Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

mischien is dit een ongepaste vraag

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: mischien is dit een ongepaste vraag
    Geplaatst op: 08 januari 2006 om 16:54
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

Alhamdolillah

Je moet niet een religie de schuld geven van wat mensen doen, behalve als de religie dat voorschrijft. Dus wil je klagen over Islam, zoek Islamitishe bronnen, zoek fouten en onrechtvaardigheden in de Qur'an en Hadith's. Niet iedereen die Ahmad heet is moslim.
Bla bla bla.... Je leest slecht... Er staat... Zo zie je maar dat geloof betrekkelijk is... JE GELOOF in geloof...
Terug naar boven
Islamiya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 december 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 83
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islamiya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 16:58

Beoordeel jezelf voor je beoordeelt wordt

Marokkanen kunnen joden zijn, Irakezen kunnen christenen zijn, Belgen kunnen moslims zijn...

Volledig mee eens met de woorden van Batle_fot_Peace!

Alleen zijn is niet goed, dan sta je niet sterk, SAMEN in Islam, dat is ons werk!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 17:39
In eerste instantie geplaatst door Islamiya

Beoordeel jezelf voor je beoordeelt wordt

Marokkanen kunnen joden zijn, Irakezen kunnen christenen zijn, Belgen kunnen moslims zijn...

Volledig mee eens met de woorden van Batle_fot_Peace!

En moskeen kunnen gesloten zijn... harten overingens ook.En de toegankelijkste deur is de open deur.... Lees je onderschrift eens een paar keer... Die moslima stond er overigens zo goed als alleen voor..
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 17:48

Alhamdolillah

Wie ben jij? Christen? Wist je dat in de 16e eeuw Christelijke leiders bij elkaar kwamen om te bespreken of een vrouw een ziel had ofniet? Een vrouw is niks in het fundamentalistishe Christendom, ze mag niet leren of in de kerken praten. En als je een atheist bent dan wil ik je herineren dat in minder dan elke 3 secondes een vrouw in Amerika door atheisten wordt geklapt laat staan Europa en andere landen. Denk je echt dat iedereen die zich moslim noemt een moslim is? Velen mensen zijn overtreders als ik eerlijk moet zijn. 

En vrouwen slaan is toegestaan in Islam, maar de profeet Mohammad werd gevraagd hierover en hij pakte zijn Siwaak [Een takje van een boom die als tandenborstel dient] en sloeg ermee tegen zijn hand en zei, 'Niet harder dan dit'. Je moet weten dat in Islam vrouwen hoge eer hebben en groot respect hebben en niet gemarteld of onderdrukt mogen worden. In elke gemeenschap heb je zwarte schapen, je kan niet een zwarte schaap uit de moslimgemeenschap pakken en zeggen, 'Zo zijn moslims, dit is Islam!'

Koran 4:19.
O, jullie die geloven, het is jullie niet toegestaan, vrouwen te erven tegen haar wil, ook mogen jullie haar niet tegenhouden zodat jullie een gedeelte van wat jullie haar hebben gegeven mogen terugnemen, tenzij zij schuldig zijn aan een schandelijk kwaad en blijf met haar vriendelijk omgaan en als jullie afkeer van haar hebben, kan het zijn, dat jullie afkeer hebben van iets, waarin God veel goeds kan hebben gelegd.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 02:52

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

lailailalaaah moge allah  onze harten met imaan wa tqwaa vullen amin yarab.
Hoe is het met jou Taqwaa?????? Alles goed? !!!!
  allahmdoelilaah  als gaat

 goed

dank je

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 03:00
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

lailailalaaah moge allah  onze harten met imaan wa tqwaa vullen amin yarab.
Hoe is het met jou Taqwaa?????? Alles goed? !!!!
  allahmdoelilaah  als gaat

 goed

dank je

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allahi wa barakatuhoe

ben blij dat het goed met je gaat alhamdoulillaahis alweer een tijdje geleden he oegti inshallah spreek ik je gauw weer

wa Salaamoe alaikum war'hamtoe allaah wa barakatuhoe

umm Yahya

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 03:01
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Asalama alykoum warahmatoe Allahie wabarakatoe

Er is niets mooiers dan een zuster met een niqaab te zien dat is pas hoge IMAAN!

Een bedekte diamant

Subahanallah respect!

Wa gair inshallah

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allahi wa barakatuhoe

Mashallah aghie vi dien. Moooi gezegt Allahoe akbar.

wa alaikum Salaam war'hamtoe allahi wa barakatuhoe

umm yahya

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 03:53

asalaamo3alaikom wr br ja oegti alhamdoelilaah

 

en ja ik heb je gemist.

tot gouw inschallah

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 03:58
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

asalaamo3alaikom wr br ja oegti alhamdoelilaah

 

en ja ik heb je gemist.

tot gouw inschallah

wa alaikum Salaam war'hamtoe allaahi wa barakatuhoe

na3em lieve oegty ik jou ook Alhamdoulillaah, vaak aan je gedacht inshallah tot gauw..LoveU my sister vi dien

wa alaikum Salaam war'hamtoe allahi wa barakatuhoe

umm yahya

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 06:39
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

Alhamdolillah

Wie ben jij? Christen? Wist je dat in de 16e eeuw Christelijke leiders bij elkaar kwamen om te bespreken of een vrouw een ziel had ofniet? Een vrouw is niks in het fundamentalistishe Christendom, ze mag niet leren of in de kerken praten. En als je een atheist bent dan wil ik je herineren dat in minder dan elke 3 secondes een vrouw in Amerika door atheisten wordt geklapt laat staan Europa en andere landen. Denk je echt dat iedereen die zich moslim noemt een moslim is? Velen mensen zijn overtreders als ik eerlijk moet zijn. 

