Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Minachting van Herne

 Post Reply Post Reply
Schrijver
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Minachting van Herne
    Geplaatst op: 09 september 2005 om 19:40
Bijdeze wil ik mijn afschuw en afkeer laten blijken omtrent de verschillende pogingen om mij van dit forum te weren.
Ik ben er van overtuigd dat dit niet te wijten kan zijn door de posts of de inhoudt van de post die ik hier gezet heb.Op geen enkele wijze heb ikme mijnsinziens ooit minachtend geuit tenopzichte van uw religie.
Naar mijn inzien kan er dus geen enkele andere verklaring gelden dan enkel discriminatie op geloofs en overtuigings gronden.
Ik ben diep teleur gesteld in uw opvattingen over wie rechtsgeldig mag zijn in een simpele vorm van menings uitwisseling.
Ik mag hopen dat U zich realiseerd dat uw opstelling tenopzichte van de in uw mening minderwaardige religieuze leiders(kafirs) zoals in mijn geval Herne., het gevolg heeft dat de eerste dertig jaar U mag vergeten dat er een enkele moskee gebouwd zal worden in bv Bretagne.
En in Wales zult U ondervinden dat eerdere vergunningen op mysterieuze wijze zullen worden ingetrokken.
Met groetjes Herne. Druide



Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 03:53

Hee, wat is er aan de hand? Was je "gebanned" ofzo?

Groetjes,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 05:35

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Bijdeze wil ik mijn afschuw en afkeer laten blijken omtrent de verschillende pogingen om mij van dit forum te weren.
Ik ben er van overtuigd dat dit niet te wijten kan zijn door de posts of de inhoudt van de post die ik hier gezet heb.Op geen enkele wijze heb ikme mijnsinziens ooit minachtend geuit tenopzichte van uw religie.
Naar mijn inzien kan er dus geen enkele andere verklaring gelden dan enkel discriminatie op geloofs en overtuigings gronden.
Ik ben diep teleur gesteld in uw opvattingen over wie rechtsgeldig mag zijn in een simpele vorm van menings uitwisseling.
Ik mag hopen dat U zich realiseerd dat uw opstelling tenopzichte van de in uw mening minderwaardige religieuze leiders(kafirs) zoals in mijn geval Herne., het gevolg heeft dat de eerste dertig jaar U mag vergeten dat er een enkele moskee gebouwd zal worden in bv Bretagne.
En in Wales zult U ondervinden dat eerdere vergunningen op mysterieuze wijze zullen worden ingetrokken.
Met groetjes Herne. Druide



En wie mag u wel niet zijn dan, aub als je ergens problemen mee hebt probeer dan een gesprek aan te gaan. Maar ga niet dreigen ok, want je zult niets bereiken daarmee.

 

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 09:29
Het zal wel zijn frustratie van het moment zijn geweest.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 09:41

Herne, de clown uit Bretagne

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 09:43
Herne, was dat een vervloeking die ik daar las?
Dat vind ik een klein beetje on-druidisch...
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 10:03
hmmmmmmm ghair inshaAllah je bent er nu toch weer druide
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 15:54

Herne, toon jezelf de meest verlichte hier, en dan ben je dat waarschijnlijk ook.  Iedereen komt wel ooit tot wijsheid he, geef ze er dan de tijd voor en tot dan toe het goeie voorbeeld

Groeten van een "wannebe-acoliet"

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 15:55

In eerste instantie geplaatst door Engeltje

Herne, was dat een vervloeking die ik daar las?
Dat vind ik een klein beetje on-druidisch...

Eerder: what comes around, goes around.  Dat lijkt me net heel erg druidisch...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 16:36

?+?=?.. in het kwadraat,volg hem niet,ja...

(enne, als je on-terecht vervloekt, krijg je het op je eigen weg terug)

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 16:53

Die vervloeking-interpretatie lijkt me erg subjectief... Ik zie m nergens staan, wat ik wel zie staan, is dat Herne zegt dat door intolerantie van bepaalde geloven/gelovigen naar andere geloven en levensovertuigingen, die bepaalde geloven/gelovigen dat wel eens zouden kunnen terugkrijgen.

Maar dat 'de ander het eerst deed' is natuurlijk een slechte reden om zelf iets fouts te doen.

Maar goed: what comes around, goes around.  Go Karma!

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 17:05
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Die vervloeking-interpretatie lijkt me erg subjectief... Ik zie m nergens staan, wat ik wel zie staan, is dat Herne zegt dat door intolerantie van bepaalde�geloven/gelovigen�naar andere geloven en levensovertuigingen, die bepaalde geloven/gelovigen�dat wel eens zouden kunnen terugkrijgen.


Maar dat 'de ander het eerst deed' is natuurlijk een slechte reden om zelf iets fouts te doen.


Maar goed: what comes around, goes around.� Go Karma!



