Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Imaam Mahdi woont in Nederland

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Imaam Mahdi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 24 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaam Mahdi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Imaam Mahdi woont in Nederland
    Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:03

Jezus is terug op aarde, Maitreya (Imaam Mahdi) openbaart Hem, samen brengen zij ons naar de nieuwe wereld, het beloofde land een wereld zonder grenzen waar niet langer gestraft wordt.

De leer wordt vervolmaakt.

www.maitreyainstitute.com

Jezus en Maitreya van Nazareth (samen zijn zij Allah, God).

 

 

Als we allen gelijk zijn, waar zou het kwaad zijn in de wereld, wat is dan het kwaad en wie houden het in stand en wat gaan we daar aan doen?
Terug naar boven
vradig Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 258
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote vradig Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:14

In het Evangelie/Indjil volgens Matte�s staat de volgende waarschijving die Jezus zelf geeft:

(..) Als iemand dan tegen jullie zegt: "Kijk, dit is de messias", of "Daar is hij," geloof dat dan niet. Want er zullen valse messiassen en valse profeten komen, die indrukwekkende tekenen en wonderen zullen verrichten om ook Gods uitverkorenen zo mogelijk te misleiden.
Let op, ik heb jullie dit van tevoren gezegd. Wanneer ze dus tegen jullie zeggen: "Kom mee, hij is in de woestijn," ga er dan niet heen, of als ze zeggen: "Kijk, hij is daarbinnen" geloof dat dan niet. (..)

Lees meer op:
http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Matt+24&id18=1& pos=0&set=10&lang=nl (over de komst van de Mensenzoon/de terugkeer van Jezus)

Terug naar boven
Imaam Mahdi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 24 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaam Mahdi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:25

Ook jij bent een kind van ons.

Jezus en Maitreya.

 

Als we allen gelijk zijn, waar zou het kwaad zijn in de wereld, wat is dan het kwaad en wie houden het in stand en wat gaan we daar aan doen?
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:28

hallo

sorry, maar wat is dit?snap het niet. mag ik concluderen dat jij nu beweert dat de imam Mehdi al gekomen is? want als je dat beweert, moet je toch effe de boeken op nakijken en naar de volgorde van Tekenen kijken. Imam mehdi verschijnt niet zomaar.voor hem verschijnen eerst andere Tekenen, zoals de valse messias/dajjaal.

gr

 

Terug naar boven
Imaam Mahdi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 24 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaam Mahdi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:31

ook jij bent een kind vn ons.

Jezus en Maitreya.

 

Als we allen gelijk zijn, waar zou het kwaad zijn in de wereld, wat is dan het kwaad en wie houden het in stand en wat gaan we daar aan doen?
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:33

hallo

das aardig van je om te zeggen, maar ik ben kind van niemand. ik ben een schepping van Allah swt. daar hou ik het effe bij. ik heb de site doorgenomen, maar ach..wat vradig hierboven zei, ook wij zijn voor valse profeten gewaarschuwd door onze Profeet MUHAMMED saws. dus ik heb mn oogjes open elhamdullah.

gr

Terug naar boven
vradig Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 258
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote vradig Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:37
In eerste instantie geplaatst door Imaam Mahdi

Jezus is terug op aarde, Maitreya (Imaam Mahdi) openbaart Hem, samen brengen zij ons naar de nieuwe wereld, het beloofde land een wereld zonder grenzen waar niet langer gestraft wordt.

De leer wordt vervolmaakt.

Jezus en Maitreya van Nazareth (samen zijn zij Allah, God).



Zoals hiervoor aangegeven heeft Jezus dit van te voren gezegd:

(..) 25 Let op, ik heb jullie dit van tevoren gezegd. 26 Wanneer ze dus tegen jullie zeggen: �Kom mee, hij is in de woestijn,� ga er dan niet heen, of als ze zeggen: �Kijk, hij is daarbinnen,� geloof dat dan niet. Want zoals een bliksemschicht vanuit het oosten weerlicht tot in het westen, zo zal ook de Mensenzoon komen (..)

