Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

en zo kan het ook.

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: en zo kan het ook.
    Geplaatst op: 31 maart 2006 om 13:27

Ik ga jullie een aantal stukjes vertellen waar ik in geloof. Dit is de vorm waarin ik denk dat geloof bedoeld is.

EN GOD LACHT MEE

De zon beweegt zich door de wekenlange grauwte op het moment dat we bij de Mranathakerk in Tilburg aankomen. Ine moet een intervieuw houden met de werkgroep "Homoseksualiteit en Geloof". "Zal het lukken?"vraagt ze bescheiden. Ik glimlach met de zon mee. Onlangs publiceerde ze immers nog een fonkelend artikele in Vroom & Vrolijk over het kloosterleven. Later op de avond zal een bourgondische vriend aan een rond tafeltje op een terrasje in de stad lovend opmerken: "je artikel over die homofiele  religieus is perfect. Het is het helemaal. Wat ben jij toch verrassend."

Mijn opdracht is om, voor ons maandblad Frontlijn, de roze(!!!) viering van deze zondag te verslaan.

De kerk heeft iets weg van een arena. De oplopende stenen banken geven een zustig zicht op de bruine ambo, de blanke tafel en de zevenarmige Menorah. Op de tafel staan twee witte aardewerk bekers wijn met twee rieten mandjes vol matses. Geurende violieren completeren het geheel. De priester zit in de eerste bank naast de andere voorgangers: twee jonge vrouwen en een man met een roze strikje.

De viering rond de Schrift en Tafel verteld 'Delen is helen', naar aanleiding van 'Roze Zondag'. Volgens mij vindt ook God zich in dit thema: op het roze gordijn speelt fijnzinnig de zon met haar stralen deze viering mee.

De dienst is te volgen middels roze boekjes. Het geheel zal puur en gaaf blijken: doorleefde teksten, geestrijke liederen, heilvolle gebeden, en dit alles met vreugde als grondtonen. De roze strikjesman houdt de overweging. Als uitgangspunt neemt hij het evangelie over de brooddeling: Eerst jezelf voor Jezus helen en dan je leven delen met blank, zwart, jong, oud, hetero, homo. Bij Jezus was iedereen gelijk Hij gaf, zonder voorwaarden vooraf, alle 5000 te eten. Hij checkte niemands geaardheid. Hij controleerde geen enkele huidskleur. Ongetwijfeld was het daar, in het groene gras, toen 1 bont en kleurrijk gezelschap.

"Delf mijn gezicht op, maak mij mooi"is het amen van de overweging. En mooi gemaakt is het gebed over het brood en de beker.

'Enige Hartsvriendin en Boezemvriend,

Je hebt ons aan elkaar toevertrouwd:

vrouwen aan mannen, mannen aan vrouwen,

vriendinnen aan vriendinne, vrienden aan vrienden,

om elkaar te troosten en uit te dagen,

om naar lichaam en ziel te genieten van elkaar,

om samen mens te worden.

Gezegend jij dat je ons zo gemaakt hebt.

Jij die niet voor 1 vorm van tederheid te vangen bent,

Jij die zoveel kleuren aan onze relaties gegeven hebt

als tinten aan de regenboog.

Jij die mensen glanzen doet en in ons aan het licht wilt komen:

Gezegend Jij om zoveel Liefde

We eten van het brood en drinken van de Beker. De voorgangers eindigen met de sprankelende zegenbede: "De Enige, Vader, Moeder, ons diepste Zelf, zegene ons". Na deze wens kussen ze elkaar. Er wordt omhelsd.

Zoveel vriendschap, zoveel warmte kan niet bestaan zonder God. Deze aardige homo's en hartelijke lesbo's zijn ons onomstotelijk tot Godssacrament.

