Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

straf van het graf

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: straf van het graf
    Geplaatst op: 06 januari 2006 om 08:50

mense wees behoed van het graf deze man is 4 dage gelede begraven

 

 

 

mense wees behoed voor straf der graf ook al geloof je het niet en denk je dat het nep is  wat het niet is want hij is helemaal verbrand in 4 dagen dus kijk goed en kijk nog maal eens goed en wees behoed

���� ���� ����� ��� ���� �����

������ ����

�� ��� ����� ��� ��� ����

������ ���� ����� ���� �����

������� �� ��� ���

��� ���� ������

��� ���� ����� ���� �� ��� �����

��������� ���� ����� ������ ����
 
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 09:36

Volgens mij is hij niet alleen begraven, maar is hij ook dood.

Ik vind trouwens begraven en cremeren dubbel op en onnodig.

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 19:36
Wat wil je ermee zeggen, ik kom niet in een graf dus waar maak ik me zorgen om. Zeker begraven nadat hij omgekomen was in een vuurzee (brandend huis of zoiets)
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 20:37

ALLAHU AKBAR!!!! ALLAHU AKBAR!!! De moslims sterven zoals op de link hieronder!! En de ongelovigen sterven zoals die ene hierboven!! Allah's belofte was inderdaad waar en profeet Mohammad sprak inderdaad de waarheid!

http://www.imageshippers.com/out.php/i123_ShuhadahSmile.JPG

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 22:30
Islam en angst. Het lijkt wel een synoniem.
Terug naar boven
Noureddine Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 52
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noureddine Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 03:57

Salam alaikum

La ilaha illa lah  la hola wa lah koata il bilah

4 Dagen geleden zei je,,  Nou zou hij denken had ik maar nooit gezondigd

Moge Allah ons genadig zijn in het graf en ons niet zo laten eindigen als deze man hierboven !

Ameen

Onze Heer, Uw Barmhartigheid en Kennis omvatten alle zaken, vergeef daarom degenen die berouw tonen en die uw Weg volgen en bescherm hen tegen de bestraffing van de Hel (Surah 40 : Ayah 7)
Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 08:53
uit ANGST voor Allah wordt je moslim, mooi is dat. kom met bewijzen dat het geloof (christendom , islam enz ) gelijk heeft. mooi geloof is dat die zo met mensen omgaat. zal never in een angst geloof geloven. pas op want allah straft je, als je dit doet of dat laat. de perfecte voedingsbodem om mensen te onderdrukken. 
Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 09:22

 

uidnijholt zei
t ANGST voor Allah wordt je moslim, mooi is dat. kom met bewijzen dat het geloof (christendom , islam enz ) gelijk heeft. mooi geloof is dat die zo met mensen omgaat. zal never in een angst geloof geloven. pas op want allah straft je, als je dit doet of dat laat. de perfecte voedingsbodem om mensen te onderdrukken.

is dat zo, wie wil ik bang maken dan moslims horen bang te zijn voor allah daar heb ik deze fotos niet nodig, wat zeur je eigenlijk geloof of geloof niet god leidt wie hij wil en god accepteert wie hij wil en jou accepteert ie to hede niet

allahoe mawlana wala mauwlalakoem

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 09:27
Die foto lijkt meer op een veenlijk van 2000 jaar oud dan op iemand die 4 dagen geleden overleden is.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 09:27
Alhamdolillah

De wetenschappers zeggen dat niet eens een celletje vanzelf kan ontstaan, die kans is hellemaal weg, dus dan moet er een Schepper zijn. De bijbel en joodse en hindu boeken zitten vol met tegenstrijdigheden en onwaarheden, alleen de Qur'an is puur en de waarheid. Wat geloof jij eigenlijk? Darwin aanbidders of atheist die om zich heen kijkt en zich afvraagt, 'Waar kom ik vandaan? Wie ben ik?' Als je Christen bent dan zeg ik je dat op 267 plaatsen in de Bijbel staat dat jullie God moeten vrezen. In de Qur'an staat ook Vrees God en Hou van Hem, dus meng deze twee met elkaar. Wie God niet vreest, hij zal altijd ten onder gaan. Wie God vreest op aarde zal Hem niet hoeven te vrezen in het Hiernamaals, en wie Hem op aarde niet vreest zal Hem vrezen in het Hiernamaals. Als je over Islam twijfelt kan je dat het beste uitleggen in de toppic, 'Oproep tot Islaam'.
Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 09:33

jazak a allah oe gayran broeder battle

zo is het eenmaal accepteer het maar of je het leuk vindt of niet weet dat je dat waaarheid ooit in de ogen zal kijke en dan ben je te laat en zul je groen van angst worde en grijs haar krijgt  

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 10:04
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

ALLAHU AKBAR!!!! ALLAHU AKBAR!!! De moslims sterven zoals op de link hieronder!! En de ongelovigen sterven zoals die ene hierboven!! Allah's belofte was inderdaad waar en profeet Mohammad sprak inderdaad de waarheid!

http://www.imageshippers.com/out.php/i123_ShuhadahSmile.JPG

Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabaraktoehoe,

Jah dat is wel al een groot verschil met degen die bovenaanstaat...

