Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

kafir GSM fraude

 Post Reply Post Reply
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: kafir GSM fraude
    Geplaatst op: 25 september 2005 om 05:49
Subject:  FW: LET OP GSM fraude
Date:  Thu, 22 Sep 2005 16:08:35 +0200
>
>
> >  LET OP LET OP!!!
> >Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit:
> >Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich
> >voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten.
>Men
>vraagt u
> >tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van
>uw
> >toestel. DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING. Deze
>bende
> >beschikt over apparatuur om via deze ingetoetste code het nummer
>van uw
>
> >SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer.
>Hierdoor
> >kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten.
> >Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn
>van
>een
> >GSM-toestel.
> >Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende: U ontvangt
>een
> >bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 45 5114 te
>bellen.
> >Dit moet u dus NIET doen!
> >Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft
>gestuurd
>op
> >uw kosten bellen.
> >Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de
>KPN en
>
> >Vodafone.
> >PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast !!!
> >
> >Bron: Politie Haaglanden
> >

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 05:56
Eh... wat heeft dit met Kafir te maken?
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 05:57

Selam Alleykum,

Ja, dat snap ik ook niet, zijn volgens mij gewoon Gsm-boefjes.

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 10:31
of aan de manier hoe het geschreven is lijkt het op een kettingbrief
laa ilaha illalah
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 10:36

Het zou niet kloppen, tenminste, dat wordt beweerd door de politiezone in kwestie.

http://www.kritische-kwesties.nl/forum/viewtopic.php?t=855

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 11:28
tenminste, dat wordt beweerd door de politiezone in kwestie.

Misschien ook kafir...
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 11:30
In eerste instantie geplaatst door Anne

tenminste, dat wordt beweerd door de politiezone in kwestie.

Misschien ook kafir...


Ja, dat is het!
De politie heeft 't gedaan!
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 12:10

In eerste instantie geplaatst door Engeltje

In eerste instantie geplaatst door Anne

tenminste, dat wordt beweerd door de politiezone in kwestie.

Misschien ook kafir...


Ja, dat is het!
De politie heeft 't gedaan!

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 12:48

AssalaamOe Ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoehoe,

AAAh Alhamdu'lilah dat ik over geen Mobieltje beschik en dus ook over geen Sim-kaart ... vind't een onnodige zaak (maar dat maakt ieder voor zich uit )

Maar vind't wel erg voor bij wie dit al is gebeurd (ik hoop bij niemand)

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 14:28

Waarom ik het woord kafir gebruik? Nou, ik vind de tijd rijp om ook aan de andere kant eens het beestje bij de naam te gaan noemen. Bij iedere moord, ging het plots om een �islamitische moord�. En bij onrecht, sprak men van �islamitisch onrecht�. Alsof de Islam ons deze dingen leert. Om nu eens aan te tonen hoe dom de mensen zijn die van �islamitisch� spreken, zal ik voortaan hetzelfde doen bij andere misstanden.

Joods diefstal, zal ik voortaan joodse diefstal noemen.
Joodse leugenachtigheid noem ik voortaan joodse leugenachtigheid.
Een Christelijke moord, zal ik voortaan christelijke moord noemen.
Christelijk kindermisbruik, zal ik voortaan christelijke kindermisbruik noemen.
Seculiere vrouwenmishandeling, zal ik voortaan seculiere vrouwenmishandeling noemen.

Kafir is een gemakkelijke verzamelnaam voor alles wat niet in Allah gelooft. Vandaar �kafir gsm fraude�. Logisch toch!!

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 14:52
maar daar knelt 'm misschien wel de schoen!

Wat als ze nu wel in Allah geloven? Hoe weet je zo zeker dat deze mensen niet in Allah geloven? Misschien is dit wel een actie tegen al die Kafir met mobieltjes? (geen actie waar ik achter zou staan, maar toch... Sommige mensen hebben een hele andere interpretatie van geloof en strijden daar voor... )

Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2005 om 14:55

Assalamu alaikum,

In eerste instantie geplaatst door Jiyuu

Kafir is een gemakkelijke verzamelnaam voor alles wat niet in Allah gelooft. Vandaar �kafir gsm fraude�. Logisch toch!!

ik weet niet of dat zo logisch is; ik zie in dat artikel geen verwijzing naar de levensbeschouwing van de fraudeurs. Voor exact hetzelfde geld zijn het moslims die zo de "kafir samenleving" willen ontwrichten. Sms-jihad.

