Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Hezbollah �klaar voor oorlog met Isra�l�

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>
Schrijver
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hezbollah �klaar voor oorlog met Isra�l�
    Geplaatst op: 22 juli 2006 om 05:42

Er is nog een andere club actief. Hamas. Door democratische verkiezingen aan de macht gekomen. Hitler verkeert in goed gezelschap.  Vrede is met deze waanzinnigen niet te sluiten.

Dus is er oorlog.

Hamas Video:
We will drink the blood of the Jews

Half a month after its electoral victory, a Hamas website presented the parting video messages of two Hamas suicide terrorists. One message was for Jews, whose blood Hamas promises to drink until Jews "leave the Muslim countries," and the second to a mother, as she helps dress her son for battle prior to his suicide terror mission.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2006 om 06:50

De oorlogsmisdaden van hezbollah (de partij van God! alleen de naam al!!!!) zijn verwerpelijk.

Er is sprake van dat hezzbollah 10.000 raketten op Israel gericht heeft. Deze raketten bevinden zich tussen kinderen, vrouwen en ouderen. Ze zijn verborgen in flats, in kelders van woonhuizen, etc.

Dat noem ik het bewust gebruik maken van een menselijk (kinderen) als schild. Dit noem ik tevens een oorlogsmisdaad.

groetjes, PP

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 12:48

Het is ook zo dat tot nu toe elke raket van Hezollah gericht was op enkel burger doeleinden.

Dat is zeer verwerpelijk!!

Ik vraag me af hoe dat in de smaak zal vallen wanneer de Israelisch het zelfde zouden doen.

Alle aanvallen van Hezbollah zijn tot nu toe alleen maar gericht op burgerdoelen.

men richt op een stad en ziet wel hoe de bom valt.

Maar natuurlijk kan men van terroristen niks anders verwachten.

Maar ik vrees dat Israel snel im hun voetsporen zal treden.

 

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 12:54

Israel laat al buitenproportioneel geweld zien.

Maar, als je omringd bent door vijanden die slechts je totale vernietiging wensen, laten ze je weinig keuze?

Laat Libanon afrekenen met de 'staat hezbollah' binnen de staat Libanon, en er zijn vredesmogelijkheden aan de noord grens.

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 13:27
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Het is ook zo dat tot nu toe elke raket van Hezollah gericht was op enkel burger doeleinden.


Dat is zeer verwerpelijk!!


Ik vraag me af hoe dat in de smaak zal vallen wanneer de Israelisch het zelfde zouden doen.


Alle aanvallen van Hezbollah zijn tot nu toe alleen maar gericht op burgerdoelen.


men richt op een stad en ziet wel hoe de bom valt.


Maar natuurlijk kan men van terroristen niks anders verwachten.


Maar ik vrees dat Israel snel im hun voetsporen zal treden.






Ik vrees dat men elkaar, wederkerig, beschouwt als ongedierte dat je te lijf gaat met de Flit-spuit. Overigens zou uit etnisch/genealogisch onderzoek zijn gebleken dat de Palestijnen m��r "Jood" zijn dan de huidige bewoners van Isra�l.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 13:59
Ook dat nog!!
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
femenino Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 222
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote femenino Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 14:14
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Israel laat al buitenproportioneel geweld zien.

ter�reur (de ~)

1 georganiseerde geweldpleging om politieke of andere doelen te bereiken => terrorisme

ter�ro�ris�me (het ~)

1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk

 

Bron:het Vandale woordenboek

 

Maar, als je omringd bent door vijanden die slechts je totale vernietiging wensen, laten ze je weinig keuze?

Tuurlijk, en dan gaan we maar onschuldige burgers doden. Ach wat maakt het uit het zijn maar een paar honderden.

Laat Libanon afrekenen met de 'staat hezbollah' binnen de staat Libanon, en er zijn vredesmogelijkheden aan de noord grens.

Vrede zal nooit gepaard gaan met geweld. Een land platbombarderen en dan vrede eisen?

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 16:02
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ook dat nog!!


Zodra ik de precieze bronverwijzing heb zal ik die geven.
Terug naar boven
Blad3 Runn3r Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Blad3 Runn3r Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juli 2006 om 02:59
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

was ik ook net aan het denken Kimmie ...


