik heb de zelfde leeftijd als onze geliefde profeet Mohammed vrede zij met hem toen hij voor het eerst trouwde met Khadija vrede zij met haar, en ik heb de zelfde leeftijd als Oemar ibn Chattaab toen hij vrede zij met hem moslim werd, wie weet van mijn broeders en zusters hoe oud ik ben?
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 09:17

Salaam,

ik ben 32.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 09:24

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoeh,

Dan ben jij 25 Jaar ABOE  BAKR (volgens mij toch)...

Maar is wel een goeie vraag om ons kennis te testen ...

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 09:32
bismillah irahman irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen, mashallah beste zuster precies ik ben 25 jaar moge allah jouw zegenen oegtie fie dien
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 09:35

Assalaam oe ehleykoom,

Oegty Allah oe Akbar, Zelf ben ik niet verlegen om mij leeftijd te zegge maar oegty tis toch niet belangrijk op een ISLAMITISCHE SITE zulke site zijn er om vragen te stellen ivm de islam of om berichten te plaatsen over de islam niet om gegevens van elkaar te vragen , Nou oegty je moet het niet slecht opvatten want tis niet slecht bedoeld tis goede raad van een Oegty die jonger is dan je ... Maar toch tis beter dat je 't weet, Jong of oud , Om kennis op te doen over iets, staat er geen leeftijd opgeplakt toch, dus oegty nu weetje't voor de volgende keer ?

Oegt y.

 

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 09:40
In eerste instantie geplaatst door Yassira

Assalaam oe ehleykoom,

Oegty Allah oe Akbar, Zelf ben ik niet verlegen om mij leeftijd te zegge maar oegty tis toch niet belangrijk op een ISLAMITISCHE SITE zulke site zijn er om vragen te stellen ivm de islam of om berichten te plaatsen over de islam niet om gegevens van elkaar te vragen , Nou oegty je moet het niet slecht opvatten want tis niet slecht bedoeld tis goede raad van een Oegty die jonger is dan je ... Maar toch tis beter dat je 't weet, Jong of oud , Om kennis op te doen over iets, staat er geen leeftijd opgeplakt toch, dus oegty nu weetje't voor de volgende keer ?

Oegt y.

 

Hihi ik quote mezelf ff, h� oegty ik herhaal het nogmaals tis niet CRUW bedoeld !!!, Ik respecteer nog steeds de mensen die ouder zijn dan mij    en ook gewoon  respecteer ik mensen :)

Oegt y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 10:29

salaam aleykum.

ik denkt dat ek de jongste ben:14.5

laa ilaha illalah
Terug naar boven
adembaba Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 16 november 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 14
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote adembaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 10:33
19 jaar hier.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 10:35
18 + 5 jaar wijsheid  (23 dus)
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 10:49
19
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 11:03
Salaam Aleikum,

Ik ben 23 jaar.
Net zo oud als kimmie
(Grapje ik wilde je even op de stang jagen)
Leuk om jullie leeftijden te weten. Ik ben zeker niet de oudste, maar ik ben wel 23 jaar dichter bij de dood.

Trouwens wie viert hier zijn verjaardag?????
(trouwens niet toegestaan)

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Allahoe akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 27 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Allahoe akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 11:08

Salaam Aleikum zuster Yassira,

Leeftijd link ik ook niet met kennis. Ik ben gewoon benieuwd naar de leeftijden op het forum.

Leuk dat jullie hebben gereageerd.

 

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 13:42

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellah

20+4+6-8+10-20+5=...... hahaha kom daar maar achter :)

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 13:50

Aleikoem salaam wara7matu Allah

Oegtie, je bent 18 jaar oud, heb ik het goed? Hi hi gair inschallah.Zelf ben ik onlangs 26 jaar oud geworden

FiAmanillah,

wasalamoe3leikoem wara7matu allah wa Barakatuh

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 13:54
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Aleikoem salaam wara7matu Allah

Oegtie, je bent 18 jaar oud, heb ik het goed? Hi hi gair inschallah.Zelf ben ik onlangs 26 jaar oud geworden

FiAmanillah,

wasalamoe3leikoem wara7matu allah wa Barakatuh

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Hahaha bijna goed oegty :)

Masha Allah oegty mooie leeftijd heb jij, en moge Allah jou er veeel meer schenken in goede gezondheid insha Allah, ameen zo ook voor al mijn broeders en zusters hier het forum en op de wereld :)

wasalaam

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 13:58

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X


Trouwens wie viert hier zijn verjaardag?????

Assalamu alaikum,

ik vier mijn verjaardag niet, maar als je langs wil komen op mijn verjaardag, krijg je een stukje taart hoor. Ik verwacht wel een kadootje natuurlijk!

