Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

CHINA is de grootste DUIVEL !!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
recep Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote recep Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: CHINA is de grootste DUIVEL !!
    Geplaatst op: 05 mei 2005 om 13:24
Salaam,

Ik ben nieuw op dit forum, sorry ik nu al post....

Ik ben het met iedereen eens dat de USA een dramatisch beleid voert, maar eigenlijk is CHINA (en ook RUSLAND) veel erger, en daar hoor je niemand over!

CHINA onderdrukt al 50 jaar de moslims in Oost-Turkestan (het westen van China). Het gaat daar net zo toe als in Tibet: moskeen worden gesloopt, mensen doorgeschoten, en ze verplaatsen " chinese" Chinezen naar het gebied zodat de Moslims een minderheid in eigen land worden !

Er zijn al miljoenen moslims gedood door de Chinese regering.

De enige die zich er druk over maakt is Amnesty International (LID VAN WORDEN !) maar moslims hoor je er nooit over.

Waarom viel Oussama niet een torenflat in Sjanghai aan? Dat was beter geweest !

Als je nog plannen hebt voor de jihad, zou ik zeggen: ga naar China!

Heb ik soms iets gemist? WE zijn allemaal tegen de USA, maar we vergeten de allergrootste satan.......

Reacties van andere broeders of zusters ?

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 13:34

salaam aleykum.

hier heb ik nog nooit van gehoord,en ik had zoiets nooit verwacht van China.het is een land waarvan een heel groot deel moslim is.het is toch raar dat dan zoiets niet het nieuws haalt.zou je een bron kunnen geven waar dat allemaal staat?

waleykum salaam

(ps:hartelijk welkom broeder,inshallah zullen al je vragen hier beantwoord worden en zul je je hier op je gemak voelen eh)

laa ilaha illalah
Terug naar boven
recep Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote recep Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 13:55
Dank voor je welkom, broeder.

Ik zal je even wat zeer objectieve bronnen noemen:

Amnestie International :

http://www.amnesty.nl/landeninfo/llp_chin.shtml

(PS: In China noemen ze Oost Turkestan " XINJIANG". De mensen die er wonen heten Oejgoeren, ze spreken een soort Turks, het zijn eigenlijk Turkse moslims.....)

AUTONOME REGIO XINJIANG

De autoriteiten bleven de internationale �oorlog tegen terrorisme� aangrijpen om de meedogenloze onderdrukking in Xinjiang te rechtvaardigen, waarbij de mensenrechten van etnische Oejgoeren ernstig geschonden werden. De autoriteiten maakten nog altijd weinig onderscheid tussen gewelddaden en passief verzet. De onderdrukking richtte zich vaak tegen de Oejgoerse cultuur, zoals de sluiting van verscheidene moskee�n, beperkingen van het gebruik van de Oejgoerse taal en het verbieden van bepaalde Oejgoerse boeken en tijdschriften.

De hetze tegen vermeende �separatisten, terroristen en religieuze extremisten� laaide op nadat in oktober wederom een honderd dagen durende veiligheidsoperatie van start ging. Arrestaties waren aan de orde van de dag en duizenden politieke gevangenen, onder wie gewetensgevangenen, zaten nog altijd vast. Er waren steeds meer aanwijzingen dat China buurlanden onder druk zette om Oejgoeren terug te sturen die verdacht werden van �separatistische� activiteiten, onder wie asielzoekers en vluchtelingen.

Functionarissen bevestigden in oktober dat Shaheer Ali, die in 2002 gedwongen was teruggestuurd vanuit Nepal naar China, was ge�xecuteerd nadat hij tijdens een proces achter gesloten deuren schuldig was bevonden aan �terroristische� vergrijpen. Hij was erkend als vluchteling door de Hoge VN-Commissaris voor de Vluchtelingen in Nepal. Ali had in het geheim een uitgebreide getuigenis nagelaten waarin hij beschreef hoe hij tijdens een eerdere detentieperiode in 1994 was geslagen, met stroomstoten bewerkt en bewusteloos geschopt.

