Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

moslima gezocht

 Post Reply Post Reply
Schrijver
fatma44 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote fatma44 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: moslima gezocht
    Geplaatst op: 11 juli 2005 om 06:09
asalaam alaykoem zusters en broeders,

Ik plaats deze oproep namens een broeder, hij enige tijd op zoek naar een moslim vrouw, liefst een  nederlandse of een moslim met duo nationaliteit.
Hij zelf van egyptische komaf, hij woond hier al enige tijd en beheerst de nederlandse taal prima. Hij is op zoek naar een vrouw  die  het leuk vind om andere mensen te helpen  in de islam, hij is zelf actief in het les geven van de islam, lezingen , waar hij ook kan helpen in de maatschapij, en vind het dus belangerijk dat zij ook betokken is en haar steun kan geven.
Hij is zelf romantisch, lief, trouw, betrouwbaar, en hoopt hetzelvde te vinden in zijn vrouw.
Verder heeft hij geen bezwaar tegen kinderen en wil eventueel nog kinderen. Voor verdere info kunt met mij  een bericht stuuren.
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 06:25
mashaAllah. Moge Allah hem schenken waar zijn hart naar begeert EN MEER, Allahoemma Ameen..!
Terug naar boven
fatma44 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote fatma44 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 06:35
dank je voor de bericht, en ials je iemand ken dan zou ik het op prijs stellen als je aan mij laat weten, hij verdiend zo een goed vrouw
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 06:42

Assalaam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoeh,

Ik sluit mij aan bij oegty Juwairiyah die zei : "mashaAllah. Moge Allah hem schenken waar zijn hart naar begeert EN MEER, Allahoemma Ameen..!"

Is het u broer ofzow omdat u zei : "hij verdiend zo een goed vrouw " niet dat ik interesse heb maar gewoon omdat je zo goed over'm praat...

Met vriendelijke groeten,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
fatma44 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote fatma44 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 06:51
nee het is geen broer van mij, het is gewoon een broeder is de islam, 
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 06:52
Waarom trouw je zelf niet met hem? (brutale vraag..)
Terug naar boven
fatma44 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote fatma44 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 07:04
Hij heeft inderdaad belangstelling voor mij. Ik was op zoek maar net voor dat hij op mij gereageerd had, heeft iemand anders op mij gereageerd, en wwij zijn dus aan het praten en kijken als het wat word anders was ik echt in hem geintresseerd. 
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 07:17
inshaAllah wordt het wat. Allahie kemel belghayr. Dus als ik het goed begrijp, als het niks wordt tussen jou en die Broeder kun je nog voor deze Broeder gaan.. :)

Ik wil zelf dolgraag trouwen, soms hoor ik van Zusters dat ze goede (voor zover wij dat kunnen beoordelen) Broeders kennen die graag willen trouwen. Dan vraag ik mezelf af, jij wil ook dolgraag trouwen, niemand heeft jou op het oog, waarom stel jij jezelf dan niet kandidaat als deze Broeder zo geweldig is? Snap je, inshaAllah ykoun lghayrr..


Fi Amani Laah..
Terug naar boven
fatma44 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote fatma44 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 07:21
ja dat snap ik maar zoals ik zei er wel iemand die belangsteeling  voor mij heeft en ja als het niks word met de andere allen Allah weet wat er dan gebeurt. Als jij iemand zoekt is hij misschien iet voor jou.
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 07:30

Ik zoek niet, ik wil gevonden worden ;). Als ik opzoek zou zijn geweest dan had ik nu misschien 2 kinderen haha. InshaAllah ykoun lghayr, doe het liever niet via het internet..

Terug naar boven
fatma44 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote fatma44 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 07:41
ja dat kan ik begrijpen,ik hoop dat Allah je een goed man zal schenken
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 07:44
Ameeennnnn oua li djami3!
Terug naar boven
fatma44 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 april 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote fatma44 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 07:47
wat betekent dat ik ben niet zo thuis in het arabisch
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 09:01

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe,

oegty

ik ken zuster 20 jaar, ze studeerd nu, NL achtergrond ze is 16mei 2004 bekeerd tot islaam alhamdoulilah al 4jaar bezig met islaam, ze komt uit a'dam, ze wil later werken op islamitische basisschool inshallah ze studeerd aan de pabo. en ze is op zoek.

wa alaikum Salaam

oegt_najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2005 om 09:04

Salaam,

als je geinteresseerd bent stuur mij dan een pm inshallah

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 juli 2005 om 12:49

 

Salaamoe alaikum,

heej andere zuster, het is niks geworden gair, maar ken je nog iemand laat het fatma44 weten inshallah oke, ze3ma vorige week was nog love in the air, en nu niet meer, wat is dit..haha zied iew

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 01:47

Salaam aleikoum,

Ik ben benieuwd of onze broeder inmiddels al een zuster heeft gevonden. Laat je het ons weten hoe het afloopt.

Wasalaam,

Marleen

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.