Mash'allah er zijn zelf enkele die daar sterven met een GLIMLACH...

Nou het kan ons maar elk moment overkomen op de dood plakt geen datum nog tijd en voor de dood kanje niet gaan weglopen dus ...

bekijk deze flash maar eens (the lastbreath) :

http://www.islamenmeer.com/flash/lastbreath.swf

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
dienares Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 327
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dienares Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 10:42

Asalamoe 3alaikoem warahmatoelahi wabarakatoehoe,

Waarom hebben ze hem eigenlijk opgegraven??

Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 11:35
Waarom staat deze foto op internet?
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 12:23

Asalaam Aleikum,

Ik heb de foto al meerdere keren gezien....de foto komt van www.rotten.com een bekende site waar niet echt prettige fotos op staan.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 12:40

Enigszins gestoord dus.

Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 12:51

Peter Pan zei

Enigszins gestoord dus.

he petertje begin je hem al te knijpe

en waarom .... wat d8tje  van nieuws internet is een al nieuws

Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 12:57
maar waar zie je dan dat ie 4 dagen gelden is begraven ieder lijk (om het maar ff grof te zeggen) verrot na een tijd en als deze foto echt van die rottensite komt weet ik eigenlijk niet of ik het wel zo serieus moet nemen
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 13:07

Asalaam Aleikum,

Zelf denk ik ook niet dat die persoon na 4 dagen is opgegraven...ik wil niet vervelend overkomen maar ik denk dat mensen dat er bij hebben verzonnen. Maar al met al wil dat natuurlijk niet zeggen dat we niet stil moeten staan bij de dood. (de foto komt inderdaad van www.rotten.com en verder staat er niet bii dat die man 4 dagen daarvoor was begraven.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 13:20

Salaam,

dat valt mij wel steeds meer op hier: allerlei onzin foto's worden geplaatst als zogenaamd "bewijs" voor het een of ander. Hou daar mee op mensen! Je maakt niet alleen jezelf belachelijk, maar ook de islam. Mensen die begraven zijn vergaan gewoon, tenzij je in het moeras onder bepaalde omstedigheden bent begraven, of op de noordpool bent overleden of in een woestijn soms. Dan verandert het lichaam in een mummie. Verder wordt iedereen een skelet, en uiteindelijk vergaat ook dat skelet tot stof.

Een tomaat waar je vaag la ilaha ilallah in het arabisch kunt herkennen is net zo'n "bewijs" voor de islam als dat een kaneelkoekje met het gezicht van moeder Theresa een bewijs voor het christendom is. En foto's van lijken zeggen niets over het hiernamaals.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 05:48

Salaam,

dat valt mij wel steeds meer op hier: allerlei onzin foto's worden geplaatst als zogenaamd "bewijs" voor het een of ander. Hou daar mee op mensen! Je maakt niet alleen jezelf belachelijk, maar ook de islam. Mensen die begraven zijn vergaan gewoon, tenzij je in het moeras onder bepaalde omstedigheden bent begraven, of op de noordpool bent overleden of in een woestijn soms. Dan verandert het lichaam in een mummie. Verder wordt iedereen een skelet, en uiteindelijk vergaat ook dat skelet tot stof.

Een tomaat waar je vaag la ilaha ilallah in het arabisch kunt herkennen is net zo'n "bewijs" voor de islam als dat een kaneelkoekje met het gezicht van moeder Theresa een bewijs voor het christendom is. En foto's van lijken zeggen niets over het hiernamaals.

Wassalam.



__________________
Winter, we zetten de verwarming een graadje hoger. In de bergen van Pakistan zullen deze winter veel mensen doodvriezen. Je k�n helpen, kijk maar eens HIER.

 

 

 

mense toch ik zeg echt nie geloof er in.. 100 procent bewijs zal ik nooit kunne geve die krijg je wel wanneerje laatste adem hebt uitgeblazen..maar dan is het alleen te laat

Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 06:40

rahil amin zei:

Asalaam Aleikum,

Zelf denk ik ook niet dat die persoon na 4 dagen is opgegraven...ik wil niet vervelend overkomen maar ik denk dat mensen dat er bij hebben verzonnen. Maar al met al wil dat natuurlijk niet zeggen dat we niet stil moeten staan bij de dood. (de foto komt inderdaad van www.rotten.com en verder staat er niet bii dat die man 4 dagen daarvoor was begraven.