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 13:58

Aleikoem salaam wa ra7matu Allah oegtie,

O.k 17 jaar jong :)

Ha ha mooie leeftijd inschallah. Alhoewel men me altijd jonger schat soeb7anallah. In ieder geval heb veel geleerd van mijn beproevingen zoals we die allemaal ervaren en hoop inschallah nog heel veel te leren

Ewa is het antwoord nu juist? Gair inschallah en Moge Allah Ta3la je mooie en vreugdevolle jaren schenken voor al mijn broeders en zusters Ameen

3anakillah,

wasalamoe3leikoem wara7matu Allah wa barakatuh

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 14:07
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Aleikoem salaam wa ra7matu Allah oegtie,

O.k 17 jaar jong :)

Ha ha mooie leeftijd inschallah. Alhoewel men me altijd jonger schat soeb7anallah. In ieder geval heb veel geleerd van mijn beproevingen zoals we die allemaal ervaren en hoop inschallah nog heel veel te leren

Ewa is het antwoord nu juist? Gair inschallah en Moge Allah Ta3la je mooie en vreugdevolle jaren schenken voor al mijn broeders en zusters Ameen

3anakillah,

wasalamoe3leikoem wara7matu Allah wa barakatuh

 

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Jaaaaaaaa oegty helemaal goed
ga je door voor de wasmaschine????

Ameen oegty voor je doe3a, Djazakallah

wasalaam

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 14:14
Salaam Aleikum,

Tuurlijk kom ik langs amier, alleen breng ik geen cadeau voor je verjaardig maar als een kenningsmakings cadeau.
Aangezien wij als moslims geen verjaardagen vieren.

Verder het verbaast me dat sommigen zusters en broeders nog zo jong zijn. Niet dat ik dit negatief bedoel of zo. Ik bedoel te zeggen dat ik onder de indruk ben van jullie kennis en discussiewijze. Ik zou niet zeggen dat sommige van jullie 16 of 17 zouden zijn. Niet dat dat erg zou zijn.
Ik ken mensen van 30 die zich als 12 jarige gedragen, misschien draagt dit bij aan mijn verbazing


Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
hoeda Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 47
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hoeda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 14:17

Asalaam alaikoem

Ik ben 18 jaar oud

 

wassalaam alaikoem

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 14:18

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Tuurlijk kom ik langs amier, alleen breng ik geen cadeau voor je verjaardig maar als een kenningsmakings cadeau.
Aangezien wij als moslims geen verjaardagen vieren.

Verder het verbaast me dat sommigen zusters en broeders nog zo jong zijn. Niet dat ik dit negatief bedoel of zo. Ik bedoel te zeggen dat ik onder de indruk ben van jullie kennis en discussiewijze. Ik zou niet zeggen dat sommige van jullie 16 of 17 zouden zijn. Niet dat dat erg zou zijn.
Ik ken mensen van 30 die zich als 12 jarige gedragen, misschien draagt dit bij aan mijn verbazing


Salaam Aleikum,
Malcolm X

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellah

Hahaha ja die heb je er ook tussen zitten :)
Moge allah ons wijsheid schenken en onze kennis vergroten, ameen

Allah 3tina al mog, ameeeeeeeeen

wasalaam

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 14:39
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen, ik heb de zelfde leeftijd als onze geliefde profeet Mohammed vrede zij met hem toen hij voor het eerst trouwde met Khadija vrede zij met haar, en ik heb de zelfde leeftijd als Oemar ibn Chattaab toen hij vrede zij met hem moslim werd, wie weet van mijn broeders en zusters hoe oud ik ben?
  IK OOK
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 14:53

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen, ik heb de zelfde leeftijd als onze geliefde profeet Mohammed vrede zij met hem toen hij voor het eerst trouwde met Khadija vrede zij met haar, en ik heb de zelfde leeftijd als Oemar ibn Chattaab toen hij vrede zij met hem moslim werd, wie weet van mijn broeders en zusters hoe oud ik ben?
  IK OOK

Oude knakkers allemaal hier zeg hihihi

Nee hoor, moge Allah jullie vele jaren schenken in goede staat en gezondheid, ameen

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 14:56

salam,

ik ben 17 jaar..ahha ik begrijp niet dat aanhangers van mensen van religies met uitzondering van de islam, hun verjaardag vieren..het brengt ze een jaar eerder bij de dood en dus een jaar eerder bij het warme...

salam

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 15:02
bismillah irahman irahiem wallahie broeder 01 je hebt me laten lachen echt mashallah jouw berichten ik zit nu in een internet cafe en ik lach kapot sommige mensen naast mij denken dat ik gek ben soebhanallah jouw berichten zijn kort maar krachtig
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 15:06
assalama alaykoum wahrahmatoe allahie wabarakatoe, moge allah jouw ook velle jaren en geluk wensen zuster Noor El Islam
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 15:50

salam,

broeder ik vind humor toch wel belangrijk..maar het moet ook zijn grenzen kennen..maar bedankt

salam

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 15:56

asalamo3alaikom maschalaah   . ik ben ook 25 jaar

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.