Salaam Aleikum,

Hij predikt intolerantie als reactie op vermeende intolerantie naar zijn kant. Er van uitgaande dat hij druide is, is dit niet conform zijn religie. Dat is wat hier wordt gepoogd duidelijk te maken.
Misschien dat beter lezen een stuk zou helpen

En ik vind dat Herne deze topic wel mag openen, maar de discussie op een volwassener toon moet voeren. Begin stuk was redelijk maar je eindigt op een kinderlijke manier die ik eigenlijk niet van je verwachtte. Maar goed ik hoop zoals dat hier als is gezegd dat dit uit emotie was.

Veel succes met je strijd tegen de mysterieuze Mods.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 17:10

Hij predikt geen intolerantie, hij predikt dat wat je uitzendt, als een boemerang naar je terugvliegt.  Hij heeft nergens gezegd zelf wat te gaan doen, hij waarschuwt enkel (naar mijn mening).

Ik ben het er wel mee eens dat de tekst in een (boze) opwelling geschreven lijkt.

Waar heeft iemand het trouwens over dat het beheer hem wilt weren?  Vaak zijn het net de leden die iemand (netjes gezegd) onwelkom willen doen voelen...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 17:44
True enough...
Three times thy acts return to thee...

Maar op het moment dat er zo duidelijk wordt verwoord dat Bretagne en Wales geen Moskee gaan kennen, vind ik het eerder op een vloek lijken dan een waarschuwing. En mijn punt blijft, een vloek vind ik niet echt druidisch...

Respectloosheid wordt "beloond" met nog meer respectloosheid. (zo'n 3x zo veel)

Maar ja, wie begon er nou eigenlijk? Is dat niet altijd een moeilijke vraag? Misschien is de rekening al vereffend?
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 06:56

Salaam,

Herne geeft meestal goede en interessante reacties; dit had ik niet verwacht van hem. Jammer. Het is tenslotte alleen maar z'n ego dat gekwetst is, meer niet. Verder hecht ik geen waarde aan zulke "dreigementen".

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 12:47
Groetjes allemaal,:-)
In de eerste plaats wil ik hier aangeven dat wat betreft mijn connectie alles weer opgelost is.
en verder wil ik gezien de reacties wel wat toelichten.
Kim heeft mij het beste begrepen.
Natuurlijk was mijn reactie geen vloek :-)
Voor de goede orde ik doe niet aan vervloekingen.Het leven is zonder dat al moeilijk genoeg.
Het was en is ook geen ego kwestie.!!
Neen het ligt veel simpeler.
Elke cultuur wenst te overleven. zo ook de Keltische.
Voor bepaalde gebieden wordt ik gebruikt voor advies.
Mijn opmerking moet je hierin niet zien als een dreigement of als een vervloeking.
Neen verre van dat.
Het is meer een constantering.een gevolgtrekking.
Maar zeg eens heel eerlijk?Kijk eens in je hart.
Is die echt verkeerd?Op verkeerde gronden gebaseerd?
Voor de duidelijkheid ik beschouw mezelf in geen enkel opzicht als een vijand van de Islam.
In tegendeel.
Maar tegelijkertijd heb ik wel geleerd om bepaalde zaken in hun juiste perspectief te zien.
De bescherming van het cultuurgoed binnen Wales en bretagne vergt enorme inspanningen en is volledig afhankelijk van de plaatselijke bevolking.
Eigenlijk is het enkel vrijwilligerswerk.
Van de overheden is wat dit betreft niks te verwachten.
Twee voorbeeldjes .
1 Enkele jaren geleden tijdens de regering van de vorige Franse president  Miterant werd het plan opgepakt om de Bretonse taal te verbieden.
Na diepberaad screef de GrootDuide van Bretagmne de toenmalige regering dat dit een slecht idee zou zijn.(Hij bedoelde dat in dit geval Bretagne zich zou afscheiden.)
Gelukkig werd voor Bretagne de Franse wet aangepast.
2 nog maar drie jaren geleden vond de Franse regering het een geweldig idee om de Menhir plaatsen  onder te brengen in een comercieel park. (zoiets als disney land)
Met de grootste moeite werd de plaatselijke bevolking gemobaliseerd en het werd gelukkig voorkomen.

Vanwege de eu wordt de druk om verschillende groepen toe te laten zoals bv Moslims natuurlijk zeer groot.
Helaas is het zo dat mijnsinziens  Moslims nog te weinig eerbied  zouden kunnen opbrengen  voor het cultuurgoed wat  zobelangrijk  is voor anderen en met name het Keltische.
Immers alles wat ikhier probeer aan te halen is Shirk in de ogen van een Moslim en op zijn best uitingen van Kafirs. Verbeter mij maar wanneer ik hier fout zit.



 

 









Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 16:35

Sorry, Maar ik kan hier werkelijk geen touw aan vast knopen, Maar goed, Zo te zien gaat het weer goed met ons forumlid, Mooi, Houden zo.

Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 02:52

Selam Alleykum,

Herne, goeiemorgen joh,prima hoor.

Herne: 'Mijn opmerking moet je hierin niet zien als een dreigement of als een vervloeking.
Neen verre van dat.
Het is meer een constantering.een gevolgtrekking.'

Maar om even bij de hand te doen, je zegt hetzelfde als; 'Nee, ik bedreig je niet, ik beloof het'...woordspelletjes.(alleen de woorden verschillen)

Wa'Selam 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.