Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

En het gaat maar verder.

 Post Reply Post Reply
Schrijver
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: En het gaat maar verder.
    Geplaatst op: 15 februari 2006 om 09:28
De cartoon problematiek dreigt zeer snel echte oorlogspropaganda te worden.
een nieuwe rel is ontstaan bij de publicering van een cartoon waarin vier Iranese voetbalspelers afgebeeld zijn met zelfmoord bommen. de ondertiteling luidt hierom moet er veel politie aanwezig zijn .
en zeker ook dit maal zijn er weer doodsbedreigingen aan het adres van de tekenaar en uitgever.
Er is een heelklein verschil. voordegene die er oog voor heeft.
De nieuwe prent is het begin van een echte oorlogshetze.

een korte evoluatie.
We zien nu een dagelijkse aanval op westerse diplomatieke instellingen en firma's.
Tevens zien we duidelijk dat langszaam de vinger van beschuldiging richting Iran gaat wijzen.
de vele doodsbedreigingen kunnen snel gemakkelijk worden uitgelegd als een bedreiging van Westerse rechtsorde.
Iran wordt dus langzaam maar zeker tot bedreiger van de Westerse rechtsorde gemaakt.
InEgypte is een schaduw proces gehouden waarin Bush en Blair als orlogsmisdadigers verordeeld zijn!
De propagandamachine  van de oorlogzoekende draait op volle toeren!
Het schijnt dat beide partijen gaarne een soort van beslissende oorlog wensen.
In arabische kranten als al Jareera en niet westerse kranten  zoals Russchische wordt opleiljk gespeculeerd wat voor orde de nieuwe orde op de werled zal zijn NA de confrontatie tussen Het Westen en de Islam.
iran heeft de Duise kanselier al vergeleken met Hitler. duisland heeft al laten weten dat Duitsland aan een eventuele militaire actie tegen Iran zal meewerken.
Frankrijk heeft laten weten dat Frankrijk niet zal aarzelen tegen een terroristisch land kernwapens in te zetten.
Het enigste wat de oorlog nog tegen schijnt te houden is een eventuele publieke opinie maar die wordt op dit moment grondig bewerkt.
In Rusland was een paar dagen geleden een bericht verschenen dat het de verwachting is dat rond eind maart de oorlog van start zal gaan. 28 maart werd als mogelijke datum genoemt.

Mensen van vrede het wordt tijd het tij te keren indien dit nog mogenlijk is.
Aub laat niemand zich prvoceren enseculeren want het zijn heel slechte mensen die de regie in handen hebben .



http://www.guardian.co.uk/cartoonprotests/story/0,,1710020 ,00.html

lees ook deze  link eens aub

http://www.daanspeak.com/IranAttack07.html






Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 10:19

Het gaat niet alleen door het wordt erger je hoeft ook geen waarzegger te zijn om een oorlog te gaan voorspellen tussen de moslims en niet moslims want die gaat binnenkort zeker komen de beledigingen naar onze profeet saws gaan door met de dag en worden erger de verkrachtingen van onze vrouwen gaat door [ ze verkrachten vrouwen in Irak om zo hun mannen op hun knieen te dwingen zich over te geven ] er zijn talloze photos van islamic woman in Afganistan Irak etc die verkracht worden soms zijn het dochter en moeder tegelijk ik wil die link geven maar ik doe het niet sommige zijn te schokkend het vermoorden van onze kinderen gaat door bekijk dit maar

http://win.Astream.net/notw/together_300.wmv

Zie hoe Britse soldaten jongen kinderen genadeloos inelkaar slaan en de kinderen roepen nog tervergeefs Please uiteindelijk zie je een jongen recht meskien met zijn gezicht op de grond dood geslagen ! en de commentator van de camera wordt er opgewonden van [moge Allah hun een gruwelijke vervloeking en eeuwige pijniging van de hel geven amien !]

Het bezetten en binnen vallen van de islamitische landen gaat ook door na Afghanistan en Irak te zijn binnengevallen volgen nu Iran en Syrie ook daar zullen velle zusters en broeders gedood verkracht en vernedert worden door de Britse en Amerikaanse kruisvaaders over wie de profeet saws in 1 van zijn hadiths sprak over de toestand vandaag de dag van de nutteloze Ummah

Zie deze link over de voorbereiding op Iran and Syrie binnenkort

http://www.daanspeak.com/IranAttack06.html

In Syrie zullen ze veel verzet krijgen van de brigades van Abdullah Azzam een sterke groep goed opgeleide Mujahedeen moge Allah ze inshallah bijstaan

Amien

Wa gair inshallah

 

Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 10:52
aboe bakr heeft geen zin in vrede. Hij polariseert (wij / zij) en is onder invloed van islamitische terroristische propaganda. Kijk verder dan je neus lang is en geloof niet alles wat de muja je voorspiegelen. Peace man, peace.

