Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Weer dreigende taal Bush naar Iran

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Weer dreigende taal Bush naar Iran
    Geplaatst op: 13 november 2006 om 13:31
Asalaam Alaikum,

Je gelooft je ogen en oren niet.
Lees vooral wat Olmert te zeggen heeft onderaan het artikel.

Bush verwerpt direct overleg met Iran

Uitgegeven: 13 november 2006 19:41

WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush wil geen direct overleg met Iran, tenzij Teheran zijn nucleair programma stopt. Hij waarschuwde maandag verder dat een nucleair Iran een 'ongelooflijk destabiliserende" kracht zal zijn.

Britse media meldden dit weekeinde dat premier Tony Blair de Amerikaanse regering wil aansporen contact te zoeken met Iran en Syri� om de impasse in het Midden-Oosten te doorbreken en een eind te maken aan het steeds verder toenemende geweld in Irak.

Bush dreigde Iran verder met een "economische isolatie" als het doorgaat met uraniumverrijking. Hij sprak na een ontmoeting met de Isra�lische premier Ehud Olmert. Die zei eerder tegen de Amerikaanse televisiezender NBC geen nucleair Iran te accepteren.

Bron: nu.nl

Nu ben ik zeer benieuwd wat dhr. Olmert daarmee bedoeld.

Oorlog? Zal gezellig worden, een aanval op Iran zou de derde wereldoorlog kunnen inluiden.

Salaam



Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2006 om 13:40
Misschien niet slim om op internet te zeggen, maar je zou toch willen dat iemand die Bush eens te grazen neemt... .
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2006 om 13:53
Nee idd, de aivd, echelon en de cia lezen mee!

Big brother eigenlijk. Maar dan een broeder die je liever niet hebt


Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2006 om 15:03
Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2006 om 08:49

Of de EI ?

http://www.nu.nl/news/883781/52/'Egypte_censureert_het_inter net'.html 

 

mag ik vragen wat jij met egypte hebt sinds je der bent,  lees ik alleen negatiefe dingen over egypte is er iets wat wij niet weten niet dat je het moet vertellen maar ben alleen nieuwsgierig

a salaam oe 3alaikom
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2006 om 09:31
In eerste instantie geplaatst door dawood102

Of de EI ?

http://www.nu.nl/news/883781/52/'Egypte_censureert_het_inter net'.html 

 

mag ik vragen wat jij met egypte hebt sinds je der bent,  lees ik alleen negatiefe dingen over egypte is er iets wat wij niet weten niet dat je het moet vertellen maar ben alleen nieuwsgierig

Ja hoor, Ik vind het een fantastische land om te wonen. Zon, zee, woestijn en gastvrije mensen. Maar tevens vind ik het een corrupt land, veel hypocrieten, een politiestaat, onstabiel, veel armoede, veel crime en heel veel mensenleed. Als je zegt dat je alleen maar negatieve dingen leest dat komt omdat ik aan wil tonen dat er veel niet klopt, op het bericht dat het zonntje lekker schijnt zit je niet te wachten, denk ik.  Bovenstaand artikel (link) dat Egypte het internet wil censuren, bloggers en journalisten opsluit dat maakt me woedend.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2006 om 10:56

Ja hoor, Ik vind het een fantastische land om te wonen. Zon, zee, woestijn en gastvrije mensen. Maar tevens vind ik het een corrupt land, veel hypocrieten, een politiestaat, onstabiel, veel armoede, veel crime en heel veel mensenleed. Als je zegt dat je alleen maar negatieve dingen leest dat komt omdat ik aan wil tonen dat er veel niet klopt, op het bericht dat het zonntje lekker schijnt zit je niet te wachten, denk ik.  Bovenstaand artikel (link) dat Egypte het internet wil censuren, bloggers en journalisten opsluit dat maakt me woedend

maar dat zijn de kenmerken van een 3e wereld land marokko tunesie afrikaanse landen en zelfs in sommige westerse landen alleen is het dan ietjes minder erg maar dat heeft allemaal te maken met de politiek daar, een soort machts vertoning (mijn theorie dan ben niet zo goed in politiek mijn kennis heeft een andere richting)

a salaam oe 3alaikom
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2006 om 12:41
Nog drie maanden, dan mag ik er ook even twee weken toeven
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2006 om 00:44

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Nog drie maanden, dan mag ik er ook even twee weken toeven

je gaat toch naar Sharm? ik zal je per pm een leuke informatiefe link sturen.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2006 om 02:04

Asalaam Alaikum Nefertiti,

Nee, ik ga inchallah naar Hurghada! 

Salaam

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2006 om 02:16

Salaam Aleikom,

Oke, andere links gestuurd voor je.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2006 om 04:09
Laten we hopen dat de dictators van Iran stoppen met hun nucleaire dreiging. 't Wordt anders dolle boel daar in het midden oosten. 
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2006 om 04:14

Ik vind Noord-Korea veel enger. Daar worden ze niet door de Koran tegen gehouden. Iran weet als geen ander, wat het inhoudt als men zou kiezen om met kernwapens te gaan wapperen.

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.