Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

helaas, in de aanbieding wie o wie?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: helaas, in de aanbieding wie o wie?
    Geplaatst op: 10 september 2005 om 11:32

salemaleykoem

beste broeders en zusters, tot mijn grote verdriet moet ik mijn goed gepractiseerde kat swiew weg doen, ik zoek dus een goed tehuis voor mijn kat,

en wou jullie vragen of een van jullie misschien interesse heeft?

het is echt de gekste kat van de wereld, en ik wil niet dat zn imaan omlaag gaat dus zou ik het prettig vinden wanneer hij bij moslims in huis komt.

hier wat fotos van mijn lieve kattekop

wa aleykoemsalem

http://spaces.msn.com/members/allmylovetotheislaam/PersonalS pace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5 XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5FZGl0TW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24& _c11_PhotoAlbum_albumid=cns!1py56hpY7GlMuPBpakMyvrFg!232& ;_c11_PhotoAlbum_spaReturnToFull=1&_c11_PhotoAlbum_spaPr ocess=1&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 11:42
In eerste instantie geplaatst door malikah

salemaleykoem


beste broeders en zusters, tot mijn grote verdriet moet ik mijn goed gepractiseerde kat swiew weg doen, ik zoek dus een goed tehuis voor mijn kat,


en wou jullie vragen of een van jullie misschien interesse heeft?


het is echt de gekste kat van de wereld, en ik wil niet dat zn imaan omlaag gaat dus zou ik het prettig vinden wanneer hij bij moslims in huis komt.


hier wat fotos van mijn lieve kattekop


wa aleykoemsalem




wa alaikoem salaam wa rahmatoellahie wa barakatoehoe..

Ow meskiena...

Maar ik had een vraagje...hoe oud is de kat en is het een rustige kat of maakt hij het gehele meubilair kapot??

Wassalaamoe alaikoem
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 11:47

hij maakt niet je meubilair kapot, zolang je hem wel 2 keer perdag eten geeft.

hij is een echte vriend en hij is erg trouw soms lijkt het wel een hond in kat formaat hihi, hij is zelfs met mijn man helemaal naar de moskee gelopen (10min.)en is blijven w8ten in de struik, daarna weer mee terug gelopen. hij is net 1 jaar.

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 11:52
In eerste instantie geplaatst door malikah

hij maakt niet je meubilair kapot, zolang je hem wel 2 keer perdag eten geeft.


hij is een echte vriend en hij is erg trouw soms lijkt het wel een hond in kat formaat hihi, hij is zelfs met mijn man helemaal naar de moskee gelopen (10min.)en is blijven w8ten in de struik, daarna weer mee terug gelopen. hij is net 1 jaar.



Ik heb een bovenwoning..dan kan hij alleen op het balkon maar niet echt vrij buiten lopen. Is het een kat die graag buiten is??

Ennehhh wat heeft hij nou op zijn kopje??? Een hoofddoekje??? En babykleding : ) MashAllah en hij bid ook al zo te zien

Wassalaamoe alaikoem
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 13:10

ja hij is wel graag buiten, maar het balkon is goed genoeg. naar loop van tijd kan hij ook wel gewoon naar buiten denk ik. hij doet zijn behoefte trouwens buiten.

zolang hij maar een goede baas heeft is er niks aan de hand.

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 16:03

Ik hoop dat je een leuk baasje voor hem/haar vindt.  Ik zou het vreselijk vinden als voor wat dan reden dan ook onze kat weg moest :-(

Sterkte dus!

 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 16:17
ah maskin 
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2005 om 17:48
Wat een mooi beestje 
Ik wens je veel succes met het zoeken van een nieuw tehuis. :)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 07:43

salaam aleykum.

inshallah zal je kat goed terechtkomen.

nu heb ik een vraagje.

volgens de islam zitten djinns meestal in katten,wat eigenlijk niet zo een goed teken is,maar de profeet zei dat het goed was om een kat in huis te houden. hoe zit het hier nu mee? heb je dan niet meer kans om bv bezeten te worden ofzo?

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 08:47
zwarte katten vooral, die djinns gaan meestal naar hun..
"The real joy of life is to have wisdom"
- Idris ibn Mahlabeel

Allahoe Akbar, Soebhana Allah, La ilaha illa Allah, al 7amdoelillah
Terug naar boven
TaQwA Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote TaQwA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 10:27

salaam

zwarte katten??

heb natuurlijk wel gehoord van honden en vooral zwarte honden waar saytaans mee lopen

maar zwarte katten waar dijnns meestal naar toe gaan??

kun je dat ook bewijzen

wassalaam

�En dit wereldse leven is niets dan vermaak en spel. En voorwaar, het Huis van het Hiernamaals is zeker het echte leven, als zij het wisten!�( Soerah 29, aayah 64)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 10:30
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

inshallah zal je kat goed terechtkomen.

nu heb ik een vraagje.

volgens de islam zitten djinns meestal in katten,wat eigenlijk niet zo een goed teken is,maar de profeet zei dat het goed was om een kat in huis te houden. hoe zit het hier nu mee? heb je dan niet meer kans om bv bezeten te worden ofzo?

waleykum salaam

klopt ik hebt het ook gehoord walaahoa3la a3laam
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 14:28

Selam Alleykum

Ik weet niks over katten, ik heb hier een boek dat heet; de Wereld van de djinn en de duivels, geschreven door Dr.Omar Soelaiman Al Ashqar.

Ik blader nu, en lees: slangen,(zwarte)honden en vogels zijn bekend;  'mediums' influisteren of ze nemen een mensel�jke gedaante aan.Verder is het algemeen bekend dat ze 'influisteren' en op je zwakke plek van je karakter inspelen.

Het Troonvers is trouwens het beste om tegen ze te reciteren .

Wa'Selam 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.