Het beledigen van 'de profeet' gaat maar door? O ja, door een stel cartoonisten. En dat is dus een wereldomvattende oorlog waard? Waarbij 95% van de wereld, die niks met de cartoons en niks met de islam heeft wordt gedood. Leuk toekomstbeeld heb je.
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 11:00
De strip die Herne beschrijft gaat toch niet over de Profeet?
Eerder over een Iranees, lijkt me.

(PS ik keur dat soort prints Niet NIET goed, maar bekijk het wel even neutraal, mja? )
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 11:13

Assalaamoe ehleykoom warahmatoleha Wabarkatoehoe,

Het beledigen van 'de profeet' gaat maar door? O ja, door een stel cartoonisten. En dat is dus een wereldomvattende oorlog waard? Waarbij 95% van de wereld, die niks met de cartoons en niks met de islam heeft wordt gedood. Leuk toekomstbeeld heb je.

Beste Thorax,

Aan wie hebben wij dit te danken denkt u? Aan de cartoonmakers de ONRUSTZAAIERS van heel deze kwestie! En ze gaan zelfs nog verder met de cartoons en wat verwacht jij nu dat we blijven slikken en knikken en zij blijven maar verder doen??? Is dat wat ze willen??? Men daagt ons echt uit Spottende beelden van onze profeet mohammed sorry maar dat beschouw ik zelfs niet meer als vrijmeningsuiting maar als uitdaging gericht naar wij als moslims! Ik begrijp de woedde die moslims hebben... Want het gaat hier wel over onze profeet Mohammed SAW en daar valt niet mee te spotten en dat gaan ze de deden ook duidelijk maken dat er niet mee valt te spotten... En dat doet men niet altijd doormiddel van geweld/Oorlog men gaat ook gaan betoging zoals men al heeft gedaan in Antwerpen & Brussel ...

Maar zelf vind ik dat men degen die de cartoons maken moeten aangepakt worden niet alle denen... Al zeg ik het nogmaals ik wens deze cartoonmaker een grote straf toe van Allah SWT...

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 11:20
Is het feit dat het irritante buurjongetje raar naar je kijkt en je uitscheldt reden genoeg om de hele familie de strot door te snijden?
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 11:31

In eerste instantie geplaatst door Engeltje

Is het feit dat het irritante buurjongetje raar naar je kijkt en je uitscheldt reden genoeg om de hele familie de strot door te snijden?

Assalaamoe ehleykoom warahmatoleha Wabarkatoehoe,

Nee absoluut niet, je kan eventueel met het buurjongetje gaan praten....

Het feit dat ��n iemand slecht is wil nog niet zeggen dat iedereen slecht is...

Het feit dat ��n Marokkaan steelt wilt nog niet zegge dat elke marokkaan een dief is...

Het feit dat sommige moslims opkomen voor het geloof doormiddel van Jihaad wilt nog nog niet zegge dat elke moslims een terrorist is...

Wat ik dus wil zeggen met deze voorbeelden is dat men de vooroordelen achterwege moet houden. En to the point naardegene die het echt verpesten en niet iedereen over dezelfde kam scheren

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 11:37
In eerste instantie geplaatst door Moslima_Y

In eerste instantie geplaatst door Engeltje

Is het feit dat het irritante buurjongetje raar naar je kijkt en je uitscheldt reden genoeg om de hele familie de strot door te snijden?

Assalaamoe ehleykoom warahmatoleha Wabarkatoehoe,

Nee absoluut niet, je kan eventueel met het buurjongetje gaan praten....

Het feit dat ��n iemand slecht is wil nog niet zeggen dat iedereen slecht is...

Het feit dat ��n Marokkaan steelt wilt nog niet zegge dat elke marokkaan een dief is...

Het feit dat sommige moslims opkomen voor het geloof doormiddel van Jihaad wilt nog nog niet zegge dat elke moslims een terrorist is...