(Verder lezen, hoofdstuk 24 van het Evangelie/Indjil volgens Matte�s  http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=mATT+24&id18=1& pos=0&set=10&lang=nl)

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:44
Ej kom op man hou op met dit soort flauwe kul. Profeet Mohammed zij dat er 30 valse messiasen zullen komen en 1 daarvan is jouw leider vriend. Jezus zou nooit zo iemand kunnen zijn. Jezus zal neerdalen in Syrie en zal bidden in de moskee. De boodschap die Jezus geeft in de evangelie. Geeft Mohammed ook maar dan uitgebreider.
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:49

Hallo

Volume 4, Book 55, Number 553:

Narrated Ibn Umar:

Once Allah's Apostle stood amongst the people, glorified and praised Allah as He deserved and then mentioned the Dajjal saying, "l warn you against him (i.e. the Dajjal) and there was no prophet but warned his nation against him. No doubt, Noah warned his nation against him but I tell you about him something of which no prophet told his nation before me. You should know that he is one-eyed, and Allah is not one-eyed."

sahih Bukhari

 

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:51

Boodschap

Wat vind u van de boodschappen, die Maitreya, de geliefde van Jezus (betekent dat zij met elkaar naar bed gaan) verzonden heeft, vele dagen geleden?

Verzonden naar het witte huis, het kremlin, CIA, Aljazeerah, Reuters, de wereld bank, Blair. De Nederlandse president Balkenende, Het Europese hof, verschillende spiritueel leiders, alle koningshoven en nog velen meer.

Een wereld, een mensheid, een leraar, een leer.

Boodschap 1

Zowel Christenen als moslims wachten op hun bevrijding, niet?!

Maitreya, de geliefde van Jezus, erkend als Imam Mahdi door de Islam, gezien als de vijfde Boeddha en nieuwe wereld leraar, verwacht door iedere religie, maakte kenbaar aan:

Zowel Putin als Bush, dat Hij, zijn Geliefde en achterban de oplossing hebben voor de Aids-problematiek.

Maitreya bracht de autoriteiten van Afrikaanse en Islamitische landen op de hoogte om de koppen bij elkaar te steken en een Afrikaans-Aids-leger op te bouwen, om de Afrikaans-Islamitische droom tot werkelijkheid te maken.

Daarom zal Maitreya de nieuwe wereld leraar worden, die een aantal regels zal verbreken en de zieken (op niet wetenschappelijke wijze) zal genezen.

Al het getouw trek is daarmee afgelopen (dat betekent geen grenzen, geen grensoverschrijding)

Ziekte zal verdwijnen van deze aarde mijn vrienden!

Wist u dat Maitreya in Nederland woont, werkt en leeft en opgepakt is vanwege verdenking van het bedreigen van een politieman met een gasaansteker gelijkend een speelgoedpistool? Geplaatst in een instelling voor Geestelijke Gezondheidszorg, omdat het een en ander verdraait is?

Weet u hoeveel korreltjes zout er in zo�n gasaansteker kunnen? Ghandi weet het een en ander over, wat een zoutkorreltje kan doen, in een onderdrukkend systeem.

Boodschap 2

De gouden oorlog is voorbij mijn vrienden.

Maitreya, de geliefde van Jezus, erkend als Imam Mahdi door de Islam, gezien als de vijfde Boeddha en nieuwe wereld leraar, verwacht door iedere religie, wijst er op dat:

Putin de banden met Europa versterkt en een geheim Russisch Islamitisch Afrikaans Pact begint. Wist u dat?

CNN is een afleidingsmanoeuvre voor de Aids-ramp, die aanstaande is, zelfs voor de Amerikanen zelf. Weten zij dat?

Zal de derde wereld oorlog uitbreken, of zullen we de vrede van het derde rijk kennen? Hitler weer hiervan, zijn handel en wandel, is wel eens verdraaid in zijn leven, wist je hier van?

Wat willen zij eigenlijk wat je wel en niet weet?

Maitreya kent het overzicht en bereid zich voor op het programma voor de bewustwording van de wereld als kleine stad (Global Village Awareness).

Vind u dat een goed idee?

Er zal een tribunaal komen, het zal voor sommige paniek zijn.

Denkt Bush werkelijk dat hij met een paar miljoen dollar weg komt en wat dan, de dag daarna (The day after)?

We weten allemaal wat dat zou kunnen betekenen.