Na afloop wandel ik vredig de bloementuin in. Buiten zie ik hoe Ine praat en lacht met de werkgroep. Ik zie de stralende zon God meelachen.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 maart 2006 om 13:42
Volkomen mee eens.
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 04:48
Alles wat de Schepper maakt is er met een bedoeling. Het is aan ons om die bedoeling te doorgronden en te aanvaarden, iets wat die Jezus heel goed doorhad. Eigenlijk hoef je hier niet eens te spreken van "geloof": wat er in de Evangelie�n staat te lezen is de Verlichting ten voeten uit!


Terug naar boven
Lizio Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 28 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 73
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lizio Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 05:02

Homofielen zullen met het volk van Lot opstaan op de |Dag der Opstanding.

De Edele Profeet (vzmh) zag een keer in een droom waarin hij door 2 Engelen door de hel werd meegenomen. Hij kwam ook o.a. bij een zwarte berg waar een groep mannen op stonden. Het vuur kwam van onder en kwam totaan hun mond, neus, ogen en oren. Dat waren homofielen.

Alle lof naar Allah SWT voor altijd en eeuwig.
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 05:25
In eerste instantie geplaatst door Lizio

Homofielen zullen met het volk van Lot opstaan op de |Dag der Opstanding.


De Edele Profeet (vzmh) zag een keer in een droom waarin hij door 2 Engelen door de hel werd meegenomen. Hij kwam ook o.a. bij een zwarte berg waar een groep mannen op stonden. Het vuur kwam van onder en kwam totaan hun mond, neus, ogen en oren. Dat waren homofielen.



Ja, ja, dat was in een dr��m! Maar hoe zit het nou in de werkelijkheid met de geslachten, waarom is er zoveel variatie?
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 13:28
De hele schapping is verstoord, of je nou homofiel bent of niet.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 13:47
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

De hele schapping is verstoord, of je nou homofiel bent of niet.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 14:12
In eerste instantie geplaatst door Lizio

Homofielen zullen met het volk van Lot opstaan op de |Dag der Opstanding.

De Edele Profeet (vzmh) zag een keer in een droom waarin hij door 2 Engelen door de hel werd meegenomen. Hij kwam ook o.a. bij een zwarte berg waar een groep mannen op stonden. Het vuur kwam van onder en kwam totaan hun mond, neus, ogen en oren. Dat waren homofielen.

Die homofielen stonden mischien uit passie in vuur en vlam.

Lees trouwens eens over seksuele contacten tussen moslims. Het is niet ongewoon, (omdat er een taboe heerst, wordt het ontkent), hebben mannen onderling seksueel contact. Het wordt niet als homofilie beschouwd. Tuurlijk niet. Schijnheiligheid ten top. Het is een seksuele daad, losstaand van homofilie. Geklets dus.

Wist je dat vooral moslima's kiezen voor anale seks. Waarom? Om de schijnheilige mythe in stand te houden. Het maagdenvlies blijft intact.

Wees toch eens ECHT eerlijk. Taboes binnen de islam te over.

 

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 16:07
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Die homofielen stonden mischien uit passie in vuur en vlam.

Lees trouwens eens over seksuele contacten tussen moslims.DENK DAT HIER JE PROBLEEM LIGT, JE LEEST EEN PAAR VERHALEN EN KENT MISSCHIEN EEN PAAR MOSLIMS EN DAARMEE DENK JE DE HELE MOSLIMGEMEENSCHAP TE KENNEN EN TE WETEN WAT HUN BEWEEGT.Het is niet ongewoon, PARDON???????(omdat er een taboe heerst, wordt het ontkent), hebben mannen onderling seksueel contact. Het wordt niet als homofilie beschouwd. Tuurlijk niet. Schijnheiligheid ten top.SORRY HOOR ,MAAR DAN HOUDEN DIE ZICHZELF VOOR DE GEK,SEX TUSSEN MANNEN IS EN BLIJFT HOMOFILIE,EN IS VERBODEN IN DE ISLAM. Het is een seksuele daad, losstaand van homofilie. Geklets dus.