Wat ik dus wil zeggen met deze voorbeelden is dat men de vooroordelen achterwege moet houden. En to the point naardegene die het echt verpesten en niet iedereen over dezelfde kam scheren

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien



Hear hear. Dat bedoelde ik nou!
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 12:03
Ik vrees dat jullie nog steeds niets begrijpen.
De cartoons zijn niet meer dan een gemanupileerde pretext om te verdelen.
En ja ook de protesten ertegen zijn een manupilatie.
Zowel de cartoons alswel de aart van de protesten hebben de eigenschap dat ze het vooroordeel vande schijnbaar beiden partijen bevestigen.
Voor de Islamitische landen bevestigen ze het vooroordeel dat et Westen slechts decadent is en zonder moraal.
Voor de Westerse mensen bevestigen de protesten enkel het vooroordeel dat de mensen die de Islam aanhagen moordlustig zijn en geweldadig.
Beiden begrippen zijn uiteraard niet waar maar , deze waarheid wordt ondergesneeuwd.
Ondergesneeuwd in een langzaam opgewekte massawoede.
De situatie is heel gevaarlijk op dit moment.
Stel je maar eens voor dat er binnenkort een aanslag zou worden gepleegd in Denemarken . en dat de Arabische wereld in een soort van psychische reactie zou gaan feesten. :-(
Een vingertje zalwijzen  naar Iran en een vrijbrief is geschapen om in eerste instantie speciale clusterbommen te gooien op de instalaties in Iran.
Een boycot tegen Denemarken is een boycot tegen de gehele EU.
Een aanval tegen een Nato land is een aanval tegen de gehele Nato.

Laten we maar hopen dat ik overdrijf en ongelijk heb.
Maar ik vrees met grote vreze .





Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 12:23

 

Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabarakatoehoe,

Engeltje

Stel je maar eens voor dat er binnenkort een aanslag zou worden gepleegd in Denemarken . en dat de Arabische wereld in een soort van psychische reactie zou gaan feesten. :-(

Beste druideherne,

Wij begrijpen het maar al te goed...

Euhm volgens mij overdrijfje wel een beetje in de eerste instantie denk ik niet dat het zo ver gaat komen aanslagen??? en ook zo erg is de arabische wereld niet ingesteld wie zegt dat zij dan zouden gaan feesten??? Wat voor vooroordeel is dat nou weer kan je door de toekomst kijke NEE dus kan je ook niet weten wat men van plan is nog hoe men zou reageren dus AUB hou die vooroordelen maar achterwegen... (Al een geluk dat het woordje "STEL" in je context staat)

Tot zover mijn mening hier over �

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

 

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 12:59

 

Asalaam alaikoum,

Beste zuster Moslima_Y ik denk niet dat DruideHerne overdrijft, ik denk eerder dat jij naif bent (excuus als het bot overkomt). De kuffar proberen allerlei mooie manieren te bedenken om een oorlog te beginnen, het is hen al aardig gelukt. De islam wordt aangevallen, de profeet wordt beledigd, de koran wordt bespot. Het is al erg genoeg maar het ergste zal nog komen.

De kuffar hebben nu macht en kracht, op de dag des oordeels zullen ze geen macht en kracht hebben om henzelf te beschermen tegen de Hel.

Wa salaam alaikoum.

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 13:25
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Asalaam alaikoum,

Beste zuster Moslima_Y ik denk niet dat DruideHerne overdrijft, ik denk eerder dat jij naif bent (excuus als het bot overkomt). De kuffar proberen allerlei mooie manieren te bedenken om een oorlog te beginnen, het is hen al aardig gelukt. De islam wordt aangevallen, de profeet wordt beledigd, de koran wordt bespot. Het is al erg genoeg maar het ergste zal nog komen.

De kuffar hebben nu macht en kracht, op de dag des oordeels zullen ze geen macht en kracht hebben om henzelf te beschermen tegen de Hel.

Wa salaam alaikoum.

 

Wa ehleykoomoe salaam warahmatoelah wabarkatoehoe,

Jij hebt gelijk over het feit dat je zegt dat men allerlei methodes gebruikt om ons aan te vallen (maar hoe dan ook het zal hen niet lukken om de islam te boycotten  met al-qadr van Allah SWT)

Nog steeds blijft de islam de meestgroeiende godsdienst en de qoran het bestverkochte boek in de boekenhandel�

Maar dat veranderd mijn mening nog niet�

Ik vind dat druideherne overdrijft over het feit dat hij zegt dat de arabieren gaan feesten wanneer er een aanslag word gepleegd op Denemarken is dat dan zou? Denkje? Allahoe a3lam want we kunnen niet door de toekomst kijken...

