Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Om technische hulp gevraagd.

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Om technische hulp gevraagd.
    Geplaatst op: 09 november 2005 om 12:46

 

Asalaam alaikoum wa rahmatulahi wa barakatuhu,

Ik heb een vraagje?

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om preken en lezingen van een bandje over te nemen op een cd en of het mogelijk is om dat op de PC te krijgen. Ik heb een machaAllah prachtige preek op een bandje (uit marokko meegenomen), en ik wil het heel graag op mijn pc krijgen maar weet alleen niet of dat mogelijk is.Weet iemand misschien hoe ik dat voor mekaar kan krijgen????...Ghair InshaAllah.

P.s. beheer als het niet toegestaan is om voor zulke vragen een topic te openen, mijn excuses!

Wa salaam alaikoum wa rahmatulahi wa barakatuhu.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 12:56

salaam aleykum.

het is mogelijk om zoiets te doen,maar je hebt er dan allerlei materiaal voor nodig,of een stereo keten waar het mogelijk is om van cv naar cassete te kopieren en andersom

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 13:05
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

het is mogelijk om zoiets te doen,maar je hebt er dan allerlei materiaal voor nodig,of een stereo keten waar het mogelijk is om van cv naar cassete te kopieren en andersom

Wa alaikoum asalaam,

barak Allahofiek voor je reactie.....aha...een stereo keten heb ik niet...ghair inshaAllah..

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 13:07
-

Aangepast door nak4life - 30 mei 2014 om 10:39
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 13:07

Salaam aleikoum,

Volgens mij gaat het gewoon via de geluidskaart (analoge lijn). Kabel leggen tussen de recorder en je geluidskaart.

Nak was me al voor zie ik, zie de link en kies eentje uit.

http://www.nieuwsbronnen.com/opnemen.html

Salaam aleikoum,

 

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 13:18

 

Asalaam alaikoum wa rahmatulah,

Barak Allahofiekoem broeders voor jullie info. Het lijkt allemaal ingewikkeld. Ik zal even uitzoeken hoe ik het moet aanpakken...

Wa salaam alaikoum wa rahmatulahi wa barakatuhu.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.