Wist je dat vooral moslima's kiezen voor anale seks.ECHT WAAR? HEB JE OOK BEWIJZEN OM DEZE BEWERING TE STAVEN? Waarom? Om de schijnheilige mythe in stand te houden. Het maagdenvlies blijft intact.

Wees toch eens ECHT eerlijk. Taboes binnen de islam te over.

 

 

 

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 17:10
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In eerste instantie geplaatst door Lizio

Homofielen zullen met het volk van Lot opstaan op de |Dag der Opstanding.

De Edele Profeet (vzmh) zag een keer in een droom waarin hij door 2 Engelen door de hel werd meegenomen. Hij kwam ook o.a. bij een zwarte berg waar een groep mannen op stonden. Het vuur kwam van onder en kwam totaan hun mond, neus, ogen en oren. Dat waren homofielen.

Die homofielen stonden mischien uit passie in vuur en vlam.

Lees trouwens eens over seksuele contacten tussen moslims. Het is niet ongewoon, (omdat er een taboe heerst, wordt het ontkent), hebben mannen onderling seksueel contact. Het wordt niet als homofilie beschouwd. Tuurlijk niet. Schijnheiligheid ten top. Het is een seksuele daad, losstaand van homofilie. Geklets dus.

Wist je dat vooral moslima's kiezen voor anale seks. Waarom? Om de schijnheilige mythe in stand te houden. Het maagdenvlies blijft intact.

Wees toch eens ECHT eerlijk. Taboes binnen de islam te over.

 

 

 

Ohhh...heb je daar persoonlijk onderzoek naar gedaan dat voornamelijk Moslimas aan anale seks doen? Was je erbij? Wat een ongelooflijk zielige bewering die helemaal met geen enkele mogelijkheid te bewijzen is en direct doorverwezen kan worden naar het rijk der fabelen.

Koran vers:

Hoofdstuk 24:4. "En zij, die kuise vrouwen beschuldigen en geen vier getuigen brengen - geselt hen met tachtig slagen en aanvaardt hun getuigenis nooit meer, want dezen zijn overtreders".

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2006 om 14:59

Jullie reactie is slechts een bevestiging van wat ik schrijf.

De islam staat stijf van de taboes, de struisvogel is de meest geliefde vogel, en onder het tapijt wordt alles geschoven.

Uiteindelijk blijft de deksel niet op de beerput. Die knalt er ooit af.

 

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2006 om 15:39
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Jullie reactie is slechts een bevestiging van wat ik schrijf.

De islam staat stijf van de taboes, de struisvogel is de meest geliefde vogel, en onder het tapijt wordt alles geschoven.

Uiteindelijk blijft de deksel niet op de beerput. Die knalt er ooit af.

 

 

 

Dacht al dat je niet met bewijzen kon komen. Het enige dat jij kunt is verhalen uit je grote duim zuigen!!! Moge ALLAH jou leiden op ZIJN rechte pad als je jouw beschuldigingen terugneemt of jou bestraffen met het ergste in deze wereld en in het hiernamaals vanwege het beledigen en beschuldigen van onschuldige kuise vrouwen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2006 om 00:50

 het zijn woorden zoals "het is niet ongewoon" en "vooral moslimas" die me tegen de borst stuiten,hiermee insinueer je dat het heel normaal is voor moslims dat mannen onderling sexuele kontacten onderhouden en de meerderheid moslimas anale sex bedrijft.

terwijl dit v�r bezijden de waarheid is.

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2006 om 12:56

Op de rots gebouwd.

De kille grijsgranieten trap, die mij vanuit de drukke winkelstraat naar een stille wereld voert, staat symbool voor killer Aids. Het aidscentrum Noach Ark heet mij desalniettemin hoopvol welkom ter inleiding op het congres van de komende dagen. Op de balie van de receptie staat een schaal met gekleurde snoepjes. Het blijken condoomd te zijn.