Bush is al in de weer met het ergeren van Maitreya, omdat hij van zijn boodschappen weet.

Genegeerde en onderdrukte landen zullen er niet meer zijn!

We kunnen hem uit zijn spreekkamer roken, wanneer dat nodig zou zijn.

Boodschap 3

333-666 religie is ons te veel

Maitreya, de geliefde van Jezus, erkend als Imam Mahdi door de Islam, gezien als de vijfde Boeddha en nieuwe wereld leraar, verwacht door iedere religie, maakt het statement:

We houden van de Hells Angels, dat moeten zij door de regels heen begrijpen. R.I.O.T. (religie is ons te veel) zal deel uitmaken van ons plan. We weten iets van gestraft worden, in de gevangenis gestopt worden, of gedwongen behandelt worden in een instelling voor Geestelijke Gezondheid. Het spel is uit voor de �f**kers,� (vrij vertaald: vernagelaars) wanneer zullen jullie mij willen ontmoeten? Eerlijk spel zullen we spelen.

Boodschap 4

Het anti pedofiele netwerk zal verdwijnen mijn vrienden.

Maitreya komt met zijn hoofd op internationale televisie, Oprah weet er bijvoorbeeld al van. Het zal gaan over zijn coming out als pedofie en dat hij ontzettend veel van zichzelf houd daarom. Is dit wel eens gedaan in jou wereld voor de dag van vandaag?

Wist je dat dit zou kunnen in de nieuwe wereld net als het hebben van een harem?

Heb je, je ooit kunnen voorstellen dat Jezus homoseksueel is en valt op jonge jongens?

Zou het kunnen zijn dat dit juk (van niet uiting kunnen geven aan pedofiele gevoelens) van de schouders van deze wereld wordt gehaald? Weet je wat dit allemaal inhoud en betekent voor deze wereld?

Ja mijn vrienden ziekte zal daardoor verdwijnen van deze wereld.

Hoe lang moeten we wachten op inauguratie, wie zal de eerste zijn, die ons verwelkomt?

Wacht je nog steeds op meer bewijzen mijn vriend?

Kan het zo zijn dat we een opbouw, op ons programma hebben staan?

Wanneer herken je me mijn vriend?

We hebben al gevraagd om, een aantal rotzakken, die denken te kunnen vertellen dat ik het ben.

Wie durft dat �berhaupt te vragen?

Is de enige oplossing, die je hier voor zal willen aandragen, dat ik gek ben net als de �vernagelaars�?

Kan het zo zijn dat we eerst, zo nu en dan moeten liegen om antigif te maken?

Wist je trouwens dat we meedoen aan het FISM (wereldkampioenschappen voor goochelaars) en dat we vanuit het niets nieuwe dingen tonen en de eerste prijs zullen wegslepen?

Dat is al behoorlijk wat bewijs, niet?!

Snappen we elkaar nu een beetje mijn vriend?

Wat als je niets gelooft van de boodschappen die we reeds uitzonden? Zal dit het einde van de wereld voor jou zijn?

We zijn God, goddom.. .

Boodschap 5

Wij zijn God

Maitreya, de geliefde van Jezus, erkend als Imam Mahdi door de Islam, gezien als de vijfde Boeddha en nieuwe wereld leraar, verwacht door iedere religie, maakt kenbaar:

Er is maar een Jezus van Nazareth, een Maitreya van Nazareth mijn vrienden. Maitreya krijgt al duizenden inzendingen, wanneer je op deze naam zoekt, op het internet. Het meeste daarvan is een bedriegerij, er is maar een ware Maitreya, Maitreya van Nazareth.

Hij lijkt zelfs sprekend op de beroemde man die verscheen in Nairobi.

Er zal niemand zijn die zou kunnen claimen dat, hij of zij de oplossing heeft voor de Aids-problematiek, niemand die zou kunnen claimen, dat ziekte van deze aarde zal verdwijnen. Niemand kan mij en mijn geliefde voor de gek houden.

Boodschap 6

De wereld zal een kinderspeelplaats zijn mijn vrienden.

