Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Dit gaat niet goed

 Post Reply Post Reply
Schrijver
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Dit gaat niet goed
    Geplaatst op: 22 april 2006 om 14:17

Zie hier hoe Marokkaanse meiden ruzie krijgen met een Nederlandse meid en haar rascistische macho vriendje met zijn Hitler groet wat mij veder opvalt is dat de Marokkaanse meiden persoonlijk blijven maar de Nederlanders halen ervan alles erbij

http://video.jaggle.nl/gooiseintegratie.wmv
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 14:58

Wat wil je hiermee?

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 15:34
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Zie hier hoe Marokkaanse meiden ruzie krijgen met een Nederlandse meid en haar rascistische macho vriendje met zijn Hitler groet wat mij veder opvalt is dat de Marokkaanse meiden persoonlijk blijven maar de Nederlanders halen ervan alles erbij

http://video.jaggle.nl/gooiseintegratie.wmv

De overheid doet zelf ook geen ene moeite (nog steeds niet) om de jongeren op te voeden, er broeit iets naars in Nederland, ik weet het, ik voel het ook. We zijn nog steeds mens, en je weet hoe mensen kunnen reageren in angst.

Ik zei het al eerder, vroeger was het zo dat jongeren in hun jeugd links/d66 stemden, en pas op latere leeftijd vvd/rechts. In Nederland is tegenwoordig de jeugd al vvd-er op jonge leeftijd. Dat belooft wat.

Weer verplicht geschiedenis vanaf de basisschool tot aan de hogere school! Dat is wat er moet gebeuren. En geen keuzevak meer ervan maken.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 16:01

 

Zie hier hoe Marokkaanse meiden ruzie krijgen met een Nederlandse meid en haar rascistische macho vriendje met zijn Hitler groet wat mij veder opvalt is dat de Marokkaanse meiden persoonlijk blijven maar de Nederlanders halen ervan alles erbij

Raar videofragment. Maar zulke idioten heb je overal. Je zult zien dat zodra er een groep Marokkaanse jongens ergens zijn, 'ze' er met een hele boog om zullen lopen. Maar goed, tegen iemand die bijna vanzelfsprekend zwakker is dan jij, reageer je toch wel anders. (Wat betreft de reactie van onze jongetje.)

[[ ]]

Trieste mensen blijven we altijd hebben hier op deze wereld.


Groeten,


Marocaantje

P.s. Is zo'n hitlergroet niet verboden hier in NL?

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 19:26
Ja het is diep treurig.
De vruchten van zes jaar een rechtste politiek met propaganda.

Jiyuu ik ben met je eens dat verplichte geschiedenis lessen kunnen helpen.
Maar verder zou elk rasistisch geweld vervogd moeten worden.
Altijd!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 21:42
Je zal het aan beide kanten moeten zoeken..... Doe je dit niet ontstaan er groote problemen in dit land.Veel Nederlandse jongens beklagen zich over het wan gedrag van marokaanse jongens naar hun vriendinnen.Waarbij het woord hoer regelmatig valt.Ga vooral zo verder.En je zal de Hitler groet vaker zien.In eerste instantie probeerd die jongen de zaak te sussen,maar wordt weg geduwd en het gescheld gaat gewoon verder."Hoere kop" "Kanker hoer" "Hoer" enz...  
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 21:43
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Zie hier hoe Marokkaanse meiden ruzie krijgen met een Nederlandse meid en haar rascistische macho vriendje met zijn Hitler groet wat mij veder opvalt is dat de Marokkaanse meiden persoonlijk blijven maar de Nederlanders halen ervan alles erbij

http://video.jaggle.nl/gooiseintegratie.wmv
Vind je Hoer normaal hoe persoonlijk ook? Ga vooral zo verder.   Nederlandse vrouwen zijn hoeren toch???? Ontblood en zo... Schandalig gewoon!!!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 21:49

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Ja het is diep treurig.
De vruchten van zes jaar een rechtste politiek met propaganda.

Jiyuu ik ben met je eens dat verplichte geschiedenis lessen kunnen helpen.
Maar verder zou elk rasistisch geweld vervogd moeten worden.
Altijd!
Dit heeft niets met politiek te maken!!! De mensen zijn het zat! ga de groote steden in en kijk rond.Getto vorming.De politiek wil er juist niet naar luisteren! En omdat men er ook geen raad mee weet,steekt men de kop in het zand!

Wat denk je hoe mensen gaan denken als ze horen dat je geen moslim vrouw als man mag versieren,maar moslim mannen de vrije hand hebben bij de nederlandse vrouwen.

Open je ogen vriend!!! OPEN ZE!!!

Het Nederlandse volk is niet achterlijk........