Minzame Nonne, vrouw voorin de dertig, lesbienne, werkt temidden van hen, die de slopende ziekte in zich hebben. In rustig engels verteld ze hoe het virus ook in Zweden toeslaat. Er zijn veel slachtoffers. Tijdens het gesprek passeert een broodmagere jongeman met ingevallen gezicht. Hij is een van hen.

In het centrum werkte tot voor kort een Nederlandse priester. Hij koos echter voor het kloosterleven. Als pater heeft hij de naam Johannes aangenomen. Johannes betekent genadig. Hij bidde.

Nonne brengt mij naar de bezinningskamer. Aan de muren van de ingetogen ruimte hangen tientallen foto's, rouwadvertenties en herinneringsteksten. Temidden van de aangrijpende berichten hangen schilderijen, geschilderd door een dokter met aids. Ze ontroeren door wanhoop: onontkoombare vernietiging.

's Middags luch ik bij een jonge dynamische vrouw. Haar opgewekte relatie eet mee. Twee pittige meiden, opgebouwd uit een moeizaam verworven opmgaan met elkaar. Het huis is sober ingericht. De enige kostbare materie is het muziekinstrumentarium. De gastvrouw zingt en speelt cd's vol.

De twee vrouwen houden van elkaar op spontane wijze. Ze zijn aardig, ze zijn goed. Ik voel me aangetrokken door hun innemendheid. Het huis van de Zweedse is op rotsen gebouwd. Buiten loop ik inderdaad op brokstukken rots.

"De regen viel neer, de bergstromen kwamen omlaag, de wind stak op en ze stortten zich op dat huis, maar het stortte niet in, want het was op de rots gebouwd"(Matth. 7.24)

"s Avonds ben ik te gast bij twee samenwonende mannen. De ontvangst is vriendelijk. Al etende bedenk ik dat het leven anders is dan de leer. Mensen die elkaar eerbiedigen, zijn kinderen Gods. Relaties hangen niet af van biologie, maar van opkomen voor elkaar.

Ik keer terug naar het huis op de rots. Het staat veilig. Het is gebouwd op liefde.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2006 om 13:19

Die homofielen stonden mischien uit passie in vuur en vlam.

Lees trouwens eens over seksuele contacten tussen moslims. Het is niet ongewoon, (omdat er een taboe heerst, wordt het ontkent), hebben mannen onderling seksueel contact. Het wordt niet als homofilie beschouwd. Tuurlijk niet. Schijnheiligheid ten top. Het is een seksuele daad, losstaand van homofilie. Geklets dus.

Wist je dat vooral moslima's kiezen voor anale seks. Waarom? Om de schijnheilige mythe in stand te houden. Het maagdenvlies blijft intact.

Wees toch eens ECHT eerlijk. Taboes binnen de islam te over.

 

Alsjeblieft alsjeblieft! Waarom vertel je zulke onzin, ik ken ook wel christenen opnoemen die meisjes verkrachten, maar noem je zulke mensen christelijk? Nee toch.  Noem dan zulke vrouwen en mannen die zulke onkuise dingen begaan geen moslims jaa! En noem ze maar bij hun naam, wat het dan ook zijn chinezen, nederlanders marokanen turken, maargeen moslims!!!

en wanneer je het dan zonodig vind om ze moslims te noemen noem ze dan moslims zonder kennis, en een taboe is het niet om over seksualiteit te praten, wel bij de moslims zonder kennis. dus please..! 

 

Mvg.

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2006 om 03:17

Sorry, ik was weer even vergeten dat moslims nooit iets fout doen, niet hypocriet zijn, etc.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2006 om 04:09

Waar blijft nou je bewijs koekepan dat vooral Moslimas aan anale seks doen om hun maagdelijkheid te bewaren? We wachten nog steeds!!!

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2006 om 05:06
Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2006 om 07:57

Laat je je niet gek maken door wat PP zegt.

Ik zie hem gewoon als een islamhater meer niet.

Hij is aanhanger van Ayaan hirsie ali,Geert Wilders.

 

 

 

 

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2006 om 09:16

Die homofielen stonden mischien uit passie in vuur en vlam.