Hier nog wat van Amnesty in het Engels

Lees wat er is gebeurd met onder andere Abdulhelil,
Abdulhajat Haji, Kasim Sadik en Kasim Haji


http://web.amnesty.org/library/index/ENGASA170181999

Ik ben werkelijk ontzettend kwaad op die Chinezen die de moslim cultuur verwoesten, een cultuur die stamt uit de tijd van al vlak na de Profeet, en die medogenloos iederen die een eigen mening heeft, of alleen maar wil bidden of zijn eigen taal wil gebruiken " terrorist" noemt en in de gevangenis zet, martelt.........die Chinezen gaan daarvoor boeten, dat is zeker   

Maar ik meen dus echt dat de grootste Shaitan en vijand van de Islam is China !
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 14:43

salam,

als ik zo zie dat de moslims overal worden vermoord letterlijk overal worden aangevallen..dan zou dit toch al genoeg bewijs zijn voor de andere religies..het is een beproeving..denk nou eens na??? hahaha china, amerika, en al die anderen schurkenstaten..zullen hun beurt ook nog krijgen..wees geduldig..

salam

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 14:53

Beste broeder recep,

 

De oorlog in Iraq en Afghanistan is nog gaande en dat zal de komende jaren zo blijven. De geschiedenis is nog volop in de maak.

 

Amerika is nu met de rug tegen de muur en hun oorlog in de wereld zal ze nog zeker een aantal jaren bezighouden. In de tussentijd is er van alles gaande in landen in die regio waar jij het over hebt. Dat de moslims van China worden onderdrukt, wist ik al. Alleen is het onmogelijk om overal een front te beginnen zonder over de juiste middelen te beschikken. De chinese moslims hebben een eigen Kung-Fu stijl in de loop der eeuwen ontwikkeld maar daar stop je de bommenwerpers niet mee, want die vliegen laf door het luchtruim.

 

Tot nu toe is de oorlog voor de Amerikanen in hun eigen nadeel gebleken, en is ook duidelijk geworden dat Bush en Blair twee leugenaars zijn en dat Sadam juist de waarheid heeft gesproken. (Een proces tegen Sadam hoeven we dus niet te verwachten.)

Dat ze voorlopig met de rug tegen de muur staan en druk bezet zijn, zal in de komende tijd voor nog meer verrassingen zorgen. Iran kan zijn gang gaan en uitgroeien. Korea is een nucleaire macht geworden. China heeft pas geleden een nieuwe wet aangenomen waarmee ze Taiwan kunnen aanvallen. Ook heeft China nu ruzie met Japan. Japan en Taiwan zijn de twee bevriende aziatische staten van Amerika. Het is slechts een kwestie van tijd en dan zal Amerika zich wel moeten terugtrekken. De wereld zal er veiliger door worden inshaAllah.

 

Die moedige broeders en zusters die in Iraq voor hun eer en leven vechten en nu hevig strijd voeren, moeten we met onze gebeden steunen. De vruchten van hun strijd zullen we binnenkort meemaken inshallah. Amerika zal dan moeten terugtrekken en zich met China gaan bezighouden. Moslims in aziatische landen zullen dan ook meer ruimte krijgen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 16:37
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

hier heb ik nog nooit van gehoord,en ik had zoiets nooit verwacht van China.het is een land waarvan een heel groot deel moslim is.het is toch raar dat dan zoiets niet het nieuws haalt.zou je een bron kunnen geven waar dat allemaal staat?

De grondwet van de Volksrepubliek China voorziet in godsdienstige vrijheid, maar godsdienstige beoefening wordt niet aangemoedigd. Traditioneel werden een mengsel van het confucianisme, het boeddhisme, tao�sme en de voorvaderverering uitgeoefend. Deze godsdiensten hebben een heropleving ervaren. De islam wordt voornamelijk in het noordwesten beoefend. Er is ook een kleine maar groeiende christelijke minderheid. De laatste jaren zijn er enkele confrontaties tussen de Chinese overheid en godsdienstige groepen geweest. Enkele niet-geregistreerde christelijke kerken en traditionele sektes zijn verboden, sommige leiders van dergelijke groepen zijn veroordeeld tot de dood, en orthodox-islamitische praktijken zijn afgeraden of onderdrukt uit vrees dat zij een voedselbodem voor separatisten uit de moslim-minderheid zouden zijn. In 1999 verbood de overheid de Falun Gong (de boeddhistische wet).