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 22:08
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

 

Zie hier hoe Marokkaanse meiden ruzie krijgen met een Nederlandse meid en haar rascistische macho vriendje met zijn Hitler groet wat mij veder opvalt is dat de Marokkaanse meiden persoonlijk blijven maar de Nederlanders halen ervan alles erbij

Raar videofragment. Maar zulke idioten heb je overal. Je zult zien dat zodra er een groep Marokkaanse jongens ergens zijn, 'ze' er met een hele boog om zullen lopen. Maar goed, tegen iemand die bijna vanzelfsprekend zwakker is dan jij, reageer je toch wel anders. (Wat betreft de reactie van onze jongetje.)

[[ ]]

Trieste mensen blijven we altijd hebben hier op deze wereld.


Groeten,


Marocaantje

P.s. Is zo'n hitlergroet niet verboden hier in NL?

Mjaaa.... Nou in onze wijk sloegen we ze er uit,omdat ze dachten de wijk te kunnen terroriseren.Helaas voor hun was het onze oude volksbuurt.En dan heb je het over mannen van tegen de 40.  (Of we onze mobieltjes even wilde inleveren...Ik dacht het niet dus.....)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2006 om 22:24

Triest dat het allemaal in ons land zo moet lopen.

Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2006 om 15:20
ja heel jammer door zoiets schaam ik me er bijna voor dat ik een nederlandse ben! Maar zoals eerder gezegt is de politiek doet er niks aan
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2006 om 15:55
hmm, ik kan alles niet goed verstaan, maar volgens mij roepen de marokaanse dames 'hoerrrrrr' en da's niet aardig. Ik kan me voorstellen dat veel NL jongeren dat gewoon zat zijn. En volgens mij haalt die jongen de ruzie�nde meiden uit elkaar. Hij is het dan zo zat dat hij een gefrustreerde hitlergroet brengt. Fout natuurlijk.
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2006 om 16:12
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Zie hier hoe Marokkaanse meiden ruzie krijgen met een Nederlandse meid en haar rascistische macho vriendje met zijn Hitler groet wat mij veder opvalt is dat de Marokkaanse meiden persoonlijk blijven maar de Nederlanders halen ervan alles erbij

http://video.jaggle.nl/gooiseintegratie.wmv

h� vriend stick with the facts. Wie zegt dat het hier gaat over marokkaanse meiden? En bovendien vind ik de woorden kankermongool die door ��n van de door jouw beoogde marokkaanse dames wordt uitgesproken niet echt netjes. De jongen in het voorbeeldfilmpje maakt een handgebaar en het is geen hitlergroet. Ik vind dit een superverkeerde interpretatie... een duidelijke oproep om cultuurkloven te vergroten... en het zoveelste voorbeeld dat men het liefst met 2 maten meet.

Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2006 om 16:14

In eerste instantie geplaatst door misz-mg

ja heel jammer door zoiets schaam ik me er bijna voor dat ik een nederlandse ben! Maar zoals eerder gezegt is de politiek doet er niks aan

en ik ben ook blij dat de politiek er niets aan doet... wat wil je dat ze doen... controleurs thuis sturen? laat me niet lachen... ik kan er niks aan doen dat deze 4 kids niet opgevoed zijn. Maar ik zal eerlijk zijn dat er bij mij hier in de Spaarndammerbuurt momenteel last is van stelende marokkanen bij de albert heijn. En daar spreekt iedereen over... van surinamer tot turk, van nederlander tot marokkanen zelf. gadverdamme wat wordt hier toch weer gemeten met 2 maten en wat worden hier rare insinuaties gedaan... ik schaam me meer voor jullie dan voor de 4 kinderen!

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 september 2006 om 23:57
In eerste instantie geplaatst door aadtos

In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Zie hier hoe Marokkaanse meiden ruzie krijgen met een Nederlandse meid en haar rascistische macho vriendje met zijn Hitler groet wat mij veder opvalt is dat de Marokkaanse meiden persoonlijk blijven maar de Nederlanders halen ervan alles erbij

http://video.jaggle.nl/gooiseintegratie.wmv

h� vriend stick with the facts. Wie zegt dat het hier gaat over marokkaanse meiden? En bovendien vind ik de woorden kankermongool die door ��n van de door jouw beoogde marokkaanse dames wordt uitgesproken niet echt netjes. De jongen in het voorbeeldfilmpje maakt een handgebaar en het is geen hitlergroet. Ik vind dit een superverkeerde interpretatie... een duidelijke oproep om cultuurkloven te vergroten... en het zoveelste voorbeeld dat men het liefst met 2 maten meet.



Beste aad,

Je slaat helaas weer de plank volledig mis. Je ziet enkel wat je wilt zien en zo lees je vervolgens nog eens ook. Aan het einde van het filmpje, maakt de Nederlandse jongen wel degelijk een hitlergroet. Je moet wel heel erg blind zijn, dit niet te constateren. Kijk nou nog eens heel goed....