En vrouwen slaan is toegestaan in Islam, maar de profeet Mohammad werd gevraagd hierover en hij pakte zijn Siwaak [Een takje van een boom die als tandenborstel dient] en sloeg ermee tegen zijn hand en zei, 'Niet harder dan dit'. Je moet weten dat in Islam vrouwen hoge eer hebben en groot respect hebben en niet gemarteld of onderdrukt mogen worden. In elke gemeenschap heb je zwarte schapen, je kan niet een zwarte schaap uit de moslimgemeenschap pakken en zeggen, 'Zo zijn moslims, dit is Islam!'

Koran 4:19.
O, jullie die geloven, het is jullie niet toegestaan, vrouwen te erven tegen haar wil, ook mogen jullie haar niet tegenhouden zodat jullie een gedeelte van wat jullie haar hebben gegeven mogen terugnemen, tenzij zij schuldig zijn aan een schandelijk kwaad en blijf met haar vriendelijk omgaan en als jullie afkeer van haar hebben, kan het zijn, dat jullie afkeer hebben van iets, waarin God veel goeds kan hebben gelegd.

Bladie bladie blaaa.... Het is anno 2006... En verder... Ik sprak over alle gelovigen van gods godsdiensten en niet 1   En idd.... Er zit heel veel onkruid tussen gelovigen en niet-gelovigen....En er zijn er een heleboel die er niet veel van begrijpen...   (Verder begrijp ik Mohameds tandeborstel tik niet,als het om volwasenen gaat en zeker niet als deze vanuit een eenzijdig standpunt komt.(Vrouwen zat die ook mannen terecht moeten wijzen...). Iemand die naar woorden niet wil luisteren of er vatbaar voor is,krijg je ook niet met een tandeborstel tik tot inkeer.En mensen die het halfe verhaal maar horen of lezen,gebruiken zijn wijsheid dan ook nog verkeerd.)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 07:19
Man...: " Ik vind dit geen goed plan!" vrouw...: �k vind van wel en ga het zo doen" Man...:�k ben het er absoluut niet mee eens" Vrouw...:" Dat kan jij wel vinden,maar ik wel" Man:....."Als je niet naar me luisterd,haal ik de tandeborstel!!!" vrouw:"Je doet maar" Man:..."????????.... Ok!!! Ik haal hem!!!! Hier tik".. vrouw:" Ben je klaar?Ik doe het toch..." Man:... "....................................." Nou.... vul maar in... Een wat hardere tik misschien?  
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 07:32
Een vliegemepper misschien.
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 09:26

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Man...: " Ik vind dit geen goed plan!" vrouw...: �k vind van wel en ga het zo doen" Man...:�k ben het er absoluut niet mee eens" Vrouw...:" Dat kan jij wel vinden,maar ik wel" Man:....."Als je niet naar me luisterd,haal ik de tandeborstel!!!" vrouw:"Je doet maar" Man:..."????????.... Ok!!! Ik haal hem!!!! Hier tik".. vrouw:" Ben je klaar?Ik doe het toch..." Man:... "....................................." Nou.... vul maar in... Een wat hardere tik misschien?  

Ruud, Misschien dat men in het Christendom zo om gaat met meningsverschillen, Maar zo gaat het er bij de Moslims in ieder geval niet aan toe. Maar goed, Volgens mij weet jij zelf ook heel goed dat je onzin uitkraamt.

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 januari 2006 om 05:50

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Man...: " Ik vind dit geen goed plan!" vrouw...: �k vind van wel en ga het zo doen" Man...:�k ben het er absoluut niet mee eens" Vrouw...:" Dat kan jij wel vinden,maar ik wel" Man:....."Als je niet naar me luisterd,haal ik de tandeborstel!!!" vrouw:"Je doet maar" Man:..."????????.... Ok!!! Ik haal hem!!!! Hier tik".. vrouw:" Ben je klaar?Ik doe het toch..." Man:... "....................................." Nou.... vul maar in... Een wat hardere tik misschien?  

Wij moslims volgen wat er in ons boek staat en we doen wat er staat, we gaan ons niet veranderen omdat een paar vrouwen over bepaalde dingen staan te lullen, wat jullie overigens wel doen, als dit er staat dan doen we het, mischien ben je  het daar niet mee eens maar daarom ben jij ook een heldere katholiek.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 januari 2006 om 08:12
In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Man...: " Ik vind dit geen goed plan!" vrouw...: �k vind van wel en ga het zo doen" Man...:�k ben het er absoluut niet mee eens" Vrouw...:" Dat kan jij wel vinden,maar ik wel" Man:....."Als je niet naar me luisterd,haal ik de tandeborstel!!!" vrouw:"Je doet maar" Man:..."????????.... Ok!!! Ik haal hem!!!! Hier tik".. vrouw:" Ben je klaar?Ik doe het toch..." Man:... "....................................." Nou.... vul maar in... Een wat hardere tik misschien?  

Wij moslims volgen wat er in ons boek staat en we doen wat er staat, we gaan ons niet veranderen omdat een paar vrouwen over bepaalde dingen staan te lullen, wat jullie overigens wel doen, als dit er staat dan doen we het, mischien ben je  het daar niet mee eens maar daarom ben jij ook een heldere katholiek.

..Hahahaha...broeder Murat ( je hebt wat he met die helderde katholieken...Vind het ��n van de domste slogans ooit..Heerlijk Helder Katholiek. Beetje je geloof promoten van een uit een bier-reclame afkomstige slogan
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 04:33
hahahahah. prachtig
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.