Ik denk eerder dat men mss zou gaan feesten als allah swt de cartoonsmakers zou straffen maar toch niet heel Denemarken�

Ps: het komt niet bot over omdat ik niet na�f ben maar gewoon proberen op te komen voor het gene waarvan ik vind dat men in overdrijft� En ieder zijn manier van interpretatie...

Ik hoop dat we zo een compromis hebben oegty   

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

 

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 13:38
In eerste instantie geplaatst door Moslima_Y

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Asalaam alaikoum,

Beste zuster Moslima_Y ik denk niet dat DruideHerne overdrijft, ik denk eerder dat jij naif bent (excuus als het bot overkomt). De kuffar proberen allerlei mooie manieren te bedenken om een oorlog te beginnen, het is hen al aardig gelukt. De islam wordt aangevallen, de profeet wordt beledigd, de koran wordt bespot. Het is al erg genoeg maar het ergste zal nog komen.

De kuffar hebben nu macht en kracht, op de dag des oordeels zullen ze geen macht en kracht hebben om henzelf te beschermen tegen de Hel.

Wa salaam alaikoum.

 

Wa ehleykoomoe salaam warahmatoelah wabarkatoehoe,

Jij hebt gelijk over het feit dat je zegt dat men allerlei methodes gebruikt om ons aan te vallen (maar hoe dan ook het zal hen niet lukken om de islam te boycotten  met al-qadr van Allah SWT)

Nog steeds blijft de islam de meestgroeiende godsdienst en de qoran het bestverkochte boek in de boekenhandel�

Maar dat veranderd mijn mening nog niet�

Ik vind dat druideherne overdrijft over het feit dat hij zegt dat de arabieren gaan feesten wanneer er een aanslag word gepleegd op Denemarken is dat dan zou? Denkje? Allahoe a3lam want we kunnen niet door de toekomst kijken...

Ik denk eerder dat men mss zou gaan feesten als allah swt de cartoonsmakers zou straffen maar toch niet heel Denemarken�

Ps: het komt niet bot over omdat ik niet na�f ben maar gewoon proberen op te komen voor het gene waarvan ik vind dat men in overdrijft� En ieder zijn manier van interpretatie...

Ik hoop dat we zo een compromis hebben oegty   

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

 

 helemaal top oegtie. Ik moet wel zeggen, het is al vaker voorgekomen dat moslims hun vreugde openlijk bekend maken als er een aanslag is gepleegd. Met of zonder feestende moslims, de kufar zullen alles op alles zetten om een oorlog te beginnen.

Barak Allahoefiekie voor je reactie.

Wa salaam alaikoum.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 13:40
Ze zeggen wel eens dat het IQ van een groep omgekeerd evenredig is aan het aantal leden van deze groep... Ik ben bang dat grote groepen boze moslims (en dan bedoel ik voornamelijk in de "onstabielere" landen zoals Iran) wel eens hele domme dingen kunnen doen... 
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 13:44

De eeuwig onschuldige moslim, slachtoffer van jood, westerling, amerikaan en de djinn.

Die arme, arme moslim. Nooit, nooit zijn ze dader, altijd slachtoffer. Maar ze dragen het zo dapper, hun slachtofferrol.

 

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 13:53
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

[

 

 helemaal top oegtie. Ik moet wel zeggen, het is al vaker voorgekomen dat moslims hun vreugde openlijk bekend maken als er een aanslag is gepleegd. Met of zonder feestende moslims, de kufar zullen alles op alles zetten om een oorlog te beginnen.

Barak Allahoefiekie voor je reactie.

Wa salaam alaikoum.

Wa ehleykoomoe salaam warahmatoelah wabarkatoehoe,

Allahie barakfiekie voor m'n reactie oegty

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

 

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 14:03

salaam aleykum.

mijn mening hierover is: wij moslims kunnen het niet hebben als mensen ons geloof gaan belachelijk maken,en terecht,ze moeten ons respecteren. en wat die cartoonisten nu door hebben is dat moslims zeer offensief zijn. 1 klein tekeningetje en heel de moslimwereld reageert daarop en beginne rellen te veroorzaken,...op die manier lijkt het alsof het weer de moslims zijn die de problemen veroorzaken,en dat is niet zo,die onwetende cartoonisten zitten op achtergrond te genieten hoe de wereld voor de zoveelste maal de islam gaat bekritseren.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 14:07
moslimboy, respect komt van twee kanten. Altijd.
Geduld ook. Incasseringsvermogen het liefst ook.
en als dat nou met relativeringsvermogen ook het geval was...
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
moslim_broeder Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 47
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslim_broeder Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 14:28

Hij die de eer van zijn broeder verdedigt zal op de Dag Des Oordeels zijn gezicht door Allah tegen het vuur beschermd worden. (Tirmidi) hadith

 

en wat wij nu doen is de eer van ons gelieve profeet mohammed (s.a.v) verdedigen wie weet wat we daarvoor als beloning krijgen

machaallah broeders en zusters ga zo door

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 14:38

Assalamoe3leikoem/Hallo....

