Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

jassen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
meriam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote meriam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: jassen
    Geplaatst op: 07 december 2005 om 06:34

as salaam alikoem

 

ik ben op zoek naar een mooie wijde donker kleurige lange jas.

woon in amsterdam.maar kan weinig vinden,dan of marakaanse,of gedateerde.

hebben jullie een goed adres.Ook voor wat grotere maten??

hoor het graag,want in de mijne zitten de gaten in.en het duurd weer een tijd voordat ik naar het buitenland ga.

of eventueel een zuster die ze kan maken???

 

Terug naar boven
laaibah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote laaibah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 11:48

Salaam wa alaikoem warahmatoellah wabarakatoe lieve zuster,

Ik hoop dat je al iemand gevonden hebt ik woon helaas in rotterdam ken hier wel iemand maar via mn schoonmoeder.

Salaam wa alaikoem warahmatoellah wabarakatoe

liefs je zuster.

Allah..U bent de Verhoorder van mijn gebeden,
U bent de Schenker van vergiffenis in Al-Achira en in het heden, U bent de Beschermer van mijn geloof,
Ik zal U beter volgen, dat is wat ik U beloof!
Terug naar boven
Assie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 62
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 12:43
Salaam wa aalekoem

Ik kom ook uit Amsterdam West, ik ben vandaag nog naar de stad geweest en heb hele mooie jassen gezien lang, zwart en tog heel netjes b.v. in H&M daar heb je der een hele hoop en ook niet zo duur en met veel verschillende maten in Vero Moda heb je ook hele mooie in C&A heb je der ook een hele boel, Cool Cat heb je ook mooie kortom uuh je kan beter zelf de stad induiken en zoeken naar jou jas keuze genoeg wat je ook kan doen is wachten tot de kerst want dan is er een enorme uitverkoop in alle winkels en dan kun je wel 2 jassen halen voor de prijs van 1 ahaha

laat ons weten als je wat gevonden hebt

Wa salaam wa aalekoem
�Voorwaar, aan Allah behoren wij en voorwaar, tot Hem zullen wij terugkeren.�
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.