Lees trouwens eens over seksuele contacten tussen moslims. Het is niet ongewoon, (omdat er een taboe heerst, wordt het ontkent), hebben mannen onderling seksueel contact. Het wordt niet als homofilie beschouwd. Tuurlijk niet. Schijnheiligheid ten top. Het is een seksuele daad, losstaand van homofilie. Geklets dus.

Wist je dat vooral moslima's kiezen voor anale seks. Waarom? Om de schijnheilige mythe in stand te houden. Het maagdenvlies blijft intact.

Wees toch eens ECHT eerlijk. Taboes binnen de islam te over.

 

Alsjeblieft alsjeblieft! Waarom vertel je zulke onzin, ik ken ook wel christenen opnoemen die meisjes verkrachten, maar noem je zulke mensen christelijk? Nee toch.  Noem dan zulke vrouwen en mannen die zulke onkuise dingen begaan geen moslims jaa! En noem ze maar bij hun naam, wat het dan ook zijn chinezen, nederlanders marokanen turken, maargeen moslims!!!

en wanneer je het dan zonodig vind om ze moslims te noemen noem ze dan moslims zonder kennis, en een taboe is het niet om over seksualiteit te praten, wel bij de moslims zonder kennis. dus please..! 

 

Mvg.

Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2006 om 10:31
In eerste instantie geplaatst door Islam01

Laat je je niet gek maken door wat PP zegt.

Ik zie hem gewoon als een islamhater meer niet.

Hij is aanhanger van Ayaan hirsie ali,Geert Wilders.

Is ten dele waar. Ik heb grote waardering voor Hirshi Ali, die met gevaar voor eigen leven tegen de stroom in zwemt, niet de mening volgt van de grote zwijgende danwel krijsende massa, zich weigert neer te leggen bij de islamitische haatcampagnes jegens haar en haar heel eigen mening durft te verkondigen zonder een mens te dreigen of beschadigen.

Ik ben geen fan van Wilders. In tegendeel. Recht van leven heeft hij wel.

 

 

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2006 om 10:35
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Waar blijft nou je bewijs koekepan dat vooral Moslimas aan anale seks doen om hun maagdelijkheid te bewaren? We wachten nog steeds!!!

Beste Rahil, bewijs heb ik niet. (net zomin trouwens dat jij bewijs hebt dat de islam het beste geloof is)

Wel spreek ik slechts uit wat een publiek geheim is. Zoals ik al vaak heb aangegevn staat de islam stijf, stokstijf van de taboes. Dit is er ook een. Wat ontkent wordt bestaat immers niet.

Ik stel je voor hier een poll te houden onder moslima's en de vraag of ze weten van anale seks, of ze weten dat deze vorm van seks bedreven wordt, etc. Vermeld er wel bij dat de poll eerlijk ingevuld dient te worden omdat misschien een taboe doorbroken kan worden.

Succes.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2006 om 03:31
Anale seks komt overal ter wereld voor maar jij doet het voorkomen alsof het voornamelijk Moslimas zijn die dat doen om de maagdelijkheid te bewaren. Maar goed, ben blij dat je toe hebt gegeven dat je GEEN bewijs hebt en het daarom uit je grote duim hebt gezogen. Taboes zijn er in elke cultuur of religie...dus ook in het christendom. En wat je zegt dat het een publiek geheim is is helemaal onzin....dat er inderdaad sommigen zijn die het anaal deden of doen dat is hun probleem en verantwoordelijkheid. Frappant is dat de meeste mensen die ik ken die aan anale seks doen GEEN Moslim zijn.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2006 om 11:50

AANKLACHT

De geest die vrijheid aantast

van mijn doen en denken

de geest die mij wil vangen

in het godenweb

de geest van fanatieke spinners

mij met lokaas klevend

in het onzichtbare rag dat mijn

wezenlijke doet sterven

die geest klaag ik aan, mijn God.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2006 om 12:06
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

AANKLACHT


De geest die vrijheid aantast


van mijn doen en denken


de geest die mij wil vangen


in het godenweb


de geest van fanatieke spinners


mij met lokaas klevend


in het onzichtbare rag dat mijn


wezenlijke doet sterven


die geest klaag ik aan, mijn God.



