Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Leeftijd leden

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Leeftijd leden
    Geplaatst op: 02 mei 2005 om 03:02
In eerste instantie geplaatst door Naasir

Assalam o 3qlqikom wa ra7matoe allah wa barakatohoe

bi ismi allah alra7man alra7iem. wa salato wa salamo 3ala rasoelilah wa 3ala alihi wa sahbihi adjma3ien

beste broeders en zusters, taqi allah, dit is niet ons doel beste broeders en zusters,. Veel van de broeders en zusters begrijpen de juiste betekenios van la illaha illa allah niet, de boodschap van alle profeten, laten we daarmee bezig zijn beste broeders en zusters. In plaats van elkaars leeftijden uit het hoofd te leren. Lees wat over Rab, dien, 3ibada en ilah.

Vergeef mij broeders en zusters in de bnaam van allah. Ik wil jullie alleen behoeden voor de trucjhes van shaitan, Gair insha allah. Allah weet mijn intentie.

Sub7anna allahoma rabi wa bihamdik astagfiroka wa natobo ilayk.

Fi amani allah

wa salamo 3alaikom wa ra7matoe allah wa barakatoho

Biesmie Allah Ara7maan Ara7iem,

Aleikoem salaam wa ra7matu Allah wa Barakatuh Beste Broeder,

Ik denk dat de intentie van onze zuster onschuldig was toen ze deze topic opende Wa Allahoe A3lem maar ik begrijp je wel aghie we dwalen een beetje af. Maar het is maschallah om te zien dat er sommige onder ons erg jong zijn en dan als zo erg bezig met de deen maschallah.

Gair inschallah en djazak Allah voor je woorden.

FiAmanillah,

Wasalamoe3leikoem wara7matu Allah wa Barakatuh

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
asmanl Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote asmanl Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 14:29

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Ben ik dan hier Opa met me 37 of zo.....  

Toch fijn dat er ook iemand vanmijn leeftijd tussen zit ik ben 35

 

Terug naar boven
*Fa�sa* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 45
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Fa�sa* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 15:47

Assalamoe wa'laikoem..

bijna 18 insha Allah..

wa'laikoem salaam

 

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2005 om 04:00

 

 

Asalaamoe alaikum war'hamtoellah wa barakatuhoe!

inshallah gaat alles goed met jullie!

bijna 16!

 

walaikum asalaam najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
rafiaa Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 juni 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 132
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rafiaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2005 om 04:37

assalamoe aleikum,

Ik had al een paar jaartjes gesmokkeld ,want ik schreef: ik ben zo oud als khadidja toen zij met de profeet (vzmh) trouwde. Laat ik nu een paar jaartjes ouder zijn.

Maar goed, toch vind ik het wel makkelijk om de leeftijden te weten (hoewel je er niets uit kunt afleiden, want sommige 20-jarige zijn wijzer, dan 40-jarige) want als je eens met een wat persoonlijkere vraag zit, kun je iemand van je leeftijd PM-en.

wassalaam rafiaa

"Wie vergeeft en zich verzoenend opstelt, Allah zal hem weten te belonen".
(soera Es-Sjoera)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 14:01
In eerste instantie geplaatst door rafiaa

assalamoe aleikum,

Ik had al een paar jaartjes gesmokkeld ,want ik schreef: ik ben zo oud als khadidja toen zij met de profeet (vzmh) trouwde. Laat ik nu een paar jaartjes ouder zijn.

Maar goed, toch vind ik het wel makkelijk om de leeftijden te weten (hoewel je er niets uit kunt afleiden, want sommige 20-jarige zijn wijzer, dan 40-jarige) want als je eens met een wat persoonlijkere vraag zit, kun je iemand van je leeftijd PM-en.

wassalaam rafiaa

Aleikoem salaam wara7matu Allah wa Barakatuh

Lieve zuster,

Je hoeft niet te smokkelen met je leeftijd oegtie, ik heb zelf een vriendin ( Nl Moslima) die dik 15 jaar ouder is dan mij maar alhamdoelilah we leren zoveel van elkaar en hebben een hechte zuster en vriendschap Alhamdoelilah,

