Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

vaginisme

 Post Reply Post Reply
Schrijver
lily Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote lily Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: vaginisme
    Geplaatst op: 21 juni 2006 om 13:44

hoi allemaal

ik ben hier nieuw en wou wat zeggen over vaginisme, ik was ook anderhalf jaar lang vaginistisch het begon allemaal op me huwelijksnacht. Me wereld stortte neer ik was zo blij dat ik eindelijk van me man zou worden en dat ik zou voelen hoe het zou zijn om het eerste keer doen.Maar het deed zooooooo ongelofelijk pijn dat ik er bang voor werd,daarna hebben we het toch een paar keer geprobeerd enzo maar het lukte ons maar niet ik schreeuwde altijd van de pijn maar gelukkig was me man heeel lief dat hij meteen stopte en hij had erg geduld. Ik ben naar dokters geweest gewoon alles maar niets hielp, ik gaf de moed op totdat me man op het idee kwam en hij zei van probeer het met een vibrator .

het is me toch uiteindelijk gelukt want ik dacht altijd ik blijf voor altijd vaginistisch mar het is dus niet zo je moed de moed nooit opgeven en vertrouw jezelf  dus wat ik wil zeggen is ga niet naar dokters maar oefen eerst met een vibrator want zo ko je er van af het duurt wel een tijdje maar het is de moeite waard 

Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2006 om 08:10
effe een vraagje mischien een raaar vraagje  wat is een vibrator ?
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2006 om 08:41

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

effe een vraagje mischien een raaar vraagje  wat is een vibrator ?

 

 

vi�bra�tor (de ~ (m.), ~en/~s)

1 staafvormig toestel dat in trilling gebracht kan worden voor sensuele prikkeling => massagestaaf

 

 

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2006 om 16:53
oww bedankt thxxxxxxxxxx
Terug naar boven
Imaan89 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan89 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 16:27
mag je een vibrator gebruiken
Terug naar boven
femenino Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 222
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote femenino Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2006 om 12:07

Als ik een beetje logisch nadenk, zou ik zeggen NEE..

maar, ik weet niet wat de islam daar over zegt..

This is mine logica

Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2006 om 05:24

een trieste topic, die tot op heden niet verwijdert is door een nog triestere beheerders.. shame on u 

De rechtschapen salaf waren volangst dat hungoede daden verspilling waren,of niet zouden worden geaccepteerd. Wat dehuidige generatie betreft:die iser zeker vandat hun verwaarlozing vergeven zalworden
Terug naar boven
Amin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 december 2003
Online status: Offline
Berichten: 187
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2006 om 11:15

als hij verwijderd wordt zal de vraag van Imaan89 en ook die mijn onbeantwoord blijven.

Terug naar boven
lily Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote lily Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2006 om 12:24
het is helemaal geen onzin waarom zou het onzin zijn je hebt veel van die mensen die helemaal geen raad weten wat ze er aan kunnen doen ze gaan naar doktors en alles enz maar niks lukt ik zeg dat dit de enige oplossing is ik help juist mensen met vaginisme problemen dus wie het dom vind kan me helemaaal geen moer schelen
Terug naar boven
Wadee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 195
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Wadee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2006 om 18:03
In eerste instantie geplaatst door lily

het is helemaal geen onzin waarom zou het onzin zijn je hebt veel van die mensen die helemaal geen raad weten wat ze er aan kunnen doen ze gaan naar doktors en alles enz maar niks lukt ik zeg dat dit de enige oplossing is ik help juist mensen met vaginisme problemen dus wie het dom vind kan me helemaaal geen moer schelen


geeft niets hoor, ben blij dat je erover durft te praten.

en of het nu wel of niet mag geen idee, ik denk het eigenlijk wel
Im nor a Prophet , nor a Messenger

I am merely a follower who will pass on His message ,just to give others a chance aswell
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2006 om 07:07

vraag het aan een geleerde  .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2006 om 17:15
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

vraag het aan een geleerde� .



Lily heeft het met haar man opgelost, is, kennelijk, heel open en eerlijk met hem geweest. Lijkt mij het beste. En dat ze elkaar maar nog heel lang en veel mogen liefhebben!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2006 om 03:03
ik had het niet tegen lily maar aan   zuster  yousra
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2006 om 08:41
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

ik had het niet tegen lily maar aan� �zuster<SPAN class=bold>� yousra</SPAN>


O, sorry, dat had ik even niet in de gaten. Maar ik vind mijn opmerking eigenlijk wel algemeen-geldig
Terug naar boven
lily Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote lily Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 13:28
dank je wel alzukar
Terug naar boven
lily Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote lily Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 13:29
en wadee ook bedankt
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.