Als je nou wist wie het gedaan heeft en met welk vlaggetje erover gezwaaid wordt, dan was het wat anders. Een moslim die bijvoorbeeld een iemand vermoord "omdat zijn geloof dat van hem vraagt", die kun je toch wel een "moslim-moordenaar" noemen lijkt me. Een jood die zijn uzi leegschiet in een wijk in Hebron omdat "het het beloofde land is voor de joden" kun je wel een "joodse-terrorist" noemen. Het gaat natuurlijk om de intentie die erachter zit.

Je hebt gelijk dat iedere misstap van een moslim vandaag de dag een "islamitische misstap" wordt genoemd, of voortkomend uit de islam. Een marokkaanse tasjesdief is maar zo een "islamitische tasjesdief" en bv eerwraak (een wereldwijd fenomeen) is ineens een "uitwas van de islam" volgens sommige media en politici. Belachelijk en gevaarlijk!

Was het niet Ghandi die ooit zei: "een oog voor een oog laat een blinde wereld achter"? Laten we niet de weg van de islamofoben opgaan aub.

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2005 om 04:35

Wat als� (engeltje)

 

Wat als dit, wat als dat� misschien dit en misschien dat� hebben we allemaal niets aan. We werken toch altijd met bewijzen? Dat het bovenstaande misschien wat knelt, maak ik mij niet druk om. Niks geen fout. Dat wordt bij moslims ook niet gedaan.

 

Als je nou wist wie het gedaan heeft en met welk vlaggetje erover gezwaaid wordt. (Amier)

 

Dat is het em juist. (Ik ben het met je eens, maar) Wie kan aan een dode vragen waarom hij het deed? Wie zegt dat een getuigenis niet onder druk heeft plaats gevonden?

 

Een jood die een muur bouwt op jouw grond, gaat aan jou niet vertellen dat het in zijn heilig boek staat. Toch is het gewoon religieusjoodse landroof, met of zonder die joodse vlag.

Anderhalf miljoen palestijnen op 1% van hun eigen grondgebied en dan die weerloze mensen ook nog vanuit de lucht bombarderen, heet Hebreeuwse genocide, als ze het nu wel of niet onder een vlag doen.

Wanneer 1000 pedofiele katholieke priesters in hun loopbaan elk 100 kindertjes verkrachten, betekent dat er minstens 100x1000 = 100.000 verkrachte christelijke kindertjes rondlopen. Christelijke pedofilie wordt slechts bestraft met een waarschuwing. Zou het om een enkele imam gaan, dan had NASA al lange tijd een speciale �islamitisch satelliet� gelanceerd om dit aan de wereld bekend te maken.

 

Vlaggen zeggen mij niets en over intenties kunnen wij niet oordelen. Wat ik wel merk is dat er heel veel krom is gegroeid, dat nu weer recht gezet dient te worden.

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2005 om 04:37
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Wat als� (engeltje)

 

Wat als dit, wat als dat� misschien dit en misschien dat� hebben we allemaal niets aan. We werken toch altijd met bewijzen? Dat het bovenstaande misschien wat knelt, maak ik mij niet druk om. Niks geen fout. Dat wordt bij moslims ook niet gedaan.

 



Maar dan geef je in principe toe dat je precies het zelfde doet als de media...

Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2005 om 04:39
Ja en?
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2005 om 04:40
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ja en?


Dan ben je toch geen haar beter?
Wou je door immiteren van een fout laten zien dat het beter kan? Kun je mijns inziens beter het goede voorbeeld geven...
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2005 om 06:11
Dan ben je toch geen haar beter?
Wou je door immiteren van een fout laten zien dat het beter kan? Kun je mijns inziens beter het goede voorbeeld geven...

Goed punt. Hoe kun je nog het gedrag van anderen nog afkeuren als je precies hetzelfde gaat doen als zij? Op deze manier lijkt het juist alsof je het goed vindt.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2005 om 12:31
dat jullie denken dat ik het goed vind, betekent dat jullie er niets van willen begrijpen. Niks geen fout.

Dachten jullie maar in alle gevallen zo helder als nu.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.