Maar mensjes .. aub .. is elk kind dat vermoord wordt niet ��n teveel .. is elke MENS die vermoord wordt uberhaupt niet ��n te veel ??


Maakt het eigenijk uit of het moslim bloed of joods bloed is dat vergoten word .. is het niet eeuwig zonde dat er bloed vergoten word?


Wie er juist is .. wie er fout is .. wie er nu begonnen is .. pfff ik word daar zo moe van ... feit is dat er weer vrouwen kinderen onschuldige slachtoffers duppe van zullen worden ..


Ik hoop dat er ��n van de partijen slim genoeg zal zijn een einde te maken aan deze visieuze cirkel van geweld ... ik vrees er voor maar hoop doet leven


xxx,


stampertje



Kennelijk zal er nooit een einde komen aan oorlogen zolang er mensen zijn. Je kan het zien als een onbewuste manier van de mens om een natuurlijk evenwicht te houden tussen wat de wereld aankan aan hoeveelheid mensen en wat daadwerkelijk nodig is. De wereld blijft doordraaien.

Hoe hard het ook klinkt, wij mensen zorgen er uiteindelijk voor dat we ons eigen noodlot tegemoet gaan, hetzij door oorlogen, hetzij door verkrachting van de natuur en uitputten van alle energiebronnen. Verder zullen enkel natuurkrachten een rol spelen, maar relatief gezien is dat peanuts. En als je het vanuit andere oogpunten moet bekijken is de mens nooit onschuldig, zij zal namelijk immer zondig zijn, hoe je het ook went of keert. Het klinkt somber, maar dat is het ook, dus wat je moet doen, is je niet druk maken om gebeurtenissen waar je zelf niets mee te maken hebt. Maar je moet genieten van het leven. Komende generaties in het westen zullen daar ook niet lang meer van mogen genieten, althans, zo is de voorspelling.

Greets, Blad3 Runn3r
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juli 2006 om 11:02
In eerste instantie geplaatst door Blad3 Runn3r

In eerste instantie geplaatst door Stampertje

was ik ook net aan het denken Kimmie ...


Maar mensjes .. aub .. is elk kind dat vermoord wordt niet ��n teveel .. is elke MENS die vermoord wordt uberhaupt niet ��n te veel ??


Maakt het eigenijk uit of het moslim bloed of joods bloed is dat vergoten word .. is het niet eeuwig zonde dat er bloed vergoten word?


Wie er juist is .. wie er fout is .. wie er nu begonnen is .. pfff ik word daar zo moe van ... feit is dat er weer vrouwen kinderen onschuldige slachtoffers duppe van zullen worden ..


Ik hoop dat er ��n van de partijen slim genoeg zal zijn een einde te maken aan deze visieuze cirkel van geweld ... ik vrees er voor maar hoop doet leven


xxx,


stampertje



Kennelijk zal er nooit een einde komen aan oorlogen zolang er mensen zijn. Je kan het zien als een onbewuste manier van de mens om een natuurlijk evenwicht te houden tussen wat de wereld aankan aan hoeveelheid mensen en wat daadwerkelijk nodig is. De wereld blijft doordraaien.

Hoe hard het ook klinkt, wij mensen zorgen er uiteindelijk voor dat we ons eigen noodlot tegemoet gaan, hetzij door oorlogen, hetzij door verkrachting van de natuur en uitputten van alle energiebronnen. Verder zullen enkel natuurkrachten een rol spelen, maar relatief gezien is dat peanuts. En als je het vanuit andere oogpunten moet bekijken is de mens nooit onschuldig, zij zal namelijk immer zondig zijn, hoe je het ook went of keert. Het klinkt somber, maar dat is het ook, dus wat je moet doen, is je niet druk maken om gebeurtenissen waar je zelf niets mee te maken hebt. Maar je moet genieten van het leven. Komende generaties in het westen zullen daar ook niet lang meer van mogen genieten, althans, zo is de voorspelling.

Greets, Blad3 Runn3r



Beste Blad3 Runn3r,
Waar geloof jij in?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.