Ik zeg toch ook vaak genoeg: blijf op de DREMPEL van die tempels!
   
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 04:53
van wie is dat rijm?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 05:01

Het is een gedicht uit het boekje: "Zalig de niemanden" van Frans Boddeke(redemptorist en praktiserend pastor) en Ine Verhoeven( dichter, schrijver pastoraal actief, tertiaris in de seculiere Orde van Franciscus van Assisi). (en verantwoordelijk voor de 40 prachtige gedichten in dit boek)

Een boek over de gewone mens.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 05:26

COMPLETE TOEKOMST

40 jaar lang zorgde ze toegewijd voor haar gezin. 40 jaar lang kwam ze trouw naar de kerk. 40 jaar lang blonk ze uit in goedgeefsheid.

Maar dan.

Gruwelijke vrees bevangt haar. Schijnbaar ineens. Ze is verdoemd, zegt ze. Voor eeuwig, zegt ze. Door God, zegt ze. Wurgende angst. Geen enkele behandeling is afdoende. Verstikkende angst overheerst. Geen heilige absolutie kan de hel doorbreken. Ze is verdoemd, zegt ze. Voor eeuwig, zegt ze. Door God, zegt ze.

Verdoemd. Voor eeuwig. Door God: Is dat niet complete gekte?

Ik bezoek haar. Ze stelt: "Ook jij, priester, bent verdoemd. Voor eeuwig. Door God". Ik leid haar af: "Wat hangt daar een prachtige antieke klok". Ze antwoordt: "De tijd tikt in mijn nadeel weg". Het toornige oordeel van God sluipt per seconde naderbij.

Verdoemd. Voor eeuwig. Door God: Is dat niet complete gekte?

Menselijk bestaan is bedreigd bestaan. Maar het is niet God, die willekeurig mensen uitkiest om de een heil te geven en de ander te verwerpen. Begrippen als oordeel en vergelding, hel en verdoemenis, roepen het beeld op van 'oog om oog, tand om tand'afrekening. Een strafpartij van jewelste. De Schrift suggereert een heerlijk aanschouwen van God. De Bijbel spreekt van Hem als de God, die onverdeeld goed is. En Jezus is de grote Getuige van Gods ongebroken trouw.

Uit de eerste brief van Johannes, hoofdstuk 4: 'Geliefden, als God ons zo heeft liefgehad, moeten wij ook elkander liefhebben. Nooit heeft iemand God gezien, maar als wij elkander liefhebben, woont God in ons, en is zijn liefde in ons volmaakt geworden. Dit is het teken dat wij met hem verbonden blijven, zoals Hij verbonden is met ons: dat Hij ons heeft laten delen in zijn Geest'.

God laat niemand vallen met het veiligheidsnet van Zijn liefde. Niemand werpt Hij op de belt van verdoemenis. Ik weet mijn voortbestaan uit Zijn liefde. Een bemoedigend houvast.

Gered. Voor eeuwig. Door God: is dat niet complete toekomst.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 05:42
Heel mooi! die arme vrouw; was ze een moslima?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 05:52

Nee, helaas heeft het christendom ook zijn geschiedenis met hel en verdoemenis.

Gelukkig heb ik de katholieke hel en verdoemenis achter me gelaten. De liefdevolle God is overgebleven.

Dat is ook een van de redenen dat in Algerije het christendom in opkomst is. Als argument geven exmoslims aldaar dat ze niet langer konden en wilden geloven in de barbaarse God.

Ze vinden de liefdevolle God een openbaring en juichen bij de zacht/mildheid van het christendom. Ze vinden steun in geloven in liefde, i.p.v. de angst voor de hel.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.