Salaam.

 

d8t het effe niet ik ken die site niet  en vandaar komt ie ook niet en het staat er wel dat het 4 dage gelede  is dat ie gestorven is en hier  hier is de site tenminste als je arabich kan leze ....

http://www.almeer.net/vb/showthread.php?t=42926

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 07:08

Assalamu alaikum,

het kan best zijn dat jij in het volste vertrouwen die foto's van een "islamitische" website hebt gehaald, maar het komt vaker voor dat dergelijke websites regelrechte vervalsingen plaatsen, of foto's waar ze een leuk verhaaltje bij verzinnen om geloofwaardig over te komen. Herinner je je misschien die foto van een meisje die de koran zou hebben weggegooid en in een soort half-mens-half-kangaroe was veranderd? Even later bleek dat een truckfoto te zijn van een beeldje van de een of andere kunstenares. Volslagen nep dus, maar ook op een arabische "islam" site geplaatst met veel hadith's eromheen.

De foto's die jij plaatste zijn van een veenlijk of iemand die in het ijs is gevangen toen hij overleed, bijvoorbeeld in de bergen. Dat zie je aan zijn kleur en aan zijn mond. Verder zie je allerlei water en plantenresten op zijn lichaam.

Als je rondkijkt op internet zijn er ook veel foto's te vinden van talibanstrijders of moedjahidien uit Irak of Palestina of Tjetjeni� die op een gruwelijke manier zijn verminkt, met hun gezichten in de meest verschrikkelijke grimassen vertrokken. Dat zegt helemaal niets over het hiernamaals, alleen over de pijn die ze leden op het moment van overlijden. Ook zijn er genoeg foto's van lijken van niet-moslims met een vredige glimlach op het gezicht. Als we dat als "bewijs" gaan aanhalen voor het hiernamaals, dan zijn we als moslims echt ver van huis. Een gelovige heeft zoiets niet nodig. En truckfoto's of foto's met een verzonnen verhaal erbij natuurlijk al helemaal niet.

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 07:39
In eerste instantie geplaatst door dawood102

rahil amin zei:

Asalaam Aleikum,

Zelf denk ik ook niet dat die persoon na 4 dagen is opgegraven...ik wil niet vervelend overkomen maar ik denk dat mensen dat er bij hebben verzonnen. Maar al met al wil dat natuurlijk niet zeggen dat we niet stil moeten staan bij de dood. (de foto komt inderdaad van www.rotten.com en verder staat er niet bii dat die man 4 dagen daarvoor was begraven.

Salaam.

 

d8t het effe niet ik ken die site niet  en vandaar komt ie ook niet en het staat er wel dat het 4 dage gelede  is dat ie gestorven is en hier  hier is de site tenminste als je arabich kan leze ....

http://www.almeer.net/vb/showthread.php?t=42926

Asalaam Aleikum broeder,

Ik ben gisteren speciaal nog op www.rotten.com gaan kijken en daar staat de foto dus wel. Er staan nog meerdere foto's van die dode man. En ik heb de foto in 2004 al op het internet gezien. Verder zeg ik ook niet dat het niet waar kan zijn wat je zegt maar ik probeer je alleen erop te wijzen dat mensen er vaak ook dingen bij verzinnen.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 08:41

Zullen we De Kock, met K o c k, erbij halen voor een gedegen onderzoek?

 

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 08:53
ha   ha   ha   je gaat door met je grappen he. Waarom ben jij hier eigenlijk?
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 08:55
Voor jullie en mijn eigen plezier.
Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 09:47
een beetje lol mag natuurlijk wel maar vindt het tog nog best een enge foto ik vindt zelf dat de dood wel ik moois voor mag stellen en dat je er niet bang voor hoeft te zijn maar als je zo die foto ziet is het tog wel angstaanjagend vooral voor mensen met een slechte maag en jaah er bestaan zoveel fotos van dode mensen en die hebben ieder een verhaal maar of het de waarheid is
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 11:45
Het is slechts een propagandafoto. Neem het niet serieus.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 11:56

salaam aleykum.

die site rotten heb ik ook al van gehoord,en als het werkelijk van die site komt dan is de foto niet te betrouwen.

allahoe a3lem

waarom moet er voor alles tastbaar bewijs zijn? er zijn dingen die we niet kunnen waarnemen met onze zintuigen zoals bv: Allah,hel,engelen,.... maar er wordt duidelijk toch in de koran gezegd dat al deze zaken bestaan, en het is onmogelijk dat er in de koran leugens staan,ja je hebt me goed gehoord onmogelijk.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.