Maitreya houd van veel gekleurde lampjes, het gaan naar de bioscoop, het eten van snoep, popcorn, chips en het spelen met speelkaarten de hele dag. Wat vind je daar van?
Jullie kinderen houden er van te doen wat je het liefste doet, niet waar? Dat is het geval in de nieuwe wereld. We gaan bijvoorbeeld goochelscholen bouwen, wat vind je daarvan? Moeten we ons daarom kandidaat stellen voor het presidentschap, of zou het zo ook wel kunnen? Ja mijn vriend, dat laatste is het geval!

Boodschap 7

We wijzen op �niet eens dat� en �wees vrijer dan een kind�.

Alle grote spirituele legenden wezen naar �dat�, wij wijzen naar �nog niet eens dat,� mijn vriend. Zwets sang zal het worden, in plaats van Sat sang*, wanneer wij publiekelijk zullen spreken.

Het zal verder gaan dan verlichting.

Je kunt je vegetarische maaltijd in de kast stoppen, zodat er iets anders voor in de plaats uit kan komen. �Wees vrijer dan een kind en nog niet eens dat,� is wat we zeggen. Heb je daar wel eens van gehoord, laat staan het geprobeerd te realiseren? Er zullen niet langer sektarische leiders, in welke vorm dan ook, zijn op deze aarde.

Sat sang = in de liefdevolle aanwezigheid zijn van een onderwijzend spiritueel leraar.

?+?=? Vind je het goed als ik onder deze text een heel pak Jozo zet?

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 15:53

Volgens mij heeft ie teveel paddo's gegeten of net een dikke joint gerookt. Heb die site bekeken en wat en onzin staat daar zeg...sloeg bijna steil achterover toen ik dat stukje over homosexualiteit las.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
vradig Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 258
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote vradig Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 16:15

Het Evangelie is: Jezus is de messias en hij is voor onze zonden gestorven, hij is begraven en op de derde dag opgewekt en aan heel veel mensen verschenen.

Want inderdaad we verdienen allemaal straf en de enige manier om die straf te ontlopen is door geloof in Jezus, waarvan de Wet en de Profeten al getuigen (wat het Oude Testament/Hebreeuwse bijbel wordt genoemd).

Net als de ark van Noach de enige ontsnappingsmogelijkheid is om aan de toorn van God - de grote vloed - te ontkomen, zo is Jezus de enige Weg, Waarheid en het Leven om aan de toorn/straf van God te ontkomen. Maar God wil je niet straffen, maar Hij biedt iedereen zijn genade/barmhartigheid vrijelijk aan voor wie het wil accepteren; en Hij wil niet dat mensen in de hel belanden, maar bij Hem komen. Daarom heeft hij zijn Zoon de wereld ingestuurd en Hij heeft zijn leven voor ons gegeven.

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 16:17
In eerste instantie geplaatst door Imaam Mahdi

Jezus is terug op aarde, Maitreya (Imaam Mahdi) openbaart Hem, samen brengen zij ons naar de nieuwe wereld, het beloofde land een wereld zonder grenzen waar niet langer gestraft wordt.


De leer wordt vervolmaakt.


www.maitreyainstitute.com


Jezus en Maitreya van Nazareth (samen zijn zij Allah, God).





Hoera, de hippies komen terug!




Terug naar boven
vradig Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 258
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote vradig Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 16:19
In eerste instantie geplaatst door Imaam Mahdi

Jezus is terug op aarde, Maitreya (Imaam Mahdi) openbaart Hem, samen brengen zij ons naar de nieuwe wereld, het beloofde land een wereld zonder grenzen waar niet langer gestraft wordt.



we verdienen allemaal straf en de enige manier om die straf te ontlopen is door geloof in Jezus, van wie de Wet en de Profeten al getuigen (wat het Oude Testament/Hebreeuwse bijbel wordt genoemd).

Net als de ark van Noach de enige ontsnappingsmogelijkheid is om aan de toorn van God - de grote vloed - te ontkomen, zo is Jezus de enige Weg, Waarheid en het Leven om aan de toorn/straf van God te ontkomen. Maar God wil je niet straffen, maar Hij biedt iedereen zijn genade/barmhartigheid vrijelijk aan voor wie het wil accepteren; en Hij wil niet dat mensen in de hel belanden, maar bij Hem komen. Daarom heeft hij zijn Zoon de wereld ingestuurd en Hij heeft zijn leven voor ons gegeven.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2006 om 02:53

Flower power back !!!!