Die minderheid in het noord-westen is die turkse minderheid waarover dit topic het heeft.  Waarom niemand het daarover heeft?  Ik denk dat moslims misschien een beetje te sterk focussen op 'the wild west', en verder is openheid en china ook niet d� meest geslaagde combinatie...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 18:39
Salaam Aleikum,

Klopt China is net zo erg als vele andere landen die moslims onderdrukken en vermoorden. Maar of China de grootste Onderdrukker en duivel is, dan doe je onrecht aan de VS, Israel, Groot Brittanie, Saddam en vele andere arabische leiders.
CHina is een van de vele, maar om te bepalen wie nu de grootste vijand is? Wat je nu ziet is dat de VS actief islamitische landen bedreigd en binnenvalt, en dat Israel sinds haar bestaan systematisch moslims oppakt,onderdrukt, marteld en vermoord. China is hier geen uitzondering op. Rusland ook niet, zij worden trouwens in de pan gehakt door de tsetsjeense verzetstrijders en de mudjahideen. Er zou ook verzet moeten komen in China, maar je moet niet de militaire macht onderschatten die ze op de moslims daar loslaten. Ze worden overwelmd met soldaten en ze houden iedere moslim daar in de gaten. Maar wat dacht je bijvoorbeeld ook van de Koning van Saudi Arabie of de koning van Jordanie? Allemaal honden die hun eigen volk onderdrukken. Net als Assad, Mubarak, Khaddafi, Bouteflika etc. etc.
Allemaal onderdeel van de onderdrukking die er wereldwijd is tegen moslims. Er zal een dag komen inshAllah dat de moslims zullen verenigen en terug zullen slaan.
Ik maak trouwens geen onderscheid in de onderdrukkers. Ik zie ze allemaal als onderdeel van het As van het Kwaad. Waarbij de VS, UK, China, Rusland en de arabische leiders de kern vormen. Om de onderdrukking te vernietigen zullen eerst de leiders van de arabische wereld een voor een omvergeworpen worden. Met dezelfde wapens die ze nu krijgen van het westen. Dan kan de strijd pas echt beginnen, met het liefst 1 leider voor de gehele islamitische wereld.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2005 om 04:23

In februari kon je tijdens de Afrika/Azi�-Top voor het eerst zien hoe Aziatische en Afrikaanse moslimleiders in het openbaar zij aan zij voor de salaat stonden. Het is maar een begin. Deze eensgezindheid die begint te groeien onder de moslims en ook alle andere tegenslagen die Amerika dagelijks moet incasseren, zorgen ervoor dat ze in paniek raken. Vlak voor de Aziatische Topconferentie is de Chinese premier nog even snel op bezoek geweest in Pakistan. Bush wist niet hoe snel hij zijn snuffelhond Rumsfeld naar Nosharaf van Pakistan moest sturen. Ze kunnen niet meer bijbenen wat er gaande is en zijn het overzicht verloren. De waas voor hun ogen begint te werken.

Allah zegt aan de moslims dat we allemaal �zonen van Abraham� zijn. Laten we hopen dat we die band die we met elkaar hebben snel zullen inzien. Maakt niet uit of we uit Alegerije, Maroc, Afghanistan, China, Europa, Amerika of India komen. Wie op het pad van Allah strijd, is het waard zich �zoon van Abraham� te noemen.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2005 om 04:27
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2005 om 07:24

Sorry ik had wat duidelijker moeten zijn. Ik bedoel ermee te zeggen dat wij moslims genoeg aanknopingspunten hebben om de band onder elkaar te versterken. Allah zegt dat de Islam een gemakkelijke religie is waar we moeten strijden voor Zijn Zaak. Of we nou uit Maroc, Saudi, China of een Europees land komen, hij heeft ons moslims genoemd en onze �vader� Abraham volgde voor ons dezelfde religie.

 

22:78 En strijdt voor de zaak van Allah zoals er voor behoort te worden gestreden. Hij heeft u verkozen en heeft u in de godsdienst geen lasten opgelegd � dit is het geloof van uw vader Abraham. Hij heeft u Moslims genoemd voorheen en in dit Boek, opdat Onze boodschapper getuige over u zij, en dat gij getuige moogt zijn over de mensheid.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.