Clipje hier ook te zien: http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=18994

Met de luxe van een pauze knopje kunnen we checken. 01:39 /  01:56  frame.

Enne wel eerlijk zijn he, met je antwoord 


soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2006 om 00:30

wou net zeggen dat het wel op een hitlergroet lijkt maar anyway daar wou ik niks op zeggen. Wat wil je zeggen met 2 maten meten je begint nu zelfs over stelende marokanen en dat terwijl het hier niet over stelen gaat maar over een nederlands meisje dat zomaar een turks/marokaans (wat jij denkt dat je ziet) meisje aanspreekt en volgens mij niet met al te lieve woordjes aan de reactie te zien van de twee andere meisjes

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2006 om 14:13

Nouja van de Hezbollah wordt deze groet dan weer wel geaccepteerd.

Maar het blijft schunnig allemaal!!

Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2006 om 15:41
In eerste instantie geplaatst door misz-mg

wou net zeggen dat het wel op een hitlergroet lijkt maar anyway daar wou ik niks op zeggen. Wat wil je zeggen met 2 maten meten je begint nu zelfs over stelende marokanen en dat terwijl het hier niet over stelen gaat maar over een nederlands meisje dat zomaar een turks/marokaans (wat jij denkt dat je ziet) meisje aanspreekt en volgens mij niet met al te lieve woordjes aan de reactie te zien van de twee andere meisjes

Ik heb ook marokkanen waar ik mee werk waarvan ik weet dat ze niets stelen. ik ben gewoon een beetje beu dat jullie een bepaald beeld aanhangen... dus geef ik een tegenbeeld van wat hier recent is gebeurd in de spaarndammerbuurt. bovendien kunnen die meisjes net zo goed uit egypte komen... het is niet goed te zien... en bovendien schelden ze zelf ook...

ik wil trouwens wel plaatjes posten van de hitlergroet om te laten zien hoe je een goede hitlergroet moet brengen... maar voor hetzelfde geldt wordt ik weer van de website gegooid.

Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2006 om 15:49
Is niet nodig ben zelf half duits dus weet helaas hoe zo een groet eruit ziet. En trouwens hoe weet je zeker dat het alleen maar marokaanse jongens zijn die stelen ze laten heus hun namen niet achter lijkt mij.
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2006 om 15:58
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Nouja van de Hezbollah wordt deze groet dan weer wel geaccepteerd.

Maar het blijft schunnig allemaal!!

Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 10:47
kwestie van nadoen
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 14:04

sorry dat was niet de bedoeling... ;) ik wilde erop reageren maar drukte per ongeluk 2 x op de knop. Ik dacht dat het daarna wel goed zat... maar dat zat het dus niet... maar goed ik zal je ongeduldigheid belonen:

@ druideherne:

het blijft niet schunnig... maar zeer dubbelzinnig... (het rijmt alleen net niet ;))

 

Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 14:13

Iemand hoer noemen kan iemand tot in het diepst van haar ziel raken .. dus hoe durven jullie beweren dat de marokaanse meisjes persoonlijk netje bleven ...

Het is NIET omdat wij geen hoofddoek dragen .. of omdat wij rokje dragen of eender wat dat we hoeren zijn .. verdorie toch !!

 

racisme kan niet .. moet absoluut verboden worden .. maar dan langs BEIDE kanten ..

schrap de vooroordelen langs beide kanten !

en verschuil je niet achter racisme !

sorry maar dit maakt me gewoon boos. Ik ben westers ja .. ik draag geen hoofddoek .. en ik draag soms een rokje .. maar ik ben GEEN hoer !

en nee ik ben geen racist .. ik respecteer h��l veel mensen .. hitlergroet kan absoluut NIET maar iemand hoer noemen kan ook NIET .

is iemand hoer noemen omdat ze westers is trouwens ook geen racisme?

 

Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 14:23
hoe welopgevoed ben je als je iemand anders hoer noemt ?
Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 14:24

tegenwoordig ben je al snel een hoer als je volgens mensen niet de juiste kleding draagt of als een groep jongens een meisje loopt te versieren of hoe je het ook mag noemen en het meisje er niet opi n gaat dan krijg je dat woord ook naar je hoofd geslingert persoonlijk raakt het mij niet als iemand me hoer noemt ik weet tenslotte beter en als zij zich daardoor beter voelen om mij zo te noemen so be it. Maar ik moet toegeven het is niet netjes maar je doet er niks aan

Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 14:31
geen van 4'n zijn welopgevoed... er wordt met dit filmpje wederom weer eens niets bewezen... wat een gebl@@t!
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2006 om 14:34

Racisme bestaat en is vreselijk.. maar ik vind dit filmpje g��n verstandige post. Want beide partijen gaan zo duidelijk in de fout.

Dus ��n partij met vinger wijzen is dan ronduit DOM

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.