Gair inschallah maar ik moest wel lachen toen ik je berichtje las hihihi Soebhanallah

FiAmanillah,

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
bachora Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bachora Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 14:13

 

as salamu aleikom \

ben 14

ma3salama

Degene die in zijn graf stapt zonder enige voorbereiding is net als iemand die een zee wil oversteken zonder boot."
Terug naar boven
Algerijnse_girl Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 29 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Algerijnse_girl Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 15:10

Salaam alaykoum warahmatouAllah wa barakatuhu

 

SubhanneAllah..hihi gekke vraag mashAllah..Hier is het ik ben 18 jaar Alhamdoelilah: )

Fi amanillah

 

Umm Jasrah inshAllah

Elke ziel zal de dood proeven, en voorwaar: pas op de Dag der Opstanding zullen jullie je beloning (volledig) ontvangen." (Koran 3: 185)
>>Deze doenya is maar een deur je gaat erin en weer eruit
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 15:34

Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh,

Ook ik ben 18 jaar, maar als we dan gaan kijken naar de kennis die ik heb dan ben ik 7 maanden oud, omdat ik sinds 7 maanden moslima ben. ;) Dus ik ben het babytje onder degenen die kennis bezitten :p

Ma'asalama

Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 16:24
  1. asalaamo3alaikom hhhhhh maschalaah   zuster alhamdoelilaah dat je onze zuster bent .
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 mei 2005 om 16:30
alhamdulillah
Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2005 om 05:51

salaam aleikum ik ben 23 jaar voor degenen die zich afvragen hoe het met me gaat elhamdullilah ik kan nu vanavond terecht bij mijn vriendin en haar man tijdleijk ik was 2 weken in mijn eigen huis en mijn ex komt miss morgen vrij hopelijk voor hem kheb mijn intentie was alleen dat hij 3 dagen kreeg maar hetw erden er meer groot onderzoek miss word hij veroordeeld oeps de rechtbanken mogen niet he in de islam maar ja komt goed inshaAllah wat moet ik doen de aangifte intrekken? of zo laten en heeft iemand verstand van de islamitische wetgeving??? een boek ofzo heb wat vragen mail me prive inshaAllah reageer ik wel heel veel sterkte iedereen met jullie beproevingen het zijn persoonlijke vragen over waarom hij vast zit ik voel me wel een beetje schuldig hoor maar ja.inshaAllah dat ik weer een pc vindwat er ook gebeurd altijd blijven lachen

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2005 om 14:05
In eerste instantie geplaatst door het licht

salaam aleikum ik ben 23 jaar voor degenen die zich afvragen hoe het met me gaat elhamdullilah ik kan nu vanavond terecht bij mijn vriendin en haar man tijdleijk ik was 2 weken in mijn eigen huis en mijn ex komt miss morgen vrij hopelijk voor hem kheb mijn intentie was alleen dat hij 3 dagen kreeg maar hetw erden er meer groot onderzoek miss word hij veroordeeld oeps de rechtbanken mogen niet he in de islam maar ja komt goed inshaAllah wat moet ik doen de aangifte intrekken? of zo laten en heeft iemand verstand van de islamitische wetgeving??? een boek ofzo heb wat vragen mail me prive inshaAllah reageer ik wel heel veel sterkte iedereen met jullie beproevingen het zijn persoonlijke vragen over waarom hij vast zit ik voel me wel een beetje schuldig hoor maar ja.inshaAllah dat ik weer een pc vindwat er ook gebeurd altijd blijven lachen

wa aleikum salaam

Aleikoem salaam wara7matu Allah wa Barakatuh,

Alhamdoelilah oegtie dat t goed met je gaat! Ik geef je een nummer van een sheikh die je op zaterdag kan bellen Hij spreekt ook Nederlands en hij zal jouw inschallah de juiste nasi7a geven Ik pm je zo Inschallah

3anakillah

wa salamoe Aleikoem wara7matu Allah wa Barakatuh

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.