Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

SubhaanAllah!! =D

 Post Reply Post Reply
Schrijver
92Chick Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 109
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 92Chick Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: SubhaanAllah!! =D
    Geplaatst op: 26 juli 2006 om 03:42

Assalaamualeykum Warahmattullah Wabarakatohu

Lieve broeders en zusters, dit volgende zal wel niet heel bijzonder zijn, maar ik vind het best wel speciaal.
en et kan misschien gwn aan mij ligge hoor maagoed...

Vorig jaar droeg ik nog geen hoofddoek, gwn korte mouwen en los haar enzo.. soms een staart in mn haar oid.
Begin dit jaar (tusse feb. april) begon ik hoofddoek te dragen.
Deze winter had ik het echt snel koud!! me hele klas vond het normaal weer, en ik liep rond met een jas..
De laatste weken had iedereen het bloedheet enzo.. korte (of geen) mouwen, sandalen, korte truitjes weetikveel..
maar ik hou daar niet van, vooral een hoofddoek met korte mouwen, blote buik enzovoorts
Ook wou ik de hoofddoek op de juiste manier blijven dragen, dus dat deed ik..

Laatst: ik en mn nichtje gaan van haar huis, naar mijn huis.
Dat is in een andere stad, dus wij moeten met de trein, ik vond et wel lekker weer dus ik vroeg: "zullen we nog een stukje lopen als we van et station naar huis gaan?"
zij: "neeh man! ik heb et tan2 warm!!"
en ze meende et serieus..

Een andere keer ging ik met 2 neven, mijn broer en 2 nichtjes ergens naar toe met de trein..
Dus wij wachten op het station en iedereen heeft het warm.. (ik niet..)
dus mn neef staat me zo aan te staren de hele tijd, zegtie opeens: "Jij zweet niet eh?"
*derest kijkt*
die neef: "Kijk dan! Ze zweet niet eens!!"
Toen pas merkte ik dat ik de enige was die et niet warm had..
(t volgende is gwn grappig)
Toen we later in de trein zaten, had mn neef (die andere) alle kaartjes bij zich.
Behalve de mijne, ik had de mijne gwn bij me.
Toen die conducteurs kwamen, was dr een heel gedoe, omdat de conducteur niet wist wiens kaartjes mn neef allemaal had..
Uiteindelijk begreep hij dat ik gwn mn eige kaartje bij me had, en bij wie die andere kaartjes hoorde, hoor je die conducteur opeens: "Ooh!! Mashah'Allah!! Mashah'Allah!! Mashah'Allah!!" :P =D

noujah wat ik met dit stukje tekst wil bereiken:
een hoofddoek bied echt verkoeling!! =D
(bij mij wel iig.. want eerst had ik het echt heel snel warm ipv koud.)

I am what I am, and only Allah swt can change that! (:
proud to be a moslim <3
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juli 2006 om 05:27

Asalaam Aleikum beste zuster,

Zo zie je maar dat ALLAH Subhana Wa Ta'ala het het beste weet en heeft HIJ ons met de Islam voor alles een oplossing gegeven.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 januari 2007 om 04:17
MAscha'Allah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.