Het Enige wat ik wil zeggen is Allahoel Moesta3aan, Allah is Degene Wiens Hulp wordt gevraagd, Moge Allah swt ons vergeven en leiden en alle moslims bijstaan waar ook ter wereld Allahoema Amien.

~7ayaakoem Allah~

Wa Aleikoem Salaam wa Ra7matu Allahi Wa Barakatuhu

En het respect komt idd van twee kanten, hoe jij iemand behandeld zo zal een ander jouw ook behandelen, mensen die anderen bekritiseren dat zegt meer over de mens zelf dan over degene die hij/zij bekritiseerd, Geloof is een persoonlijk iets en ieder heeft het recht gelovig/ongelovig te zijn...Soebhana Allah waar maakt de mens zich toch zo druk om?

P.s Rasoel Allah Salla Allahoe 3lejhie wa Salaam heeft het duidelijke vb voor ons neergezet de manier hoe hij ermee omging toen zelfs zijn eigen familie hem vernederden en tegenwerktte Mascha Allah

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 14:40

ik vrees dat een oorlog onafwendbaar is,ook heb ik het vermoeden dat dit allemaal geen toeval is,

MOGE ALLAH DE MOSLIMS BIJSTAAN,AMIEN INCHAALLAH.

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 14:54
Amien oegty
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 15:09

Het past wel in het gedachtengoed van de islam?

 

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 17:59
Dru�de,
ik hoop van harte dart jij en die Daanreporter ongelijk hebben. Ik kan me
haast niet voorstellen dat mensen zo slecht zijn dat ze zulke spelletjes
spelen, maar helaas, het is niets nieuws...


16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2006 om 18:57

Ik was altijd overtuigd dat de mens een rationeel wezen is.

Sinds ik me op deze site begeef weet ik beter.

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2006 om 03:31
Niet als het om religie gaat... 
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2006 om 03:52

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Ik vrees dat jullie nog steeds niets begrijpen.
De cartoons zijn niet meer dan een gemanupileerde pretext om te verdelen.
En ja ook de protesten ertegen zijn een manupilatie.
Zowel de cartoons alswel de aart van de protesten hebben de eigenschap dat ze het vooroordeel vande schijnbaar beiden partijen bevestigen.
Voor de Islamitische landen bevestigen ze het vooroordeel dat et Westen slechts decadent is en zonder moraal.
Voor de Westerse mensen bevestigen de protesten enkel het vooroordeel dat de mensen die de Islam aanhagen moordlustig zijn en geweldadig.
Beiden begrippen zijn uiteraard niet waar maar , deze waarheid wordt ondergesneeuwd.
Ondergesneeuwd in een langzaam opgewekte massawoede.
De situatie is heel gevaarlijk op dit moment.
Stel je maar eens voor dat er binnenkort een aanslag zou worden gepleegd in Denemarken . en dat de Arabische wereld in een soort van psychische reactie zou gaan feesten. :-(
Een vingertje zalwijzen  naar Iran en een vrijbrief is geschapen om in eerste instantie speciale clusterbommen te gooien op de instalaties in Iran.
Een boycot tegen Denemarken is een boycot tegen de gehele EU.
Een aanval tegen een Nato land is een aanval tegen de gehele Nato.

Laten we maar hopen dat ik overdrijf en ongelijk heb.
Maar ik vrees met grote vreze .





Wie maakt er nu wij/zij van ? Er is een boycot tegen Denemarken

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2006 om 04:17
en met die opmerking bevestig je precies datgene wat je waarschijnlijk wilde ontkrachten, Murat. 
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2006 om 03:33
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ik was altijd overtuigd dat de mens een rationeel wezen is.

Sinds ik me op deze site begeef weet ik beter.

Nou, beter laat dan nooit zou ik zeggen. De mens is nooit een rationeel wezen geweest.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.