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2006 om 08:14

salaam aleykum.

vreemd hoe dat jullie toch 1 voor 1 erin trappen. het is toch overduidelijk dat hij wat belachelijk staat te doen. reageer er gewoon niet op.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2006 om 10:55

Of woont hij in Nigeria-a-a-haha? Wat vinden jullie van deze man die zich een profeet noemt. Ik ken een aantal mensen die hem speciaal zijn gaan ontmoeten. Belachelijk.

www.themaninthesynagogue.org/biography.htm

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2006 om 11:13
Ik vind die Amerikaanse pastoor wel leuk.Groote glimlach en zit vol antousiasme.Trekt echt een volle kerk en beschrijft de bijbelse texten in het hier en nu.En voelt zich gelukkig niet een verlosser,al opend hij wel menig hart.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2006 om 12:20
Hahahahaha wat een figuur....ik heb zelf een tante die lid is van een Mormonen of Mormoonse kerk en die vertelde me dat ze vorige keer samen met een paar anderen iemand van schiphol moesten ophalen die zichzelf ook bestempelde als profeet.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
vradig Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 258
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote vradig Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2006 om 13:34

Duidelijk is dat er nu nog profeten zijn (voorbeeld op internet: http://www.theunknownprophet.com/), maar Jezus heeft ook gezegd dat er veel valse profeten en valse messiassen zullen optreden. In een paar verzen voor de hiervoor aangehaalde verzen zegt Jezus namelijk:

23 Als iemand dan tegen jullie zegt: �Kijk, dit is de messias,� of: �Daar is hij,� geloof dat dan niet. 24 Want er zullen valse messiassen en valse profeten komen, die indrukwekkende tekenen en wonderen zullen verrichten om ook Gods uitverkorenen zo mogelijk te misleiden. 25 Let op, ik heb jullie dit van tevoren gezegd. 26 Wanneer ze dus tegen jullie zeggen: �Kom mee, hij is in de woestijn,� ga er dan niet heen, of als ze zeggen: �Kijk, hij is daarbinnen,� geloof dat dan niet. 27 Want zoals een bliksemschicht vanuit het oosten weerlicht tot in het westen, zo zal ook de Mensenzoon komen.

De woorden van Jezus zijn belangrijk want hij zegt zelf (een paar verzen later):
35 Hemel en aarde zullen verdwijnen, maar mijn woorden zullen nooit verdwijnen.

zie verder het Evangelie/Indjil volgens Matte�s hoofdstuk 24 over de komst van Jezus: http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Matt+24&id18=1& pos=0&set=10&lang=nl

Terug naar boven
Insha'Allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Insha'Allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2006 om 13:52

Wellicht zie ik het verkeerd, maar een profeet is toch iemand die wonderen verricht? Dus hoe kunnen deze personen claimen dat ze profeet zijn, zonder maar ��n wonder te verrichten? Eigenaardig is het wel dat sommige het woord van god verklaren, maar is dat dan ook nodig om jezelf als profeet te bestempelen?

Terug naar boven
vradig Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 258
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote vradig Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2006 om 14:06

een profeet is iemand die namens God spreekt, die het hart van God meedeelt:

de volgende tekst van http://www.theunknownprophet.com laat het hart van God zien, onder het kopje 'Mercy':

"To the men and women who have struggles, been oppressed, abused, misunderstood.

To those who are lonely, feel passed over, bereaved, bound, backslidden, discouraged, suicidal.

His mercies in this last age are so near you.

His compassion for you is unbounded. He would reach out His arms to you and tenderly whisper your name and draw you apart from the stresses and strains of twenty-first-century living. For you struggles are seen of Him and where so often in this present Church age, His body has failed to take up your cause and has passed you over, His hands are oustretched to you, for surely you are not forgotten by Him.

It is no concidence that these words are in your hands. Maybe they have caught your attention on the shelf. Maybe you have sought them out or perhaps they are a gift from a loved one. But by whichever route they came to be yours, be assured of this: that the Father Himself tenderly loves you, that the Master has seen into your heart and has known you circumstances and that just for a few moments He would draw you into His presence, into that secret place where His voice is made clear amidst the strains and stresses of twenty-first-century-living

(..) (..) "

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.